ChristianMatch
 


Forum

ziekenhoekje
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:52
 
Nu komt meteen mijn oma's stokpaardje in me op "niet klagen maar dragen kind!" Twijfelende smiley
Het is een uitlaatklep voor sommigen hier,lijkt me niets mis mee,ze doen er niemand kwaad mee.
Oke,het kan téveel worden(voor hun zelf)maar zolang ik die mensen hier ook nog positieve dingen zie melden .........och........als ik er geen zin in heb lees ik er overheen(en ben dan dankbaar dat ik zelden iets mankeer)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:08
 
LEANNE226 schreef:
Nu komt meteen mijn oma's stokpaardje in me op "niet klagen maar dragen kind!" Twijfelende smiley
Het is een uitlaatklep voor sommigen hier,lijkt me niets mis mee,ze doen er niemand kwaad mee.
Oke,het kan téveel worden(voor hun zelf)maar zolang ik die mensen hier ook nog positieve dingen zie melden .........och........als ik er geen zin in heb lees ik er overheen(en ben dan dankbaar dat ik zelden iets mankeer)


Ik erger mij er mateloos aan Leanne, en ik vraag me werkelijk af waar om je ieder ding hier op het forum moet zetten.....aandacht? Net wat Pieter zegt?
Natuurlijk heeft iedereen die vrijheid, gelukkig heb je ook de vrijheid om er wat van te zeggen......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 28 oktober 2011, 20:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:13
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ertger mij er mateloos aan Leanne, en ik vraag me werkelijk af waar om je ieder ding hier op het forum moet zetten.....aandacht? Net wat Pieter zegt?
Natuurlijk heeft iedereen die vrijheid, gelukkig heb je ook de vrijheid om er wat van te zeggen......

Even voor de duidelijkheid ik vraag niet om aandacht dan open ik wel een topic over mezelf Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:16
 
Blijkbaar mag men niet klagen over ziektes en aandoeningen, maar men mag wel klagen dat er geklaagd word over ziektes en aandoeningen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:17
 
MARISKA601 schreef:
Blijkbaar mag men niet klagen over ziektes en aandoeningen, maar men mag wel klagen dat er geklaagd word over ziektes en aandoeningen?


Precies, jij snapt het..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:18
 
WILLEMIJN232 schreef:
Precies, jij snapt het..... Knipoog smiley

Ja zeg lekker ben jij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:26
 
WILLEMIJN232 schreef:
Precies, jij snapt het..... Knipoog smiley

Ik snap er niks van,moet ik nu mijn tweede hersencel aanslingeren of mag ik gewoon blont blijven? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:27
 
LEANNE226 schreef:
Ik snap er niks van,moet ik nu mijn tweede hersencel aanslingeren of mag ik gewoon blont blijven? Clown smiley

Blijf maar blond en leg het links naast je neer Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:30
 
ERIKA129 schreef:
Blijf maar blond en leg het links naast je neer Clown smiley Knipoog smiley

Wat is ook alweer links?

Ik ben bouwbesluit 2012 aan het doornemen,daar word je pas echt ziek van Zieke smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:36
 
LEANNE226 schreef:
Wat is ook alweer links?

Ik ben bouwbesluit 2012 aan het doornemen,daar word je pas echt ziek van Zieke smiley Knipoog smiley

Links is daar waar je duim rechts zit Clown smiley
Ben je er nu ziek van? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 28 oktober 2011, 20:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:50
 
ERIKA129 schreef:
Links is daar waar je duim rechts zit Clown smileyBen je er nu ziek van? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb 2 linkerhanden!Eg woar Engeltje smiley
Weet je wat ik niet begrijp.........waarom mannen vallen voor praatjes.......als ik aan een man vraag:onder welk dopje moet ik de benzine in de maaier doen roept hij meteen:laat mij dat maar doen(goed onthouden erika Knipoog smiley )Terwijl wij roepen:je zoekt de wasmand zelf maar op! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:31
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik erger mij er mateloos aan Leanne, en ik vraag me werkelijk af waar om je ieder ding hier op het forum moet zetten.....aandacht? Net wat Pieter zegt?
Natuurlijk heeft iedereen die vrijheid, gelukkig heb je ook de vrijheid om er wat van te zeggen......


misschien hebben we ooit n keer mazzel W-tje....
organiseren ze een uitje via de agenda naar een gebedsgenezer ofzo

Pieter, gelooft er niet zo in, maar hoopt er in dit geval wel op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:41
 
PIETER649 schreef:
misschien hebben we ooit n keer mazzel W-tje....
organiseren ze een uitje via de agenda naar een gebedsgenezer ofzo

Pieter, gelooft er niet zo in, maar hoopt er in dit geval wel op

Zeg wel niks meer Huilende smiley, smiley in tranen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 23:30
 
PIETER649 schreef:
Helemaal mee eens Willemijn, sommigen melken hun lichamelijke problemen zo verschrikkelijk uit dat ik van het lezen al bijna hoofdpijn krijgt.

