ChristianMatch
 


Forum

De klik...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 08:50
 
SHANITA130 schreef:
Bankdirecteuren zijn vette kapsonesleijers, die ook nog eens regelmatig 'overwerken'. Engeltje smiley


Ook daarin heb je hele goeie Woedende smiley als je wappert met zo,n waaier voor een vrouw, gaan de meeste door de kniejen Geschokte, onthutste smiley
Zijn nu dan ook alle vrouwen doortrapte geld wolvinnen Coole smiley met zonnebril
Ach was de vrouwenwereld lief en wijs Engeltje smiley
Door hun knie gaan zij voor elke prijs Smiley die vol vragen zit
Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 09:26
 
Als je een relatie aan gaat met een vrouw of man met kinderen.
Vind ik ga je niet alleen relatie met de dame of heer aan maar ook met het hele gezin.
En dat is een kwestie van accepteren van haar /hem zijn situatie.
Als er de klik met dame/heer is .let wel al haar/hem. Kinderen is een deel van haar/hem.
Minste een deel zou moeten klikken met de kinderen.
Ik vind belangrijk dat ik met de kinderen kan van mijn partner kan.
Zodat voor de kinderen en voor haar en mij harmonie is en rust.
Groot deel is acceptatie van de kinderen dan accepterende kinderen het ook denk ik


Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op woensdag 13 februari 2013, 09:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 10:43
 
Als kinderen de succeskans van een relatie bepalen tussen de 'ouders' kan je je eerst afvragen hoe diep de liefde zit tussen de 'ouders'.

Tel daar bij op dat kinderen al een 'andere' vader of moeder hebben waarmee ze vergelijken.

Ik denk dan ook dat je je als nieuwe ouder in dat gezin zoveel mogelijk neutraal moet opstellen naar de kinderen. Het is voor hen ingewikkeld, gaan sowieso ook door andere psychische processen. Geef ze de tijd en ruimte eraan te wennen, dring je niet op, laat ze zelf beslissen in hoeverre ze je als ouder accepteren, dat is hun goed recht.

Afhankelijk van leeftijd vankinderen zou ik ze ook betrekken in het proces waarin de nieuwe partner integreert in hun leven. Een open en heldere sfeer lijkt me van wezenlijk belang.

Waar ik moeite mee heb is dat de kinderen het lot/geluk van de ouder bepalen in zijn/haar nieuwe keuze. Dan zouden de kinderen dus het leven van de ouder bepalen? Die volgorde lijkt me niet juist. Kinderen zijn onderdeel van gezin, niet de 'leiders'. Daar zijn volgens mij ouders voor, maar in de huidige moderne tijd zie je inderdaad veel dat de kinderen de ouders de baas zijn..met alle gevolgen van dien.

Ondertussen moeten beide 'ouders' geluk uitstralen zodat ook de kinderen zien dat hun vader of moeder blij is met haar/zijn keuze, dat scheelt veel voor kinderen in de acceptatie van de nieuweling.

Het blijft een lastige issue, das wel helder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 10:44
 
Als kinderen de succeskans van een relatie bepalen tussen de 'ouders' kan je je eerst afvragen hoe diep de liefde zit tussen de 'ouders'.

Tel daar bij op dat kinderen al een 'andere' vader of moeder hebben waarmee ze vergelijken.

Ik denk dan ook dat je je als nieuwe ouder in dat gezin zoveel mogelijk neutraal moet opstellen naar de kinderen. Het is voor hen ingewikkeld, gaan sowieso ook door andere psychische processen. Geef ze de tijd en ruimte eraan te wennen, dring je niet op, laat ze zelf beslissen in hoeverre ze je als ouder accepteren, dat is hun goed recht.

Afhankelijk van leeftijd vankinderen zou ik ze ook betrekken in het proces waarin de nieuwe partner integreert in hun leven. Een open en heldere sfeer lijkt me van wezenlijk belang.

Waar ik moeite mee heb is dat de kinderen het lot/geluk van de ouder bepalen in zijn/haar nieuwe keuze. Dan zouden de kinderen dus het leven van de ouder bepalen? Die volgorde lijkt me niet juist. Kinderen zijn onderdeel van gezin, niet de 'leiders'. Daar zijn volgens mij ouders voor, maar in de huidige moderne tijd zie je inderdaad veel dat de kinderen de ouders de baas zijn..met alle gevolgen van dien.

