ChristianMatch
 


Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 88 89 90 91 92 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 21:56
 
ZEELAND736 schreef:
Heb je al eens geprobeerd...alles wat je op de grond vind...op bed te gooien???
Inclusief de vieze onderbroeken en sokken???

Knipoog smiley

Hahaha...dat komt bekend voor Zeeland...
Dat deed ik ook ooit bij mijn kinderen...... Woedende smiley


Of het hielp .......helaas Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 22:34
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Hahaha...dat komt bekend voor Zeeland...
Dat deed ik ook ooit bij mijn kinderen...... Woedende smiley


Of het hielp .......helaas Boze smiley


Ik weet het...maar dat vertelde ik er maar niet bij....

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juni 2014, 14:25
 
Ik vraag het me eigenlijk al veel langer af dan vandaag en het moet er maar eens uit: Waarom zetten veel mannen van boven een bepaalde leeftijd op hun profiel dat ze er jonger uitzien dan ze zijn? Ik kan er geen zinnig antwoord op bedenken? Vinden ze het erg dat ze ouder worden is het de midlifecrisis, willen ze een jongere vrouw?

Ik ben 53 en zo zie ik ook eruit, nou en?

Graag eerst een reactie van de mannen die dat ook in hun profiel hebben staan Slapende smiley


(en natuurlijk vinden wij vrouwen het wel leuk als een man zegt dat we er nog goed uitzien Engeltje smiley (nog net te lezen zonder leesbril))


Laatst aangepast door
JANS221
op donderdag 19 juni 2014, 14:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juni 2014, 19:49
 
JANS221 schreef:
Ik vraag het me eigenlijk al veel langer af dan vandaag en het moet er maar eens uit: Waarom zetten veel mannen van boven een bepaalde leeftijd op hun profiel dat ze er jonger uitzien dan ze zijn? Ik kan er geen zinnig antwoord op bedenken? Vinden ze het erg dat ze ouder worden is het de midlifecrisis, willen ze een jongere vrouw?

Ik ben 53 en zo zie ik ook eruit, nou en?

Graag eerst een reactie van de mannen die dat ook in hun profiel hebben staan Slapende smiley


(en natuurlijk vinden wij vrouwen het wel leuk als een man zegt dat we er nog goed uitzien Engeltje smiley (nog net te lezen zonder leesbril))

Hahaha, erger nog, deze mannen mailen mij dan om te zeggen dat ze ook nog jeugdig zijn Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juni 2014, 19:53
 
ANNA415 schreef:
Hahaha, erger nog, deze mannen mailen mij dan om te zeggen dat ze ook nog jeugdig zijn Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley

Nóg erger...ze zijn ouder dan ze in hun profiel aangeven en zeggen dat ze er jonger uitzien.... Clown smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 19 juni 2014, 19:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juni 2014, 20:56
 
toppunt bij mij was de 67 jarige man, die op me reageerde toen ik 48 was.
In zijn mail zoiets schreef dat hij nog heel jeugdig was en sexie... eeeghhh
Twijfelende smiley

Maar wat zullen de mannen van ons vrouwen vinden?? van onze reacties Smiley die vol vragen zit
Ontdek je een man waarvan je denkt, die lijkt me best wel leuk, mail je wat en wat mail je dan, soms denk ik achteraf...shit kon ik verzonden mails maar effe terug halen...

ha ha misschien wil ik het wel niet weten wat mannen van mijn mijn mails vinden Knipoog smiley
maar aan de andere kant, bv zo,n 67 jarige man die me mailde en dat ik dacht eh gets, die was wel eerlijk, gaf meteen eerlijk aan waar het bij hem om ging.

en duh als een man mijn mails niet leuk vinden, dan niet, ben zoals ik ben.
(helaas wel een kei in stomme mails na lueke mannen sturen Twijfelende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juni 2014, 20:58
 
ANNETTE050 schreef:
Nóg erger...ze zijn ouder dan ze in hun profiel aangeven en zeggen dat ze er jonger uitzien.... Clown smiley

Nog erger daten met een man en dan ontdekken in het echt is hij zeker 10 jaar ouder als het geen 15 jaar was Verraste, verbaasde smiley
nee de foto was niet recent, maar leeftijd is toch niet belangrijk zei hij... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juni 2014, 08:26
 
