ChristianMatch
 


Forum

Frusty
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:23
 
De laatste tijd vind ik dat het forum achteruit gaat. Te vaak lees ik alleen maar onzin bijdrages. Sommige mensen kunnen alleen maar luchtige grapjes maken heb ik het idee. Terwijl er ook plaats moet zijn voor wat diepgang. Hoopvol kijk ik dan naar de titel van een bepaald topic, en dan moet ik weer tot de conclusie komen dat er weer een onzinnige, een zgn. grappige bijdrage staat. Dat is enorm frusty.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:35
 
Als men een zinvolle diepgaand iets op het forum neerzet is de kans groot dat men erop afgekraakt wordt.


En mag het forum ook luchtig zijn?


Ik zie vaak gebrek aan humor.


Kijk eens naar je eigen bijdrages.......


Laatst aangepast door
MARISKA601
op donderdag 16 juni 2011, 22:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:37
 
tjaaa humor je hebt het of je hebt het niet
to be or not to be is the question Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEET760





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:49
 
Hou ook wel van humor, maar denk dat de weinig diepgang op het forum is, omdat het een openbaar forum is. Iedereen kan het lezen, ook niet leden.
Houdt mij in ieder geval tegen om wat op het forum te zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:49
 
MARISKA601 schreef:
Als men een zinvolle diepgaand iets op het forum neerzet is de kans groot dat men erop afgekraakt wordt.


En mag het forum ook luchtig zijn?


Ik zie vaak gebrek aan humor.


Kijk eens naar je eigen bijdrages.......
Allereerst vind ik dat afkraken hier enorm meevallen. En wat humor betreft, ik vind dat er voldoende onzinnige bijdrages bij zitten, die veronderstellen grappig te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 23:08
 
CHATULIEM619 schreef:
De laatste tijd vind ik dat het forum achteruit gaat. Te vaak lees ik alleen maar onzin bijdrages. Sommige mensen kunnen alleen maar luchtige grapjes maken heb ik het idee. Terwijl er ook plaats moet zijn voor wat diepgang. Hoopvol kijk ik dan naar de titel van een bepaald topic, en dan moet ik weer tot de conclusie komen dat er weer een onzinnige, een zgn. grappige bijdrage staat. Dat is enorm frusty.

Die gedachte schoot ook door mij heen vandaag....helemaal mee eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 23:29
 
PEET760 schreef:
Hou ook wel van humor, maar denk dat de weinig diepgang op het forum is, omdat het een openbaar forum is. Iedereen kan het lezen, ook niet leden.
Houdt mij in ieder geval tegen om wat op het forum te zetten.
Het is al jaren bekend dat dit forum openbaar is. En toch heeft het in het verleden niemand van weerhouden om zijn/haar mening over iets neer te zetten.
Het lijkt nu wel of de mensen het gewoon niet willen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 00:08
 
CHATULIEM619 schreef:
De laatste tijd vind ik dat het forum achteruit gaat. Te vaak lees ik alleen maar onzin bijdrages. Sommige mensen kunnen alleen maar luchtige grapjes maken heb ik het idee. Terwijl er ook plaats moet zijn voor wat diepgang. Hoopvol kijk ik dan naar de titel van een bepaald topic, en dan moet ik weer tot de conclusie komen dat er weer een onzinnige, een zgn. grappige bijdrage staat. Dat is enorm frusty.

Kan hier allemaal mee eens zijn Chat ..termeer ik zelf de laatste tijd veel diepgang mis op het forum. Naar mijn mening durven de meeste niet meer en kiezen de weg van de minste weerstand, waarbij je het minst het gevoel krijgt niet hier en daar iemand te kwetsen.


Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 17 juni 2011, 00:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 00:08
 
CHATULIEM619 schreef:
De laatste tijd vind ik dat het forum achteruit gaat. Te vaak lees ik alleen maar onzin bijdrages. Sommige mensen kunnen alleen maar luchtige grapjes maken heb ik het idee. Terwijl er ook plaats moet zijn voor wat diepgang. Hoopvol kijk ik dan naar de titel van een bepaald topic, en dan moet ik weer tot de conclusie komen dat er weer een onzinnige, een zgn. grappige bijdrage staat. Dat is enorm frusty.

