ChristianMatch
 


Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 75 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:10
 
ZEELAND736 schreef:
Frank terug ja....gif tat leut???

(Ben een buurvrouw van Belgen...dus kan het niet zo goed!!)

das inderdaad vloams mé haar op Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:44
 
XABIA794 schreef:
heej frank, ben je'r ook weer... allez zeg, zeinekik content se dak 't ier weer wa op den vloamse toer goat goan Knipoog smiley goe zenne!!! 't forum is weer gelijk gevuld Clown smileynei weet er tenminste nog ene wa een blafetuur is Knipoog smiley

idereen mokt es stoemetaten en da deek vandaug deu trug oep Cm te komme... mau allee et kan nog mee valle...we zulle wel zien watet geft...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:46
 
XABIA794 schreef:
das inderdaad vloams mé haar op Knipoog smiley
Wat een uitdrukking....Geweldig!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:47
 
FRANKT627 schreef:
idereen mokt es stoemetaten en da deek vandaug deu trug oep Cm te komme... mau allee et kan nog mee valle...we zulle wel zien watet geft...

En GEFT het niks....gaan je dr toch weer vandeur!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:02
 
FRANKT627 schreef:
Minder op Cm en al de andere sites lummelen geeft je tijd om te haken en zo... Knipoog smiley

Ik heb vanavond een poging gedaan om een Hemnes kast(zeg de naam van die winkel niet! Woedende smiley )in elkaar te zetten,wat een ..........
Ken je beter een leuk onderbroekje haken ......of zakdoekjes borduren.......minder stressvol Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:11
 
pff..ik weer Verraste, verbaasde smiley kunnen knijpers ook vlekken achter laten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:17
 
HEIDE115 schreef:
pff..ik weer Verraste, verbaasde smiley kunnen knijpers ook vlekken achter laten?



Als ze hard genoeg knijpen wel ja.
Maar wees gerust..... zo'n plek duurt maar een dag of drie. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:30
 
VISSER278 schreef:
Als ze hard genoeg knijpen wel ja.
Maar wees gerust..... zo'n plek duurt maar een dag of drie. Smiley met dichtgeplakte mond

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:33
 
HEIDE115 schreef:
pff..ik weer Verraste, verbaasde smiley kunnen knijpers ook vlekken achter laten?

Jazeker dat kan...
Vooral als je de houten knijpers aan de waslijn laat hangen...en ze nat worden door de regen...
Of de bak met knijpers buiten laten staan..
TIP:
Hang mooie en lichte kleding binnenste buiten aan de lijn...
Mochten er dan vlekken in komen...bevinden ze zich aan de binnenkant!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:46
 
VISSER278 schreef:
Als ze hard genoeg knijpen wel ja.
Maar wees gerust..... zo'n plek duurt maar een dag of drie. Smiley met dichtgeplakte mond

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:47
 
ZEELAND736 schreef:
Jazeker dat kan...
Vooral als je de houten knijpers aan de waslijn laat hangen...en ze nat worden door de regen...
Of de bak met knijpers buiten laten staan..
TIP:
Hang mooie en lichte kleding binnenste buiten aan de lijn...
Mochten er dan vlekken in komen...bevinden ze zich aan de binnenkant!!


Ja ik heb geen droger..vandaar..lijnen buiten
Bedankt voor je reactie sealover;)


Laatst aangepast door
HEIDE115
op vrijdag 22 juni 2012, 00:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 00:07
 
Vroeger werkte ik bij een groente man
En ik kon in die tijd me nog wel is zonder dat ik het echt in de gaten had..mij dom houden of voordoen..
Dus vroeg de man die daar ook werkte regelmatig of ik een onsje ooievaarskuitenvet wilde halen in de keizerstraat hier in Scheveningen.

