ChristianMatch
 


Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 75 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:00
 
HEIDE115 schreef:
Lachende smiley Lachende smiley
ja lach maar jij!!! Boze smiley als of het zo makkelijk is op zaterdag zondagse schoenen te vinden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:02
 
YES356 schreef:
ja lach maar jij!!! Boze smiley als of het zo makkelijk is op zaterdag zondagse schoenen te vinden


maar niet grijs zwartig,gewoon GIDSzwart..denk erom jij Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:04
 
STEENTJE178 schreef:
Zou tante Kaat bekend zijn met zondagse schoenen?? Clown smiley Knipoog smiley

Ze claimt alles te weten... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:05
 
YES356 schreef:
Neeeeeeee!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley ik weet nix !Ik vind hier mijn antwoorden !!!! morgen wil ik schoenen gaan kopen maar ik weet nog niet welke! Coole smiley met zonnebril



Duidelijk.
Dan toch maar naar Heide met onze vragen.

morgen het jaarlijkse etentje van het werk . Maar bestaat een jaarlijks etentje wel ? Eten van het werk, eten op het werk , eten na het werk , eten onder het werk( o nee, dat is verboden) , maar dat is allemaal dagelijkse bezigheid.
En nu maar hopen dat de Irish Coffee weer aanwezig is , doet het beter dan Senseo Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:05
 
HEIDE115 schreef:
maar niet grijs zwartig,gewoon GIDSzwart..denk erom jij Clown smiley

Wel de goede gids dan hè? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:07
 
VISSER278 schreef:
Duidelijk.
Dan toch maar naar Heide met onze vragen.

morgen het jaarlijkse etentje van het werk . Maar bestaat een jaarlijks etentje wel ? Eten van het werk, eten op het werk , eten na het werk , eten onder het werk( o nee, dat is verboden) , maar dat is allemaal dagelijkse bezigheid.
En nu maar hopen dat de Irish Coffee weer aanwezig is , doet het beter dan Senseo Kwijlende smiley



Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Coole smiley met zonnebril Duiveltje smiley Verraste, verbaasde smiley

PPPPrachtig visser!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:08
 
HEIDE115 schreef:
maar niet grijs zwartig,gewoon GIDSzwart..denk erom jij Clown smiley
ow Verraste, verbaasde smiley zit het ut hem in de kleur Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:17
 
YES356 schreef:
ow Verraste, verbaasde smiley zit het ut hem in de kleur Clown smiley

JA OOK DE KLEUR VAN DE VOORDEUR Clown smiley Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 23 juni 2012, 00:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:36
 
VISSER278 schreef:
Als ze hard genoeg knijpen wel ja.
Maar wees gerust..... zo'n plek duurt maar een dag of drie. Smiley met dichtgeplakte mond

Visser, zou je niet beter je bedgeheimen voor jezelf houden... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:31
 
FRANKT627 schreef:
Visser, zou je niet beter je bedgeheimen voor jezelf houden... Twijfelende smiley


Nu snap ik je voor geen meter meer.......Anders wil je juist ALLES weten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:32
 
VISSER278 schreef:
Nu snap ik je voor geen meter meer.......Anders wil je juist ALLES weten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb dat vrouwelijke trekje overboord gesmeten, Visser...ik ben vanaf nu nooit meer 'bezorgd'. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:53
 
ha ha ha, leuk topic omte lezen.
effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen.
Ze houden niet van azijn.
Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen.
Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.

En nog een tip, zit er een grote griezel, voor ik hem doodsla, spuit ik eerst haarlak op hem, dan is hij al wat verdoofd en gaat niet zo eng hard rennen of erger,je slaat door zijn bewegingen mis en hij valt in je haar.

bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:02
 
PETRA411 schreef:
ha ha ha, leuk topic omte lezen.
effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen.
Ze houden niet van azijn.
Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen.
Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.