Chat, je hebt helemaal gelijk. Grapjes zijn best leuk...maar niet voortdurend of alleen maar. Ik mis het ook...maar zelf interessante onderwerpen aandragen...daar ben ik dan weer niet zo goed in. Het lijkt wel of we met z'n allen last hebben van 'forum-moeheid'!? Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 00:11
 
MARIA576 schreef:
Chat, je hebt helemaal gelijk. Grapjes zijn best leuk...maar niet voortdurend of alleen maar. Ik mis het ook...maar zelf interessante onderwerpen aandragen...daar ben ik dan weer niet zo goed in. Het lijkt wel of we met z'n allen last hebben van 'forum-moeheid'!? Twijfelende smiley

Maria beter kan ik het niet verwoorden en de term forum-moeheid iets wat ik alleen maar kan onderstrepen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 11:04
 
Het is inderdaad zo dat er teveel off-topic wordt gegaan en dat er wel eens zaken staan die er niet thuis horen. Ook ik heb me daar aan bezondigd. Wat me doet inzien dat ik hieraan wat ga doen.

Anderzijds is het ook zo dat er steeds dezelfde mensen op het forum wat schrijven. Ondanks het grote ledenaantal komen er weinig CM-ers wat schrijven. Misschien lezen ze wel mee en willen ze ook wat schrijven maar vinden ze de woorden niet. Niet iedereen heeft die gave en de durf om hier wat te posten. Waarmee ik aangeef dat het forum zo afhankelijk blijkt te zijn van de 'vaste forum-gang'. We moeten dan zelf voor onze onderwerpen zorgen, onze inspiratie, onze tijd, ons begrip voor de tegenkantingen van andere en ga zo maar door. Het forum is daarom ook een beetje aan het verloederen. We kunnen het hier en daar wat bijschaven door bepaalde opmerkingen maar beter niet te posten maar we mogen het onszelf en andere ook niet kwalijk nemen dat er geen nieuwe schrijfsel met een diepere inhoud verschijnen. We hebben al zoveel uiteenlopende topics die zelfs al eens herhaald werden en zoals ik zei is het vinden van oa inspiratie niet altijd makkelijk.

Vergeten we daarbij ook niet dat er enkele forum-schrijvers CM hebben verlaten of dit nog gaan doen. Leden met een toch wel interessante kijk op bepaalde onderwerpen en die goede bijdragen leverde.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DREMPEL163





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 12:28
 
Zou het niet te maken hebben met het feit dat het voorjaar is en de zomer er aankomt?
Veel mensen zijn buiten lekker in de tuin of elders en zitten weinig op hun pc...
Denk dat het na de zomer wel weer anders is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 19:58
 
Misschien het forum opdelen in een deel waar het luchtige onderwerpen betreft en ander deel serieuze onderwerpen.
Misschien wordt er dan niet zo vaak off-topic gegaan en bij de serieuze gesprekken, geen luchtige nietszeggende kreten meer geplaatst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 09:12
 
Het is gewoon jammer dat er niet meer mensen de tijd nemen om wat op het forum te schrijven. Er zijn natuurlijk mensen die hier zijn weg gegaan wat "echte topic-schrijvers"waren. Maar ik zie er ook nog genoeg die een poosje geleden, zeg maar een maand of 2 , iedere dag een paar postings deden en die nu nog maar heel sporadisch hier wat posten. Het zal wel een reden hebben , dat geloof ik best , maar jammer is het wel. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 10:57
 
YELNIN491 schreef:
Misschien het forum opdelen in een deel waar het luchtige onderwerpen betreft en ander deel serieuze onderwerpen.
Misschien wordt er dan niet zo vaak off-topic gegaan en bij de serieuze gesprekken, geen luchtige nietszeggende kreten meer geplaatst.
Die indeling is er eigenlijk al, maar het schijnt niet echt te helpen. Ik vraag me af wanneer ze bij dit topic ook over smurfen gaan praten....Ik ken mensen die meer dan 1500 bijdragen gepleegd hebben, waarvan er geen een serieus is. Ik vraag me dan ook af, waarom mensen niet doorhebben, dat het forum een manier is waarop je kunt laten zien wie je bent. Je zit hier op de site, je komt nooit in de chatbox en je bijdragen op het forum zijn alleen maar flauwe grappen en nietszeggend. Dan krijgen mensen wel een bepaalde indruk van je.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 18 juni 2011, 11:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 11:31
 
CHATULIEM619 schreef:
Die indeling is er eigenlijk al, maar het schijnt niet echt te helpen. Ik vraag me af wanneer ze bij dit topic ook over smurfen gaan praten....