Weet je dat ik soms toch twijfel,of het nu echt bestaat?..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op vrijdag 22 juni 2012, 00:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 01:01
 
HEIDE115 schreef:
Vroeger werkte ik bij een groente man
En ik kon in die tijd me nog wel is zonder dat ik het echt in de gaten had..mij dom houden of voordoen..
Dus vroeg de man die daar ook werkte regelmatig of ik een onsje ooievaarskuitenvet wilde halen in de keizerstraat hier in Scheveningen.

Weet je dat ik soms toch twijfel,of het nu echt bestaat?..

Ze bestaan net goed niet als aardbeienladdertjes en een vergiet zonder gaatjes... en ook bougievonkjes zijn niet te koop!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 10:15
 
ZEELAND736 schreef:
Ze bestaan net goed niet als aardbeienladdertjes en een vergiet zonder gaatjes... en ook bougievonkjes zijn niet te koop!!!!!!!!!!!

Of een plinten trap;))


Laatst aangepast door
HEIDE115
op vrijdag 22 juni 2012, 10:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:56
 
[quote=ZEELAND736]Jazeker dat kan...
Vooral als je de houten knijpers aan de waslijn laat hangen...en ze nat worden door de regen...

Wie hangt er nu zijn was in de regen om te drogen... Verraste, verbaasde smiley Goh, wat lees ik toch weer allemaal??? Moet ik dan alles voordoen en 1000 keer uitleggen? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:07
 
Vervolg : Tjonge ja ik kon mijn kleedje inderdaad weggooien.
En een nieuwe laten breien.
Allerlei woorden schoten door mn hoofd. Het moest dan wel een kleedje met als basis wel een degelijke
Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje hebben

Maar ja wie maakt daar de tijd voor vroeg ik me af. En dacht weer aan mn oude opa.huh??. Hoe kwamen mn gedachten net als de vorige keer weer bij mn opa? Ik zag hem staan in zijn schuurtje met allerlei “rommel om zich heen om te klussen. Diverse dingen schoten door mn hoofd.. Haak brein aai bord uur hoe kwam ik aan die onsamenhangende woorden?
Pfffff ik zette het ff op een rijtje: haakbreinaaiborduur. Oooow toen wist ik het weer! Ja ik moest een ander kleedje.
Hey wat zag ik daar ineens een Belgische Fran©k mooi dat herinnerde me aan de goede oude tijd! De Fran©k zag er op het eerste gezicht (met zn smiley) een beetje somber en dof uit. Maar ik wist dat als je die munt doorzaagd die er van binnen heel mooi en glimmend uit ziet.
Okay maar ik moest verder. Pakte een appel nam een hap en verslikte me!!! De buurvrouw vroeg gaat het goed?? ......
Ik sprak terug happend naar adem. mokt es stoemetaten en da deek vandaug deu trug oep Cm te komme... mau ( #$##@ !!!trapte ik de kat ook nog op haar staart) allee et kan nog mee valle...we zulle wel zien watet geft gelukkig begreep ze het pffffff.
Dat was ff schrikken. Ik liep even helemaal naar buiten voor wat frisse lucht. En zag dat de buurvrouw de was buitenstebinnen met plastiek knijpers aan het ophangen was. Geen idee waarom ze dat deed.
Ik wist wel dat ze flink pijn konden doen mijn opa deed dat wel eens bij me als ik weer eens wat had uitgespookt. Dan deed hij voor straf een wasknijper aan mijn oorlel dat waren van die mooie degelijke houten knijpers. Ik dacht dat hoef ik later bij mijn kleinkinderen niet te doen! Dat is nu kindermishandeling. Zon vlek blijft wel 3 dagen zitten.
mn opa had wel meer rare dingen naar mijn idee hij zei dat er bijzondere dingen in zijn kast stonden in het schuurtje die kast die altijd op slot zat. En waar ik als kind dan juist van wilde weten wat er in zou zitten. Mn opa zei altijd dat er ooievaarskuitenvet, aardbeienladdertjes en een vergiet zonder gaatjes... en ook bougievonkjes in zaten. En een plinten trap om bij het bovenste schap te kunnen komen Maar ik zal het nooit weten of dat waar was.
Man!!! Wat zat ik te mijmeren! Ik had een kleedjes probleem!! Ik hoeste nog een keer flink na van het verslikken in die appel ging weer naar binnen en wilde haast de groenteman uit Scheveningen er de schuld van geven.
Ik ga net als de vorige keer maar weer eens ff google dacht ik omdat ik daar ook al mijn oplossing had gevonden voor mijn vorige huishoudelijke vraag.
dus nu ging ik ff kijken voor een nieuw Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje en kijken of iemand die zou kunnen maken. Ik ging maar weer zoeken onder HUISHOUDELIJKE VRAGEN.

