ChristianMatch
 


Forum

gebed voor Prins Friso en familie
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 14:18
 
Lachende smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 21 februari 2012, 18:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 14:25
 
[quote=ANNETTE050]citaat uit het nieuws

' De vriend met wie prins Johan Friso aan het skiën was, is in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid met ernstige gevolgen. Dat zei Telegraaf-correspondent Rob Zavelberg zojuist op Radio 2.
Politieonderzoek moet uitwijzen of Florian Moosbrugger daadwerkelijk aansprakelijk kan worden gesteld voor nalatigheid. Gisteren werd bekend dat Moosbrugger verhoord is door de politie. Hij kon niet direct na het ongeval gehoord worden, omdat hij in een shock verkeerde.

Moosbrugger is de eigenaar van het hotel waar de koninklijke familie al decennia te gast is. vrijdag werd prins Friso door een lawine bedolven nadat hij off-piste ging skiën. Moosbrugger wist zichzelf te bevrijden uit de sneeuw omdat hij, in tegenstelling tot de prins, wel een lawine-airbag droeg.'

Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld....[/quote]

Ik begrijp niet wat deze zin bij het het citaat doet? Kan je dat toelichten, aub? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:09
 
ANNETTE050 schreef:
citaat uit het nieuws

' De vriend met wie prins Johan Friso aan het skiën was, is in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid met ernstige gevolgen. Dat zei Telegraaf-correspondent Rob Zavelberg zojuist op Radio 2.
Politieonderzoek moet uitwijzen of Florian Moosbrugger daadwerkelijk aansprakelijk kan worden gesteld voor nalatigheid. Gisteren werd bekend dat Moosbrugger verhoord is door de politie. Hij kon niet direct na het ongeval gehoord worden, omdat hij in een shock verkeerde.

Moosbrugger is de eigenaar van het hotel waar de koninklijke familie al decennia te gast is. vrijdag werd prins Friso door een lawine bedolven nadat hij off-piste ging skiën. Moosbrugger wist zichzelf te bevrijden uit de sneeuw omdat hij, in tegenstelling tot de prins, wel een lawine-airbag droeg.'

Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld....

Ik begrijp niet...Annette....waarom juist jij dit dan hier vermeld...
Teveel aandacht hier aan besteden vond je niet nodig....
En dan lees ik dit???
Wat is dit voor berichtgeving???
Gaan we nu proberen een soort dader ook nog aan te wijzen in de vorm van een Moosbrugge???
Kijk dat vind ik allemaal belachelijk!!!
Friso heeft deze beslissing zelf genomen neem ik aan...
Kijk...DIT gaat mij te ver....
(Mmmm..had dit misschien in het verslaggevingstopic geplaatst moeten worden...want het heeft niets meer met het goedbedoelde gebed van Josina van doen )


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 21 februari 2012, 17:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:42
 
ANNETTE050 schreef:
citaat uit het nieuws

' De vriend met wie prins Johan Friso aan het skiën was, is in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid met ernstige gevolgen. Dat zei Telegraaf-correspondent Rob Zavelberg zojuist op Radio 2.
Politieonderzoek moet uitwijzen of Florian Moosbrugger daadwerkelijk aansprakelijk kan worden gesteld voor nalatigheid. Gisteren werd bekend dat Moosbrugger verhoord is door de politie. Hij kon niet direct na het ongeval gehoord worden, omdat hij in een shock verkeerde.

Moosbrugger is de eigenaar van het hotel waar de koninklijke familie al decennia te gast is. vrijdag werd prins Friso door een lawine bedolven nadat hij off-piste ging skiën. Moosbrugger wist zichzelf te bevrijden uit de sneeuw omdat hij, in tegenstelling tot de prins, wel een lawine-airbag droeg.'

Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld....



Wil je hier beweren dat Prins Friso uit de weg geruimd moest worden?
Geloof jij in complottheorien?


Ga toch weg met die onzin.
Ga wat nuttigers doen dan ons lastig te vallen hiermee...




















Vrijwilligers werk of zo...


Laatst aangepast door
MARISKA601
op dinsdag 21 februari 2012, 17:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:01
 
ANNETTE050 schreef:
Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld....