Ondertussen moeten beide 'ouders' geluk uitstralen zodat ook de kinderen zien dat hun vader of moeder blij is met haar/zijn keuze, dat scheelt veel voor kinderen in de acceptatie van de nieuweling.

Het blijft een lastige issue, das wel helder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 11:49
 
CORNE927 schreef:
Als kinderen de succeskans van een relatie bepalen tussen de 'ouders' kan je je eerst afvragen hoe diep de liefde zit tussen de 'ouders'.

De invloed van kinderen op een nieuwe relatie is wel degelijk aanwezig. Daarbij komt nog, dat het een rol speeld hoe ouders uit elkaar zijn gegaan. Is de partner overleden, is de partner ineens vertrokken, is de partner ineens ingetrokken bij een ander...

En dan speeld nog mee, hoe heeft de omgeving van het kind gerageerd op de vertrekkende ouder.

Kinderen bepalen dus wel degelijk een gedeelte van de succeskansen van een relatie. Bij kinderen met een hechtingsprobleem of met verlatingsangst is het binnentreden van een nieuw persoon altijd een ingrijpend iets. Daarbij komt, het reageren van het kind heeft ook invloed op de aanwezige ouder. Dat betekend nogal eens, dat de nieuwe partner niet het gevoel zal hebben op de eerste plaatst te staan, en dus veel inlevingsvermogen vragen, wil de relatie in ieder geval kans van slagen hebben. En hoe goed een verhouding met een persoon ook kan zijn, als de kinderen het niet trekken, of het heel moeilijk blijft om met de nieuwe partner wat op te bouwen, dan is het de vraag of de relatie uiteindelijk stand gaat houden. De liefde tot het kind is er, en heeft al een lange weg achter de rug, de liefde tot de nieuwe partner is pril, en zal nog moeten ontwikkelen. Liefde is er niet ineens, ook dat heeft een groeiproces nodig. En als dat ten koste gaat van contact met het kind, lijkt het mij niet goed als een relatie dan ten koste van het kind wordt doorgezet. Het kind, zeker als het over jongere kinderen gaat, hebben de ouder wel nodig en hebben vaak al veel moeten missen. Je kan dus niet verwachten dat een kind zich maar even aanpast, het heeft wel degelijk heel veel invloed op het hebben van een goede relatie.

En dan liefde tussen de "ouders": Die is er gewoon niet. Dat is iets wat moet groeien door leren kennen van elkaar. Het kan bij verliefdheid heel wat lijken, maar het is genoeg voorgekomen dat men het had over liefde die niet op kon, en een maand later dat men elkaar nooit meer zien wilde. Dus de liefde tussen de twee mensen kan nooit zo diep zitten als de liefde tussen de ouder en een kind.


Laatst aangepast door
WILLEM618
op woensdag 13 februari 2013, 11:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:00
 
SHANITA130 schreef:
Bankdirecteuren zijn vette kapsonesleijers, die ook nog eens regelmatig 'overwerken'. Engeltje smiley


ha ha goedemorgen shanita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:28
 
GERRIT084 schreef:
Ook daarin heb je hele goeie Woedende smiley als je wappert met zo,n waaier voor een vrouw, gaan de meeste door de kniejen Geschokte, onthutste smiley
Zijn nu dan ook alle vrouwen doortrapte geld wolvinnen Coole smiley met zonnebril
Ach was de vrouwenwereld lief en wijs Engeltje smiley
Door hun knie gaan zij voor elke prijs Smiley die vol vragen zit
Slapende smiley

Ik heb me posting al veranderd in : Bankdirecteuren hebben ook voordelen... Engeltje smiley
Want ja, dat was een erg veroordelende opmerking van mij vond ik Twijfelende smiley

Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:30
 
Wat heb je liever:

Zo'n bos biljetten van 500 euro?

Of het Goud dat God je volkomen gratis aanbiedt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:34
 
GERRIT084 schreef:
Ook daarin heb je hele goeie Woedende smiley als je wappert met zo,n waaier voor een vrouw, gaan de meeste door de kniejen Geschokte, onthutste smiley
Zijn nu dan ook alle vrouwen doortrapte geld wolvinnen Coole smiley met zonnebril
Ach was de vrouwenwereld lief en wijs Engeltje smiley
Door hun knie gaan zij voor elke prijs Smiley die vol vragen zit
Slapende smiley


O O O O, Gerrit en c.s. wat denken jullie toch weer eh verkeerd.