En nog een tip, zit er een grote griezel, voor ik hem doodsla, spuit ik eerst haarlak op hem, dan is hij al wat verdoofd en gaat niet zo eng hard rennen of erger,je slaat door zijn bewegingen mis en hij valt in je haar.

bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt.

Bang voor spinnen in ons land?! Ga toch fietsen, die doen niets en vangen vliegjes en ander klein grut.
Waar vrouwen ook bang voor zijn, of vies vinden, ben je nog bang voor spinnen, klein en iets groter, en duizenden cmters kleiner dan ons mensen!!
De meest voor de hand liggende optie, ga eens praten met een psychiater.
En dan nog, ik heb liever een spin, dan die stank van azijn of haarlak in mijn slaapkamer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:03
 
PETRA411 schreef:
ha ha ha, leuk topic omte lezen.
effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen.
Ze houden niet van azijn.
Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen.
Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.

En nog een tip, zit er een grote griezel, voor ik hem doodsla, spuit ik eerst haarlak op hem, dan is hij al wat verdoofd en gaat niet zo eng hard rennen of erger,je slaat door zijn bewegingen mis en hij valt in je haar.

bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt.


laat spiderman het maar die hore

spinnen..pff
ik vertel er strak wat meer over..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:04
 
GERRIT084 schreef:
Bang voor spinnen in ons land?! Ga toch fietsen, die doen niets en vangen vliegjes en ander klein grut.
Waar vrouwen ook bang voor zijn, of vies vinden, ben je nog bang voor spinnen, klein en iets groter, en duizenden cmters kleiner dan ons mensen!!
De meest voor de hand liggende optie, ga eens praten met een psychiater.
En dan nog, ik heb liever een spin, dan die stank van azijn of haarlak in mijn slaapkamer.

het is ook een tip voor vrouwen he, niet voor mannen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:09
 
PETRA411 schreef:
het is ook een tip voor vrouwen he, niet voor mannen.

Ga is praten met ......dat vindt ik wel een hele grove zet.
hopelijk bedoel je het niet zo!..(was even niet tege jou bedoeld Petra).


Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 23 juni 2012, 11:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:12
 
PETRA411 schreef:
het is ook een tip voor vrouwen he, niet voor mannen.

Oh dus toch, dus alleen een emancipatie als het uitkomt, de ware aard komt zo af en toe om het hoekie kijken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:12
 
PETRA411 schreef:
het is ook een tip voor vrouwen he, niet voor mannen.


En ik vind het al heel dapper dat ik ze durf te vermoorden,bewapend met badmuts en me sla er spinnen mee dood boek.
Iemand moest het toch doen op een dag toen ik geen man meer had en me dochters aan het gillen waren om een spin in hun slaapkamer.
ha ha dus ben ze liever gaan bekijken, de laatste monsterspin in huis was ongrijpbaar, rende iedere keer weg onder een bed en kwam weer te voorschijn ha ha. niemand durfde onder het bed. ik heb hem toen een naam gegeven en doosje genoemd en als ons nieuwe huisdier geaccepteert.
heb er zelf ooit een man voor gevraagd die heel dapper zei, ik sla hemwel dood,tot hij hem zag. ha ha
gelukkig ben ik inmiddels verhuisd,doosje hebben we achtergelaten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:14
 
HEIDE115 schreef:
Ga is praten met ......dat vindt ik wel een hele grove zet.
hopelijk bedoel je het niet zo!..(was even niet tege jou bedoeld Petra).

ik lees het niet verkeerd hoor heide.
Het is ook maf bang zijn voor een klein beestje,maar.... ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:15
 
PETRA411 schreef:
En ik vind het al heel dapper dat ik ze durf te vermoorden,bewapend met badmuts en me sla er spinnen mee dood boek.
Iemand moest het toch doen op een dag toen ik geen man meer had en me dochters aan het gillen waren om een spin in hun slaapkamer.
ha ha dus ben ze liever gaan bekijken, de laatste monsterspin in huis was ongrijpbaar, rende iedere keer weg onder een bed en kwam weer te voorschijn ha ha. niemand durfde onder het bed. ik heb hem toen een naam gegeven en doosje genoemd en als ons nieuwe huisdier geaccepteert.
heb er zelf ooit een man voor gevraagd die heel dapper zei, ik sla hemwel dood,tot hij hem zag. ha ha
gelukkig ben ik inmiddels verhuisd,doosje hebben we achtergelaten.