Met alle respect voor lichamelijke ongemakken en ziekten, ik krijg de indruk dat enkelen dat misbruiken om maar optimaal aandacht te kunnen krijgen Zieke smiley

Mijn kennis over ziekten is anders wel weer aardig uitgebreid, sinds ik weer op CM zit. Knipoog smiley Het is zooo leerzaam, 'k zou bijna nog een maand verlengen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 23:53
 
Willemijn zegt:
Is het nu nodig om ieder detail van het ziek zijn op het CM forum te zetten??????
En daar bedoel ik mee: iedere labafname, therapie, verkoudheid edg.......
Misschien ook leuk om eens je te zinnen te verzetten en eens over wat anders te praten?


Raar maar waar.... eigenlijk vind ik dat je helemaal gelijk hebt Willemijn.
Ik lees eerlijk gezegd ook liever de leuke dingen van anderen, of een pittige discussie.
Het heeft me om eerlijk te zijn heel wat moeite gekost om mn gezeur op het forum te zetten Knipoog smiley
Aan de andere kant is het geen doen om een ieder die vraagt hoe het gaat, persoonlijk te mailen, vandaar toch maar op deze manier, maar van mij hoef je het niet te lezen hoor, ik zal je er niet scheef om aankijken. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 00:06
 
JOLAN931 schreef:
Willemijn zegt:
Is het nu nodig om ieder detail van het ziek zijn op het CM forum te zetten??????
En daar bedoel ik mee: iedere labafname, therapie, verkoudheid edg.......
Misschien ook leuk om eens je te zinnen te verzetten en eens over wat anders te praten?


Raar maar waar.... eigenlijk vind ik dat je helemaal gelijk hebt Willemijn.
Ik lees eerlijk gezegd ook liever de leuke dingen van anderen, of een pittige discussie.
Het heeft me om eerlijk te zijn heel wat moeite gekost om mn gezeur op het forum te zetten Knipoog smiley
Aan de andere kant is het geen doen om een ieder die vraagt hoe het gaat, persoonlijk te mailen, vandaar toch maar op deze manier, maar van mij hoef je het niet te lezen hoor, ik zal je er niet scheef om aankijken. Lachende smiley


Ik heb het niet over concrete ziektebeelden.....ik heb het over iedere bloedafname, verkoudheid, bezoek aan de dokter etc......
Waarom moeten we dat weten denk ik dan, heb het eens even over wat anders.....Meeleven is prima maar er zijn grenzen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 00:08
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb het niet over concrete ziektebeelden.....ik heb het over iedere bloedafname, verkoudheid, bezoek aan de dokter etc......
Waarom moeten we dat weten denk ik dan, heb het eens even over wat anders.....Meeleven is prima maar er zijn grenzen......

Ik heb het goede voorbeeld gegeven in een ander topic. nog ff en ik ga verhuizen....blij blij blij Knipoog smiley (maar toch wel een beetje weemoedig) Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 12:50
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb het niet over concrete ziektebeelden.....ik heb het over iedere bloedafname, verkoudheid, bezoek aan de dokter etc......
Waarom moeten we dat weten denk ik dan, heb het eens even over wat anders.....Meeleven is prima maar er zijn grenzen......

Heb al gezegt het in de gaten te houden he Knipoog smiley dus niet doordrammen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 14:12
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb het niet over concrete ziektebeelden.....ik heb het over iedere bloedafname, verkoudheid, bezoek aan de dokter etc......
Waarom moeten we dat weten denk ik dan, heb het eens even over wat anders.....Meeleven is prima maar er zijn grenzen......


Worden die grenzen door jou bepaald of door CM ... ???
Zolang CM niet "ingrijpt" bepalen zij dus de grenzen voor het forum ... jij kunt niets anders doen dan zeggen waar voor jou de grens ligt en ik vind het jammer dat je je ergert aan mensen die er blijkbaar anders mee omgaan ... !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 15:22
 
CROSSROAD317 schreef:
Worden die grenzen door jou bepaald of door CM ... ???
Zolang CM niet "ingrijpt" bepalen zij dus de grenzen voor het forum ... jij kunt niets anders doen dan zeggen waar voor jou de grens ligt en ik vind het jammer dat je je ergert aan mensen die er blijkbaar anders mee omgaan ... !!!


ik weet zeker dat ik niet de enigste ben die zich er aan ergert maar eigenlijk is dat niet zo belangrijk, ik vertel mijn ergenis.....ik vind het geneuzelen maar zoals ik al eerder vermeldde, het prettige van een forum is dat je de vrijheid hebt om dingen te delen die je meemaakt maar ook de dingen kan delen die je ergeren......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 15:24
 
ERIKA129 schreef:
Heb al gezegt het in de gaten te houden he Knipoog smiley dus niet doordrammen Huilende smiley, smiley in tranen


Ik had het niet alleen over jou en de posting waar jij het over hebt was een antwoord op Jolan...... dus over doordrammen gesproken..... Knipoog smiley
Ik hoop niet dat jij alleen je aangesproken voelt trouwens...... Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 29 oktober 2011, 15:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 15:39
 
MARIO216 schreef:
http://nos.nl/artikel/306884-mrsabesmetting-in-dordts-ziekenhuis.html

Ja, dat is allang bekend, zijn ook actualitieten programma's over geweest.

