ChristianMatch
 


Forum

Onze rugzak...
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 10:14
 
WILMA729 schreef:
lichter??? Het valt mij op Heide, dat jij direkt reageert en vooral een luisterende houding aanneemt in deze. Ben gewoon benieuwd waarom je deze vraag neerzette op het forum.


Allereerst niet alleen voor mij zelf,dat kan hier ook niet;)
Ik vindt dat je hier op dit forum wel de opening ook op deze manier mag bieden..om over je rugzak iets te kunnen los laten
Het gaat er niet alleen om,wat er in die rugzak zit...
Maar vooral de vragen rond de term rugzak..bijv.waarom heet het rugzak
en wanneer voel ik die rugzak,hoe weet ik dat ik een rugzak draag..zomaar wat gedachte's dus rond het dragen of niet dragen van een rugzak.

Zelf ga ik er niet zomaar vanuit,dat iedereen meteen maar begrijpt
waarom sommigen over een rugtas praten.
Dit zelf vindt ik dus wel een vraag,om hier neer te leggen
Niemand is gedwongen,hier op in te gaan.
Laat staan meteen deze vragen in de hoek te smijten.

Ook ik loop met vragen,rondom de vragen van een rugzak dragen
bijv.de vraag ook;wat voor effect heeft het volgens jullie ..wanneer ik de dingen van een ander in mijn rugzak wilt stoppen?.en ik de dingen uit mijn rugzak in de rugzak van die ander wil doen?..
Heeft dit een bindende werking,of geeft dit juist verwijdering.

Hierboven..hebt ik al mooie reactie's gelezen
en trek er ook zeker lering uit..hopelijk een ander ook.

Dit voor nu even.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 10:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 10:28
 
HEIDE115 schreef:
Ook ik loop met vragen,rondom de vragen van een rugzak dragen
bijv.de vraag ook;wat voor effect heeft het volgens jullie ..wanneer ik de dingen van een ander in mijn rugzak wilt stoppen?.en ik de dingen uit mijn rugzak in de rugzak van die ander wil doen?..
Heeft dit een bindende werking,of geeft dit juist verwijdering.

Heide,

Even mijn mening hierover. Ik denk, dat niemand iets in de rugzak van een ander kan doen, of nemen.
Wel is het zo, dat we elkaars lasten mogen dragen.
Maar is dat geen onderdeel van liefhebben van onze naaste? Juist het meedragen verlicht, en betekend dat je niet overal alleen voor staat. De eerste Christengemeente was zodaning samen bezig, dat er wat van uit ging. Met zo te leven, dan is er ook geen behoefte aan verwijten, maar juist om samen als één lichaam te leven. Zo staat het ook in de Bijbel, dat de voet niet kan zeggen, ik heb de arm niet van node. Juist het elkaar nodig hebben bind.
Maar iets in je rugzak nemen, dat met je mee torsen, terwijl de ander het kwijt is, of omgekeerd, is volgens mij niet mogelijk.
Iemand kan niet goedmaken wat jou is overkomen, dat verwerken, dat een plaats geven, en/of daarmee leren leven, dat moet je zelf doen. Door dat bij een ander neer te leggen, denk ik dat je de ander opzadeld met iets, waar hij nooit aan kan voldoen.


Laatst aangepast door
WILLEM618
op donderdag 21 juni 2012, 10:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 11:09
 
Is iemand klaar met zijn rugzak?
Ik denk dan ook vooral of je je rugzak bij de Here hebt gelaten.
Zoals Wilma weergeeft, is het bij ieder van ons dat ons verleden een inpact heeft op de rest van ons bestaan hier. Ook de negatieve dingen hebben ons gemaakt wie we nu zijn.
Het verschil is dat we (ten opzichte van mensen die Jezus niet kennen) we met al onze dingen naar hem kunnen gaan.
Ook ben ik zeker dat "gemeente" zijn wilt zeggen dat we elkander helpen dragen, onze lasten en moeiten, omdat we allen op weg zijn naar Hem, (met Hem) Net zoals Willem weergeeft is een zware rugzak ook een confrontatie naar het zoeken van Waarheid en realiteit in jou relatie tot God.
Achteraf zie ik voor mezelf dat ik de meeste groei en steun heb ervaren in men moeilijkste tijden. Dat maakt men rugzak ook zo boeiend en niet nutteloos.
Als we ons ijveren om alleen maar "heilig" te willen zijn, en onze rugzak angstvallig dicht houden, zullen we hem ook nooit leeg kunnen maken.
Jezus zegt, komt allen tot mij... en Hij zal ons rust geven.
Hij zal ons ook leren onze rugzak op een andere manier te dragen dan ervoor.
Wat men wel moet realiseren is dat men een ander niet kan verantwoordelijk stellen om jou rugzak te dragen.
Ook kan je niet verwachten dat een ander zich moeiteloos zich in jou rugzak kan inleven.
Goed is dat partners elkanders totaal leren kennen, ook de niet fraaie dingen (dat is volgens mij ook één zijn, zoals je één moet worden in relatie tot God) transparant vind ik zo'n mooi woord Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:29
 
