ChristianMatch
 


Forum

Frusty
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 12:28
 
CROSSROAD317 schreef:
En hoeveel postings in dit topic zijn nou daadwerkelijk echt off-topic ....

Als je alleen maar serieus mag reageren op dit topic, mag er, voor wat mij betreft, wel een slotje op .... Als de mensen die alleen maar serieus willen reageren nu eens het goede voorbeeld hadden gegeven, dus ook in de andere topics alleen maar on-topic waren gebleven ... gelukkig maakt iedereen zich schuldig aan geinen, off-topic gaan en wat al niet meer aan de orde is geweest waardoor Frusty een apart topic moest krijgen ....

helemaal mee eens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 13:36
 
YELNIN491 schreef:
helemaal mee eens


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 4 juli 2011, 09:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 14:46
 
ANNETTE050 schreef:
Ik ben het ook wel met je eens, Cross....maar het gaat er m.i. niet om dat je niet mag geinen! Maar geinen mag nooit gaan over de rug van een persoon....en daar wringt de schoen m.i. een beetje....
Goedmoedig plagen is heel wat anders dan een geintje waar een vervelende ondertoon in zit bijvoorbeeld...dat kan dan gaan lijken op 'uitlokken' en dan krijg je bijvoorbeeld een tegenreactie, zoals deze nu hier gebeurd is...het uiting geven aan frustraties door iets neer te zetten in grote letters...!
Om dáár dan ook weer over te gaan 'geinen' in uitgerekend dit topic...is dat wel aardig???

Nu wil k afsluiten met een geintje, maar als het moet lukt het natuurlijk weer even niet.....komt misschien nog..... Knipoog smiley


Volgens mij is het probleem niet het geinen, maar de uitleg die de mensen geven aan geinen ... wil je het lezen als gein of wil je er meer achter zoeken dan er staat ...

Als ik woorden lees als "in de maling genomen", "laten vallen als een baksteen", "inconsequent", "zo diep gezonken", "waarom moet élke serieuze discussie 'overgenomen' worden door oppervlakkigheid" en nog een aantal opmerkingen van deze strekking, dan krijg ik de indruk dat het sterk overtrokken is. Ja sterker nog, een opmerking in dit topic geeft al aan, hoe verschillend mensen denken over humor (geinen), ik citeer letterlijk "En wat humor betreft, ik vind dat er voldoende onzinnige bijdrages bij zitten, die veronderstellen grappig te zijn".

Dus de topics die niet serieus zijn, vallen onder de categorie "te weinig inhoud" of "onzin topics", de topics die serieus zijn (of behoren te zijn) vallen of tegen qua inhoud of worden verziekt door "onzinnige bijdrages". Dan is er dus maar 1 topic op het hele forum dat aan de doelstelling van sommige mensen voldoet "het off-topic" topic ... LOL


Het is me al eens opgevallen op het forum, dat er werd gezegd "zeg dan niets", met topics als deze zijn we hard op weg om mensen de mond te snoeren .... Engeltje smiley

..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 29 juni 2011, 14:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 18:25
 
CROSSROAD317 schreef:
Volgens mij is het probleem niet het geinen, maar de uitleg die de mensen geven aan geinen ... wil je het lezen als gein of wil je er meer achter zoeken dan er staat ...

Als ik woorden lees als "in de maling genomen", "laten vallen als een baksteen", "inconsequent", "zo diep gezonken", "waarom moet élke serieuze discussie 'overgenomen' worden door oppervlakkigheid" en nog een aantal opmerkingen van deze strekking, dan krijg ik de indruk dat het sterk overtrokken is. Ja sterker nog, een opmerking in dit topic geeft al aan, hoe verschillend mensen denken over humor (geinen), ik citeer letterlijk "En wat humor betreft, ik vind dat er voldoende onzinnige bijdrages bij zitten, die veronderstellen grappig te zijn".

Dus de topics die niet serieus zijn, vallen onder de categorie "te weinig inhoud" of "onzin topics", de topics die serieus zijn (of behoren te zijn) vallen of tegen qua inhoud of worden verziekt door "onzinnige bijdrages". Dan is er dus maar 1 topic op het hele forum dat aan de doelstelling van sommige mensen voldoet "het off-topic" topic ... LOL


Het is me al eens opgevallen op het forum, dat er werd gezegd "zeg dan niets", met topics als deze zijn we hard op weg om mensen de mond te snoeren .... Engeltje smiley

..


Welnee, dat maak jij er nu van.......Het gaat er gewoon om om mensen in hun waarde te laten en iedereen hier houdt wel van een geintje en een lolletje........
Je kan nu natuurlijk gaan muggeziften over iedere zin maar ik denk dat de meeste mensen best wel weten waar het omgaat.........dus eigenlijk is het bovenstaande stukje een beetje overtrokken........... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 18:46
 
en toen voerde men op een "frusty-topic" een gefrustreerde discussie over hoe men zou moeten discuseren over het onderwerp discussies op de juiste manier voeren. is dat deze hele gefrustreerde discussie waard?








zucht...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:25
 
HANNAH810 schreef:
en toen voerde men op een "frusty-topic" een gefrustreerde discussie over hoe men zou moeten discuseren over het onderwerp discussies op de juiste manier voeren. is dat deze hele gefrustreerde discussie waard?








zucht...........