Ik ben bang dat geen enkele man die op zijn profiel heeft staan dat hij er jonger uitziet dan hij is, kan vertellen waarom dat voor hem zo belangrijk is om te vermelden. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juni 2014, 08:42
 
JANS221 schreef:
Ik ben bang dat geen enkele man die op zijn profiel heeft staan dat hij er jonger uitziet dan hij is, kan vertellen waarom dat voor hem zo belangrijk is om te vermelden. Smiley die vol vragen zit

Dan is dat voor zijn gevoel een excuus om proberen te daten met veel jonger e vrouwen dan hem zelf Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juni 2014, 21:37
 
JANS221 schreef:
Ik ben bang dat geen enkele man die op zijn profiel heeft staan dat hij er jonger uitziet dan hij is, kan vertellen waarom dat voor hem zo belangrijk is om te vermelden. Smiley die vol vragen zit

Dan vallen ze door de mand denk ik Knipoog smiley
Maar valt me op zoals je weet heb ik hier tijd geleden ook een poos mogen rondlopen maar er word helaas veel onwaarheden gezegd op profielen waarom Smiley die vol vragen zit Ben ik wel eens benieuwd naar denkt men dat ze anders geen kans maken???

Nou ze nemen me maar zoals ik ben en anders niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(Ben echt heel lief hoor Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juni 2014, 23:10
 
ERIKA732 schreef:
Dan vallen ze door de mand denk ik Knipoog smiley
Maar valt me op zoals je weet heb ik hier tijd geleden ook een poos mogen rondlopen maar er word helaas veel onwaarheden gezegd op profielen waarom Smiley die vol vragen zit Ben ik wel eens benieuwd naar denkt men dat ze anders geen kans maken???

Nou ze nemen me maar zoals ik ben en anders niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(Ben echt heel lief hoor Engeltje smiley

Ja echt ze is best lief......... Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 22 juni 2014, 07:56
 
ERIKA732 schreef:
Dan vallen ze door de mand denk ik Knipoog smiley
Maar valt me op zoals je weet heb ik hier tijd geleden ook een poos mogen rondlopen maar er word helaas veel onwaarheden gezegd op profielen waarom Smiley die vol vragen zit Ben ik wel eens benieuwd naar denkt men dat ze anders geen kans maken???

Nou ze nemen me maar zoals ik ben en anders niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(Ben echt heel lief hoor Engeltje smiley


Je bent nog veel meer, een mooi boeiend mens Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
UDO409





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zondag 22 juni 2014, 17:22
 
Waarom kapotte rookmelders altijd om half drie 's nachts van zich laten horen???



Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zondag 22 juni 2014, 18:27
 
UDO409 schreef:
Waarom kapotte rookmelders altijd om half drie 's nachts van zich laten horen???



Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit

Verkeerde rookmelders.....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 00:53
 
Wat ik me afvraag is waarom je als je iemand gewoon feliciteert met z'n verjaardag, je soms een stomme reactie of helemaal geen reactie krijgt. Had er gisteren weer zo eentje. :( Ga er echt aan twijfelen of het nog zinnig is om op Home de verjaardagen te vermelden.

Wat zijn jullie ervaringen met iemand die je niet kent een verjaardagsgroet sturen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 01:03
 
MAMY994 schreef:
Wat ik me afvraag is waarom je als je iemand gewoon feliciteert met z'n verjaardag, je soms een stomme reactie of helemaal geen reactie krijgt. Had er gisteren weer zo eentje. :( Ga er echt aan twijfelen of het nog zinnig is om op Home de verjaardagen te vermelden.

Wat zijn jullie ervaringen met iemand die je niet kent een verjaardagsgroet sturen?

ik krijg altijd reactie , op het forum of prive .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 14:46
 
MAMY994 schreef:
Wat ik me afvraag is waarom je als je iemand gewoon feliciteert met z'n verjaardag, je soms een stomme reactie of helemaal geen reactie krijgt. Had er gisteren weer zo eentje. :( Ga er echt aan twijfelen of het nog zinnig is om op Home de verjaardagen te vermelden.

