ChristianMatch
 


Forum

wandel en pannenkoek single evenement Christian Match
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 13:35
 
STEENTJE178 schreef:
Sowieso vraag ik me af wie Conny Veren is...... zou dat een buuf zijn, die Frank met een kettingzaag wil kortwieken? Verraste, verbaasde smiley

Hij zal toch niet bedoelen dat hij zijn CONIFEREN wil SNOEIEN met een HEGGENSCHAAR? Das toch nog wel ff wat anders Clown smiley

Boze smiley je met eens zien hoe dik die boompjes zijn. Met een heggeschaar krijg je die echt niet om...en met de kettingzaag ook niet want die is stuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 13:40
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley je met eens zien hoe dik die boompjes zijn. Met een heggeschaar krijg je die echt niet om...en met de kettingzaag ook niet want die is stuk.

Oh de hele handel moet eruit, begrijp ik. Tsja, mogelijk is een bijl en handzaag ook nog een optie??......
(ben je tenminste ook nog ff bezig, en verveel je je es een dagje niet) Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 13:41
 
Maar on topic maar weer......
Hoe was het wandelende single pannenkoekenevenement??? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 18:03
 
FRANKT627 schreef:
Op die verhalen zullen we nog lang mogen wachten...pfff, niemand die eens wat schrijft. Je moet het hier en daar horen...

Kom op Mario, vertel er eens wat over... Knipoog smiley
Of Jans, die was er ook...

nieuwsgierig Frank?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 18:19
 
JANS221 schreef:
nieuwsgierig Frank?

Frank en nieuwsgierig Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 18:21
 
JOSINA022 schreef:
Frank en nieuwsgierig Smiley met dichtgeplakte mond

Ja idd..... aparte combi Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:00
 
Oké, oké ik was er en ons aller Beun ook. Ik was één van de eerste en werd ontvangen met koffie en gebak. Daarna werden er groepjes geformeerd aan de hand van de kleur van je badge.
Apart werden we los gelaten en moesen we een bep. soort kleur route lopen en ondertussen opdrachten doen.
Ik was met mijn groep als laatste en konden haast zo aanschuiven. Ze wilden net beginnen. Ik heb zelf drie pannenkoeken op en daarna een heerlijk toetje. Helaas waren ze nog niet op zodat ik er nog één op at.
Toen was het zo onderhand afgelopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:13
 
JHO338 schreef:
Het was erg gezellig! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Vooral het pannenkoeken en toetje gedeelte waren plezierig Knipoog smiley





Dat toetje ........vertel , dààr was vissertje nou zo nieuwsgierig naar. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:15
 
VISSER278 schreef:
Dat toetje ........vertel , dààr was vissertje nou zo nieuwsgierig naar. Knipoog smiley

dat toetje......was heerlijk!
Gewoon volgende keer meegaan dus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:17
 
VISSER278 schreef:
Dat toetje ........vertel , dààr was vissertje nou zo nieuwsgierig naar. Knipoog smiley

De eerst keer had ik een bolletje vanille-ijs en met allemaal vruchtjes en de tweede ronde was het een pistache bolletje. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:19
 
MARIO216 schreef:
De eerst keer had ik een bolletje vanille-ijs en met allemaal vruchtjes en de tweede ronde was het een pistache bolletje. Clown smiley

...en geen date??? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:20
 
JANS221 schreef:
dat toetje......was heerlijk!
Gewoon volgende keer meegaan dus!

En die wandeling? En die groepjes met mensen? En die gesprekken? Of was het alleen maar om het snoepen te doen? Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:24
 
FRANKT627 schreef:
En die wandeling? En die groepjes met mensen? En die gesprekken? Of was het alleen maar om het snoepen te doen? Twijfelende smiley

Ga eens mee zou ik zeggen, maar wel leuk om mensen in het echt te ontmoeten, blijft maar een plaatje he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:27
 
FRANKT627 schreef:
En die wandeling? En die groepjes met mensen? En die gesprekken? Of was het alleen maar om het snoepen te doen? Twijfelende smiley

ha ha ha,wat ben jij nieuwsgierig frank, zo te lezen waren de pannekoeken wel lekker...maar eerlijk gezegd vraag ik me het zelfde af?

de wandeling heavy als je onze leeftijd hebt en jemoet effe 20km wandelen?
nog heavyer alsje 5 km na de wc moet?
groepjes mensen... eh 4 vrouwen en1 man? zit jewel goed frank Knipoog smiley
de gesprekken??? mag jij verzinnen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:31
 
PETRA411 schreef:
ha ha ha,wat ben jij nieuwsgierig frank, zo te lezen waren de pannekoeken wel lekker...maar eerlijk gezegd vraag ik me het zelfde af?

de wandeling heavy als je onze leeftijd hebt en jemoet effe 20km wandelen?
nog heavyer alsje 5 km na de wc moet?
groepjes mensen... eh 4 vrouwen en1 man? zit jewel goed frank Knipoog smiley
de gesprekken??? mag jij verzinnen...

de wandeling was erg lang, maar wel mooi. Nog spierpijn van het ``beklimmen`` van de Amerongse berg.
Het aantal mannen en vrouwen was ongeveer gelijk.
En de gesprekken.........tja, ik kan niet alles vertellen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 22:01
 
JANS221 schreef:
de wandeling was erg lang, maar wel mooi. Nog spierpijn van het ``beklimmen`` van de Amerongse berg.
Het aantal mannen en vrouwen was ongeveer gelijk.En de gesprekken.........tja, ik kan niet alles vertellen.....