Dat doen we natuurlijk niet. De serieuze discussie wordt nu eenmaal door een vrij gering aantal mensen gevoerd. Die laten het nu even afweten. Feit is wel dat de echte discussie heel erg goed gewaardeerd en gevolgd wordt door echt heel veel leden van CM. Doorgaans vindt men het boeiend en leerzaam en prettig dat verschillende standpunten worden afgewogen. Er zijn ook veel mensen die zelf niet meedoen of niet durven mee te doen. De toon in de discussie is soms ook wel fel en niet iedereen is daar tegen bestand. Voor sommigen is het ook onbegrijpelijk dat mensen standpunten kunnen hebben binnen het Christendom die anders zijn dan in de eigen kring. Het merendeel stelt de discussie echter wel op prijs, maar er moeten nu eenmaal mensen zijn die het willen en kunnen trekken. Persoonlijk zou ik het mooi vinden als wat nieuwere leden ook eens in de pen klommen. Oude discussies kun je ook nieuw leven inblazen. Zonder gemotiveerde mensen gaat het nu eenmaal niet.

Thomas, begint niet over Smurfen Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 18 juni 2011, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 11:34
 
]
CHATULIEM619 ik vraag me af wanneer ze bij dit topic ook over smurfen gaan praten.... schreef:


You just did it... Clown smiley ....lig hier dubbel van het lachen..... Knipoog smiley


(flauw grapje, maar k kon het niet laten...zo en prachtig schot voor open doel....maar laten we hopen dat er gauw weer interressante forumonderwerpen komen, waar wel weer serieus op gediscussieerd kan worden, ben het wel met je eens. ...Chat!)


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 19 juni 2011, 15:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 11:55
 
CHATULIEM619 schreef:
Die indeling is er eigenlijk al, maar het schijnt niet echt te helpen. Ik vraag me af wanneer ze bij dit topic ook over smurfen gaan praten....Ik ken mensen die meer dan 1500 bijdragen gepleegd hebben, waarvan er geen een serieus is. Ik vraag me dan ook af, waarom mensen niet doorhebben, dat het forum een manier is waarop je kunt laten zien wie je bent. Je zit hier op de site, je komt nooit in de chatbox en je bijdragen op het forum zijn alleen maar flauwe grappen en nietszeggend. Dan krijgen mensen wel een bepaalde indruk van je.


Nou, van mij mag je gerust weten waarom ik niet in de chatbox kom.
Ben er 1 keer geweest en als er 10- 15 aan het chatten zijn , dat gaat mij allemaal veel te snel. Geef ik een keer een reactie dan dan zijn er soms al 10 andere reacties geweest zodat je haast moet zoeken waar de reactie betrekking op had.Vaak is het dan ook nog zo dat het inmiddels al weer heel ergens anders over gaat. En aangezien mijn typevaardigheid niet zo hoog is , ga ik liever voor de 1 op 1 chat. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 11:59
 
VISSER278 schreef:
Nou, van mij mag je gerust weten waarom ik niet in de chatbox kom.
Ben er 1 keer geweest en als er 10- 15 aan het chatten zijn , dat gaat mij allemaal veel te snel. Geef ik een keer een reactie dan dan zijn er soms al 10 andere reacties geweest zodat je haast moet zoeken waar de reactie betrekking op had.Vaak is het dan ook nog zo dat het inmiddels al weer heel ergens anders over gaat. En aangezien mijn typevaardigheid niet zo hoog is , ga ik liever voor de 1 op 1 chat. Clown smiley


Visser, het gaat over het forum, niet over de chatbox. Dat is echt heel wat anders. Qua opzet is de chatbox ook veelal te chaotisch voor een discussie.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 12:06
 
THOMAS968 schreef:
Visser, het gaat over het forum, niet over de chatbox. Dat is echt heel wat anders. Qua opzet is de chatbox ook veelal te chaotisch voor een discussie.

