ChristianMatch
 


Forum

Kaartjes voor karin Bloemen op 2 juni voor 5 levens middelen
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 18:45
 
Karin Bloemen treed 2juni op in het DeLaMar in Amsterdam. De toegangsprijs is 5 levensmiddelen, dit doet ze om de voedselbank te steunen. En om mensen die normaal geen kaartje kunnen betalen zo de kans te geven om ook eens naar haar voorstelling te komen.
Kaartjes kunnen besteld worden op 0900-3352627
dus ik zou zo zeggen grijp deze kans ik heb 2 kaartjes besteld
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 22:11
 
ROELANDE345 schreef:
Karin Bloemen treed 2juni op in het DeLaMar in Amsterdam. De toegangsprijs is 5 levensmiddelen, dit doet ze om de voedselbank te steunen. En om mensen die normaal geen kaartje kunnen betalen zo de kans te geven om ook eens naar haar voorstelling te komen.
Kaartjes kunnen besteld worden op 0900-3352627
dus ik zou zo zeggen grijp deze kans ik heb 2 kaartjes besteld




Als ik zo kijk op die site kijk doe ik liever de actie van dorcas met voedsel inzamelen.
In ruil voor 5 artikelen krijg je een kaartje.


http://delamar.nl/contentfiles/Levensmiddelenlijst.pdf



Bij dorcas mag je zelf bepalen hoeveel artikelen je er in stopt.


Laatst aangepast door
MARISKA601
op dinsdag 8 mei 2012, 22:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIANA556





Berichten: 68

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 22:16
 
ROELANDE345 schreef:
Karin Bloemen treed 2juni op in het DeLaMar in Amsterdam. De toegangsprijs is 5 levensmiddelen, dit doet ze om de voedselbank te steunen. En om mensen die normaal geen kaartje kunnen betalen zo de kans te geven om ook eens naar haar voorstelling te komen.
Kaartjes kunnen besteld worden op 0900-3352627
dus ik zou zo zeggen grijp deze kans ik heb 2 kaartjes besteld

Dus, eigenlijk nodig jij hierbij een man uit om mee te gaan, Roelande Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 22:20
 
ROELANDE345 schreef:
Karin Bloemen treed 2juni op in het DeLaMar in Amsterdam. De toegangsprijs is 5 levensmiddelen, dit doet ze om de voedselbank te steunen. En om mensen die normaal geen kaartje kunnen betalen zo de kans te geven om ook eens naar haar voorstelling te komen.
Kaartjes kunnen besteld worden op 0900-3352627
dus ik zou zo zeggen grijp deze kans ik heb 2 kaartjes besteld
Dus, jij hoorde bij de doelgroep, of heb je misbruik gemaakt van de goedkope prijs. Dat doen mensen vaker nl.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 23:09
 
CHATULIEM619 schreef:
Dus, jij hoorde bij de doelgroep, of heb je misbruik gemaakt van de goedkope prijs. Dat doen mensen vaker nl.

Misbruik?Van den Ende maakt misbruik.Kaarten zijn onbetaalbaar geworden,vooral hier in het noorden,een beetje voorstelling kost je 75 euro p.p. Zieke smiley

Dorcas richt zich toch op het buitenland?Ik zie de link met de voedselbank in Nederland niet.......

Delen en uitgaan doen een mens goed Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 23:22
 
LEANNE226 schreef:
Misbruik?Van den Ende maakt misbruik.Kaarten zijn onbetaalbaar geworden,vooral hier in het noorden,een beetje voorstelling kost je 75 euro p.p. Zieke smiley

Dorcas richt zich toch op het buitenland?Ik zie de link met de voedselbank in Nederland niet.......

