ChristianMatch
 


Forum

Concert Jan Vayne, Martin Mans en ....
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 16:06
 
Datum: 4 november 2011
Plaats: St.Janskerk Gouda
Met medewerking van: Pianist Jan Vayne, Organist Martin Mans, Sopraan Petra Berger, Mannenkoor de Gouwestem en Vocalgroep Voice.
Intree best prijzig, maar het is je geld dubbel en dwars waard!
(32,00 euro) met kortingsbon uit kranten 25 euro.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:01
 
MARRY942 schreef:
Datum: 4 november 2011
Plaats: St.Janskerk Gouda
Met medewerking van: Pianist Jan Vayne, Organist Martin Mans, Sopraan Petra Berger, Mannenkoor de Gouwestem en Vocalgroep Voice.
Intree best prijzig, maar het is je geld dubbel en dwars waard!
(32,00 euro) met kortingsbon uit kranten 25 euro.


Zolang die ene naam erbij staat is het mij nog geen duppie waard. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:08
 
VISSER278 schreef:
Zolang die ene naam erbij staat is het mij nog geen duppie waard. Huilende smiley, smiley in tranen

ja...dan is zelfs een duppie weggegooid geld... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 09:33
 
VISSER278 schreef:
Zolang die ene naam erbij staat is het mij nog geen duppie waard. Huilende smiley, smiley in tranen
Welke naam Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 09:54
 
GERRIT084 schreef:
Welke naam Smiley die vol vragen zit

Jan Vayne zeker Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 11:20
 
Dure toegang pffff
Waarvoor is die geld?
Bij vele concerten zijn de toegang gratis en door middel van collecte voor de onkosten.
Dat is toch handig Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
HERMAN388
op donderdag 20 oktober 2011, 11:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 11:36
 
ERIKA129 schreef:
Jan Vayne zeker Smiley die vol vragen zit
Martin of Petra kan toch ook Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 13:50
 
VISSER278 schreef:
Zolang die ene naam erbij staat is het mij nog geen duppie waard. Huilende smiley, smiley in tranen

Vertel eens Visser, aan wie heb jij zo'n hekel? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 13:51
 
HERMAN388 schreef:
Dure toegang pffff
Waarvoor is die geld?
Bij vele concerten zijn de toegang gratis en door middel van collecte voor de onkosten.
Dat is toch handig Smiley die vol vragen zit

Lieve Herman, voor kwaliteit moet je nu eenmaal betalen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt En ik garandeer je....het zal ieder duppie waard zijn! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:16
 
HERMAN388 schreef:
Dure toegang pffff
Waarvoor is die geld?
Bij vele concerten zijn de toegang gratis en door middel van collecte voor de onkosten.
Dat is toch handig Smiley die vol vragen zit

vind het ook een hoop geld hoor Herman Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:17
 
HERMAN388 schreef:
Dure toegang pffff
Waarvoor is die geld?
Bij vele concerten zijn de toegang gratis en door middel van collecte voor de onkosten.
Dat is toch handig Smiley die vol vragen zit


Tja, als er mensen optreden die daar hun boterhammetje mee verdienen, zal daar toch enige zekerheid van inkomen tegenover moeten staan.
Als jij als monteur een reparatie gaat uitvoeren bij een klant rekent je baas daar toch ook een vast uurtarief voor?
Of zou hij rustig afwachten wat de klant in het borstzakje van de monteur propt als vrijwillige bijdrage?

Die gratis concerten zijn niet voor niks gratis... als buurvrouw Angelique met 3 vriendinnen, Lizzy Juultje en Babbeltje optreed als hobby, zou je eigenlijk geld toe moeten krijgen om dat gekweel te moeten doorstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:36
 
PIETER649 schreef:
Tja, als er mensen optreden die daar hun boterhammetje mee verdienen, zal daar toch enige zekerheid van inkomen tegenover moeten staan.
Als jij als monteur een reparatie gaat uitvoeren bij een klant rekent je baas daar toch ook een vast uurtarief voor?
Of zou hij rustig afwachten wat de klant in het borstzakje van de monteur propt als vrijwillige bijdrage?

Die gratis concerten zijn niet voor niks gratis... als buurvrouw Angelique met 3 vriendinnen, Lizzy Juultje en Babbeltje optreed als hobby, zou je eigenlijk geld toe moeten krijgen om dat gekweel te moeten doorstaan.

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:47
 
PIETER649 schreef:
Tja, als er mensen optreden die daar hun boterhammetje mee verdienen, zal daar toch enige zekerheid van inkomen tegenover moeten staan.
Als jij als monteur een reparatie gaat uitvoeren bij een klant rekent je baas daar toch ook een vast uurtarief voor?
Of zou hij rustig afwachten wat de klant in het borstzakje van de monteur propt als vrijwillige bijdrage?

Die gratis concerten zijn niet voor niks gratis... als buurvrouw Angelique met 3 vriendinnen, Lizzy Juultje en Babbeltje optreed als hobby, zou je eigenlijk geld toe moeten krijgen om dat gekweel te moeten doorstaan.


Kijk maar eens wat een popconcert kost.....daar is deze prijs niets bij....