XABIA794 schreef:
Is iemand klaar met zijn rugzak?
Ik denk dan ook vooral of je je rugzak bij de Here hebt gelaten.
Zoals Wilma weergeeft, is het bij ieder van ons dat ons verleden een inpact heeft op de rest van ons bestaan hier. Ook de negatieve dingen hebben ons gemaakt wie we nu zijn.
Het verschil is dat we (ten opzichte van mensen die Jezus niet kennen) we met al onze dingen naar hem kunnen gaan.
Ook ben ik zeker dat "gemeente" zijn wilt zeggen dat we elkander helpen dragen, onze lasten en moeiten, omdat we allen op weg zijn naar Hem, (met Hem) Net zoals Willem weergeeft is een zware rugzak ook een confrontatie naar het zoeken van Waarheid en realiteit in jou relatie tot God.
Achteraf zie ik voor mezelf dat ik de meeste groei en steun heb ervaren in men moeilijkste tijden. Dat maakt men rugzak ook zo boeiend en niet nutteloos.
Als we ons ijveren om alleen maar "heilig" te willen zijn, en onze rugzak angstvallig dicht houden, zullen we hem ook nooit leeg kunnen maken.
Jezus zegt, komt allen tot mij... en Hij zal ons rust geven.
Hij zal ons ook leren onze rugzak op een andere manier te dragen dan ervoor.
Wat men wel moet realiseren is dat men een ander niet kan verantwoordelijk stellen om jou rugzak te dragen.
Ook kan je niet verwachten dat een ander zich moeiteloos zich in jou rugzak kan inleven.
Goed is dat partners elkanders totaal leren kennen, ook de niet fraaie dingen (dat is volgens mij ook één zijn, zoals je één moet worden in relatie tot God) transparant vind ik zo'n mooi woord Lachende smiley

MOOI MENS
MOOIE WOORDEN
HET LIJKEN NET AKKOORDEN
UIT DE HEMEL KLINGT DIT DOOR (MIJ)
ZOALS GOD HET WIL HOOR
KUNNEN WIJ NOG SAMEN GAAN IN DE NAAM VAN HEM
LUISTEREN NAAR ZIJN STEM , VERGEVING SCHENKEN WIL IK AAN JOU ,
WANT IK ZIE TOCH EEN MOOIE VROUW EEN VROUW NAAR GODS HART MAG IK MAKEN VANDAAG MET JOU EEN NIEUWE START ?
ZOALS GOD MIJ FLUISTERT EN IK LUISTERT IK WIL JE VERGEVEN WAT IK JE HEB AANGEDAAN IN JEZUS NAAM
GODS ZEGEN OP AL JE WEGEN

LIEFS ANITA

MIJN RUGZAK IS NOOIT HELEMAAL LEEG MAAR DIT STUKJE WIL IK GRAAG NOG KWIJT OMDAT IK OPRECHT MEEN IK HEB SPIJT, JA OOK IK BEN MENS MET ÉÉN WENS TE ZIJN ALS HEM TE VOLGEN TE DIENEN ZOALS HIJ HET VERLANGT TE ZIJN ÉÉN MET HEM MET ALLE MENSEN OM ME HEEN HIJ HELPT ME HIER DOOR HEEN BEN GROEIEND IN GELOOF EN MENSEN DAT BLIJF IK WENSEN IK BEN GEVALLEN EN STA WEER OP EENS ZAL IK OP DE BERG KOMEN VAN MIJN DROMEN, HOOP MET VELEN TE KUNNEN ZEGGEN HEER WAS DIT NAAR U WIL U PLAN HIER BEN IK DAN WAT JE OP AARDE VERGAARD ZAL IN DE HEMEL OOK ZIJN IK HOOP SAMEN MET MENSEN DIE ER NAAR VERLANGEN DE HEER TE DIENEN EN NIET BLIJVEN GEVANGEN IN VERDRIET EN PIJN WANT HIJ HEEFT ALLES GEGEVEN ZIJN ZOON VOOR ONS EEUWIGE LEVEN
HET GA U ALLEN GOED GODS ZEGEN OP U WEGEN .