Kom ik weer op dit topic uit en wordt me alles weer helemaal duidelijk. Als ik dit topic niet had??!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:11
 
Whahaha...heerlijk om te lezen! Ga zo door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:29
 
Clown smiley lekker bezigggggggggggg ga zo door YES!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:33
 
HEIDE115 schreef:
Vroeger werkte ik bij een groente man
En ik kon in die tijd me nog wel is zonder dat ik het echt in de gaten had..mij dom houden of voordoen..
Dus vroeg de man die daar ook werkte regelmatig of ik een onsje ooievaarskuitenvet wilde halen in de keizerstraat hier in Scheveningen.

Weet je dat ik soms toch twijfel,of het nu echt bestaat?..

Nou je het zegt!
Ik ben hier door een bewoner mee in het ootje genomen tenminste dat dacht ze! Clown smiley
Ze vertelde dat ze elke dag werdt ingesmeerd met ooienvarenkuitenvet
ja a me hoela dacht ik dat bestaat niet, maar ja ze werdt wel dagelijks ingesmeerd met een zalfje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:59
 
YES356 schreef:
Vervolg : Tjonge ja ik kon mijn kleedje inderdaad weggooien.
En een nieuwe laten breien.
Allerlei woorden schoten door mn hoofd. Het moest dan wel een kleedje met als basis wel een degelijke
Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje hebben

Maar ja wie maakt daar de tijd voor vroeg ik me af. En dacht weer aan mn oude opa.huh??. Hoe kwamen mn gedachten net als de vorige keer weer bij mn opa? Ik zag hem staan in zijn schuurtje met allerlei “rommel om zich heen om te klussen. Diverse dingen schoten door mn hoofd.. Haak brein aai bord uur hoe kwam ik aan die onsamenhangende woorden?
Pfffff ik zette het ff op een rijtje: haakbreinaaiborduur. Oooow toen wist ik het weer! Ja ik moest een ander kleedje.
Hey wat zag ik daar ineens een Belgische Fran©k mooi dat herinnerde me aan de goede oude tijd! De Fran©k zag er op het eerste gezicht (met zn smiley) een beetje somber en dof uit. Maar ik wist dat als je die munt doorzaagd die er van binnen heel mooi en glimmend uit ziet.
Okay maar ik moest verder. Pakte een appel nam een hap en verslikte me!!! De buurvrouw vroeg gaat het goed?? ......
Ik sprak terug happend naar adem. mokt es stoemetaten en da deek vandaug deu trug oep Cm te komme... mau ( #$##@ !!!trapte ik de kat ook nog op haar staart) allee et kan nog mee valle...we zulle wel zien watet geft gelukkig begreep ze het pffffff.
Dat was ff schrikken. Ik liep even helemaal naar buiten voor wat frisse lucht. En zag dat de buurvrouw de was buitenstebinnen met plastiek knijpers aan het ophangen was. Geen idee waarom ze dat deed.
Ik wist wel dat ze flink pijn konden doen mijn opa deed dat wel eens bij me als ik weer eens wat had uitgespookt. Dan deed hij voor straf een wasknijper aan mijn oorlel dat waren van die mooie degelijke houten knijpers. Ik dacht dat hoef ik later bij mijn kleinkinderen niet te doen! Dat is nu kindermishandeling. Zon vlek blijft wel 3 dagen zitten.
mn opa had wel meer rare dingen naar mijn idee hij zei dat er bijzondere dingen in zijn kast stonden in het schuurtje die kast die altijd op slot zat. En waar ik als kind dan juist van wilde weten wat er in zou zitten. Mn opa zei altijd dat er ooievaarskuitenvet, aardbeienladdertjes en een vergiet zonder gaatjes... en ook bougievonkjes in zaten. En een plinten trap om bij het bovenste schap te kunnen komen Maar ik zal het nooit weten of dat waar was.
Man!!! Wat zat ik te mijmeren! Ik had een kleedjes probleem!! Ik hoeste nog een keer flink na van het verslikken in die appel ging weer naar binnen en wilde haast de groenteman uit Scheveningen er de schuld van geven.
Ik ga net als de vorige keer maar weer eens ff google dacht ik omdat ik daar ook al mijn oplossing had gevonden voor mijn vorige huishoudelijke vraag.
dus nu ging ik ff kijken voor een nieuw Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje en kijken of iemand die zou kunnen maken. Ik ging maar weer zoeken onder HUISHOUDELIJKE VRAGEN.