Thomas

Dat weet ik, maar ik reageerde op het bericht van Chat, waarin hij WEL aanhaalde dat mensen niet in de chatbox komen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 13:31
 
VISSER278 schreef:
Dat weet ik, maar ik reageerde op het bericht van Chat, waarin hij WEL aanhaalde dat mensen niet in de chatbox komen .
Het gaat mij er niet om of iemand wel of niet in de chatbox komt. Ik kan me goed voorstellen dat het te druk kan zijn en het onoverzichtelijk is. Het gaat me er meer om dat we zo weinig middelen tot onze beschikking hebben om te laten zien wie we zijn.
De mensen kunnen ons niet horen, ze kunnen ons niet zien. De enige indruk die ze van ons kunnen hebben is door chatten en door het forum. Dan is natuurlijk de vraag gerechtvaardigd van: hoe profileer ik mij hier op het forum. En dan stel ik vast, dat bij sommige mensen hier dus alleen maar bekend zijn om hun flauwe grappen...Geen enkele inhoudelijke bijdrage zegt ook iets van jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:12
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat mij er niet om of iemand wel of niet in de chatbox komt. Ik kan me goed voorstellen dat het te druk kan zijn en het onoverzichtelijk is. Het gaat me er meer om dat we zo weinig middelen tot onze beschikking hebben om te laten zien wie we zijn.
De mensen kunnen ons niet horen, ze kunnen ons niet zien. De enige indruk die ze van ons kunnen hebben is door chatten en door het forum. Dan is natuurlijk de vraag gerechtvaardigd van: hoe profileer ik mij hier op het forum. En dan stel ik vast, dat bij sommige mensen hier dus alleen maar bekend zijn om hun flauwe grappen...bGeen enkele inhoudelijke bijdrage zegt ook iets van jezelf.


nou dan weten anderen dat ook weer dat je geen inhoud hebt, slaan ze je wel over toch, is ook een selectie methode. Maar is de persoon dan ook zo leeghoofdig en zonder inhoud als dat jij dan misschien zou denken.
Soms verbergen mensen zich achter een humorvolle masker, misschien door wat ze hebben meegemaakt Smiley die vol vragen zit Weet jij veel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:18
 
VISSER278 schreef:
Nou, van mij mag je gerust weten waarom ik niet in de chatbox kom.
Ben er 1 keer geweest en als er 10- 15 aan het chatten zijn , dat gaat mij allemaal veel te snel. Geef ik een keer een reactie dan dan zijn er soms al 10 andere reacties geweest zodat je haast moet zoeken waar de reactie betrekking op had.Vaak is het dan ook nog zo dat het inmiddels al weer heel ergens anders over gaat. En aangezien mijn typevaardigheid niet zo hoog is , ga ik liever voor de 1 op 1 chat. Clown smiley

Met je eens, ik kom bijna nooit in de chatbox, en het is zo dat het zo snel gaat, niet om te volgen en dan ook nog in één chat, verschillende personen die een eigen onderwerp hebben pfffff Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:20
 
YELNIN491 schreef:
[/i]nou dan weten anderen dat ook weer dat je geen inhoud hebt, slaan ze je wel over toch, is ook een selectie methode. Maar is de persoon dan ook zo leeghoofdig en zonder inhoud als dat jij dan misschien zou denken.
Soms verbergen mensen zich achter een humorvolle masker, misschien door wat ze hebben meegemaakt Smiley die vol vragen zit Weet jij veel.

Hierbij sluit ik mij volledig aan. Trouwens niet iedereen heeft de gave om wat neer te schrijven en dat betekent niet dat die persoon dom is of geen inhoud heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:35
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat mij er niet om of iemand wel of niet in de chatbox komt. Ik kan me goed voorstellen dat het te druk kan zijn en het onoverzichtelijk is. Het gaat me er meer om dat we zo weinig middelen tot onze beschikking hebben om te laten zien wie we zijn.
De mensen kunnen ons niet horen, ze kunnen ons niet zien. De enige indruk die ze van ons kunnen hebben is door chatten en door het forum. Dan is natuurlijk de vraag gerechtvaardigd van: hoe profileer ik mij hier op het forum. En dan stel ik vast, dat bij sommige mensen hier dus alleen maar bekend zijn om hun flauwe grappen...Geen enkele inhoudelijke bijdrage zegt ook iets van jezelf.