De bijbel spreekt ergens over een geheimenis dat dat het is, de liefde van de vrouw voor een man. (waar staat dat ook alweer)

En dat heeft helemaal niets met geld van doen, Geld kan juist averechts werken, ja bij mij was en is dat zo.

Tuurlijk, het is niet leuk als iemand je financieel tilt als je het zelf ook al niet zo breed hebt, ja, en anders ook niet trouwens.

Als er iets één grote leugen is ja dan is het dat geld gelukkig maakt.


ik maakte een geintje


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 13 februari 2013, 13:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:41
 
@ Willem,

Het is heel simpel, ja kan allemaal dingen opnoemen, die algemeen opgaan. Is ook heel goed en leerzaam trouwens hoor Lachende smiley

Je hebt mensen, mannen en vrouwen die houden van kinderen.

En dan is er niets aan de hand.

Zeker niet als er sprake is van liefde op het eerste gezicht bij de ouders.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 13 februari 2013, 13:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:06
 
SHANITA130 schreef:
GERRIT084 schreef:
Ook daarin heb je hele goeie Woedende smiley als je wappert met zo,n waaier voor een vrouw, gaan de meeste door de kniejen Geschokte, onthutste smiley
Zijn nu dan ook alle vrouwen doortrapte geld wolvinnen Coole smiley met zonnebril
Ach was de vrouwenwereld lief en wijs Engeltje smiley
Door hun knie gaan zij voor elke prijs Smiley die vol vragen zit
Slapende smiley


O O O O, Gerrit en c.s. wat denken jullie toch weer eh verkeerd.

De bijbel spreekt ergens over een geheimenis dat dat het is, de liefde van de vrouw voor een man. (waar staat dat ook alweer)

En dat heeft helemaal niets met geld van doen, Geld kan juist averechts werken, ja bij mij was en is dat zo.

Tuurlijk, het is niet leuk als iemand je financieel tilt als je het zelf ook al niet zo breed hebt, ja, en anders ook niet trouwens.

Als er iets één grote leugen is ja dan is het dat geld gelukkig maakt.


ik maakte een geintje

Als het dan allemaal niet zo belangrijk is:
Waarom staat er dan in het verlanglijstje bv opleiding..
waarom staat er dan..................................beroep

Waarom doen dan de meesten zich dan beter voor dan de ander, als geld en status dan niet zo belangrijk zijn?!
Het zou eigenlijk niet zo, moeten zijn, maar in de praktijk wijzen deze dingen toch wel anders uit Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:12
 
Als het dan allemaal niet zo belangrijk is:
Waarom staat er dan in het verlanglijstje bv opleiding..
waarom staat er dan..................................beroep

Waarom doen dan de meesten zich dan beter voor dan de ander, als geld en status dan niet zo belangrijk zijn?!
Het zou eigenlijk niet zo, moeten zijn, maar in de praktijk wijzen deze dingen toch wel anders uit Coole smiley met zonnebril

Ja, ik kan me voorstellen als Jantje zich te pletter heeft lopen studeren tot zijn dertigste, dat hij dan niet met Janneke, die heeft lopen feesten en uitgaan al die tijd, iets wil beginnen.

Heel eerlijk gezegd, en dat is een andere mening die ik ook heb, van mij hoeft dat er dus allemaal niet te staan, ik keek er eerst niet eens naar op profielen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:14
 
GERRIT084 schreef:
Als het dan allemaal niet zo belangrijk is:
Waarom staat er dan in het verlanglijstje bv opleiding..
waarom staat er dan..................................beroep

Waarom doen dan de meesten zich dan beter voor dan de ander, als geld en status dan niet zo belangrijk zijn?!
Het zou eigenlijk niet zo, moeten zijn, maar in de praktijk wijzen deze dingen toch wel anders uit Coole smiley met zonnebril

Dat is - denk ik - omdat voor de meeste mensen de materiele wereld reeler is dan de geestelijke wereld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:29
 
ROADY558 schreef:
Dat is - denk ik - omdat voor de meeste mensen de materiele wereld reeler is dan de geestelijke wereld.

