ChristianMatch
 


Forum

omgangs regeling
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 16:38
 
binnen kort ga ik naar een huis waar de kinderen van mijn me weer kan zien eindelijk na twee jaar mach ik ze weer gaan zien nu wil ik graag weten of er hier op de cm mensen zijn wie daar ervaring mee heben wie me goede raad kan geven hoe ik dit moet aan pakken ,wil er wel bij zegen dat me kids pdnos hebben en dat ik ze bewust heb los moeten laten na alle gevecht ,zodat er rust kwam bij hun na de schijding
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:00
 
Nee...ik kan je niet helpen...maar

Geniet van de momenten dat je ze te zien krijgt!!!!
En laat ze maar voelen dat je van ze hooud!!!!

DAT...zullen ze nooit vergeten!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:20
 
HENK030 schreef:
binnen kort ga ik naar een huis waar de kinderen van mijn me weer kan zien eindelijk na twee jaar mach ik ze weer gaan zien nu wil ik graag weten of er hier op de cm mensen zijn wie daar ervaring mee heben wie me goede raad kan geven hoe ik dit moet aan pakken ,wil er wel bij zegen dat me kids pdnos hebben en dat ik ze bewust heb los moeten laten na alle gevecht ,zodat er rust kwam bij hun na de schijding

Hallo Henk
Ik moet je zeggen dat ik ook zoiets heb meegemaakt en eerst had ik voor ze een paar jaar gezorgt maar uiteindelijk wilde ze toch naar hun moeder die ze toch elk weekeinde zagen maar toen het anders om zou moeten zijn ging dat feest niet door dat ik had ze ook jaren niet gezien tot ze ineens weer bij me op de stoep stonden en ik heel blij was dat ze er weer waren en is dat contact daarna altijd gebleven en ook zo zal doorgaan want dit is ook alweer 30 jaar verder .
En geduld indeze is het enigste wat je kun hebben maar terug komen doen ze zeker.
Heel veel sterkte en ook veel gebed is nodig.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 01:17
 
HENK030 schreef:
binnen kort ga ik naar een huis waar de kinderen van mijn me weer kan zien eindelijk na twee jaar mach ik ze weer gaan zien nu wil ik graag weten of er hier op de cm mensen zijn wie daar ervaring mee heben wie me goede raad kan geven hoe ik dit moet aan pakken ,wil er wel bij zegen dat me kids pdnos hebben en dat ik ze bewust heb los moeten laten na alle gevecht ,zodat er rust kwam bij hun na de schijding

Is moeilijk voor je Henk en bouw het voorzichtig op en stel niet te hoge verwachtingen. Elk stapje is een grote stap voorwaarts en doe het vooral biddend of Hij je inzicht mag geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 02:26
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Henk
Ik moet je zeggen dat ik ook zoiets heb meegemaakt en eerst had ik voor ze een paar jaar gezorgt maar uiteindelijk wilde ze toch naar hun moeder die ze toch elk weekeinde zagen maar toen het anders om zou moeten zijn ging dat feest niet door dat ik had ze ook jaren niet gezien tot ze ineens weer bij me op de stoep stonden en ik heel blij was dat ze er weer waren en is dat contact daarna altijd gebleven en ook zo zal doorgaan want dit is ook alweer 30 jaar verder .
En geduld indeze is het enigste wat je kun hebben maar terug komen doen ze zeker.
Heel veel sterkte en ook veel gebed is nodig.
Sjalom.
Martin
ja gebed heb ik zeker nodig ,wat me zorger maakt is heb pas geleden op tv gekeken ging over de omgansregeling huis en de vader deed iets verkeerd en het was metheen gebeurd met de omgangsregeling en ik wil dit niet dat mijn dit overkomt Sjalom Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELOY997





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 02:43
 
HENK030 schreef:
binnen kort ga ik naar een huis waar de kinderen van mijn me weer kan zien eindelijk na twee jaar mach ik ze weer gaan zien nu wil ik graag weten of er hier op de cm mensen zijn wie daar ervaring mee heben wie me goede raad kan geven hoe ik dit moet aan pakken ,wil er wel bij zegen dat me kids pdnos hebben en dat ik ze bewust heb los moeten laten na alle gevecht ,zodat er rust kwam bij hun na de schijding