Ik zou zeggen maak een site waarin men elkaar kan begluren
met een webcam en geluid erbij.
En is het forum werkelijk bedoeld om te laten zien wie je bent?

Het forum is meer bedoeld uitwisselen van je mening over dingen.


En laat mij dan maar inhoudloos zijn, met gevoel voor humor.


(ik word frusty van mensen die willen bepalen hoe het forum beschreven moet worden)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:52
 
MARISKA601 schreef:
Ik zou zeggen maak een site waarin men elkaar kan begluren
met een webcam en geluid erbij.
En is het forum werkelijk bedoeld om te laten zien wie je bent?

Het forum is meer bedoeld uitwisselen van je mening over dingen.


En laat mij dan maar inhoudloos zijn, met gevoel voor humor.


(ik word frusty van mensen die willen bepalen hoe het forum beschreven moet worden)


Tijd voor een valiumpje Duiveltje smiley
Of hadden Visser en Frank die allemaal al op. Knipoog smiley
Oeps back to serieus en topic Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:54
 
YELNIN491 schreef:
[/i]nou dan weten anderen dat ook weer dat je geen inhoud hebt, slaan ze je wel over toch, is ook een selectie methode. Maar is de persoon dan ook zo leeghoofdig en zonder inhoud als dat jij dan misschien zou denken.
Soms verbergen mensen zich achter een humorvolle masker, misschien door wat ze hebben meegemaakt Smiley die vol vragen zit Weet jij veel.
Ik denk veel positiever over mensen. Ik geloof dat iedereen hier op het forum heel bijzonder is, met zijn/haar achtergrond en zijn/haar mening. Waarom zou je op dat gebied gewoon niet kunnen laten zien wie je bent.
Heeft helemaal niks met intelligentie te maken, iedere persoon en ieders mening is welkom. En je laat sowieso een indruk achter bij mensen, waarom zou je er dan niet voor zorgen dat dat een goede indruk is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 15:57
 
MARISKA601 schreef:
Ik zou zeggen maak een site waarin men elkaar kan begluren
met een webcam en geluid erbij.
En is het forum werkelijk bedoeld om te laten zien wie je bent?
of het daarvoor bedoeld is, moet je CM vragen. Het is wel een gevolg van het forum.
MARISKA601 schreef:
Het forum is meer bedoeld uitwisselen van je mening over dingen.


En laat mij dan maar inhoudloos zijn, met gevoel voor humor.


(ik word frusty van mensen die willen bepalen hoe het forum beschreven moet worden)
Waarom praat je nu zo negatief over jezelf? Je bent zeker niet inhoudloos, daarvoor ken ik je te goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk veel positiever over mensen. Ik geloof dat iedereen hier op het forum heel bijzonder is, met zijn/haar achtergrond en zijn/haar mening. Waarom zou je op dat gebied gewoon niet kunnen laten zien wie je bent.
Heeft helemaal niks met intelligentie te maken, iedere persoon en ieders mening is welkom. En je laat sowieso een indruk achter bij mensen, waarom zou je er dan niet voor zorgen dat dat een goede indruk is?
Wat is er mis met de indruk dat iemand dan veel humor heeft of ontzettend goed kan geinen.
Waarom zouden alleen maar serieuse reakties een goede indruk van iemand geven. Net of iemand alleen maar humor en gein is en niet serieus kan zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 16:20
 
Misschien moet de CM-redaktie overwegen om iemand anders (een lid bijvoorbeeld) een regelement te laten opstellen en die persoon dan de volmacht geven om met ijzeren hand op het forum te regeren.

Het is Frusty al dat gezeur, dat ook al in andere topics uitvoerig aan bod kwam, steeds te moeten aanhoren. Het is duidelijk komkommertijd...en de ene grapt overal mee en de andere zeurt overal over. Zo blijven we bezig natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 7 Volgende
Pagina 1 van 7