LIEVE GROET anita ja mijn naam in het klein want ik ben niet groter den HIJ ik ben mens zoals gij vergeef u hoop u ook mij dan kunnen we mensen brengen voor de troon van de HEER dat is toch wat we graag willen doen verkondigen zijn naam ik hoef niet voor aan te staan
ik wil Hem gewillig volgen achter Hem aan in zijn voetsporen lopen en dan hopen dat we samen weer verder kunnen lopen

Groet anita


Laatst aangepast door
ANITA695
op donderdag 21 juni 2012, 13:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:33
 
Soms kan je klaar zijn met je rugzak en met volle moed weer opnieuw beginnen. Dan kom je iemand tegen die je overal eerst de hemel in prijst en je nadien laat vallen als een vijand. Zo word je rugzak weer gevuld. Het lijkt soms wel een vicieuze cirkel. Vooral dan wanneer je ziet dat zij je gedumpt heeft na die hemelse prijzingen en nadien heerlijk komt vertellen hoe goed ze zich geamuseerd heeft en nadien ook weer op een datesite komt om je lekker te negeren en af te spreken met anderen. Weliswaar om alleen maar te zoenen met hen maar ze je negeert je toch maar. Ook al was je voor haar de ware...ja ja...net zoals 'klik' is ook 'rugzak' weer zo iets waar je niets mee aankan. Wanneer is of moet die klik er zijn en wanneer is je rugzak eens helemaal leeg? Dat is de essentie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:08
 
ANITA695 schreef:
MOOI MENS
MOOIE WOORDEN
HET LIJKEN NET AKKOORDEN
UIT DE HEMEL KLINGT DIT DOOR (MIJ)
ZOALS GOD HET WIL HOOR
KUNNEN WIJ NOG SAMEN GAAN IN DE NAAM VAN HEM
LUISTEREN NAAR ZIJN STEM , VERGEVING SCHENKEN WIL IK AAN JOU ,
WANT IK ZIE TOCH EEN MOOIE VROUW EEN VROUW NAAR GODS HART MAG IK MAKEN VANDAAG MET JOU EEN NIEUWE START ?
ZOALS GOD MIJ FLUISTERT EN IK LUISTERT IK WIL JE VERGEVEN WAT IK JE HEB AANGEDAAN IN JEZUS NAAM
GODS ZEGEN OP AL JE WEGEN

LIEFS ANITA

MIJN RUGZAK IS NOOIT HELEMAAL LEEG MAAR DIT STUKJE WIL IK GRAAG NOG KWIJT OMDAT IK OPRECHT MEEN IK HEB SPIJT, JA OOK IK BEN MENS MET ÉÉN WENS TE ZIJN ALS HEM TE VOLGEN TE DIENEN ZOALS HIJ HET VERLANGT TE ZIJN ÉÉN MET HEM MET ALLE MENSEN OM ME HEEN HIJ HELPT ME HIER DOOR HEEN BEN GROEIEND IN GELOOF EN MENSEN DAT BLIJF IK WENSEN IK BEN GEVALLEN EN STA WEER OP EENS ZAL IK OP DE BERG KOMEN VAN MIJN DROMEN, HOOP MET VELEN TE KUNNEN ZEGGEN HEER WAS DIT NAAR U WIL U PLAN HIER BEN IK DAN WAT JE OP AARDE VERGAARD ZAL IN DE HEMEL OOK ZIJN IK HOOP SAMEN MET MENSEN DIE ER NAAR VERLANGEN DE HEER TE DIENEN EN NIET BLIJVEN GEVANGEN IN VERDRIET EN PIJN WANT HIJ HEEFT ALLES GEGEVEN ZIJN ZOON VOOR ONS EEUWIGE LEVEN
HET GA U ALLEN GOED GODS ZEGEN OP U WEGEN .