Geweldig Henk , gefeliciteerd.
Mijn kinderen en ik vonden het heel spannend, na een voor ons veel te lange periode, elkaar weer te zien. We vonden het dan ook prettig dat er een voor ons alle 4 een goed vertrouwd persoon (in ons geval Oma) bij was om met allerlij dingetjes te helpen.
Henk ik bid voor jullie, voor een zalig weerzien.
Groetjes en zegen , Eloy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SJAAK585





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:13
 
Hallo Henk, ik mag de kinderen zien eens in de twee weken 1 uurtje onder toezicht van de pleegzorgwerker/ gezinsvoogd.
Ik neem dan altijd spelletjes mee, maar kan mijn kinderen niet vrij spreken, ik moet ze bezig houden, en wanneer ik dat niet doe bestaat de kans dat ik ze nog minder kan gaan zien in de toekomst.
Ook ik heb net zoals jij een jongen en een meisje, en moet dus voor beiden iets meenemen.
In het verleden nam ik dan ook iets te snoepen mee, maar dat mag niet meer.
Mijn kinderen vragen iedere keer wanneer ze weer bij mij mogen komen,
en dan moet ik ze een ontwijkend antwoord geven, het komt ook nogal eens voor dat ze te laat zijn, en zo mijn tijd ingekort wordt, mijn en onze tijd, en wanneer ik hierdoor emotioneel word moet ik mij in houden, wat zo zegt de toeziende persoon dat ik dan mijn emoties de baas moet kunnen zijn.
Ik heb het vertrouwen dat God over ze zal waken, ook al is dat voor mij toch nog een reden om mij zorgen over te maken, uiteindelijk zijn ze door God aan mij toevertrouwd, maar ik wil erdan zo goed mogelijk voor blijven zorgen.
Wanneer je meer wilt weten mail me maar, prive dan wel te verstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:29
 
SJAAK585 schreef:
Hallo Henk, ik mag de kinderen zien eens in de twee weken 1 uurtje onder toezicht van de pleegzorgwerker/ gezinsvoogd.
Ik neem dan altijd spelletjes mee, maar kan mijn kinderen niet vrij spreken, ik moet ze bezig houden, en wanneer ik dat niet doe bestaat de kans dat ik ze nog minder kan gaan zien in de toekomst.
Ook ik heb net zoals jij een jongen en een meisje, en moet dus voor beiden iets meenemen.
In het verleden nam ik dan ook iets te snoepen mee, maar dat mag niet meer.
Mijn kinderen vragen iedere keer wanneer ze weer bij mij mogen komen,
en dan moet ik ze een ontwijkend antwoord geven, het komt ook nogal eens voor dat ze te laat zijn, en zo mijn tijd ingekort wordt, mijn en onze tijd, en wanneer ik hierdoor emotioneel word moet ik mij in houden, wat zo zegt de toeziende persoon dat ik dan mijn emoties de baas moet kunnen zijn.
Ik heb het vertrouwen dat God over ze zal waken, ook al is dat voor mij toch nog een reden om mij zorgen over te maken, uiteindelijk zijn ze door God aan mij toevertrouwd, maar ik wil erdan zo goed mogelijk voor blijven zorgen.
Wanneer je meer wilt weten mail me maar, prive dan wel te verstaan.
doe ik Gods zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:07
 
ZEELAND736 schreef:
Nee...ik kan je niet helpen...maar

Geniet van de momenten dat je ze te zien krijgt!!!!
En laat ze maar voelen dat je van ze hooud!!!!

DAT...zullen ze nooit vergeten!!!!

inmildels heb ik ze gezien en gesproken en het was goed lekker geknuffeld met ze en verteld dat ik heel veel van ze hou ,en het was weder zijds Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 22:29
 
Wow Henk wat fijn voor jou!!!


Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1