En dàt vat ik nou net niet. Ongeveer 26 weken voor dat het zover is krijgen de mannen al een mail van cm of ze zich asjeblief willen aanmelden omdat er voor de mannen nog genoeg plaatsen vrij zijn. En naderhand hoor / lees je dus dat het aantal mannnen en vrouwen dus tòch ongeveer gelijk was. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 22:04
 
PETRA411 schreef:
ha ha ha,wat ben jij nieuwsgierig frank, zo te lezen waren de pannekoeken wel lekker...maar eerlijk gezegd vraag ik me het zelfde af?

de wandeling heavy als je onze leeftijd hebt en jemoet effe 20km wandelen?
nog heavyer alsje 5 km na de wc moet?
groepjes mensen... eh 4 vrouwen en1 man? zit jewel goed frank Knipoog smiley
de gesprekken??? mag jij verzinnen...


Die nieuwsgierigheid van Frank val best wel mee hoor.
Hij wil altijd graag maar één ding weten en dat is of er koppeltjes zijn ontstaan. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 22:26
 
VISSER278 schreef:
En dàt vat ik nou net niet. Ongeveer 26 weken voor dat het zover is krijgen de mannen al een mail van cm of ze zich asjeblief willen aanmelden omdat er voor de mannen nog genoeg plaatsen vrij zijn. En naderhand hoor / lees je dus dat het aantal mannnen en vrouwen dus tòch ongeveer gelijk was. Gefrustreerde smiley

De ervaring leert................
En misschien speelt CM daar vroegtijdig op in Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:14
 
VISSER278 schreef:
En dàt vat ik nou net niet. Ongeveer 26 weken voor dat het zover is krijgen de mannen al een mail van cm of ze zich asjeblief willen aanmelden omdat er voor de mannen nog genoeg plaatsen vrij zijn. En naderhand hoor / lees je dus dat het aantal mannnen en vrouwen dus tòch ongeveer gelijk was. Gefrustreerde smiley
logisch toch? de mail van 26 weken geleden heeft effect gehad Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 23:07
 
VISSER278 schreef:
Die nieuwsgierigheid van Frank val best wel mee hoor.
Hij wil altijd graag maar één ding weten en dat is of er koppeltjes zijn ontstaan. Clown smiley

wat ik mij afvraag (relatief) hoeveel twintigers en dertigers op zoiets af komen?

een kleine opkomst is eigenlijk mijn indruk...? Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 23:17
 
BART347 schreef:
wat ik mij afvraag (relatief) hoeveel twintigers en dertigers op zoiets af komen?

een kleine opkomst is eigenlijk mijn indruk...? Twijfelende smiley

Ik weet niet hoe de verhouding w.b. leeftijden op het pannenkoekenuitje was, maar doorgaans tref je een relatief grote groep van 20-ers en (vooral) 30-ers en 40-ers aan op georganiseerde avonden etc. van CM.
Ouder tref je in de minderheid.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 08:05
 
VISSER278 schreef:
Die nieuwsgierigheid van Frank val best wel mee hoor.
Hij wil altijd graag maar één ding weten en dat is of er koppeltjes zijn ontstaan. Clown smiley

Ik heb in het verleden al eens enkele leden 'gesproken' die aan zo'n CM uitje deelnamen en naar het schijnt is de kans erg klein dat er koppeltjes ontstaan. De leeftijden en afstanden lagen nog al ver uit elkaar, volgens mijn bronnen. Daarom vind ik het spijtig dat CM geen lijst van de deelnemers bekend maakt. Dat heeft, denk ik, eerder te maken met het commerciële aspect van de uitjes. De onwetenheid, door het niet publiceren van een deelnemerslijst, kan de nieuwsgierigheid én de aanmeldingen voor dat uitje in de hand werken. Een marketing-strategie dus.

