ChristianMatch
 


Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 55 56 57 58 59 60 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:23
 
..........................?


Ook Tess er weer is???

Welkom!!!

Ook weer proef???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 13:11
 
ja het worden er komen steeds meer van die "gouwe ouwe" Lachende smiley
Welkom Tess
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 21:08
 
Ooohh, dank je wel ladies!

Ja, tis weer een driedaagse. Maar daarom niet minder gezellig Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:05
 
De Bijbelse waarheid over 'spreken in tongen': http://youtu.be/0nKJAM86WCk

En de Bijbelse waarheid over 'vallen in de geest': http://youtu.be/bEqXWMtbvkQ

Zoals gepraktiseerd in alleen charismatische groepen, evangelische(niet allemaal) etc.

Dus ja, kom je uit een traditionele kerk, kan het zijn dat je niet snap waar het over gaat vandaar.

Het is wel in het Engels...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:21
 
http://youtu.be/UGxOt9WmDDI

Film waarin een vaccinatie slachtoffer spreekt.

Brittney Fiste is een energieke zeer actieve sportieve jonge vrouw van 21 jaar. Dan maakt haar huisarts haar tijdens een bezoek bang voor het krijgen van HPV, ze zou het kunnen oplopen als ze iemand's zwetende hand vast houdt. De gevolgen zullen ingrijpend zijn voor Brittney en de fabrikant aanklagen kan niet, want dankzij aangepaste wetgeving genieten vaccinmakers onschendbaarheid. Dus word je ernstig beschadigt door een opgedrongen vaccin, vette pech.

Als het eerlijk zou gaan zou niemand het vaccin nemen en worden er te weinig mensen ziek en dat kost veel geld.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 5 juli 2013, 23:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:56
 
Wonderen te koop. Je ziet in deze film een wereld waar geldgierigheid en bedrog hun lelijke gezichten laten zien; waar levens onnodig zijn verloren, en waaraan Hoop, de meest waardevolle gift van alles, een prijskaart zit. Het kwaad van de wereld van geloofs genezing.

http://youtu.be/jYjgeayfYPI

Geupload op 26 apr 2011


With the cameras in hot pursuit, Derren faces his toughest project yet, going in search of an unsuspecting member of the British public prepared to adopt the guise of a pastor and miracle worker.

His chosen one then has six months to learn the trade and flourish across the pond as a convincing pastor.

The final phase of the volunteer's extraordinary challenge sees them attempt to perform faith healing miracles live in Texas, but will Derren's new recruit be accepted as a faith healer or cast away as fake healer? (from http://derrenbrown.co.uk/blog/2011/04...)


Categorie


Wetenschap en technologie


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 6 juli 2013, 00:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 08:47
 
Is er niet een nieuwshoekje waar je dit soort berichten kunt plaatsen, Shanita?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 08:57
 
SHANITA130 schreef:
De Bijbelse waarheid over 'spreken in tongen': http://youtu.be/0nKJAM86WCk

En de Bijbelse waarheid over 'vallen in de geest': http://youtu.be/bEqXWMtbvkQ

Zoals gepraktiseerd in alleen charismatische groepen, evangelische(niet allemaal) etc.

Dus ja, kom je uit een traditionele kerk, kan het zijn dat je niet snap waar het over gaat vandaar.

Het is wel in het Engels...

Weet je Shanita, ik vind het allemaal maar vaag, wat ik er van gelezen heb (Bijbel) moet je de gave krijgen, en kan je het niet leren.
Ik heb heel veel kennissen verdeeld over net zo veel belevingen, met allemaal een bijna eigen verklaring er over.
Als iemand spreekt in tongen taal/klanktaal in openbaarheid, moet hij zijn gebed verklaren, of vertalen wat er gezegd is. (als er naar gevraagd wordt)

Elk persoonlijk gebed is anders, en kan maar door één persoon vertaald worden, en er zijn geen vertaalboeken te koop.
In sommige charismatische bewegingen, worden er cursussen in gegeven lijkt mij knap lastig. (hoe kan je nu een gave/gift leren)
Dat is het zelfde als leren geloven, in protestante kringen wordt overal eng over gedaan, en das ook niet goed.
Als ik de predikant neem van de kerk waar ik nog aan verbonden ben, waar ik wat vragen aan stelde, trek ik ook mijn twijfels.

Ik geloof in God Jezus Christus en de Heilige Geest, en de rest mogen ze wat mij betreft het bos in sturen.
Een goede redenaar spreekt uit zijn hart, en met zijn verstand, die mag ik graag horen, i.p een voorganger, met een jaren studie theologie, en op de meest simpele vragen, een afwerend antwoord geeft.
En de kerken van wel eer, hebben mij te veel huisregeltjes, zelf verzonnen, met een vleugje Bijbelse normen en waarden er in Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 09:54
 
TESSYBEAR731 schreef:
Is er niet een nieuwshoekje waar je dit soort berichten kunt plaatsen, Shanita?

