ChristianMatch
 


Forum

het percentage mails wat is beantwoord , zin of onzin?
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
WILLEMIEN943





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 10:54
 
Ik vraag me af of het nut heeft om het percentage mails wat je beantwoord hebt te vermelden bij je profiel.
Knipogen worden ook meegerekend volgens mij.
Nou heb een vreselijke hekel aan die dingen en ga er niet op in.
Ik heb dat ook in mijn profiel gezet. Onbegrijpelijk hoe dan toch sommige mannen het soms tot drie keer toe presteren om er toch een te sturen.
Als ik in iemand geinteresseerd ben, lees ik eerst zijn profiel goed door.
Blijkbaar gaan veel mannen alleen op uiterlijk af.
Maar wat ik er mee wil zeggen is: dit haalt wel je percentage aan beantwoorde mails omlaag. En dan niet te spreken over mails van mannen met een plaat voor hun hoofd en denken dat de aanhouder wint, pfff Gefrustreerde smiley

Iedereen wens ik hier op CM een heel voorspoedig 2010 toe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 11:03
 
WILLEMIEN943 schreef:
Ik vraag me af of het nut heeft om het percentage mails wat je beantwoord hebt te vermelden bij je profiel.
Knipogen worden ook meegerekend volgens mij.
Nou heb een vreselijke hekel aan die dingen en ga er niet op in.
Ik heb dat ook in mijn profiel gezet. Onbegrijpelijk hoe dan toch sommige mannen het soms tot drie keer toe presteren om er toch een te sturen.
Als ik in iemand geinteresseerd ben, lees ik eerst zijn profiel goed door.
Blijkbaar gaan veel mannen alleen op uiterlijk af.
Maar wat ik er mee wil zeggen is: dit haalt wel je percentage aan beantwoorde mails omlaag. En dan niet te spreken over mails van mannen met een plaat voor hun hoofd en denken dat de aanhouder wint, pfff Gefrustreerde smiley

Iedereen wens ik hier op CM een heel voorspoedig 2010 toe

Ook wanneer je meerdere mails van één persoon krijgt en deze niet allemaal beantwoord doet dat iets met je percentage...
Het is dus niet bepaald representatief en ik geloof ook niet dat er veel cm-leden zijn die zich er iets van aantrekken Knipoog smiley

En wat die knipogen betreft...sommige mensen blijven natuurlijk gewoon enkel plaatjes kijken Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 15:16
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ook wanneer je meerdere mails van één persoon krijgt en deze niet allemaal beantwoord doet dat iets met je percentage...
Het is dus niet bepaald representatief en ik geloof ook niet dat er veel cm-leden zijn die zich er iets van aantrekken Knipoog smiley

En wat die knipogen betreft...sommige mensen blijven natuurlijk gewoon enkel plaatjes kijken Clown smiley
dat doen echt niet alleen de mannen hoor de vrouwen hebben daar ook een vervelende handje van Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 15:25
 
DANIEL777 schreef:
dat doen echt niet alleen de mannen hoor de vrouwen hebben daar ook een vervelende handje van Gefrustreerde smiley

Ik heb ook nooit beweerd dat het om mannen ging!! Ik zei mensen en zover ik me kan herinneren vallen vrouwen daar ook onder Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

*En ja! Ik weet dat menig man daar wel es anders over denkt, maar laten we het gewoon bij de biologische feiten houden en niet bij de gedachtenspinsels van de gemiddelde man* Clown smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 30 december 2009, 15:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 16:06
 
verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 22:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 16:30
 
MARISKA601 schreef:
haal je mailbox maar eens leeg dan zit je op 0%

Werkt niet mariska heb al vaak genoeg de mailbox leeggekieperd.
percentage bleef ongewijzigd Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 16:51
 
verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 22:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERTMANS987





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 20:59
 
MARISKA601 schreef:
ik vraag me wel eens af of iemand de 100% haalt.

Is niet zo lastig, want het enige dat dit zegt is volgens mij de verhouding tussen het aantal berichten dat er binnenkomt en eruit gaat. En als je 3x op een mail reageert en de ander vat de antwoorden samen in een mail? Zegt niet zoveel geloof ik..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 12:16
 
sterker nog als je iets organiseerd (wat in de zomer meestal gebeurd) kan het voor komen dat je dan mail krijgt van mensen die af zeggen bv... Of zoon knipoog of weet ik veel dingen die je normaal ook niet beantwoord... denk als je de 100% dan euhm of krijg je simpelweg geen mail of je beantwoord echt maar dan ook echt alles dus deknipoogjes of andere dingen of fakeprofiel ken ook nog...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:04
 
DANIEL777 schreef:
Werkt niet mariska heb al vaak genoeg de mailbox leeggekieperd.
percentage bleef ongewijzigd Lachende smiley

Standaard blijven de mails volgens mij, als je ze niet verwijderd, drie maanden in je mailbox staan, waarna ze automatisch verwijderd worden door CM. Daarmee wijzigt ook het percentage. Als je echter voor deze drie maanden een mail verwijderd blijft hij denkt ik ergens in een prullenbak staan en telt hij dus nog wel mee voor je percentage.

Overigens vind ik het vermelden van het percentage niet nodig, want het zegt weinig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1