Naar is dat he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 15:45
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb het niet over concrete ziektebeelden.....ik heb het over iedere bloedafname, verkoudheid, bezoek aan de dokter etc......
Waarom moeten we dat weten denk ik dan, heb het eens even over wat anders.....Meeleven is prima maar er zijn grenzen......

Ik vind het wel erg fijn om van mensen hier op het forum dingen te weten.
Kan ik voor ze bidden, dat God hun kracht geeft enzovoort.

En ook dingen, als ik die eerder had geweten had ik ook op een andere manier gereageerd is sommigen gevallen....

En ook, het is fijn als je ergens je zorgen enzovoort kwijt kan.

Meeleven kan goed werken voor je herstel. ook en juist op een forum.

En wat hier eerder iemand zei, dacht Crossroad, het zijn jou grenzen, niet die van CM. die hadden anders állang ingegrepen.

Iedereen mag hiet nétjes zijn mening geven, en ook dingen uiten over een ziekte. dat alleen kan al het herstel bevorderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 15:51
 
SHANITA130 schreef:
Ik vind het wel erg fijn om van mensen hier op het forum dingen te weten.
Kan ik voor ze bidden, dat God hun kracht geeft enzovoort.

En ook dingen, als ik die eerder had geweten had ik ook op een andere manier gereageerd is sommigen gevallen....

En ook, het is fijn als je ergens je zorgen enzovoort kwijt kan.

Meeleven kan goed werken voor je herstel. ook en juist op een forum.

En wat hier eerder iemand zei, dacht Crossroad, het zijn jou grenzen, niet die van CM. die hadden anders állang ingegrepen.

Iedereen mag hiet nétjes zijn mening geven, en ook dingen uiten over een ziekte. dat alleen kan al het herstel bevorderen.


Wat heeft dat nu in vredesnaam met mijn grenzen te maken? Dat snap ik nu werkelijk niet.......Ik ventileer iets waar ik me aan erger en dat mag ook.......en dat zijn futiliteiten, geen ziektes.....Bv. als jij verkouden bent hoef ik dat niet te weten en voor mij hoef je dat ook niet uit te melken op een forum......
Bij concrete ziektebeelden heb ik daar veel minder moeite mee.....maar daar heb ik het helemaal niet over........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 16:10
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik had het niet alleen over jou en de posting waar jij het over hebt was een antwoord op Jolan...... dus over doordrammen gesproken..... Knipoog smiley
Ik hoop niet dat jij alleen je aangesproken voelt trouwens...... Verraste, verbaasde smiley

Het was van mij idd een antwoord op een vraag.
Maar jij had het over bloedprikken dus tja daardoor voelde ik me aangesproken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 20:15
 
Doktersassistentes, ziekenhuismedewerkers, tandartsassistentes....alemaal aanwezig op CM. Hartstikke makkelijk toch?
's avonds of in het weekend een probleempje , kwaaltje , griepje of oorpijn ?
Even een mailtje of chat naar één van hen en probleem wordt opgelost .
Scheelt weer een telefoontje of ritje naar de huisartsenpost.

Toch Jos? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 20:19
 
VISSER278 schreef:
Doktersassistentes, ziekenhuismedewerkers, tandartsassistentes....alemaal aanwezig op CM. Hartstikke makkelijk toch?
's avonds of in het weekend een probleempje , kwaaltje , griepje of oorpijn ?
Even een mailtje of chat naar één van hen en probleem wordt opgelost .
Scheelt weer een telefoontje of ritje naar de huisartsenpost.

Toch Jos? Lachende smiley


Heb je al het telefoonnumer van W'tje Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 20:22
 
MARIO216 schreef:
Heb je al het telefoonnumer van W'tje Clown smiley


Jij niet dan? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar W-tje is geen HAPper hoor Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:03
 
VISSER278 schreef:
Doktersassistentes, ziekenhuismedewerkers, tandartsassistentes....alemaal aanwezig op CM. Hartstikke makkelijk toch?
's avonds of in het weekend een probleempje , kwaaltje , griepje of oorpijn ?
Even een mailtje of chat naar één van hen en probleem wordt opgelost .
Scheelt weer een telefoontje of ritje naar de huisartsenpost.

Toch Jos? Lachende smiley


Moet je er wel goed naar luisteren he Visser............. Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:05
 
WILLEMIJN232 schreef:
Moet je er wel goed naar luisteren he Visser............. Knipoog smiley Engeltje smiley


Heb ik gedaan W-tje.
Vraag maar aan Jose, die is ook assistente. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 3 van 5