Dit soort berichten passen inderdaad beter op een andere plek, Shanita. Gezien de aard van de berichten kun je ze beter plaatsen binnen het subforum Christelijk leven.
En geen posts op meerdere plekken plaatsen. Dat vergroot de leesbaarheid niet.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 19:33
 
wisten jullie dat ik op zoek ben naar ander huis, want de duiven gaan niet weg netzo min het baasje Gefrustreerde smiley Boze smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 22:14
 
NATASCHA642 schreef:
wisten jullie dat ik op zoek ben naar ander huis, want de duiven gaan niet weg netzo min het baasje Gefrustreerde smiley Boze smiley Woedende smiley

O.......vroeg ik net of je de duiven water hebt gegeven......maar als ik het zo lees, is de liefde met de duiven toch echt over Verlegen lachende smiley

Suc6 met de huizenjacht!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 22:25
 
KLUS667 schreef:
O.......vroeg ik net of je de duiven water hebt gegeven......maar als ik het zo lees, is de liefde met de duiven toch echt over Verlegen lachende smiley

Suc6 met de huizenjacht!!

de duiven hebben water gekregen maar dan tegen het hok aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

de liefde is er nooit geweest heb een hoop getolereerd maar nu ist genoeg pff kan niet eens in me tuin zitten Huilende smiley, smiley in tranen Kotsende smiley

dank je en lief van je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 01:03
 
NATASCHA642 schreef:
de duiven hebben water gekregen maar dan tegen het hok aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

de liefde is er nooit geweest heb een hoop getolereerd maar nu ist genoeg pff kan niet eens in me tuin zitten Huilende smiley, smiley in tranen Kotsende smiley

dank je en lief van je

Wat wordt het: Bonje met de buren of de Rijdende rechter of toch Mijn buurhuis vol dieren?? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 08:27
 
NATASCHA642 schreef:
de duiven hebben water gekregen maar dan tegen het hok aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

de liefde is er nooit geweest heb een hoop getolereerd maar nu ist genoeg pff kan niet eens in me tuin zitten Huilende smiley, smiley in tranen Kotsende smiley

dank je en lief van je

Is het echt zo erg nataschja?
Ik bedoel ik moet ook iedere dag me tafel en bank effe schoonmaken
verder heb ik geen last van vogels, ik heb een hele rij musjes vaak op me schutting zitten, ha ha ongelooflijk zei gisteren nog iemand tegen me, ze zitten gewoon langs je. eh gisteren een op me kopje drinken... die moet je dus niet onbewaakt laten.
ze maken hun veertjes schoon in een stukje zand in me tuin en soms geef ik ze wat te eten.
en dan zijn er zeemeeuwen met hele grote poepen...ach ja dan maak je dat stukje raam effe schoon...
weet dat duiven heel erg kunnen zijn
maar is het echt zo erg????
wat is erger? iedere dag effe schoonmaken, of hoog geirriteerd de hele dag zijn en met risico op een uit de hand gelopen irritatie met misschien buren ruzie???
Wat zou voor jezelf het beste zijn? Die duiven zitten er en die blijven let maar op....
Nu heb ik een andere buurman, daarvoor een buurman die zich steeds boos maakte als er een zeemeeuw op zijn raam poepte, boos mopperend ging hij dan zijn raam wassen
en dan dacht ik waar maak je je druk om, ten eerste hoef je niet je hele raam te wassen, maar klein stukje, maar zonde van je dag, en van je zelf, hoe je je nu druk loop te maken?
petra hopend dat het mee valt en je er mee kan leven in rust en vrede
ik heb een speciale emmer en sponsje in me schuur voor iedere dag effe wat poepjes van zon tig musjes en wat zeemeeuwen op te ruimen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 10:14
 
PETRA373 schreef:
Is het echt zo erg nataschja?
Ik bedoel ik moet ook iedere dag me tafel en bank effe schoonmaken
verder heb ik geen last van vogels, ik heb een hele rij musjes vaak op me schutting zitten, ha ha ongelooflijk zei gisteren nog iemand tegen me, ze zitten gewoon langs je. eh gisteren een op me kopje drinken... die moet je dus niet onbewaakt laten.
ze maken hun veertjes schoon in een stukje zand in me tuin en soms geef ik ze wat te eten.
en dan zijn er zeemeeuwen met hele grote poepen...ach ja dan maak je dat stukje raam effe schoon...
weet dat duiven heel erg kunnen zijn
maar is het echt zo erg????
wat is erger? iedere dag effe schoonmaken, of hoog geirriteerd de hele dag zijn en met risico op een uit de hand gelopen irritatie met misschien buren ruzie???
Wat zou voor jezelf het beste zijn? Die duiven zitten er en die blijven let maar op....
Nu heb ik een andere buurman, daarvoor een buurman die zich steeds boos maakte als er een zeemeeuw op zijn raam poepte, boos mopperend ging hij dan zijn raam wassen
en dan dacht ik waar maak je je druk om, ten eerste hoef je niet je hele raam te wassen, maar klein stukje, maar zonde van je dag, en van je zelf, hoe je je nu druk loop te maken?
petra hopend dat het mee valt en je er mee kan leven in rust en vrede
ik heb een speciale emmer en sponsje in me schuur voor iedere dag effe wat poepjes van zon tig musjes en wat zeemeeuwen op te ruimen