Delen en uitgaan doen een mens goed Knipoog smiley


Ik bedoel er mee ik hoef niet zo nodig naar een of andere voorstelling om het goede doel te steunen.
Ik doe het liever direct.
Dorcas verzameld 1x per jaar voedsel in bij supermarkten.
Klanten krijgen een lijstje en mogen zelf bepalen wat ze geven.
En na het afrekenen ervan kan je het aan de mederwerkers van dorcas geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 23:43
 
MARISKA601 schreef:
Ik bedoel er mee ik hoef niet zo nodig naar een of andere voorstelling om het goede doel te steunen.
Ik doe het liever direct.
Dorcas verzameld 1x per jaar voedsel in bij supermarkten.
Klanten krijgen een lijstje en mogen zelf bepalen wat ze geven.
En na het afrekenen ervan kan je het aan de mederwerkers van dorcas geven.

moppersmurf Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 23:46
 
MARISKA601 schreef:
Dorcas verzameld 1x per jaar voedsel in bij supermarkten.
Klanten krijgen een lijstje en mogen zelf bepalen wat ze geven.
En na het afrekenen ervan kan je het aan de mederwerkers van dorcas geven.

Ik ken het maar wat ik begrepen heb is dat voor die voorstelling voor de eigen voedselbank ingezameld wordt,niet voor het buitenland zoals Dorcas doet?

Het ingezamelde komt wel vaker ergens anders terecht dan je verwacht,sinds ik weet waar kleding uit die kledingbakken terecht komt gaat het naar andere adresjes.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 23:47
 
LEANNE226 schreef:
Misbruik?Van den Ende maakt misbruik.Kaarten zijn onbetaalbaar geworden,vooral hier in het noorden,een beetje voorstelling kost je 75 euro p.p. Zieke smiley

Dorcas richt zich toch op het buitenland?Ik zie de link met de voedselbank in Nederland niet.......

Delen en uitgaan doen een mens goed Knipoog smiley

Chatuliem normaal gesproken vind ik de treinreis al duur genoeg.
Maar ik zou het natuurlijk wel kunnen betalen als ik dat perse wil zo'n kaartje. Dus ja ik maak er handig GEBRUIK van

Helemaal mee eens Leanne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 23:48
 
DIANA556 schreef:
Dus, eigenlijk nodig jij hierbij een man uit om mee te gaan, Roelande Knipoog smiley

haha nee ZO bedoel ik het niet! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 23:50
 
ROELANDE345 schreef:
Chatuliem normaal gesproken vind ik de treinreis al duur genoeg.
Maar ik zou het natuurlijk wel kunnen betalen als ik dat perse wil zo'n kaartje. Dus ja ik maak er handig GEBRUIK van

Helemaal mee eens Leanne
Als het voor mensen bestemd is, die geen grote beurs hebben, vind ik dat misbruik maken van... Je maakt er een hypocriet verhaal van, maar in feite profiteer je zelf van een aanbieding die voor anderen bestemd is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 00:01
 
CHATULIEM619 schreef:
Als het voor mensen bestemd is, die geen grote beurs hebben, vind ik dat misbruik maken van... Je maakt er een hypocriet verhaal van, maar in feite profiteer je zelf van een aanbieding die voor anderen bestemd is.

HYPOCRIET????????
Even opgezocht
hypocriet =
iemand die voordoet bepaalde waarden te huldigen, maar zich er zelf niet aan houd
even denken huldig ik hierin bepaalde waarden waaraan ik mij niet houdt?
dacht et niet.
Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Bovendien weet jij helemaal niet hoe groot mijn beurs is, dus niet te snel oordelen


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op woensdag 9 mei 2012, 00:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 00:32
 
CHATULIEM619 schreef:
Als het voor mensen bestemd is, die geen grote beurs hebben, vind ik dat misbruik maken van... Je maakt er een hypocriet verhaal van, maar in feite profiteer je zelf van een aanbieding die voor anderen bestemd is.

Jij heb altijd wel wat te mopperen...
Kun jij in de beurs van een ander kijken???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 08:55
 
LEANNE226 schreef:
Ik ken het maar wat ik begrepen heb is dat voor die voorstelling voor de eigen voedselbank ingezameld wordt,niet voor het buitenland zoals Dorcas doet?