Wat zijn jullie ervaringen met iemand die je niet kent een verjaardagsgroet sturen?


Wel leuk idee, ik heb het nog nooit gedaan.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 23:25
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Wel leuk idee, ik heb het nog nooit gedaan.....

inderdaad leuk idee, om na alle leuke mannen te doen Knipoog smiley

nou nog alleen een leuk lijkende man zoeken en kijken wanneer die jarig is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 28 juli 2014, 01:05
 
PETRA373 schreef:
inderdaad leuk idee, om na alle leuke mannen te doen Knipoog smiley

nou nog alleen een leuk lijkende man zoeken en kijken wanneer die jarig is...

Denk dat vrouwen het meer op prijs stellen . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNEEL767





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: maandag 28 juli 2014, 17:45
 
PETRA373 schreef:
toppunt bij mij was de 67 jarige man, die op me reageerde toen ik 48 was.
In zijn mail zoiets schreef dat hij nog heel jeugdig was en sexie... eeeghhh
Twijfelende smiley

Maar wat zullen de mannen van ons vrouwen vinden?? van onze reacties Smiley die vol vragen zit
Ontdek je een man waarvan je denkt, die lijkt me best wel leuk, mail je wat en wat mail je dan, soms denk ik achteraf...shit kon ik verzonden mails maar effe terug halen...

ha ha misschien wil ik het wel niet weten wat mannen van mijn mijn mails vinden Knipoog smiley
maar aan de andere kant, bv zo,n 67 jarige man die me mailde en dat ik dacht eh gets, die was wel eerlijk, gaf meteen eerlijk aan waar het bij hem om ging.

en duh als een man mijn mails niet leuk vinden, dan niet, ben zoals ik ben.
(helaas wel een kei in stomme mails na lueke mannen sturen Twijfelende smiley )
ik zou zeggen stuur eens een goeie mail naar iemand die je waarschijnlijk niet leuk vind
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 01:07
 
CORNEEL767 schreef:
ik zou zeggen stuur eens een goeie mail naar iemand die je waarschijnlijk niet leuk vind
Knipoog smiley

En dan zit ik zo met iemand die me antwoord, die ik niet leuk vind Twijfelende smiley
daarom hoor ik hier dus bij het meubelair.. goeie mails na leuke mannen sturen lukt me niet Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 01:13
 
MAMY994 schreef:
Wat ik me afvraag is waarom je als je iemand gewoon feliciteert met z'n verjaardag, je soms een stomme reactie of helemaal geen reactie krijgt. Had er gisteren weer zo eentje. :( Ga er echt aan twijfelen of het nog zinnig is om op Home de verjaardagen te vermelden.

Wat zijn jullie ervaringen met iemand die je niet kent een verjaardagsgroet sturen?

kan nog altijd erger, een profiel lezen, denken ha ha das leuk wat op zijn profiel staat, dat effe mailen... ja ja ik stuurde eens als eerste een mail na een man en dan geen reactie krijgen... oké vast weer iets gestuurd dat hij dacht eh wat een stomme mail Smiley die vol vragen zit ha ha ha Coole smiley met zonnebril
en je eigen nog stommer voelen daarna , als je kijkt wie er op je profiel heeft
gekeken en er op klikt om na zijn profiel te kijken en ontdekt, shit... das die man waar ik mail na heb gestuurd en niet antwoord, en nu ziet hij ik op zijn profiel heb gekeken.... dan ga je je nog stommer voelen... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 08:53
 
JANS221 schreef:
Ik ben bang dat geen enkele man die op zijn profiel heeft staan dat hij er jonger uitziet dan hij is, kan vertellen waarom dat voor hem zo belangrijk is om te vermelden. Smiley die vol vragen zit

Sommigen mensen kúnnen er, regelmatig, soms, jonger uitzien en overkomen dan dat ze zijn. die worden gewoon regelmatig jonger geschat dan ze zijn, soms een stuk jonger....

En zeker, helemaal, als ze zich goed voelen..

Misschien dat dat ermee te maken heeft?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 11:17
 
SHANITA130 schreef:
Sommigen mensen kúnnen er, regelmatig, soms, jonger uitzien en overkomen dan dat ze zijn. die worden gewoon regelmatig jonger geschat dan ze zijn, soms een stuk jonger....