LIEVE GROET anita ja mijn naam in het klein want ik ben niet groter den HIJ ik ben mens zoals gij vergeef u hoop u ook mij dan kunnen we mensen brengen voor de troon van de HEER dat is toch wat we graag willen doen verkondigen zijn naam ik hoef niet voor aan te staan
ik wil Hem gewillig volgen achter Hem aan in zijn voetsporen lopen en dan hopen dat we samen weer verder kunnen lopen

Groet anita

Lachende smileydank je anita, inderdaad allebei samen met Hem. het oude voorbij, het nieuwe gaan we steeds naar op zoek... samen met Hem.
liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:16
 
Bedankt voor de reactie's nu al weer erbij,erg leerzaam vindt ik zelf.
zal nog reageren..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:35
 
XABIA794 schreef:
Lachende smileydank je anita, inderdaad allebei samen met Hem. het oude voorbij, het nieuwe gaan we steeds naar op zoek... samen met Hem.
liefs

Dank voor je bemoediging nu is mijn rugzak weer een zware steen lichter
Hij zegt dat we zonden mogen/moeten belijden bij deze ik ben niet van steen heb ook gedachten en gevoel en ja ik heb je pijn gedaan met zo langs je je heen te lopen maar had eigenlijk zoveel liefde nodig nu huil ik tranen omdat ik zie dat je een lief mens bent dat meen ik .
zou je t liefst nu omhelzen dan maar hier dikke knuffel voor jou .


We laten het hierbij mijn rugzak vult zich nu met liefde van de HEER omdat ik Hem heb gebeden beleden en gevraagd waar zit de pijn ik weet het nu ik mag eeuwig bij Hem zijn straks als ik thuis kom is de maaltijd bereid en hoop ik jou tegen te komen lieve meid
Gods zegen nogmaals voor jou.

En een lieve groet van mij Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:46
 
HEIDE115 schreef:
Bedankt voor de reactie's nu al weer erbij,erg leerzaam vindt ik zelf.
zal nog reageren..

Heide Dankjewel nog een paar dagen hier even ging het mis had ik opgezegd en weer gevraagd mijn laatste dagen vol te maken omdat ik dacht iemand te leren kennen op de laatste avond voor ik ging,
Ware het dat het niet zo mocht zijn ik had al gezegd ik neem een tijd van bezinning voor de HEER tijd voor me zelf met Hem geen date s en contacten geen verwachtingen en mijn rugzak zelf vol stoppen met allerlei
wat ik je wil vertellen is dat ik ben heeeeeeeeel blij namens God door jou heen heb ik een conflict hier kunnen stillen gebeden of God dat zou willen nu dat is gebeurd tranen voel ik in me opkomen nu maar dat is goed nu kan ik c m met een gerust hart verlaten over drie dagen en is mijn rugzak zo goed als leeg t restje dat blijft is wat de HEER helpt dragen daar mag iedereen om vragen altijd zal er in ons leven iets zijn van tillen sjouwen maar boven alles op de HEER vertrouwen
Dan komen we straks bij Hem aan laat ons niet aan de kant staan tilt onze rugzak en zegt geef maar hier weg met alle zorgen verdriet en gemier Ik heb jouw lasten gedragen geef alles mijn kind ik zal je zonder stenen en rugzak ontvangen dat is mijn verlangen zo zegt de HEER en ik ooooooooo ik wil daarvan zoveel meer
Dank voor dit topic over Onze rugzak ik ben blij met mij de HEER die ziet dat ik wil belijden elke stap die ik zet in Gebed Hij mij vormt en geeft wat ik nodig heb de rugzak heb ik niet nodig even niet meer vullen met pijn teleurstelling en tegenslagen maar dicht bij de HEER blijf ik alles dragen samen met Hem kan ik alles aan kracht van boven door geloven Hij mijn God komt er aan
Een maal hier zal ieder geloven met de ogen gericht naar boven
zeggen HIJ is mijn Heer wau verder verlangt Hij niets meer .

