ChristianMatch
 


Forum

kijken op profielen..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:06
 
FRANKT627 schreef:
Idd thomas, het is een zins-spelling...op het forum doen we het met onze vingers toch... Knipoog smiley

enne, het eigenlijke gezegde is 'rad van tong'...dus niet 'rap van tong'...

Jij mag je eigen gezegden maken, Frank. Ik zal het door de vingers zien en jou niet op de vingers kijken, de één heeft het nu eenmaal in de vingers en de ander niet. Maar af en toe jeuken mijn vingers. Maar vooruit ik zal de vinger niet op de zere plek leggen.

Ben ik nog on-topic? Of is het nu ontopic? Verlegen lachende smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JANS221
op vrijdag 28 december 2012, 06:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:55
 
FRANKT627 schreef:
Laten we er niet flauw over doen. Profielen kijken is rechtevenredig met de foto's kijken. Hoe mooier de persoon op die foto hoe groter onze tolerantie wordt. De bepaalde afstand die men voor ogen had wordt plots vergroot wanneer er knap iemand op die foto staat. Het werk (status) begint ook al zo geen rol meer gaan te spelen. Schrijffouten in het profiel?!? Who cares...de persoon die op de foto staat ziet er immers knap uit. Laten we het maar proberen en hij of zij heeft wel een knappe kop maar al gaandeweg leren we ook het innerlijke kennen. Ook al verteld dat profiel van die persoon niet veel over zijn of haar innerlijkheid. Er kunnen zelfs zoveel fouten en kromme zinnen in staan waardoor het meer op Chinees dan Nederlands lijkt. Het is immers die knappe kop en die mooie kleren die ons aantrekt.

Een mens met een minder mooi uiterlijk mag de meest oprechte en foutloze tekst hebben toch zal hij of zij minder aangesproken worden. Of ze krijgen een mailtje met 'wat een leuke kat of hond heb je op je profiel' of 'gohhh, wat een mooie tuin'. Als het al zo ver komt natuurlijk want het is ook maar af te wachten. Profielen lezen? Foto's kijken...dat is een hemelsbreed verschil.

Ja, inderdaad, en wat met diegene die een mooi profiel hebben én die ook nog eens rad van vingers zijn op het forum en die toch geen foto hebben? Tja, die hebben de gebruikelijke redenen. Het kan niet omwille van mijn werk, er kunnen patienten of leerlingen zijn die me herkennen, mijn foto is te groot voor deze site, ik heb geen fototoestel, ik heb alleen oude foto's...voor alles en iedereen is er een reden om te doen met een profiel wat hij of zij wilt.

Klopt een foto doet veel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:06
 
ANNA415 schreef:
Klopt een foto doet veel Knipoog smiley

Ik kijk niet meer op jouw profiel...ik zie te veel gedaantes, ik weet op de duur niet meer wij jij bent... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:08
 
JANS221 schreef:
Jij mag je eigen gezegden maken, Frank. Ik zal het door de vingers zien en jou niet op de vingers kijken, de één heeft het nu eenmaal in de vingers en de ander niet. Maar af en toe jeuken mijn vingers. Maar vooruit ik zal de vinger niet op de zere plek leggen. Ben ik nog on-topic? Of is het nu ontopic? Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

grote schrijvers Engeltje smiley mogen en kunnen zich een taalspeling toe-eigenen...ahum...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:10
 
FRANKT627 schreef:
Ik kijk niet meer op jouw profiel...ik zie te veel gedaantes, ik weet op de duur niet meer wij jij bent... Gefrustreerde smiley

Je wordt er schizofreen van? Knipoog smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:12
 
ANNA415 schreef:
Je wordt er schizofreen van? Knipoog smiley Boze smiley

Schizofreen??? Geschokte, onthutste smiley ben ik dat of ben jij dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:15
 
FRANKT627 schreef:
Schizofreen??? Geschokte, onthutste smiley ben ik dat of ben jij dat?

Dat laat ik in het midden Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:19
 
ANNA415 schreef:
Dat laat ik in het midden Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...op jouw foto's zie ik steeds een andere Anna...ik denk dus dat jij een probleempje hebt Knipoog smiley ...arme Anna toch, zo'n mooi en guitig kind en al helemaal...nou ja, je weet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:17
 
Ik let altijd of er (heel belangrijk) overeenkomsten zijn, maar zelfs daar kan je je nog wel eens op verkijken. En als er een Foto bij zou staan is dat natuurlijk meegenomen.

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 21:19
 
Gisteravond heb ik een poging gedaan mannen beter te begrijpen.........ik schoot er niets mee opKnipoog smiley
Glennis Grace was voor de tv,een prachtige lange vrouw met dito benen,ik vind het een plaatje,de mannen vonden haar niet bijster mooi Smiley die vol vragen zit
Toen ze een vrouw zagen met een,in mijn ogen,saai uiterlijk,gewoon doorsnee zeg maar,niet slank,geen mooi gezicht,gewoon kort haar,geen make-up......... riepen ze dat dat wel een leuke vrouw was......... Smiley die vol vragen zit

Ik heb het opgegeven!Discussie over mooi of niet ga ik niet meer aan met de heren! Knipoog smiley

Leanne,heeft ooit op een date gezegd dat ze niet voor uiterlijk gaat waarop de man uiteraard diep beledigd was Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 21:38
 