En zeker, helemaal, als ze zich goed voelen..

Misschien dat dat ermee te maken heeft?

Lijkt me eerder dat ze in een midlifecrisis zitten.
En mensen schatten uit beleefd heid vaak andere mensen jonger.... Want is beetje vervelend voor die persoon als je te oud schat. Dus gok je wat jaren jonger
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 15:01
 
Ik zie ook een stuk jonger uit, sinds dat ik mijn haar geverfd heb! Scheelt al 10 jaar! Werkelijkheid is mijn haar van boven spierwit!
En de rest grijzig!
Wel grappig, vooral als ik samen met mijn dochter op stap bent!
Zoals pas, betaald willen de winkel uitgaan zegt de meneer, veel plezier meisjes....kijk ik mijn dochter aan! Knipoog naar haar, zeg ik tegen de meneer, ik durf te wedden dat ik ouder bent dan u.
Nee hoor zegt de man, ik ben 48 jaar stuk ouder dan jij......
Juist, zegt ik dan.....ik 51 jaar...
2 opende mond staarde mij dan aan, dochter en ik lopen stralend de winkel uit......... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNEEL767





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 17:59
 
PETRA373 schreef:
kan nog altijd erger, een profiel lezen, denken ha ha das leuk wat op zijn profiel staat, dat effe mailen... ja ja ik stuurde eens als eerste een mail na een man en dan geen reactie krijgen... oké vast weer iets gestuurd dat hij dacht eh wat een stomme mail Smiley die vol vragen zit ha ha ha Coole smiley met zonnebril
en je eigen nog stommer voelen daarna , als je kijkt wie er op je profiel heeft
gekeken en er op klikt om na zijn profiel te kijken en ontdekt, shit... das die man waar ik mail na heb gestuurd en niet antwoord, en nu ziet hij ik op zijn profiel heb gekeken.... dan ga je je nog stommer voelen... Verraste, verbaasde smiley
zouhet niet kunnen zijn datje je onzeker voelt omdat je je stom voelt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 22:55
 
CORNEEL767 schreef:
zouhet niet kunnen zijn datje je onzeker voelt omdat je je stom voelt?

tja , oké geef toe word daar wel onzeker van, als iemand niet antwoord denk ik waarom niet? was het zo,n stomme mail? ha ha
ben ik nou d e enigtse die zoiets dan wel es denkt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 23:34
 
PETRA373 schreef:
tja , oké geef toe word daar wel onzeker van, als iemand niet antwoord denk ik waarom niet? was het zo,n stomme mail? ha ha
ben ik nou d e enigtse die zoiets dan wel es denkt?

Nee, ik denk dat het vaak helemaal niet aan jou ligt, maar misschien is de persoon naar wie je mailt gewoon moe o.i.d.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 23:39
 
PETRA373 schreef:
tja , oké geef toe word daar wel onzeker van, als iemand niet antwoord denk ik waarom niet? was het zo,n stomme mail? ha ha
ben ik nou d e enigtse die zoiets dan wel es denkt?

ik mail ook niet hoor, zomaar naar mannen toe!
enkeling als ik wat leuks zie.
naar vrouwen ook niet, behalve de bekende wel!
Ik vindt gewoon leuk vooral zoals vanavond was ook gezellig in de chat.
en dan breekt de avond even voor mij!
even lezen op de forum vindt ik ook leuk en wat neer zetten!
prima zo...voor mij dan! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNEEL767





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 16:22
 
PETRA373 schreef:
tja , oké geef toe word daar wel onzeker van, als iemand niet antwoord denk ik waarom niet? was het zo,n stomme mail? ha ha
ben ik nou d e enigtse die zoiets dan wel es denkt?
nou je bent dus niet de enige maak het ook mee zie je iemand haar profiel dat je aanspreekt en je stuurt een bericht heel gewoon zonder gekke dingen en dan hoop je dat ze zal reageren.nou niets dus dan denk ik oke lijkt me dus niet echt een christen.zegt mij al genoeg.
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 88 89 90 91 92 Volgende
Pagina 91 van 92