T begint hier een beetje op Xandernieuws te lijken...en wie zit er achter, Holleeder? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:07
 
ANNETTE792 schreef:
T begint hier een beetje op Xandernieuws te lijken...en wie zit er achter, Holleeder? Gefrustreerde smiley

Een ongeluk wordt een complot moordtheorie Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley
Hum annette begint er idd op te lijken zo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:12
 
ANNETTE792 schreef:
T begint hier een beetje op Xandernieuws te lijken...en wie zit er achter, Holleeder? Gefrustreerde smiley



Nee joh...
Zijn moeder was laatst in oman...
Dus het zou kunnen dat al qaida er ook achter zit...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:16
 
Het stond in de Telegraaf hoor en niet in de krant. Als je niet heel zeker weet dat het waar is, behoor je zoiets niet te schrijven.

Thomas, gelooft er niets van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:16
 
MARISKA601 schreef:
Nee joh...
Zijn moeder was laatst in oman...
Dus het zou kunnen dat al qaida er ook achter zit...

Van de eigenwijsheid en roekeloosheid van die prins gaan we nu een complottheorie maken. Het wordt alsmaar interessanter.

Aan de weinige postings op het forum te zien is het komkommerseizoen vrij vroeg begonnen dit jaar... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:03
 
FRANKT627 schreef:
Van de eigenwijsheid en roekeloosheid van die prins gaan we nu een complottheorie maken. Het wordt alsmaar interessanter.

Aan de weinige postings op het forum te zien is het komkommerseizoen vrij vroeg begonnen dit jaar... Knipoog smiley

k heb mijn posting al verwijderd....dan maar weer gauw terug naar het niveau van de fabeltjeskrant... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:19
 
ANNETTE050 schreef:
k heb mijn posting al verwijderd....dan maar weer gauw terug naar het niveau van de fabeltjeskrant... Knipoog smiley

Ook dat niet...s.v.p...
Kinderen komen hier niet...(al hoewel...soms twijfel je)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 19:05
 
THOMAS968 schreef:
Het stond in de Telegraaf hoor en niet in de krant. Als je niet heel zeker weet dat het waar is, behoor je zoiets niet te schrijven.

Thomas, gelooft er niets van.


Dat er een complot tegen Friso zou zijn gesmeed, geloof ik nog net niet.
Waar ik ondertussen wel van overtuigd ben is dat Beatrix een heel andere geheime agenda heeft dan algemeen aangenomen wordt.
Onder het alibi van koningsschap worden vieze en gemene spelletjes gespeeld en is de waarde van een mensenleven heel laag.

Maar goed, wat kun je verwachten van een koningshuis dat op fraude gebaseerd is he...

Pieter, ondanks dat gun ik het de familie Van Amsberg dat Friso gezond het ziekenhuis mag verlaten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 19:34
 
ANNETTE050 schreef:
k heb mijn posting al verwijderd....dan maar weer gauw terug naar het niveau van de fabeltjeskrant... Knipoog smiley

Verdikkie......en jij had net het niveau van kabouters en aliens bereikt.........moet je weer omhoog........tis toch wat he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 20:19
 
PIETER649 schreef:
Dat er een complot tegen Friso zou zijn gesmeed, geloof ik nog net niet.
Waar ik ondertussen wel van overtuigd ben is dat Beatrix een heel andere geheime agenda heeft dan algemeen aangenomen wordt.
Onder het alibi van koningsschap worden vieze en gemene spelletjes gespeeld en is de waarde van een mensenleven heel laag.

Maar goed, wat kun je verwachten van een koningshuis dat op fraude gebaseerd is he...

Pieter, ondanks dat gun ik het de familie Van Amsberg dat Friso gezond het ziekenhuis mag verlaten.