't is toch wat. Frank is er weer en jij praat weer over poepjes Clown smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 10:54
 
ANNA415 schreef:
't is toch wat. Frank is er weer en jij praat weer over poepjes Clown smiley Boze smiley

Hoe zouden kwade duivengehaktballen smaken? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:05
 
ssssssssssssssssssttttttttt misschien leest frank het niet Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:06
 
NATASCHA642 schreef:
de duiven hebben water gekregen maar dan tegen het hok aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

de liefde is er nooit geweest heb een hoop getolereerd maar nu ist genoeg pff kan niet eens in me tuin zitten Huilende smiley, smiley in tranen Kotsende smiley

dank je en lief van je

haha, ik weet nog een flauwe grap....
de buurman fokt duiven en jij ziet ze vliegen Clown smiley

en wat anders dan vliegen doen ze ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:06
 
PETRA373 schreef:
ssssssssssssssssssttttttttt misschien leest frank het niet Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Verraste, verbaasde smiley Dan verklapt Floshke het vast ook niet Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:07
 
STEENTJE178 schreef:
Hoe zouden kwade duivengehaktballen smaken? Coole smiley met zonnebril

Wist je dat.......

.. kwaaie duivengehaktballen de hele maand door gemaakt kunnen worden? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:08
 
STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Dan verklapt Floshke het vast ook niet Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond

Nee Flosh weet vast het password niet meer Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:10
 
ANNA415 schreef:
Wist je dat.......

.. kwaaie duivengehaktballen de hele maand door gemaakt kunnen worden? Clown smiley

Allicht een ideetje voor Natascha? Lachende smiley
En als je niet precies weet hoe het met kwade gehaktballen zit, dan wil FrankT je dat vast wel uitleggen Knipoog smiley
Het zou je iig wel afhelpen van je duivenoverlast. Vervelend voor je, en dat meen ik echt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:55
 
[quote=PETRA373]Is het echt zo erg nataschja?

ja het is echt zo erg tegen poep kan je schoonmaken maar deze beesten zitten in een hok van amper 1 meter bij 2 meter en zijn er een stuk of 20 en die poepen wat af en dat is nu net hetgeen wat een irritante lucht veroorzaakt en als hij het nu nog schoon en bij hield maar dat doet hij dus niet.

die stank is ondraaglijk en het duivenhok grenst direct aan mijn tuin en staat op het zuiden dus hele dag de zon er op staan broeden.
wind stil en broerig heet in de tuin dus geen aanvoer van verse lucht.

en de woningstichting, politie en gemeente doen of kunnen niks zou het iets voor bonje met de buren zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:57
 
STEENTJE178 schreef:
Allicht een ideetje voor Natascha? Lachende smiley
En als je niet precies weet hoe het met kwade gehaktballen zit, dan wil FrankT je dat vast wel uitleggen Knipoog smiley
Het zou je iig wel afhelpen van je duivenoverlast. Vervelend voor je, en dat meen ik echt Knipoog smiley

ach komt tijd komt raad ik ga me er niet meer druk om maken (heeft geen zin dat klopt) het heeft zijn langste tijd gehad denk ik zo Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 13:46
 
[quote=NATASCHA642]


zou je denken dat vanzelf op een dag daar een ziekte uitbreekt tussen die duiven als het zo onhygienisch is, misschien ben je dan er van af.

Die programma,s bonje met de buren enzo, helpen wel vaak echt. hoe vaak zie je niet programma over buren met tig katten enzo en dan komen ze en helpen die mensen voor betere omstandigheden voor mens en dier. Dat zetje hebben die buren dan effe nodig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 14:32
 
Helaas ik kom er niet vanaf die beesten zijn onsterfelijk en buurman stront eigenwijs ze moeten weg van zijn longarts maar ja oud en koppig Gefrustreerde smiley

Dus wacht geduldig Knipoog smiley af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 16:23
 
...dat het warm is. Coole smiley met zonnebril Maar nog ongeveer 114 keer slapen (zonder middagdutjes erbij gerekend) en we zitten weer in een periode dat het lekker fris is... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 19:44
 
FRANKT627 schreef:
...dat het warm is. Coole smiley met zonnebril Maar nog ongeveer 114 keer slapen (zonder middagdutjes erbij gerekend) en we zitten weer in een periode dat het lekker fris is... Lachende smiley



En dan ga je weer mopperen waar die zon toch blijft Boze smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 19:46
 
PETRA373 schreef:
En dan ga je weer mopperen waar die zon toch blijft Boze smiley Smiley die vol vragen zit

Dat je vijver weer bevroren is, dat Prikkie weer in winterslaap is, dat Floshke met sneeuwpoten op bed komt liggen, dat je rood-met-witte-wagen onder het ijs zit, dat.........

Het is ook nóóít goed met die Belgen.... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 22:02
 
Oh dat wist ik niet dat frank een vijver heeft
Dan ga je daar toch lekker inzitten als het erg warm is frank Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 55 56 57 58 59 60 Volgende
Pagina 58 van 60