Kom ik weer op dit topic uit en wordt me alles weer helemaal duidelijk. Als ik dit topic niet had??!!!!!




dus als ik het goed begrijp ...........voor vragen wat betreft huishouden , Yes heeft de oplossing? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 22:54
 
Hahahahahahahahaha, geweldig Yes!!!
Ga vooral door!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:13
 
STEENTJE178 schreef:
Hahahahahahahahaha, geweldig Yes!!!
Ga vooral door!! Knipoog smiley

ik heb even rond gevraagd, maar ik kan hem daar niet aan helpen...marktplaats miss??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:19
 
http://youtu.be/oniybczuT0k

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:44
 
Ik weer...bestaan zondagse schoenen nu echt of niet?
En waar koop je die..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:52
 
HEIDE115 schreef:
Ik weer...bestaan zondagse schoenen nu echt of niet?
En waar koop je die..

Hahahahahahaha, die bestaan, en die kun je kopen.
Maar het is nog altijd zelf het predikaat "zondagse schoenen" wat je ze toebedeelt.
Misschien een vraagje om es te stellen bij een schoenenwinkel?? Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:52
 
VISSER278 schreef:
dus als ik het goed begrijp ...........voor vragen wat betreft huishouden , Yes heeft de oplossing? Knipoog smiley

Neeeeeeee!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley ik weet nix !Ik vind hier mijn antwoorden !!!! morgen wil ik schoenen gaan kopen maar ik weet nog niet welke! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:54
 
STEENTJE178 schreef:
Hahahahahahaha, die bestaan, en die kun je kopen.
Maar het is nog altijd zelf het predikaat "zondagse schoenen" wat je ze toebedeelt.
Misschien een vraagje om es te stellen bij een schoenenwinkel?? Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Haha, zie mijn link hierboven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:55
 
JOSINA022 schreef:
Haha, zie mijn link hierboven...
Zou tante Kaat bekend zijn met zondagse schoenen?? Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:55
 
STEENTJE178 schreef:
Hahahahahahaha, die bestaan, en die kun je kopen.
Maar het is nog altijd zelf het predikaat "zondagse schoenen" wat je ze toebedeelt.
Misschien een vraagje om es te stellen bij een schoenenwinkel?? Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Woedende smiley Coole smiley met zonnebril Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:56
 
YES356 schreef:
Neeeeeeee!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley ik weet nix !Ik vind hier mijn antwoorden !!!! morgen wil ik schoenen gaan kopen maar ik weet nog niet welke! Coole smiley met zonnebril

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 75 Volgende
Pagina 8 van 75