Het ingezamelde komt wel vaker ergens anders terecht dan je verwacht,sinds ik weet waar kleding uit die kledingbakken terecht komt gaat het naar andere adresjes.........


Dorcas doet het idd voor het buitenland.
Laat de voedselbank het zelfde doen.
Ik zit niet te wachten op en of ander artiest die een optreden doet voor een een of ander doel.


Wie weet komt dit voedsel wel terecht waarvan Karin Bloemen zelf vind
dat ze in armoede leven.
Waar ligt de grens van armoede?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 09:58
 
ROELANDE345 schreef:
HYPOCRIET????????
Even opgezocht
hypocriet =
iemand die voordoet bepaalde waarden te huldigen, maar zich er zelf niet aan houd
even denken huldig ik hierin bepaalde waarden waaraan ik mij niet houdt?
dacht et niet.
Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Bovendien weet jij helemaal niet hoe groot mijn beurs is, dus niet te snel oordelen
Ach ja, iedereen voelt zich snel arm hier. In mijn ogen profiteer je gewoon van iets wat voor mensen bedoeld is, die het heel wat minder hebben..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 10:10
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach ja, iedereen voelt zich snel arm hier. In mijn ogen profiteer je gewoon van iets wat voor mensen bedoeld is, die het heel wat minder hebben..

mag je vinden Chat lig ik niet wakker van, maar het siert je niet iemand veroordelen zonder precies te weten hoe het zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 10:26
 
ROELANDE345 schreef:
mag je vinden Chat lig ik niet wakker van, maar het siert je niet iemand veroordelen zonder precies te weten hoe het zit
Krijg je van de voedselbank, dan hoor je bij de doelgroep, krijg je dat niet, dan profiteer je ervan, is mijn stelling.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 10:29
 
CHATULIEM619 schreef:
Krijg je van de voedselbank, dan hoor je bij de doelgroep, krijg je dat niet, dan profiteer je ervan, is mijn stelling.


Leg mij eens uit hoe kan je profiteren van de voedselbank als je er niets van ontvangt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 10:35
 
CHATULIEM619 schreef:
Krijg je van de voedselbank, dan hoor je bij de doelgroep, krijg je dat niet, dan profiteer je ervan, is mijn stelling.

"Met deze actie steunen we de voedselbank en de mensen die ervan afhankelijk zijn. Daarnaast bieden we mensen die het zich niet kunnen veroorloven om een kaartje te kopen voor de voorstelling, maar wel vijf levensmiddelen kunnen aanschaffen, de kans om de voorstelling bij te wonen."

Ik lees het als volgt:mensen die de voedselbank willen steunen kunnen op deze wijze hun kaartje betalen,tevens is dit voor mensen die geen kaartje kunnen kopen maar wel 5 levensmiddelen kunnen betalen.........

Iemand die bij de voedselbank ingeschreven staat kan helaas niet doneren dus kan niet heen.........jammer maar wel logisch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 10:36
 
MARISKA601 schreef:
Leg mij eens uit hoe kan je profiteren van de voedselbank als je er niets van ontvangt.
Het gaat om aanschaffen van kaartjes. Zelf geeft ze aan dat dit voor mensen bedoeld is, die normaal niet in het theater kunnen komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 18:39
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat om aanschaffen van kaartjes. Zelf geeft ze aan dat dit voor mensen bedoeld is, die normaal niet in het theater kunnen komen.


Je kan pas levensmiddelen in het theater kopen he? Wat ze daar hebben staan, neem aan dat het geen blikjes tomatenpuree van de Aldi zijn of zo iets...dus je kaartje kan qua prijs fiks oplopen.
Het is niet zo dat je levensmiddelen in je tas meeneemt en daar afgeeft....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 19:06
 
LEANNE226 schreef:
"Met deze actie steunen we de voedselbank en de mensen die ervan afhankelijk zijn. Daarnaast bieden we mensen die het zich niet kunnen veroorloven om een kaartje te kopen voor de voorstelling, maar wel vijf levensmiddelen kunnen aanschaffen, de kans om de voorstelling bij te wonen."

