ChristianMatch
 


Forum

afscheid nemen...
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GLORIA404





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:16
 
hierbij wil ik graag afscheid nemen. vooral van de mensen die mij zo hebben gesteund vóór mijn doop!!
waarom ga ik weg? omdat ik mijn geld liever anders besteed, ik ben ook bij 2 andere christensites, christencontact en funky fish.
ik hoop jullie daar te herontmoeten!
iedereen het allerbeste! probeer bij het zoeken naar een christelijke partner voor ogen te houden wat de Heer wil!! (al is dat soms zeker moeilijk, want we hebben zelf ook een -vaak sterke- wil....)

ps: ik ben pas over 1 week echt weg hoor.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:37
 
GLORIA404 schreef:
hierbij wil ik graag afscheid nemen. vooral van de mensen die mij zo hebben gesteund vóór mijn doop!!
waarom ga ik weg? omdat ik mijn geld liever anders besteed, ik ben ook bij 2 andere christensites, christencontact en funky fish.
ik hoop jullie daar te herontmoeten!
iedereen het allerbeste! probeer bij het zoeken naar een christelijke partner voor ogen te houden wat de Heer wil!! (al is dat soms zeker moeilijk, want we hebben zelf ook een -vaak sterke- wil....)

ps: ik ben pas over 1 week echt weg hoor.... Lachende smiley

Gloria..de 3 laatste zinnen vooral..mooi!
Het idd goed om keuzes te maken..zelf zou ik nooit een paar datings site; s kunnen ''bij houden''...
Ik wens je in alles het goede!

Heide
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 13:57
 
GLORIA404 schreef:
hierbij wil ik graag afscheid nemen. vooral van de mensen die mij zo hebben gesteund vóór mijn doop!!
waarom ga ik weg? omdat ik mijn geld liever anders besteed, ik ben ook bij 2 andere christensites, christencontact en funky fish.
ik hoop jullie daar te herontmoeten!
iedereen het allerbeste! probeer bij het zoeken naar een christelijke partner voor ogen te houden wat de Heer wil!! (al is dat soms zeker moeilijk, want we hebben zelf ook een -vaak sterke- wil....)

ps: ik ben pas over 1 week echt weg hoor.... Lachende smiley

Gloria, nie weggaan. De meeste die weggaan komen nadien toch teug Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE009





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 14:07
 
HERMAN968 schreef:
Gloria, nie weggaan. De meeste die weggaan komen nadien toch teug Knipoog smiley Lachende smiley

Jammer dat je weggaat!
Ik hoop voor je dat je leuke en positieve mensen leert kennen en dat je echte vrienden zult maken!

Gods zegen!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:13
 
GLORIA404 schreef:
hierbij wil ik graag afscheid nemen. vooral van de mensen die mij zo hebben gesteund vóór mijn doop!!
waarom ga ik weg? omdat ik mijn geld liever anders besteed, ik ben ook bij 2 andere christensites, christencontact en funky fish.
ik hoop jullie daar te herontmoeten!
iedereen het allerbeste! probeer bij het zoeken naar een christelijke partner voor ogen te houden wat de Heer wil!! (al is dat soms zeker moeilijk, want we hebben zelf ook een -vaak sterke- wil....)

ps: ik ben pas over 1 week echt weg hoor.... Lachende smiley

Gloria, als je weggaat omdat je bij die 2 anderen sites lid bent denk ik eerder dat deze site te druk is voor jou. Op CC en FF is immers maar weinig leven te bekennen.

Wat de Heer wilt is dat we gelukkig zijn en leven naar Zijn voorbeeld. We moeten er dus zelf werk van maken. Ook werk van maken in het vinden van een partner. Daarbij heeft iedereen een eisenpakket, te beginnen al met het vinden van een uiterlijke mooie partner. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:28
 
Ik hoop dat je een lieve partner vind waarmee je samen met jezus verder kan in het leven en dat je nog veel mooie momenten mee mag maken waarbij je je dicht bij jezus mag voelen.
En in de moeilijke momenten ,dat je je gedragen mag voelen door hem, net zoals toen je bang was voor het water, dat je je niet meer bang laat maken, maar vertrouwend erop dat jezus je helpt ,sterk door moeilijke momenten heen komt.
liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 17:12
 
FRANKT627 schreef:
Gloria, als je weggaat omdat je bij die 2 anderen sites lid bent denk ik eerder dat deze site te druk is voor jou. Op CC en FF is immers maar weinig leven te bekennen.

Wat de Heer wilt is dat we gelukkig zijn en leven naar Zijn voorbeeld. We moeten er dus zelf werk van maken. Ook werk van maken in het vinden van een partner. Daarbij heeft iedereen een eisenpakket, te beginnen al met het vinden van een uiterlijke mooie partner. Knipoog smiley

Nee...Frank...schoonheid zit nog steeds van binnen...

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GLORIA404





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:26
 
ZEELAND736 schreef:
Nee...Frank...schoonheid zit nog steeds van binnen...

Knipoog smiley

schoonheid van binnen, straalt uit naar buiten!! Knipoog smiley
t gaat meer om de kosten, frank....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GLORIA404





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 12:40
 
GLORIA404 schreef:
schoonheid van binnen, straalt uit naar buiten!! Knipoog smiley
t gaat meer om de kosten, frank....

bedankt voor jullie reacties, allemaal het allerbeste (met een hoofdletter..) en misschien nog eens tot ziens!!
zijn er meer die naar het uitje as zaterdag komen????
groetjessss!

en toen kreeg ik dus nog 1 week gratis verlenging, vanwege het uitje...
hans uit middelburg, mail jij me nog???
doei iedereen!!


Laatst aangepast door
GLORIA404
op woensdag 4 juli 2012, 13:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1