Is wel een hele goeie on-frusty uitlegging van deze frusty topic............................................................. Lachende smiley behalve die zucht dan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:35
 
HANNAH810 schreef:
en toen voerde men op een "frusty-topic" een gefrustreerde discussie over hoe men zou moeten discuseren over het onderwerp discussies op de juiste manier voeren. is dat deze hele gefrustreerde discussie waard?


Het is maar hoe je het beleefd........en ik zie het positief.....discussies gefrustreerd of niet kunnen hier net zo goed als hele topics over picnicks........ Knipoog smiley Dat is het leuke van CM he?





zucht...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:40
 
[quote=WILLEMIJN232]

[Het is maar hoe je het beleefd........en ik zie het positief.....discussies gefrustreerd of niet kunnen hier net zo goed als hele topics over picnicks........ Dat is het leuke van CM he?
zucht.........../quote]

Met dat verschil dat de topics over de picknicks leuk zijn en niet dreigen een verdeeldheid te zaaien...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:42
 
[quote=FRANKT627]Vind je? Engeltje smiley
Ik denk dan ook weleens waar gaat het over maar sla dan maar even het topic picknick over........dus je hoeft niet in te vullen voor iedereen dat dat leuk is.......jij vindt het leuk dat is heel wat anders.......en nogmaals.....het is niet verplicht om een topic te lezen toch? Sla het gewoon over als je er niets aan vindt of als het je frustreert.......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 29 juni 2011, 20:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:55
 
[quote=WILLEMIJN232]

Ik denk dan ook weleens waar gaat het over maar sla dan maar even het topic picknick over........dus je hoeft niet in te vullen voor iedereen dat dat leuk is.......jij vindt het leuk dat is heel wat anders.......en nogmaals.....het is niet verplicht om een topic te lezen toch? Sla het gewoon over als je er niets aan vindt of als het je frustreert.......

Wijs me eens aan in dat ene zinnetje van 18 woorden waar ik zogezegd voor iedereen invul dat de pn-topic leuk is???

Hier wordt weer eens een duidelijk beeld geschetst van iets dat onbestaande is. Zo ontstaan dus misverstanden, ruzie, verdeelheid...je zou verdorie voor minder het forum gaan negeren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 30 juni 2011, 09:12
 
[quote=WILLEMIJN232]Vind je? Engeltje smiley
Ik denk dan ook weleens waar gaat het over maar sla dan maar even het topic picknick over........dus je hoeft niet in te vullen voor iedereen dat dat leuk is.......jij vindt het leuk dat is heel wat anders.......en nogmaals.....het is niet verplicht om een topic te lezen toch? Sla het gewoon over als je er niets aan vindt of als het je frustreert.......


ach; de één vult voor "iedereen" in dat iets overtrokken zou zijn,
de ander zou voor "iedereen" invullen dat iets leuk zou zijn,
een volgende zou weer door "iedereen" aangevallen worden,
en een ander denkt; waar zijn we nou helemaal mee bezig "met zn allen"?

overigens, willemijn; t kan niks geen kwaad af en toe een topic niet te lezen, you're right! kom je gezellig picknicken zaterdag overigens? Clown smiley je mag je barbeque meenemen, en wordt misschien zelfs thuisgebracht (als je dat zou willen!!)

maar ik vind dit frusty-topic bijna hilarisch, als ik heel eerlijk ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 30 juni 2011, 10:41
 
't gaat inderdaad al 7 pagina's eigenlijk nergens over. 't is een nieuw 'off-topic'-topic wellicht?

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 10:01
 
HANNAH810 schreef:
en toen voerde men op een "frusty-topic" een gefrustreerde discussie over hoe men zou moeten discuseren over het onderwerp discussies op de juiste manier voeren. is dat deze hele gefrustreerde discussie waard?








zucht...........


helaas...maar waar...iedereen mag hier een topic openen over een onderwerp dat haar/hem uitkomt, met de hoop dat er een discussie uitkomt......
zelfs ik mag een topic over bordercollie's openen......al zou er waarschijnlijk geen hond reageren............. Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 1 juli 2011, 15:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 10:35
 
just try, annette......... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 19:01
 
ANNETTE050 schreef:
helaas...maar waar...iedereen mag hier een topic openen over een onderwerp dat haar/hem uitkomt, met de hoop dat er een discussie uitkomt......
zelfs ik mag een topic over bordercollie's openen......al zou er waarschijnlijk geen hond reageren............. Huilende smiley, smiley in tranen
was het woef of miauw Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 16:13
 
al dagen stil op het frusty-front.
tijd voor relaxt topic!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:57
 
Volgens mij is alles wel gezegd met betrekking tot dit onderwerp, dus slotje.

Enerzijds staat het iedereen vrij om bijdrages te leveren, ook minder serieuze. Anderzijds mag daar best een opmerking over gemaakt worden, het is namelijk ook begrijpelijk dat sommige leden de topics liever serieuzer zien.

Oftewel zoals altijd, houd een beetje rekening met elkaar en probeer elkaar daarin te begrijpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7
Pagina 7 van 7