Uiteraard wensen we dat. Persoonlijk ga ik nog een stap verder. Ik had hem eigenlijk liever als koning gezien dan zijn oudere broer. Hij heeft de intelligentie van zijn vader, die onder Bea's korenmaat moest blijven en Friso was uitstekend geschikt geweest. Maar goed volgens de wetgeving kan hij dat niet meer worden. Of hij hier uit komt en vooral hoe daar is nu eenmaal weinig van te zeggen dus we wachten maar af. En hoewel ik op de basisschool op ben gegroeid met God, Nederland en Oranje heb ik daar zo mijn bedenkingen tegen. Zo logisch zijn deze drie grootheden niet met elkaar verbonden. De leden van het koningshuis zijn gewone mensen die wel heel rijk zijn en voordeel hebben van de kennis die binnen de regering aanwezig is en was. Colijn vertelde Wilhemina als een van de weinigen van de op handen zijnde devaluatie in de dertiger jaren. Terwijl een groot deel van Nederland het erg slecht had en kreeg, stelde Hare Majesteit haar enorme belangen snel veilig, zodanig zelfs dat het de effectenbeurs nogal beïnvloedde. God, Nederland en Oranje? Nou eerder Oranje en de Mammon hoor. Niets menselijks was hen vreemd. Bernard niet en zijn schoonvader al helemaal niet. Dat Prins Hendrik gezien werd in een jongensbordeel was niet fijn voor Wilhelmina, zeker niet in die tijd. Voor mij mag het koningshuis blijven maar die Oranjekwijl, zeker in christelijke kring, is wel eens wat teveel van het goede. Ik moet nog steeds een beetje lachen toen de serie over Willem van Oranje werd uitgezonden en een deel van de bevolking vond dat het eeeeh buiten de deur eten van de Vader desch Vaderlandsch, die hij zeker wel was, te breed werd uitgemeten. Het was in die tijd bepaald niet ongebruikelijk voor de edelen. Zijn huwelijk met Anna van Saksen was echt niet uit liefde, hij werd er beter van en dat was normaal in die tijd. Willem de Zwijger deed zijn bijnaam vaak eer aan op dit punt. Het is wel goed dat het koningshuis toch een stukje nationale eenheid bewerkstelligt en wat mij betreft blijft dat zo.

Thomas, gunt Friso herstel, net als de andere zieken.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 24 februari 2012, 14:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 23:26
 
Als we het dan toch over complot theorieen gaan hebben....
Misschien zit fam Bruinsma er wel achter..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Cootje die het onzin vindt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KIJKNOUES289





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 23:44
 
Er komen elk jaar gemiddeld 100 mensen om met skieen...nu verdwijnt er 1 onder de sneeuw en heel het land in rep en roer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 22 februari 2012, 05:52
 
FRANKT627 schreef:
Van de eigenwijsheid en roekeloosheid van die prins gaan we nu een complottheorie maken. Het wordt alsmaar interessanter.

Aan de weinige postings op het forum te zien is het komkommerseizoen vrij vroeg begonnen dit jaar... Knipoog smiley

kaskomkommers zeker.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 22 februari 2012, 10:12
 
ZEELAND736 schreef:
Ik begrijp niet...Annette....waarom juist jij dit dan hier vermeld...
Teveel aandacht hier aan besteden vond je niet nodig....
En dan lees ik dit???
Wat is dit voor berichtgeving???
Gaan we nu proberen een soort dader ook nog aan te wijzen in de vorm van een Moosbrugge???
Kijk dat vind ik allemaal belachelijk!!!
Friso heeft deze beslissing zelf genomen neem ik aan...
Kijk...DIT gaat mij te ver....
(Mmmm..had dit misschien in het verslaggevingstopic geplaatst moeten worden...want het heeft niets meer met het goedbedoelde gebed van Josina van doen )

Nee, maar vanaf het begin is er de berichtgeving geweest dat de lawine op niet natuurlijke wijze is losgekomen, kort daarvoor was er met explosieven geprobeerd eventuele losliggende sneeuw preventief aan het schuiven te brengen. De prins heeft de kraters van de explosieven, samen met zijn vriend gezien.
De vriend van de prins, waarmee hij skiede, wordt niet voor niets als verdachte aangemerkt.

Maar ik had mijn posting al weggehaald, omdat er een roze wolkje om deze familie heen lijkt te hangen....

Het gaat mij niet om het bidden voor, maar om de voorkeursbehandeling.

Uiteraard is het hartverscheurend om de verslaggeving rondom de prins te volgen, de blik in de ogen van de kroonprins te zien en natuurlijk is ook mijn gebed dat de prins hersteld.