Precies, en daarom gaat er tegenwoordig heel wat mis, zeker als je al van een bepaalde status bent uitgegaan.
Als iemand in een gespreid bedje komt, en alles zonder moeite altijd heeft kunnen doen, krijgt als het even tegen zit, de grootste moeite met de eindjes aan elkaar te knopen.
En dat terwijl het prettiger leeft, als je met het laatste begint, en eindigt met het eerste.
Het is makkelijker een lege kruik vol te krijgen, dan een volle kruik vol te houden Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:32
 
Och een volle kruik, lege kruik, gespreid bed of niet.

Uiteindelijk is er maar 1 ding wat een mens rust geeft, en dat is de genade van God. En als een mens Hem weet te vinden en weet te gehoorzamen/volgen, dan komt de rest ook wel goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:06
 
ROADY558 schreef:
Och een volle kruik, lege kruik, gespreid bed of niet.

Uiteindelijk is er maar 1 ding wat een mens rust geeft, en dat is de genade van God. En als een mens Hem weet te vinden en weet te gehoorzamen/volgen, dan komt de rest ook wel goed.

Dat heb je mooi gezegd Roady en ook zo waar.

Laten we ff daarbij niet vergeten dat ook christenen het heel moeilijk kunnen hebben, ik doel even op onze broeder Frank...ja, en ook op mezelf..

En dan bedoel ik niet wat ben ik zielig, of aandachttrekken, neehee, het is nu gewoon ff zo. Ik heb het gevoel dat ik aan het opboksen ben.

Beter dat onder ogen zien, dan zeggen van ja met mij gaat het allemaal zo goed, ja, dat wil men graag horen. snap ik ook wel, maar ja, dat is nu niet de waarheid...

Zegens!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 13 februari 2013, 15:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:17
 
Vandaar dat ik meermaals herhaal in posts....wees open en eerlijk, geen valsche getuigenis dus, zouden christenen moeten weten, toch?

Makkelijk gezegd natuurlijk, de vrouw maakt zich ook mooi voor de man...en die wil dat ook graag dus een volgende stap is dat je je mentaal ook mooier voordoet dan je bent, verleidelijk en dus menselijk, maar niet goed, want fysiek mooi of mentaal mooi/eerlijk is niet hetzelfde.

Gelukkig hebben we ook een hart/intuitie/gevoel. Als we daar nou es meer naar zouden luisteren...en handelen, zou het dan al niet stuk beter gaan? Ik wil niet zeggen dat we ons verstand dan moeten verliezen natuurlijk. Dat hebben we niet voor niets gekregen, dus gebruiken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:22
 
Vandaar dat ik meermaals herhaal in posts....wees open en eerlijk, geen valsche getuigenis dus, zouden christenen moeten weten, toch?

Idd. Goed gezegd vind ik Corne, bedankt!!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:23
 
Vandaar dat ik meermaals herhaal in posts....wees open en eerlijk, geen valsche getuigenis dus, zouden christenen moeten weten, toch?

Idd. Goed gezegd vind ik Corne, bedankt!!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 18:31
 
SHANITA130 schreef:
Vandaar dat ik meermaals herhaal in posts....wees open en eerlijk, geen valsche getuigenis dus, zouden christenen moeten weten, toch?

Idd. Goed gezegd vind ik Corne, bedankt!!! Lachende smiley

Je hoeft natuurlijk niet te overdrijven, 1 x is genoeg, tenzij je natuurlijk wel zo,n belangrijke klik met iemand hebt,
Maar dat kan je dan beter privé tegen iemand zeggen, vindt hij vast wel leuk joe nevver nooo Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:11
 
WILLEM618 schreef:
De invloed van kinderen op een nieuwe relatie is wel degelijk aanwezig. Daarbij komt nog, dat het een rol speelt hoe ouders uit elkaar zijn gegaan. Is de partner overleden, is de partner ineens vertrokken, is de partner ineens ingetrokken bij een ander...

En dan speelt nog mee, hoe de omgeving van het kind heeft gerageerd op de vertrekkende ouder.

Kinderen bepalen dus wel degelijk een gedeelte van de succeskansen van een relatie. Bij kinderen met een hechtingsprobleem of met verlatingsangst is het binnentreden van een nieuw persoon altijd een ingrijpend iets. Daarbij komt, het reageren van het kind heeft ook invloed op de aanwezige ouder.