Ik lees het als volgt:mensen die de voedselbank willen steunen kunnen op deze wijze hun kaartje betalen,tevens is dit voor mensen die geen kaartje kunnen kopen maar wel 5 levensmiddelen kunnen betalen.........

Iemand die bij de voedselbank ingeschreven staat kan helaas niet doneren dus kan niet heen.........jammer maar wel logisch.
Dan lees je niet het vervolg: Wij hopen door deze actie mensen die gebruik moeten maken van de Voedselbank, te helpen door de levensmiddelen in te zamelen. Aan de andere kant hopen we mensen die niet vermogend genoeg zijn om een theaterkaartje te betalen, naar het theater te halen.''
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 19:30
 
CHATULIEM619 schreef:
Dan lees je niet het vervolg: Wij hopen door deze actie mensen die gebruik moeten maken van de Voedselbank, te helpen door de levensmiddelen in te zamelen. Aan de andere kant hopen we mensen die niet vermogend genoeg zijn om een theaterkaartje te betalen, naar het theater te halen.''


Wat een gezever...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 20:15
 
MARISKA601 schreef:
Wat een gezever...
Hoezo gezever, het valt me op, dat iedereen altijd wel een graantje mee wil pikken over de ruggen van de arme. En o, wat zijn we dan opeens betrokken bij de medemens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR608





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 20:20
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoezo gezever, het valt me op, dat iedereen altijd wel een graantje mee wil pikken over de ruggen van de arme. En o, wat zijn we dan opeens betrokken bij de medemens.



Het is beter om in stilte goed te doen en niet achterom te kijken.
Ook op cm kwam de hulp soms vrijgevig uit de hoek waar je het nooit vandaan had verwacht Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 20:31
 
MAR608 schreef:
Het is beter om in stilte goed te doen en niet achterom te kijken.
Ook op cm kwam de hulp soms vrijgevig uit de hoek waar je het nooit vandaan had verwacht Lachende smiley


he marry je leeft nog zie ik...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 12:42
 
MARISKA601 schreef:
he marry je leeft nog zie ik...

Kijk...dat is nu wat.....IK...bedoel....

De monden gaan hier open over liefdeloosheid...eengezinsheid.....normen en waarden...en weet ik wat nog meer....

Dat duikt er even iemand hier weer op de site die er al een poosje niet meer is geweest...en waar ook veel om te doen geweest is...en wat krijgt ze te horen?


JE LEEFT NOG........ZIE IK!!!!!!!!!!!!!!!

De grootste monden over een ander en wat gebeurd hier???
Is dit christelijk???
Ik dacht het niet!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIEKE000





Berichten: 78

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:47
 
Ga je naar Karin Bloemen omdat je een gratis kaartje krijgt of om de voedselbank te steunen...

Als ik de voedselbank wil steunen, doe ik dat wel op een andere manier. Karin Bloemen krijgt mij NIET het theater in...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ... Zieke smiley


Laatst aangepast door
LIEKE000
op donderdag 10 mei 2012, 22:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:50
 
LIEKE000 schreef:
Ga je naar Karin Bloeme omdat je een gratis kaartje krijgt of om de voedselbank te steunen...

Als ik de voedselbank wil steunen doe ik dat wel op een andere manier, voor Karin Bloeme krijg je mij NIET het theater in...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ... Zieke smiley



De reis naar Amsterdam al is voor mij al een week huishoudgeld.
Dan nog eens een week huishoudgeld aan al die goederen.

En nee Karin Bloemen mag ik niet.


Laatst aangepast door
MARISKA601
op donderdag 10 mei 2012, 22:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:53
 
MARISKA601 schreef:
De reis naar Amsterdam al is voor mij al een week huishoudgeld.
Dan nog eens een week huishoudgeld aan al die goederen.

En nee Karin Bloemen mag ik niet.


En mannen altijd maar denken dat vrouwen gek zijn op BLOEMEN Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2