Wens jou ook en allen die dit lezen Gods zegen op jullie wegen
Het ga U goed van mij een lieve groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:50
 
ANITA695 schreef:
Heide Dankjewel nog een paar dagen hier even ging het mis had ik opgezegd en weer gevraagd mijn laatste dagen vol te maken omdat ik dacht iemand te leren kennen op de laatste avond voor ik ging,
Ware het dat het niet zo mocht zijn ik had al gezegd ik neem een tijd van bezinning voor de HEER tijd voor me zelf met Hem geen date s en contacten geen verwachtingen en mijn rugzak zelf vol stoppen met allerlei
wat ik je wil vertellen is dat ik ben heeeeeeeeel blij namens God door jou heen heb ik een conflict hier kunnen stillen gebeden of God dat zou willen nu dat is gebeurd tranen voel ik in me opkomen nu maar dat is goed nu kan ik c m met een gerust hart verlaten over drie dagen en is mijn rugzak zo goed als leeg t restje dat blijft is wat de HEER helpt dragen daar mag iedereen om vragen altijd zal er in ons leven iets zijn van tillen sjouwen maar boven alles op de HEER vertrouwen
Dan komen we straks bij Hem aan laat ons niet aan de kant staan tilt onze rugzak en zegt geef maar hier weg met alle zorgen verdriet en gemier Ik heb jouw lasten gedragen geef alles mijn kind ik zal je zonder stenen en rugzak ontvangen dat is mijn verlangen zo zegt de HEER en ik ooooooooo ik wil daarvan zoveel meer
Dank voor dit topic over Onze rugzak ik ben blij met mij de HEER die ziet dat ik wil belijden elke stap die ik zet in Gebed Hij mij vormt en geeft wat ik nodig heb de rugzak heb ik niet nodig even niet meer vullen met pijn teleurstelling en tegenslagen maar dicht bij de HEER blijf ik alles dragen samen met Hem kan ik alles aan kracht van boven door geloven Hij mijn God komt er aan
Een maal hier zal ieder geloven met de ogen gericht naar boven
zeggen HIJ is mijn Heer wau verder verlangt Hij niets meer .

Wens jou ook en allen die dit lezen Gods zegen op jullie wegen
Het ga U goed van mij een lieve groet Anita

anita..wat heb je hier jou hart open gezet
Zo God in zijn Zoon de Hemel deur ook niet op een kiertje open zet voor ons
Wanneer we LEVEN mogen..dan ist wel dat GOD mij eerlijk maakt voor Hem..en van daaruit ook liefde tot mijn naaste.

God wijze ook jou de weg verder..in liefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:13
 
Ik herken erg veel wat erover de rugzak hier is geschreven
veel dingen zijn nodig geweest,ook al kunnen we nu vaak de dingen beter overzien waarom het zo ging.
Ik denk aan grote teleurstellingen..hoe moeilijk kan dit zijn.
En beleef ik..met de psalm dichter die zegt;

Is God zijn Gena vergeten
zal Hij nooit meer van ontferming weten
Moet ik lijden deze bittere smart?

maar gelukkig wil God verder leren
Herkent u en jij dit wat ik ook zo kan voelen in mijn leven?..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 21:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:28
 
HEIDE115 schreef:
Ik herken erg veel wat erover de rugzak hier is geschreven
veel dingen zijn nodig geweest,ook al kunnen we nu vaak de dingen beter overzien waarom het zo ging.
Ik denk aan grote teleurstellingen..hoe moeilijk kan dit zijn.
En beleef ik..met de psalm dichter die zegt;

Is God zijn Gena vergeten
zal Hij nooit meer van ontferming weten
Moet ik lijden deze bittere smart?

maar gelukkig wil God verder leren
Herkent u en jij dit wat ik ook zo kan voelen in mijn leven?..