Maar ik vind het bijzonder wrang, dat er veel mensen zijn, die niet de beste artsen hebben, geen geld, liggen te verkommeren in een verpleegtehuis......soms intens eenzaam....en omdat niemand ze kent wordt er niet voor hen gebeden.
Maar deze hele discussie heeft mij toch ook weer gebracht bij het punt dat God Almachtig en Alomtegenwoordig is.
Hij zag de zieke man in Bethesda, liep alle andere voorbij die wel hulp hadden (zelfs Jezus ging niet voor alle zieken daar bidden) maar liep direct naar de verlamde man, die niemand had om hem in het bad te gooien. Ik neem aan dat dat verhaal bekend is.
God zij dank kan de Here souverein werken en kunnen christenen bidden voor de onbekende eenzame in nood.

Dat ik dit bedoelde werd best wel begrepen, sommigen wilden me niet begrijpen denk ik.
Ik voel me daardoor niet verketterd, maar het wordt wel duidelijk hoe er over je gedacht/gesproken wordt....toch Knipoog smiley . Het zegt meer over de mensen die denken dat ze mij verketteren kunnen.

Verder sluit ik me aan bij de posting van Pieter, deze koningin is niet wat ze lijkt te zijn.
Google maar eens op haar naam en de hierboven vernoemde groep, door haar vader opgericht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 22 februari 2012, 10:32
 
Wie zegt dat er niet gebeden word voor de zieke eenzame mens die verkommerd in het kamertje van een verpleeghuis?


Jij wilt Friso als koning zien, maar het koningshuis is toch satanistisch in jouw ogen?



En laten we ajb stoppen over voorkeusrsbehandelingen.
We weten niets af van het ziektenkostenplaatje van het hele Koningshuis.


Ik weet dat mijn moeder voor haar verblijf in een verzorgingshuis meer
betaald dan haar buurvrouw.
Moet ik daar ook over gaan klagen?
Krijgt mijn moeder dan ook een voorkeusbehandeling t.o.v. haar buurvrouw?


Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 22 februari 2012, 10:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 22 februari 2012, 10:32
 
ANNETTE050 schreef:
Nee, maar vanaf het begin is er de berichtgeving geweest dat de lawine op niet natuurlijke wijze is losgekomen, kort daarvoor was er met explosieven geprobeerd eventuele losliggende sneeuw preventief aan het schuiven te brengen. De prins heeft de kraters van de explosieven, samen met zijn vriend gezien.
De vriend van de prins, waarmee hij skiede, wordt niet voor niets als verdachte aangemerkt.

Maar ik had mijn posting al weggehaald, omdat er een roze wolkje om deze familie heen lijkt te hangen....

Het gaat mij niet om het bidden voor, maar om de voorkeursbehandeling.

Uiteraard is het hartverscheurend om de verslaggeving rondom de prins te volgen, de blik in de ogen van de kroonprins te zien en natuurlijk is ook mijn gebed dat de prins hersteld.

Maar ik vind het bijzonder wrang, dat er veel mensen zijn, die niet de beste artsen hebben, geen geld, liggen te verkommeren in een verpleegtehuis......soms intens eenzaam....en omdat niemand ze kent wordt er niet voor hen gebeden.
Maar deze hele discussie heeft mij toch ook weer gebracht bij het punt dat God Almachtig en Alomtegenwoordig is.
Hij zag de zieke man in Bethesda, liep alle andere voorbij die wel hulp hadden (zelfs Jezus ging niet voor alle zieken daar bidden) maar liep direct naar de verlamde man, die niemand had om hem in het bad te gooien. Ik neem aan dat dat verhaal bekend is.
God zij dank kan de Here souverein werken en kunnen christenen bidden voor de onbekende eenzame in nood.

Dat ik dit bedoelde werd best wel begrepen, sommigen wilden me niet begrijpen denk ik.
Ik voel me daardoor niet verketterd, maar het wordt wel duidelijk hoe er over je gedacht/gesproken wordt....toch Knipoog smiley . Het zegt meer over de mensen die denken dat ze mij verketteren kunnen.