Ik denk dat er nog meer factoren een rol spelen.
Ook als volwassene maak je keuzes, waarbij je beinvloed wordt door gebeurtenissen uit het verleden.
Zelf heb ik de ervaring dat een huwelijk in een telefoontje van twee minuten voorbij kan zijn, en ook mijn pleegkinderen hadden hiermee te dealen. Komt er een andere man in mijn/hun leven binnen, dan zie je (zelfs na bijna vijf jaar) de angst om opnieuw verlaten te worden geprojecteert worden in de nieuwe situatie.

Als (pleeg-)ouder kun je dan voor jezelf kiezen, of je kunt je verantwoordelijkheid nemen om de kinderen waarvoor je gekozen hebt, ook daadwerkelijk te geven waarop ze recht hebben. Ook wanneer dat betekent dat je je eigen behoeften even opzij moet zetten of uitstellen om er voor je (pleeg-)kinderen te zijn.

Kinderen raken helaas beschadigd wanneer het leven hen situaties voorschotelt waar zij zich machteloos aan moeten aanpassen. Aan ouders de plicht hen te helpen dit een plaatsje te geven; kiezen voor kinderen is een keuze met concequenties, ook wanneer het soms even niet van zelf gaat. Uiteraard kun je niet alle pijn wegnemen; je kunt hen echter wel de bouwstenen aanbieden in de vorm van emotionele veiligheid en beschikbaarheid zodat zij door kunnen met hun eigen ontwikkeling.


CORNE927 schreef:
Als kinderen de succeskans van een relatie bepalen tussen de 'ouders' kan je je eerst afvragen hoe diep de liefde zit tussen de 'ouders'.

Om terug te komen op de bijdrage van Corné;
vanuit de psychatrie weet ik, dat kinderen wel degelijk de succeskans van een relatie mede bepalen; statistieken hebben aangetoond dat maar liefst 70% van de ouderparen met een kind met psychiatrische achtergrond het niet lukt de liefdesrelatie in stand te houden.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 13 februari 2013, 22:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:45
 
VISSER278 schreef:
Nee Roos , je spreekt eerst over een verder gevorderde relatie .
Dan ga ik even voor het gemak uit van een relatie van pakweg een half jaar .
Was er eerst wèl een goeie klik / verstandhouding met de toekomstige partner en de kids en na een half jaar niet meer dan had er m.i. allang gesproken moeten worden met de kinderen en met de nieuwe partner wat er de reden van is dat de verstandhouding heeft doen afnemen .
Er is dan iets aan de hand wat niet klopt .
En daar moet over gepraat worden .
Als de klik met de nieuwe partner en de kids vanaf het begin goed is doe je er volgens mij alles aan om die klik goed te houden .... nee, alleen maar proberen om die klik beter en beter te laten worden .
Je gaat dan niet alleen voor de partner maar ook voor zijn/ haar kinderen .
Klopt, daar ben ik het mee eens.
Alleen wijst de praktijk weleens uit dat het praten soms te laat komt.
Maar hopelijk leren we met z'n alle hiervan op het forum Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:51
 
PETRA373 schreef:
ben het hier wel mee eens, je kan trouwens ook niet gelukkig met elkaar worden als het niet klikt met de kinderen denk ik.
petra die in haar 20 jarig huwelijk dagelijks de kinderen van ex over de vloer had lopen en ze hebben ook bij me gewoond , nooit problemen mee gehad, vond ze van af het eerste moment leuk,
maar me exvriend klikte niet met 1 kind dus toen was de keuze voor mij heel makkelijk, meneer had er problemen mee ze een soa had opgelopen tijdens een vaste relatie, kon ze niks aan doen, maar was bang dat ons kindje besmet zou worden, was grote onzin, en ik kon kiezen of dat kind e r uit of hij ging en nam zijn kind(ons kind) mee, nou d ekeuze was makkelijk, hij e ruit en kind heeft hij natuurlijk niet kunnen meenemen. belachelijk.......
en zie hier met busdriver waar het gigantisch mee klikt, gelijk ook een klik met mijn kids, was ongelooflijk hoe het klikte, das de klik.....
is die klik er niet, moet je kappen, want jouw kinderen moeten zich maar aanpassen, krijgen zo iemand door hun strot geduwd met tegenzin, en wat je dan je kinderen aandoet die al zoveel hebben meegemaakt....

helemaal met je eens Petra,
behoorlijk ego als je voor zo'n keuze gezet wordt!
Kinderen verdienen veiligheid en rust ipv alle nieuwe figuren die soms steeds om de hoek komen kijken Boze smiley
Veel geluk gewenst!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13
Pagina 13 van 13