NA HET ZURE...GEEFT HIJ HET ZOET!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:31
 
ANITA695 schreef:
Heide Dankjewel nog een paar dagen hier even ging het mis had ik opgezegd en weer gevraagd mijn laatste dagen vol te maken omdat ik dacht iemand te leren kennen op de laatste avond voor ik ging,
Ware het dat het niet zo mocht zijn ik had al gezegd ik neem een tijd van bezinning voor de HEER tijd voor me zelf met Hem geen date s en contacten geen verwachtingen en mijn rugzak zelf vol stoppen met allerlei
wat ik je wil vertellen is dat ik ben heeeeeeeeel blij namens God door jou heen heb ik een conflict hier kunnen stillen gebeden of God dat zou willen nu dat is gebeurd tranen voel ik in me opkomen nu maar dat is goed nu kan ik c m met een gerust hart verlaten over drie dagen en is mijn rugzak zo goed als leeg t restje dat blijft is wat de HEER helpt dragen daar mag iedereen om vragen altijd zal er in ons leven iets zijn van tillen sjouwen maar boven alles op de HEER vertrouwen
Dan komen we straks bij Hem aan laat ons niet aan de kant staan tilt onze rugzak en zegt geef maar hier weg met alle zorgen verdriet en gemier Ik heb jouw lasten gedragen geef alles mijn kind ik zal je zonder stenen en rugzak ontvangen dat is mijn verlangen zo zegt de HEER en ik ooooooooo ik wil daarvan zoveel meer
Dank voor dit topic over Onze rugzak ik ben blij met mij de HEER die ziet dat ik wil belijden elke stap die ik zet in Gebed Hij mij vormt en geeft wat ik nodig heb de rugzak heb ik niet nodig even niet meer vullen met pijn teleurstelling en tegenslagen maar dicht bij de HEER blijf ik alles dragen samen met Hem kan ik alles aan kracht van boven door geloven Hij mijn God komt er aan
Een maal hier zal ieder geloven met de ogen gericht naar boven
zeggen HIJ is mijn Heer wau verder verlangt Hij niets meer .

Wens jou ook en allen die dit lezen Gods zegen op jullie wegen
Het ga U goed van mij een lieve groet Anita

prachtig anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 05:25
 
LEANNE226 schreef:
De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........

Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen.
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht.
Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )

Tijd is je grote vriend,heb geduld Kussende smiley

Ik kan me gewoon helemaal vinden in alles wat Leanne hier schrijft.

En..ik heb geen rugzak, maar drie grote reiskoffers(wel met wieltjes, dat wel...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:53
 
SHANITA130 schreef:
LEANNE226 schreef:
De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........

Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen.
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht.
Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )

Tijd is je grote vriend,heb geduld Kussende smiley

Ik kan me gewoon helemaal vinden in alles wat Leanne hier schrijft.

En..ik heb geen rugzak, maar drie grote reiskoffers(wel met wieltjes, dat wel...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:02
 
SHANITA130 schreef:
LEANNE226 schreef:
De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........

Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen.
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht.
Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )

Tijd is je grote vriend,heb geduld Kussende smiley

Ik kan me gewoon helemaal vinden in alles wat Leanne hier schrijft.

En..ik heb geen rugzak, maar drie grote reiskoffers(wel met wieltjes, dat wel...)

Mag ik de dames nog een mooi boek aan raden nou ja twee dan als je van lezen houd ik hield niet van lezen ben er in begonnen en maakte mij een nieuw mens

Eerste boek verander je denken van joce meyer
En de tweede van Haar is de titel de vrouw met zelfvertrouwen die ik nu lees is zo geweldig mooi door diepe dalen heen op wie kan je bouwen de HEER alleen Ik ben er door gevormd mooie boeken een mooie vrouw vrouw naar Gods hart zo wil ik graag zijn en als je dat ook wil bereiken wens ik je veel leesplezier en Gods zegen boven alles

En dank voor de mensen die me bemoedigen hier er gebeurd zoveel in mij Heb zoveel liefde terug dwars door alles heen had nooit gedacht dat ik van alle mensen zou kunne houden soms sta ik verbaasd van me zelf dat is wat JEZUS doet in MIJ

Wens jullie allen die dit lezen t zelfde toe vertrouw op HEM HIJ is de enige die je verlossing kan geven de wereld niet de mens niet de beste psychiater niet Mijn verlosser is die voor mij gestorven is aan het kruis Hij heeft alle macht in hemel en op aarde.
Ga kniel bij Hem geef al je noden je rugzak je koffers Hij kan ze dragen Jij hoeft dat niet mee te zeulen jacobus en hebreën lees maar eens wat de Heer van ons vraagt volledige overgave daar gaat het om Hij wijst ons de weg de waarheid en het leven

Van mij een lieve groet en Gods zegen op jullie paden .

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2