Verder sluit ik me aan bij de posting van Pieter, deze koningin is niet wat ze lijkt te zijn.
Google maar eens op haar naam en de hierboven vernoemde groep, door haar vader opgericht.



Dus wat je vader doet daar ben jij ook verantwoordelijk voor? Soms mag je blij zijn dat je dat niet bent.......
En bij alles zijn er ergere dingen Annette......je kan nu eenmaal niet de hele wereld redden en dat moet je ook niet willen hoe goed bedoeld ook.
En volgens mij verkettert niemand je, ze zijn het niet met je eens.....Als je dit al verketteren noemt wat is dan echt verketteren? Niet de dingen erger maken dan ze zijn aub.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 12:28
 
het ziet er enrstiger uit dan vermoed is......25 minuten onder de sneeuw en een hartstilstand van 50 minuten.......zeer zorgelijk. Ons gebed is hard nodig, ongeacht wat je vindt.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 13:18
 
TINK100 schreef:
het ziet er enrstiger uit dan vermoed is......25 minuten onder de sneeuw en een hartstilstand van 50 minuten.......zeer zorgelijk. Ons gebed is hard nodig, ongeacht wat je vindt.......


Triest hè.....
Ik denk dat die twee kleine meisjes ook wel een gebedje kunnen gebruiken.
Ze hebben geen vader meer....en toch wel...Ze hebben een vader...en toch niet...

en Mabel...wat maakt het uit wie ze zijn, ze zijn mensen die wel wat hulp van boven kunnen gebruiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 13:38
 
JOLAN931 schreef:
Triest hè.....
Ik denk dat die twee kleine meisjes ook wel een gebedje kunnen gebruiken.
Ze hebben geen vader meer....en toch wel...Ze hebben een vader...en toch niet...

en Mabel...wat maakt het uit wie ze zijn, ze zijn mensen die wel wat hulp van boven kunnen gebruiken.

Het is inderdaad allemaal heel erg voor diegene die achter blijven. Vooral dan wanneer het besef rijst dat heel het voorval door eigen schuld is. 'Als de moed overal is, is de voorzichtigheid nergens meer.' Dit citaat blijkt maar weer eens dat het waar is.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 24 februari 2012, 13:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 13:54
 
FRANKT627 schreef:
Het is inderdaad allemaal heel erg voor diegene die achter blijven. Vooral dan wanneer het besef rijst dat heel voorval het door eigen schuld is. 'Als de moed overal is, is de voorzichtigheid nergens meer.' Dit citaat blijkt maar weer eens dat het waar is.

Dat "eigen schuld" houdt ons mensen nog steeds bezig he????

Er loopt hier een jongen rond op het dorp....
Ooit als 15 jarige geknoeid met een brommermotor...
Na heel veel hersenletsel...nu zwaar gehandicapt....

Moet ik nu steeds denken....EIGEN SCHULD????
Destijds is er veel gebeden voor hem...of ook hij mocht ontwaken uit zijn coma...
Dat gebed is verhoord, hij mocht TOCH blijven leven..

Het is maar goed dat God geen rekening houd met eigen schuld...
Dan kreeg ik niet zoveel als ik nu krijg...

DIE MILDELIJK GEEFT EN NOOIT VERWIJT!!!


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 24 februari 2012, 13:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 14:01
 
ZEELAND736 schreef:
Dat "eigen schuld" houdt ons mensen nog steeds bezig he????

Er loopt hier een jongen rond op het dorp....
Ooit als 15 jarige geknoeid met een brommermotor...
Na heel veel hersenletsel...nu zwaar gehandicapt....

Moet ik nu steeds denken....EIGEN SCHULD????
Destijds is er veel gebeden voor hem...of ook hij mocht ontwaken uit zijn coma...
Dat gebed is verhoord, hij mocht TOCH blijven leven..

Het is maar goed dat God geen rekening houd met eigen schuld...
Dan kreeg ik niet zoveel als ik nu krijg...

DIE MILDELIJK GEEFT EN NOOIT VERWIJT!!!

