ChristianMatch
 


Forum

Concert Trinity 7 mei Zuidhorn
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:49
 
Wie gaat er mee naar het concert van de gospelband Trinity

Het concert is in Zuidhorn (Groningen) en begint om 20.00 uur.

De band Trinity vindt zijn oorsprong in Peru (Zuid-Amerika). Drie van de vier bandleden - Johan (28), Elbert (26) en Niek (24) Smelt - zijn daar opgegroeid als MissionKids. Als kind werden de broertjes in Peru gegrepen door de mooie muziek én geraakt door de armoede. Nu vormen ze al zo’n 6 jaar samen met hun goede vriend Bert Bos (24) de succesvolle band Trinity.

Voor Trinity is het mixen van verschillende culturen, talen en muziekstijlen geen eenmalig project. ‘Het is wie we zijn’, vinden de bandleden. De band speelt een bijzondere mix van Peruaanse invloeden, Keltische klanken en Europese popmuziek.

Ze hebben de Gospel Award 2010 gewonnen.

http://www.welkominzuidhorn.nl/actueelzuidhorn/nieuwsuitzuidhorn/concertvantrinityinzuidhornop7meikaarten.html

Let op: zelf toegangskaarten bestellen ....

Aanmeldingen:

Billy701
Crossroad317
Majaro438
Trijnie671

..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 18:55
 
Zoals het er nu naar uitziet, kom ik ook. Neem dan meteen de jeugd van de gemeente mee......dus, ik ben er waarschijnlijk wel, maar ik geef me niet op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 18:57
 
Tot hoe laat duurt het concert Cross? Ik heb in dat weekend namelijk de kids thuis en ik heb geen idee of ze alledrie mee willen... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 19:07
 
LISA610 schreef:
Tot hoe laat duurt het concert Cross? Ik heb in dat weekend namelijk de kids thuis en ik heb geen idee of ze alledrie mee willen... Lachende smiley


Het begint om 20.00 uur, denk incl. pauze dat het rond 22.30 afgelopen zal zijn .....

Maar de kids hebben de hele week kunnen uitrusten ivm meivakantie toch ... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 19:08
 
LISA610 schreef:
Tot hoe laat duurt het concert Cross? Ik heb in dat weekend namelijk de kids thuis en ik heb geen idee of ze alledrie mee willen... Lachende smiley

Lisa ik heb er net effe achter aan gebeld , het streven is 22.15 , hoog uit tot 22.30 later word het niet .

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 19:17
 
TRIJNIE671 schreef:
Lisa ik heb er net effe achter aan gebeld , het streven is 22.15 , hoog uit tot 22.30 later word het niet .

groetjes

Thx Trijnie. Maar goed, dat betekent dat ik niet voor elf uur thuis ben he.. Is wel erg laat voor de jongste en als die niet mee wil wordt het niets, want ik vind de afstand net iets te groot om ze alleen thuis te laten en eigenlijk vind ik dat ook niet echt gezellig voor ze op zaterdagavond. Ik geef me dus niet op, maar bekijk gewoon volgende week even wie er zin heeft in een uitje naar Zuidhorn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 mei 2011, 23:45
 
het was een super gezellige avond , leuke band , geweldig . zelfs de klompendans hebben we nog gedaan Lachende smiley een echte aan rader om eens naar de band te luisteren , en zeker een bezoekje waard .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 8 mei 2011, 00:14
 
Ja klopt, was echt een sfeer makende groep die het publiek wist te bespelen. De nummers waren ook erg mooi en goed uitgevoerd, echt een super avond en zeker voor herhaling vatbaar. Ze komen ook op festival 316, 28 mei in Ureterp. Ik ga zeker proberen om daar ook naar toe te gaan.

gr majaro Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2