ChristianMatch
 


Forum

RUST VOOR DOOP...
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:14
 
Geweldig Gloria! Gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:17
 
GLORIA404 schreef:
dit is echt waar gebleken!! zondagmorgen werd ik wakker met vreselijke angst. ik was bang flauw te gaan vallen als het zo doorging. vroeg in de middag in de zon gezeten met opwekkingsliedjes op mijn hoofd (mp3) en buikademhaling geoefend.
eenmaal in de kerk om 15 uur was ik bijna helemaal in de rust!!! heerlijk meegezongen met de schitterende liederen, w.o.: "ik vermag alle dingen in Hem, Die mij kracht geeft!!" in broederlijke liefde uitgezocht door een oudste, die ook mij doopte, samen met een gastvoorganger. Engeltje smiley
toen ik eenmaal in het water stapte was ik ook rustig. ik las voor: jesaja 12 vers 4 t/m 6 als getuigenis.
ik kneep mijn neus niet dicht, dat had ik me voorgenomen, ik ging vol vertrouwen onder. het deed een beetje pijn in mijn neus, maar dat was maar even. erna de doop/zegen met de Heilige Geest. ondertussen zong de gemeente: "er is een dag" lied wat ikzelf (oa) uitgekozen had.... na die zegen nog meegezongen, al druipend..
dank voor jullie gebeden en het aan mij denken!!!
God is groot, Hem zij alle eer!!

Gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:41
 
GLORIA404 schreef:
dit is echt waar gebleken!! zondagmorgen werd ik wakker met vreselijke angst. ik was bang flauw te gaan vallen als het zo doorging. vroeg in de middag in de zon gezeten met opwekkingsliedjes op mijn hoofd (mp3) en buikademhaling geoefend.
eenmaal in de kerk om 15 uur was ik bijna helemaal in de rust!!! heerlijk meegezongen met de schitterende liederen, w.o.: "ik vermag alle dingen in Hem, Die mij kracht geeft!!" in broederlijke liefde uitgezocht door een oudste, die ook mij doopte, samen met een gastvoorganger. Engeltje smiley
toen ik eenmaal in het water stapte was ik ook rustig. ik las voor: jesaja 12 vers 4 t/m 6 als getuigenis.
ik kneep mijn neus niet dicht, dat had ik me voorgenomen, ik ging vol vertrouwen onder. het deed een beetje pijn in mijn neus, maar dat was maar even. erna de doop/zegen met de Heilige Geest. ondertussen zong de gemeente: "er is een dag" lied wat ikzelf (oa) uitgekozen had.... na die zegen nog meegezongen, al druipend..
dank voor jullie gebeden en het aan mij denken!!!
God is groot, Hem zij alle eer!!

geweldig Gloria Lachende smiley en natuurlijk is het echt waar,god laat ons niet in de steek als wij iets ergs moeilijk vinden, geeft ons de kracht, daar kunnen we op vertrouwen. ook al is dat in de praktijk heel moeilijk omdaar op te vertrouwen. Dapper van je zonder je neus dicht te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:44
 
PETRA411 schreef:
geweldig Gloria Lachende smiley en natuurlijk is het echt waar,god laat ons niet in de steek als wij iets ergs moeilijk vinden, geeft ons de kracht, daar kunnen we op vertrouwen. ook al is dat in de praktijk heel moeilijk omdaar op te vertrouwen. Dapper van je zonder je neus dicht te houden.

Op de beloften van God kun je bouwen, Petra. Je moet ze natuurlijk weten te vinden in de Bijbel. En ik twijfel niet aan dat jij die vindt gezien je schrijverstalent Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:12
 
Mooi om te lezen GLORIA! gloria in excelsis Deo ere zij God
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GLORIA404





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:44
 
WILLEMIJN232 schreef:
Is het wel zo simpel als ik zeg dat je je in het volste vertrouwen laat dopen en dan dat ook maar met groot vertrouwen over je heen moet laten komen? Want Hij neemt je bij de hand......
Dopen doe je in volle vertrouwen en in volle overgave en waarom dan wel die angst?
Ik snap best dat je ergens bang voor kan zijn maar om net bij een doop bang te zijn klinkt mij wat vreemd in de oren......
En dat is wat anders dan vliegangst of zoiets....

willemijn, die angst was een aanval van de duivel. hij wil immers niet dat wij de Heer gehoorzamen? iedereen krijgt te maken met tegenwerking van de duivel als je je wilt laten dopen. de één krijgt tegenwerking van familie, de ander angst, de ander weer wat anders.... Geschokte, onthutste smiley maar op het moment zelf was ik in alle rust!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2