Je hoeft die schepping ook niet te vermoorden. simpel, jam potje er over papiertje er onder Zieke smiley en je zet ze zo buiten er weer uit Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:17
 
GERRIT084 schreef:
Je hoeft die schepping ook niet te vermoorden. simpel, jam potje er over papiertje er onder Zieke smiley en je zet ze zo buiten er weer uit Lachende smiley

precies,alst ff kan LATEN LEVEN.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:23
 
HEIDE115 schreef:
precies,alst ff kan LATEN LEVEN.. Knipoog smiley

en dan legt hij buiten tig eitjes en komen er over een jaar nog meer spinnen? kleine laat ik wel leven,maar grote dikke zwarte enge neeee
enfin ben maar weg hier voor ik metmijn woorden dit topic verziek, volgens mij heb ik een aanleg voor miscommunicaties, zokomt er heel gedoe nog ik spinnen vermoord en na spygiater moet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:24
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb dat vrouwelijke trekje overboord gesmeten, Visser...ik ben vanaf nu nooit meer 'bezorgd'. Engeltje smiley

Huh Verraste, verbaasde smiley Dat ik dat nog mag beleven zeg Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:26
 
PETRA411 schreef:
en dan legt hij buiten tig eitjes en komen er over een jaar nog meer spinnen? kleine laat ik wel leven,maar grote dikke zwarte enge neeee
enfin ben maar weg hier voor ik metmijn woorden dit topic verziek, volgens mij heb ik een aanleg voor miscommunicaties, zokomt er heel gedoe nog ik spinnen vermoord en na spygiater moet.

Ach ik begrijp je wel..en idd het is een ''vraag' naar de vrouwen

nie weg gaan..

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:27
 
PETRA411 schreef:
ha ha ha, leuk topic omte lezen.
effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen.
Ze houden niet van azijn.
Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen.
Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.

En nog een tip, zit er een grote griezel, voor ik hem doodsla, spuit ik eerst haarlak op hem, dan is hij al wat verdoofd en gaat niet zo eng hard rennen of erger,je slaat door zijn bewegingen mis en hij valt in je haar.

bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt.




oooh iieewww my biggest nightmare...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:30
 
Trouwens ik ben spin van sterrebeeld Smiley met dichtgeplakte mond

Hoe gaat het ooit gekome in mijn leven Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Woedende smiley Coole smiley met zonnebril Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:33
 
HEIDE115 schreef:
Trouwens ik ben spin van sterrebeeld Smiley met dichtgeplakte mond

Hoe gaat het ooit gekome in mijn leven Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Woedende smiley Coole smiley met zonnebril Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley

ha ha ha ha getsie... en je komt nog wel zo aardig over Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:37
 
PETRA411 schreef:
ha ha ha ha getsie... en je komt nog wel zo aardig over Verraste, verbaasde smiley

Trouwens t'heeft ook z'n voordele.. ksta nu te denken Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Coole smiley met zonnebril Slapende smiley Verraste, verbaasde smiley

dr zou maar iemand met een badmust achter je aan zitte Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 23 juni 2012, 11:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:30
 
PETRA411 schreef:
ik lees het niet verkeerd hoor heide.
Het is ook maf bang zijn voor een klein beestje,maar.... ha ha


Het is soooooo simpel hè.............stofzuiger aan , weg spin. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:32
 
VISSER278 schreef:
Het is soooooo simpel hè.............stofzuiger aan , weg spin. Verlegen lachende smiley

Ja, daaaaag, daar kunnen ze weer uit kruipen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 75 Volgende
Pagina 9 van 75