Ik ben eigenlijk niet zo nieuwsgierig hoor. Eigenlijk doe ik het meer voor de andere die wel nieuwsgierig zijn. Dat zijn veelal de vrouwen en aangezien ik erg vrouwvriendelijk Knipoog smiley ben wil ik de vraag naar het ontstaan van nieuwe CM-setjes in hun plaats stellen Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIEN943





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 11:51
 
Haha, Frank, jij ken het wel lekker brengen. Ondertussen ben je nog erger als een vrouw! Je hebt het alleen van horen zeggen. Volgende keer zelf gewoon gezellig mee gaan, dan kan je spreken uit eigen ervaring. Ik ga er ook niet heen met het idee ff een man te scoren, maar puur voor de gezelligheid en voor het contact. Ik ben blij dat ik mee heb gedaan ,heb gelachen maar ook dingen geleerd van verhalen van andere deelnemers.
FRANKT627 schreef:
Ik heb in het verleden al eens enkele leden 'gesproken' die aan zo'n CM uitje deelnamen en naar het schijnt is de kans erg klein dat er koppeltjes ontstaan. De leeftijden en afstanden lagen nog al ver uit elkaar, volgens mijn bronnen. Daarom vind ik het spijtig dat CM geen lijst van de deelnemers bekend maakt. Dat heeft, denk ik, eerder te maken met het commerciële aspect van de uitjes. De onwetenheid, door het niet publiceren van een deelnemerslijst, kan de nieuwsgierigheid én de aanmeldingen voor dat uitje in de hand werken. Een marketing-strategie dus.

Ik ben eigenlijk niet zo nieuwsgierig hoor. Eigenlijk doe ik het meer voor de andere die wel nieuwsgierig zijn. Dat zijn veelal de vrouwen en aangezien ik erg vrouwvriendelijk Knipoog smiley ben wil ik de vraag naar het ontstaan van nieuwe CM-setjes in hun plaats stellen Engeltje smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:17
 
WILLEMIEN943 schreef:
Haha, Frank, jij ken het wel lekker brengen. Ondertussen ben je nog erger als een vrouw! Je hebt het alleen van horen zeggen. Volgende keer zelf gewoon gezellig mee gaan, dan kan je spreken uit eigen ervaring. Ik ga er ook niet heen met het idee ff een man te scoren, maar puur voor de gezelligheid en voor het contact. Ik ben blij dat ik mee heb gedaan ,heb gelachen maar ook dingen geleerd van verhalen van andere deelnemers.

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley Ben ik echt erger dan een vrouw??? Nou mooi is dat... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik wilde wel meegaan maar toen ik hoorde dat Jans en jij gingen durfde ik niet meer. Nou ja, jou ken ik niet zo goed, of helemaal niet maar met Jans ben ik eens naar de abdij van Westmalle geweest...je wilt niet weten wat ik met haar heb meegemaakt... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIEN943





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:42
 
Je ben niet alleen nieuwsgierig, maar ook verlegen, aha
Ik ben ook een hele enge vrouw en Jans helemaal, dus kan me het nu wel voorstellen. We willen je de volgende keer wel helpen om over die angst heen te stappen hoor Frank
FRANKT627 schreef:
Boze smiley Ben ik echt erger dan een vrouw??? Nou mooi is dat... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik wilde wel meegaan maar toen ik hoorde dat Jans en jij gingen durfde ik niet meer. Nou ja, jou ken ik niet zo goed, of helemaal niet maar met Jans ben ik eens naar de abdij van Westmalle geweest...je wilt niet weten wat ik met haar heb meegemaakt... Knipoog smiley

Duiveltje smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:47
 
WILLEMIEN943 schreef:
Je ben niet alleen nieuwsgierig, maar ook verlegen, aha
Ik ben ook een hele enge vrouw en Jans helemaal, dus kan me het nu wel voorstellen. We willen je de volgende keer wel helpen om over die angst heen te stappen hoor Frank

Duiveltje smiley Knipoog smiley

Ojee, ik mail de redactie wel effe dat ze maar geen CM-uitjes moeten organiseren... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ga wel naar de pn...daar ken ik vele vluchtwegen indien de mensen en vrouwen te lastig gaan doen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIEN943





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:51
 
De liefde van een man gaat door de maag, dus we voeren je wel vol, komt wel goed
FRANKT627 schreef:
Ojee, ik mail de redactie wel effe dat ze maar geen CM-uitjes moeten organiseren... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ga wel naar de pn...daar ken ik vele vluchtwegen indien de mensen en vrouwen te lastig gaan doen... Knipoog smiley

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:58
 
WILLEMIEN943 schreef:
De liefde van een man gaat door de maag, dus we voeren je wel vol, komt wel goed

Clown smiley

Ik denk er plots aan dat ik toch niet naar de pn kan...ik ben dan ziek... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIEN943





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 13:04
 
Erna helemaal, is het niet van het eten, dan wel van al die liefde waar we je mee volgestopt hebben!
FRANKT627 schreef:
Ik denk er plots aan dat ik toch niet naar de pn kan...ik ben dan ziek... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 13:21
 
WILLEMIEN943 schreef:
Erna helemaal, is het niet van het eten, dan wel van al die liefde waar we je mee volgestopt hebben!

Verraste, verbaasde smiley ga je me volstoppen met liefde??? Nou ja, dan moet ik wel komen...kunnen we die pn volgende zaterdag niet doen??? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4