ChristianMatch
 


Forum

9/11
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:05
 
Het is zo'n datum die in je hoofd zit. Waar was je of wat deed je op 9/11 ( 11 september 2001)?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:12
 
Het is idd zo'n datum die blijft hangen. Ik weet dan ook nog heel goed waar ik was en wat ik aan het doen was.

Ik zat toen achter de balie bij de huisarts, werkende als doktersassistente, en menig patiënt kwam binnen met dit verschrikkelijke nieuws.
Een van de huisartsen heeft toen een draagbaar tv'tje gepakt en we zijn toen gelijk gaan kijken.

Het was hét gesprek van de dag en er waren zelfs patiënten die anders reageerden, die altijd wat te klagen of te mopperen hadden, maar op dat moment ineens niet meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:23
 
Ik werd gebeld met dat nieuws, uiteraard stond mn autoradio uit aangezien ik altijd bel in mn auto, en tot op vandaag de dag gewoon met t handje aan t oor. ( ben dol op burgelijke ongehoorzaamheid.

En nee dat was niet gevaarlijk want ik stond al 3 kwartier in de dagelijkse file op de A15 richting brabant Woedende smiley

Pieter, rijd tegenwoordig relaxed door het Reichswald van en naar huis Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:25
 
Het was 16.00 en bijna klaar met werken. Iemand had op het nieuws gehoord dat er vliegtuigen door wolkenkrabbers waren gevlogen.
Het drong pas een paar uur later door dat het echt waar was en geen droom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:39
 
Mijn moeder was Jarig die dag( en is ze gelukkignog steeds)
Maar kan niet zeggen dat we een fijne verjaardag hebben gevierd!
Je bleef tv kijken en de beelden herken je nu nog steeds.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:45
 
Ik zal het nooit vergeten.....
Mijn jongste dochter was kort daarvoor geboren: 5 september. We vierden feest, de kraamhulp was er nog en ik kwam beneden....de t.v stond aan en ik kon niet geloven wat mijn ogen zagen. Het feest van haar geboorte was in één klap over.
Ik zie mezelf nog zitten...nog niet in de kleren, ochtendjas aan...een klein babytje tegen me aangedrukt...huilend...om die absolute horror-beelden.
Nu nog, elk jaar, als we haar verjaardag vieren, en dat hebben we dus afgelopen maandag weer gedaan, komen de beelden van toen naar boven, ze staan op mijn netvlies gebrand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 23:41
 
Ook ik zal het niet vergeten nee..

De volgende dag zou mijn zoon jarig zijn....
Door al die berichten raakte alle voorbereidingen even naar de achtergrond ja...(Mama u maakt toch nog wel taart he???)
Een van de 2 andere zonen had pas een mobieltje...
Hij was niet thuis, en vond het geweldig interessant om via dat mobieltje mij op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurde...

Een dag die nooit vergeet nee...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 00:14
 
Ik ben het inderdaad nooit meer vergeten.
Mijn oudste dochter was net geboren, en ik lag boven op bed haar te voeden toen mijn exschoonmoeder binnenkwam met dit vreselijke nieuws.
Nadat ze wegging zijn we voor de tv gegaan en hebben alle nieuws uren lang gevolgd.

Deze week op 11/9 is mijn broer in Washington. Waarschijnlijk aanwezig bij een van de vele speechen die daar gehouden worden. Afgelopen week was hij bij de Twintowers, waar de bouw al zover is(en nog lang niet klaar) dat het nu alweer boven andere gebouwen uitsteekt. Het lijkt me indrukwekkend om daar bij aanwezig te zijn rond deze tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 10:38
 
Net voor we de kerk ingingen voor de 5de gebedsdienst die dag hoorde we dat er 'iets' verschrikkelijks was gebeurd. Het was een 'ongeluk' met een vliegtuig. Later bleek dat het inderdaad geen ongeluk was maar een regelrechte aanval van extreem fundamentalisten die dachten zo de wereld te kunnen te verbeteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 21:24
 
Het was toen toch maandag ?????????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE750





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 22:00
 
MARIO216 schreef:
Het was toen toch maandag ?????????????

Nee, het was een dinsdag. Die dag vierde ik mijn 22e verjaardag. Ik kreeg die dag de sleutel van mijn eerste huisje en het beloofde een prachtige verjaardag te worden. We hadden net het huisje bekeken en waren weer terug bij mijn ouders. We zaten aan de koffie met gebak. En de telefoon ging. Mijn broer uit Canada. Ik vond het heel attent dat hij zo vroeg in de morgen (bij hem was het 8 uur 's ochtends, al aan mijn verjaardag dacht.
Maar hij feliciteerde mij niet, maar zei alleen: Zet de televisie aan. Ik vond dat raar, hoe wist hij nu wat er bij ons op de televisie was. Samen keken we toe hoe het tweede vliegtuig de toren invloog. Het was alsof we naar een slechte film keken, maar ik wist direct dat het echt was. Een verschrikkelijk moment, dat ik mijn leven niet meer zal vergeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 12:29
 
Een vriendin belde me nadat het eerste vliegtuig tegen de toren was gevlogen. Ik heb niets met Amerika of New York en antwoordde: "Ik heb het niet gedaan!"
Ik geef toe: weinig relevante reactie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1