Willemijn, die net 69 euro heeft betaald voor een kaartje voor de Vrienden van Amstel live.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:36
 
HERMAN388 schreef:
Dure toegang pffff
Waarvoor is die geld?
Bij vele concerten zijn de toegang gratis en door middel van collecte voor de onkosten.
Dat is toch handig Smiley die vol vragen zit

Wandelen is ook gratis maar sommige mensen kopen daar retedure schoenen voor......... Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 20 oktober 2011, 19:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:04
 
LEANNE226 schreef:
Wandelen is ook gratis maar sommige mensen kopen daar retedure schoenen voor......... Smiley met dichtgeplakte mond

hihi...ik lach niet...(klein beetje maar!) Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:06
 
GERRIT084 schreef:
Welke naam Smiley die vol vragen zit


Ik ga geen naam noemen. Want iedere persoon die er bij staat heeft z'n voorstanders en tegenstanders.
Wat ik wel wil zeggen dat er in de muziekwereld óók grote afgoderij heerst. En dat niet alleen bij popmuziek maar ook bij klassieke muziek.


Visser die maar zo denkt: Je hebt kunst en kitsch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:14
 
VISSER278 schreef:
Ik ga geen naam noemen. Want iedere persoon die er bij staat heeft z'n voorstanders en tegenstanders.
Wat ik wel wil zeggen dat er in de muziekwereld óók grote afgoderij heerst. En dat niet alleen bij popmuziek maar ook bij klassieke muziek.


Visser die maar zo denkt: Je hebt kunst en kitsch.

Visser, jammer dat je je eh....kreten....niet uitlegt...Martin Mans is al jaren organist met hoog niveau, Jan Vayne pianist met idem....Petra Berger ken ik alleen van horen zingen, weet nix van haar prive...maarreh...oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt he....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:19
 
MARRY942 schreef:
Visser, jammer dat je je eh....kreten....niet uitlegt...Martin Mans is al jaren organist met hoog niveau, Jan Vayne pianist met idem....Petra Berger ken ik alleen van horen zingen, weet nix van haar prive...maarreh...oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt he....


Ik weet niet welke uitleg je wenst maar ik dacht dat ik nogal vrij duidelijk was.
Alleen... ik ga geen namen noemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:21
 
VISSER278 schreef:
Ik weet niet welke uitleg je wenst maar ik dacht dat ik nogal vrij duidelijk was.
Alleen... ik ga geen namen noemen.


Nou Visser...t is mij een raadsel !
Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:13
 
MARRY942 schreef:
Nou Visser...t is mij een raadsel !
Smiley die vol vragen zit

Dat kan.
Maar je slingert me nu wel een tekst uit Matt. 7 naar mn hoofd , ( moet je zelf weten) , maar kan jij me dan vertellen waar in dit topic ik over iemand oordeel?
Ik heb idd . gezegd dat er in de muziekwereld afgoderij is , niet alleen bij popmuziek maar ook bij klassieke muziek ......maar wie kan dat ontkennen?
En verder heb ik gezegd dat het mij geen duppie waard is zolang die ene persoon erbij staat. Is dat een oordeel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:17
 
VISSER278 schreef:
Dat kan.
Maar je slingert me nu wel een tekst uit Matt. 7 naar mn hoofd , ( moet je zelf weten) , maar kan jij me dan vertellen waar in dit topic ik over iemand oordeel?
Ik heb idd . gezegd dat er in de muziekwereld afgoderij is , niet alleen bij popmuziek maar ook bij klassieke muziek ......maar wie kan dat ontkennen?
En verder heb ik gezegd dat het mij geen duppie waard is zolang die ene persoon erbij staat. Is dat een oordeel?


Dat is een mening, en die mag je hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:55
 
VISSER278 schreef:
Dat kan.
Maar je slingert me nu wel een tekst uit Matt. 7 naar mn hoofd , ( moet je zelf weten) , maar kan jij me dan vertellen waar in dit topic ik over iemand oordeel?
Ik heb idd . gezegd dat er in de muziekwereld afgoderij is , niet alleen bij popmuziek maar ook bij klassieke muziek ......maar wie kan dat ontkennen?
En verder heb ik gezegd dat het mij geen duppie waard is zolang die ene persoon erbij staat. Is dat een oordeel?

Nou Visser, oordelen is misschien een te groot woord...maar je klinkt niet vriendelijk over ze, iemand die nog geen duppie waard is wordt behoorlijk naar beneden gehaald. En dat je bovendien de naam van de persoon niet noemt....mijns inziens is dan "spreken is zilver, maar zwijgen is goud" van toepassing hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 20:27
 
MARRY942 schreef:
Nou Visser, oordelen is misschien een te groot woord...maar je klinkt niet vriendelijk over ze, iemand die nog geen duppie waard is wordt behoorlijk naar beneden gehaald. En dat je bovendien de naam van de persoon niet noemt....mijns inziens is dan "spreken is zilver, maar zwijgen is goud" van toepassing hier

Volgens mij zegt Visser niet dat iemand geen duppie waard is, maar dat het concert hem geen duppie waard is. Dat maakt wel iets verschil.

't Roept wel de vraag op 'wil je naar een concert waar chr. muziek gemaakt wordt door (een) niet-christen(en)?' Al weet ik niet zeker of Visser daar op doelt. Ik ken de genoemde mensen niet persoonlijk. Zelf ben ik meerdere keren naar de Mattheüs Passion geweest, waarvan ik niet zeker weet of de muzikanten achter de tekst staan. Denk 't eigenlijk niet. Toch geniet ik er iedere keer van en raakt het mij zowel qua tekst als muziek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNIE294





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 00:53
 
Je kan het zelf tot afgod maken, maar wanneer je intensie is om van de muziek te genieten, lijkt me afgoderij, een groot woord!!!

het is maar wat je er zelf van maakt!!! en waarom je naar een concert toe ga! voor de persoon of voor de muziek...

Ik vind het trouwens een aanrader dit concert!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1