ChristianMatch
 


Forum

Heb je wel eens spijt ?
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 06:53
 
JOS689 schreef:
Lisa, ik zeg wat ik wil zeggen en wat jij daarvan vindt zal mij een biet zijn !

Hoewel ik me had voorgenomen om niets meer op het forum te schrijven kan ik het toch niet laten.

Je stelt een vraag, Jos, waarop je wel degelijke reacties krijgt dan zeg je tegen Thirza dat ze wat meer openheid aan de dag mag leggen en op Lisa haar vraag of bedenking antwoord je weer met zo'n provocerende reactie.

Wat is jouw doel eigenlijk? Is het maar gewoon wat schrijven om iets te schrijven? Wil je zo in de picture komen? Bestaat jouw bijdrage aan het forum dan om onrust en wrevel te zaaien? Kan je dan niet beter twee bakstenen nemen die tegenover elkaar zetten en ze proberen te laten vechten?

Sorry hoor, maar misschien kom je wel eens tot inzicht dat je niet volwassen bezig bent en dat je eigenlijk mensen in het harnas jaagt door nietszeggende of onruststokende teksten te lanceren. Als dat inzicht er ooit komt en het schuldbesef is er zullen we met veel begrip jouw spijtbetuiging lezen. Of men zou moeten besluiten om deze topic op slot te doen. Wat ik zelf geen gek idee vind vooraleer het alweer de zoveelste kibbel-topic wordt.

Frank (erg moe door al dat gefoeter op elkaar)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 14:36
 
JOS689 schreef:
Lisa, ik zeg wat ik wil zeggen en wat jij daarvan vindt zal mij een biet zijn !



Nou Jos, dat is echt een diepte en inhoudelijk antwoord....., misschien krijg je wel spijt van die opmerking Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 15:32
 
JOS689 schreef:
Lisa, ik zeg wat ik wil zeggen en wat jij daarvan vindt zal mij een biet zijn !

Jos, als je dan wat zegt zou het fijn zijn als hetgeen wat je zegt ook inhoud heeft of ergens op slaat en dat je idereen in zijn/haar waarde laat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 16:56
 
Het gaat mijn inziens om een bepaald principe. Als je alleen kwetsbaarheid van anderen verwacht, ben je volgens mij mensen aan het uithoren. En zoals ik vaker vermeld heb, moet je heel voorzichtig zijn met het kwetsbaar opstellen op een openbaar forum.
Ik vind dit topic daarom ook ongemakkelijk omdat het vooral lijkt op éénrichtingsverkeer...jammer dat Jos zelf geen antwoord durft te geven. En ik zou mensen aanraden niet in te gaan op deze vraag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 20:49
 
FRANKT627 schreef:
Hoewel ik me had voorgenomen om niets meer op het forum te schrijven kan ik het toch niet laten.

Je stelt een vraag, Jos, waarop je wel degelijke reacties krijgt dan zeg je tegen Thirza dat ze wat meer openheid aan de dag mag leggen en op Lisa haar vraag of bedenking antwoord je weer met zo'n provocerende reactie.

Wat is jouw doel eigenlijk? Is het maar gewoon wat schrijven om iets te schrijven? Wil je zo in de picture komen? Bestaat jouw bijdrage aan het forum dan om onrust en wrevel te zaaien? Kan je dan niet beter twee bakstenen nemen die tegenover elkaar zetten en ze proberen te laten vechten?

Sorry hoor, maar misschien kom je wel eens tot inzicht dat je niet volwassen bezig bent en dat je eigenlijk mensen in het harnas jaagt door nietszeggende of onruststokende teksten te lanceren. Als dat inzicht er ooit komt en het schuldbesef is er zullen we met veel begrip jouw spijtbetuiging lezen. Of men zou moeten besluiten om deze topic op slot te doen. Wat ik zelf geen gek idee vind vooraleer het alweer de zoveelste kibbel-topic wordt.

Frank (erg moe door al dat gefoeter op elkaar)

Ah, Frank was een beetje moe. Iedereen dacht dat ie op vakantie was omdat ie haast niet meer op het forum schreef.
Nou Frank, ik hoop ( en velen met mij) , dat je weer aardig uitgerust bent.
We begonnen je bijdrages echt te missen, man. Lachende smiley

En nu maar hopen dat Frank spijt krijgt dat ie zolang z'n mond heeft gehouden hier. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 21:49
 
Ook ik zit het topic effe terug te lezen, maar Jos geeft inderdaad geen inhoudelijk antwoord op de vragen die hem gesteld worden! Wel jammer, want wat wil je met de opening van dit topic bereiken Jos? Als je een bevestiging van je eigen onzekerheid zoekt, nou, laat het dan gewoon weten, of begin niet zo'n topic! Als dat tenminste je bedoeling was?!
Edit, typefout aangepast!


Laatst aangepast door
AREND003
op dinsdag 31 mei 2011, 21:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 22:02
 
VISSER278 schreef:
Ah, Frank was een beetje moe. Iedereen dacht dat ie op vakantie was omdat ie haast niet meer op het forum schreef.
Nou Frank, ik hoop ( en velen met mij) , dat je weer aardig uitgerust bent.
We begonnen je bijdrages echt te missen, man. Lachende smiley

En nu maar hopen dat Frank spijt krijgt dat ie zolang z'n mond heeft gehouden hier. Smiley met dichtgeplakte mond

Boze smiley ik denk dat ik al weer spijt heb om aan deze 'verslaving' toe te geven.
Hopelijk beginnen ze nergens meer over Maria en andere 'afgoderijen' want smijt ik dit ding in de vuilbak want ik ben nog niet helemaal uitgerust. Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 1 juni 2011, 00:45
 
LEONARD480 schreef:
Dat is vaak het moeilijke in een mens Chat ... spijt en berouw en tevens de juiste communicatie lijnen te vinden om weer verder te kunnen, met je leven ....al dan niet met je partner. Het siert je des te meer om eens de mindere te zijn en geeft een gevoel te geven bij de ander van respect en liefde tot die ander.

sorry Leonard, maar wat heeft jouw reactie te maken met een eventuele spijt van Jos????? en met de reactie van Chat????
ik zie het verband niet! (ben wel blond maar toch...)


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op woensdag 1 juni 2011, 00:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 1 juni 2011, 00:48
 
JOS689 schreef:
Lisa, ik zeg wat ik wil zeggen en wat jij daarvan vindt zal mij een biet zijn !

wat zijn we weer gezellig bezig als christenen onder elkander Jos, ik kan Lisa nochtans alleen maar gelijk geven, jij vraagt maar zegt niets!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 1 juni 2011, 00:51
 
VISSER278 schreef:
Ah, Frank was een beetje moe. Iedereen dacht dat ie op vakantie was omdat ie haast niet meer op het forum schreef.
Nou Frank, ik hoop ( en velen met mij) , dat je weer aardig uitgerust bent.
We begonnen je bijdrages echt te missen, man. Lachende smiley

En nu maar hopen dat Frank spijt krijgt dat ie zolang z'n mond heeft gehouden hier. Smiley met dichtgeplakte mond

Frank ik kan visser alleen maar gelijk geven!
We missen je,
waarom zou je niet meer schrijven op het forum...??? !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 1 juni 2011, 10:58
 
Gezien dit onderwerp nergens meer toe gaat leiden, gaat er een slotje op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2