LEANNE226 schreef:
Gisteravond heb ik een poging gedaan mannen beter te begrijpen.........ik schoot er niets mee opKnipoog smiley
Glennis Grace was voor de tv,een prachtige lange vrouw met dito benen,ik vind het een plaatje,de mannen vonden haar niet bijster mooi Smiley die vol vragen zit
Toen ze een vrouw zagen met een,in mijn ogen,saai uiterlijk,gewoon doorsnee zeg maar,niet slank,geen mooi gezicht,gewoon kort haar,geen make-up......... riepen ze dat dat wel een leuke vrouw was......... Smiley die vol vragen zit

Ik heb het opgegeven!Discussie over mooi of niet ga ik niet meer aan met de heren! Knipoog smiley

Leanne,heeft ooit op een date gezegd dat ze niet voor uiterlijk gaat waarop de man uiteraard diep beledigd was Verlegen lachende smiley

haha LOL
je weet toch dat mannen over het algemeen veel ijdeler zijn dan vrouwen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 00:21
 
ROELANDE345 schreef:
haha LOL
je weet toch dat mannen over het algemeen veel ijdeler zijn dan vrouwen

Inderdaad, we hebben zes pakken, veertien broeken en 21 overhemden in de kast liggen en dan hebben we ECHT NIKS om aan te doen, want zo zijn mannen.

Thomas javascript:emoticon('Engeltje smiley')
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 00:29
 
Troost je lieve mensen zowel mannen als vrouwen (ongeacht of ze dan wel of niet met elkaar het Huwelijksbootje ingestapt zijn), zullen elkaar denk ik over en weer wel nooit echt goed begrijpen. Knipoog smiley

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 00:45
 
Kijken op Profielen is leuk, Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley Discussies voeren tot je een ons weegt is ook leuk (zie de div. forums), Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Nu nog het reageren op elkaars Profielen ook leuk of... ? Laat nu juist dit een goed voornemen voor 2013 zijn toch ?! Lachende smiley Knipoog smiley

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 06:40
 
LEANNE226 schreef:
Gisteravond heb ik een poging gedaan mannen beter te begrijpen.........ik schoot er niets mee opKnipoog smiley
Glennis Grace was voor de tv,een prachtige lange vrouw met dito benen,ik vind het een plaatje,de mannen vonden haar niet bijster mooi Smiley die vol vragen zit
Toen ze een vrouw zagen met een,in mijn ogen,saai uiterlijk,gewoon doorsnee zeg maar,niet slank,geen mooi gezicht,gewoon kort haar,geen make-up......... riepen ze dat dat wel een leuke vrouw was......... Smiley die vol vragen zit

Ik heb het opgegeven!Discussie over mooi of niet ga ik niet meer aan met de heren! Knipoog smiley

Leanne,heeft ooit op een date gezegd dat ze niet voor uiterlijk gaat waarop de man uiteraard diep beledigd was Verlegen lachende smiley

Hahaha Lachende smiley met blinkend witte tanden Heb je hem gauw van de haak gehaald en weer terug gezet in het water Clown smiley


Laatst aangepast door
ANNA415
op woensdag 2 januari 2013, 06:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 06:42
 
PELLE852 schreef:
Kijken op Profielen is leuk, Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley Discussies voeren tot je een ons weegt is ook leuk (zie de div. forums), Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Nu nog het reageren op elkaars Profielen ook leuk of... ? Laat nu juist dit een goed voornemen voor 2013 zijn toch ?! Lachende smiley Knipoog smiley

Nou op mijn profiel (met name de foto's) is zat gereageerd in het forum Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 08:49
 
ANNA415 schreef:
Nou op mijn profiel (met name de foto's) is zat gereageerd in het forum Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

Ook mijn Floshke en Prikkie worden niet overgeslagen op het forum of in de chatroom...zij krijgen ook steeds knuffels... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 10:19
 
FRANKT627 schreef:
Ook mijn Floshke en Prikkie worden niet overgeslagen op het forum of in de chatroom...zij krijgen ook steeds knuffels... Boze smiley

Aaaaaaaaa .en het baasje wordt steeds overgeslagen???
Zet dan ook gewoon je eigen koppie erop Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 10:24
 
ERIKA129 schreef:
Aaaaaaaaa .en het baasje wordt steeds overgeslagen???
Zet dan ook gewoon je eigen koppie erop Clown smiley Knipoog smiley

Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 10:59
 
ERIKA129 schreef:
Aaaaaaaaa .en het baasje wordt steeds overgeslagen???
Zet dan ook gewoon je eigen koppie erop Clown smiley Knipoog smiley

Boze smiley ...alsof dat helpt...Ik ga wel lid worden van een Finse datesite. De Finlandse vrouwen zijn niet zo onlief...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:08
 
Ik kijk op de profielen met de hoop iemand te vinden te een Nederlandse brief in het Spaans kan vertalen...en in het Portugees...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:17
 
FRANKT627 schreef:
Ik kijk op de profielen met de hoop iemand te vinden te een Nederlandse brief in het Spaans kan vertalen...en in het Portugees...


idee voor jou ga spaanse en portugees ze les volgen via nti dan kan je het zelf................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:39
 
PELLE852 schreef:
Troost je lieve mensen zowel mannen als vrouwen (ongeacht of ze dan wel of niet met elkaar het Huwelijksbootje ingestapt zijn), zullen elkaar denk ik over en weer wel nooit echt goed begrijpen. Knipoog smiley

Leg eens uit............... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9
Pagina 9 van 9