God zal zeker geen rekening houden met datgene wat we verkeerd deden. Nou ja, Hij zal het zeker niet goed spreken. Het feit is dat diegene, uit eigen besef, die wat doen wat eigenlijk niet mag zichzelf en ook anderen met iets belasten wat niet hoefde. Als iemand met een pint teveel op ergens tegenaan knalt dan zeggen we ook wel eens dat het terecht is dat zijn of haar rijbewijs wordt ingetrokken.

Mijn gedachten zijn nu bij diegene die nu volop beseffen hoe de toestand is. Zijn naaste dus waarvan verwacht wordt dat ze bepaalde beslissingen zullen moeten nemen.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 24 februari 2012, 14:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 14:04
 
Met die laatste twee zinnen kan ik meer Frank....
Gebed...voor de hele familie...dat was ook het topic...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 14:43
 
Eigen schuld, dikke bult....

In geval van Friso is dat zeker waar.
Maar als we naar onszelf kijken, hoe vaak gebeurd het niet dat we een foute beslissing nemen, onszelf verkeerd inschatten? Denken dat iets wel meevalt?
Het is zo menselijk!! Ieder mens schat weleens dingen verkeerd in, ieder mens maakt wel eens een foute keuze....zo ook Friso.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 15:12
 
Ernstig hersenletsel prins Friso

INNSBRUCK (ANP) - Prins Friso heeft ernstig hersenletsel opgelopen bij het lawineongeval van vorige week. Zijn hart stond ongeveer 50 minuten lang stil, waardoor zijn hersenen zuurstoftekort hebben opgelopen. Het is niet duidelijk of hij ooit nog bij bewustzijn komt. Herstel duurt maanden en mogelijk jaren. Dat heeft Wolfgang Koller, hoofd van het team van artsen die prins Friso behandelen, vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie in het ziekenhuis in Innsbruck.

Artsen hoopten aanvankelijk dat de schade aan de hersenen beperkt zou kunnen blijven door Friso's lage lichaamstemperatuur onder het pak sneeuw en later in het ziekenhuis. Dat bleek niet het geval, aldus Koller.

De medici konden donderdag voor het eerst veilig een MRI-scan uitvoeren. Daaruit bleek de ernstige hersenbeschadiging. De arts zei dat de koninklijke familie nu op zoek kan naar een andere instelling, waar prins Frisoverder kan worden verpleegd.




Niet onverwacht, maar toch wel heftig........ Vooral ook voor zijn gezin, familie, vrienden etc......Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 16:10
 
Nu maar hopen dat ze geen Ariel Sharon van hem maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 16:14
 
STEENTJE178 schreef:
Ernstig hersenletsel prins Friso

INNSBRUCK (ANP) - Prins Friso heeft ernstig hersenletsel opgelopen bij het lawineongeval van vorige week. Zijn hart stond ongeveer 50 minuten lang stil, waardoor zijn hersenen zuurstoftekort hebben opgelopen. Het is niet duidelijk of hij ooit nog bij bewustzijn komt. Herstel duurt maanden en mogelijk jaren. Dat heeft Wolfgang Koller, hoofd van het team van artsen die prins Friso behandelen, vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie in het ziekenhuis in Innsbruck.

Artsen hoopten aanvankelijk dat de schade aan de hersenen beperkt zou kunnen blijven door Friso's lage lichaamstemperatuur onder het pak sneeuw en later in het ziekenhuis. Dat bleek niet het geval, aldus Koller.

De medici konden donderdag voor het eerst veilig een MRI-scan uitvoeren. Daaruit bleek de ernstige hersenbeschadiging. De arts zei dat de koninklijke familie nu op zoek kan naar een andere instelling, waar prins Frisoverder kan worden verpleegd.




Niet onverwacht, maar toch wel heftig........ Vooral ook voor zijn gezin, familie, vrienden etc......Twijfelende smiley

Idd erg triest je zal het gisteren maar te horen hebben gekregen, als vrouw, moeder, broers het maakt niet uit.. Het nieuws is hard en pijnlijk en dat maakt niet uit of ze nu van koninklijke huize zijn of niet pijn en verdriet is overal hetzelfde! De kleintjes die misschien papa's stem wel nooit meer horen enz.... laten we allen in het gebed gedenken en niet allen hen maar alle zieken en rouwdragenden het zijn er zovelen elke dag maar weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4