ChristianMatch
 


Forum

Vanuit vriendschap naar.... relatie.
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:14
 
Ja..vanuit vriendschap naar relatie.

Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook..
Maar hoe zien we dit,wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?

Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen
Dan lees ik bijv oa ..als ik maar bij jou bent;)
En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken
voor deze keuze gaan.
Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?

De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;

Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?

Misschien voor sommige een gedachte,waar ook pijn bij wordt gevoeld?
Het is niet mijn bedoeling iemand hier mee te kwetsen.

Wil je een reactie kwijt..hier is ook een mogelijkheid.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 25 juni 2012, 19:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:33
 
Ja...het WAS...een vriendschap...en dat is het gebleven, want het bleek dat er verder geen groei was in een relatie....

En dat gevoel is in ieder geval goed...maar toch is het moeilijk...
We wilden allebei...TE GRAAG...en TE SNEL...
Kan dat???
Ja zeker dat is gebleken....
Geen van ons beiden durfde dat eigenlijk te zeggen...terwijl we het wel gevoeld hebben...Tot dat er 1 van ons open kaart speelde...en toen zei de ander....ik voelde het, maar het was zo moeilijk om te zeggen...
Iets wat we elkaar niet aan wilde doen was verdriet...dat kenmerkte ons hele verleden....

We blijven vrienden...en dat is goed...beter een goede vriendschap dan straks een relatie die weer stuk loopt...

Misschien allemaal niet duidelijk...sorry...dan komen we teveel in de privesfeer....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:05
 
HEIDE115 schreef:
Ja..vanuit vriendschap naar relatie.

Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook..
Maar hoe zien we dit wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?

Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen
Dan lees ik bijv oa als ik maar bij jou bent;)
En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken
voor deze keuze gaat.
Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?

De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;


Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?

Misschien voor sommige een gedachte,waar ook pijn bij wordt gevoeld?
Het is niet mijn bedoeling iemand hier mee te kwetsen.

Wil je een reactie kwijt..hier is het ook een mogelijkheid.


Gelukkig heb ik met al mijn vrienden/vriendinnen een relatie.........
Wanneer je een relatie hebt, tja voor iedereen verschillend. W#ar je wel voor moet uitkijken denk ik als er sprake is van vriendschap tussen man en vrouw dat je wel duidelijk moet zijn naaar elkaar toe. Anders wek je misschien de verkeerde verwachtingen bij elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:10
 
HEIDE115 schreef:
Ja..vanuit vriendschap naar relatie.

Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook..
Maar hoe zien we dit wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?

Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen
Dan lees ik bijv oa als ik maar bij jou bent;)
En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken
voor deze keuze gaat.
Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?

De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;

Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?

Misschien voor sommige een gedachte,waar ook pijn bij wordt gevoeld?
Het is niet mijn bedoeling iemand hier mee te kwetsen.

Wil je een reactie kwijt..hier is het ook een mogelijkheid.

Tja wanneer gaat het van vriendschap na relatie??
Geen idee eigenlijk...

Als ik na mezelf kijk dan kan het een periode verwarrend zijn... voel je meer voor de man die een goede vriend is geworden of zijn de vriendschappelijke gevoelens zo sterk dat je denkt dat je liefde voeld!

Erg verwarrend en denk (dat heb ik mogen ervaren) dat door er met die persoon open over te spreken je erachter komt wat het is... in mijn geval is het dus gewoon een hele goede vriendschap die me heel dierbaar is en dan is het mooi dat je zulke dingen kan bespreken daardoor blijft de vriendschap goed en open Knipoog smiley

Het andere heb ik nog niet mogen ervaren maar misschien komt het nog Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:15
 
mooi zeg..3 reactie's geloof ik
En al zoveel van te leren weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:18
 
HEIDE115 schreef:
mooi zeg..3 reactie's geloof ik
En al zoveel van te leren weer!

Komt doordat jij mooie en goede topics opent!!
Mijn complimenten Lachende smiley
Ga zo door Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:09
 
HEIDE115 schreef:
Ja..vanuit vriendschap naar relatie.

Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook..
Maar hoe zien we dit,wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?

Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen
Dan lees ik bijv oa ..als ik maar bij jou bent;)
En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken
voor deze keuze gaan.
Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?

De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;

Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?

Mijn ervaring is dat mannen vaak te snel een relatie willen ipv eerst vriendschap. hoe komt dat toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:31
 
Vaak is het dat je bijna in iedere reactie iets ziet uit eigen beleving.
zo voelt de ene verdriet en teleurstelling rondom deze dingen..
En de ander laat alles wat op zich af komen,en ziet het wat luchtig allemaal.
En ook weer een vraag over waarom wil de een of ander meteen een relatie.

Ik kan niet uitgebreid op alles ingaan..logisch..
Maar dingen hebben vaak tijd nodig.
iedere fase lijkt mij nodig,om ervan te leren
voor veel al bekende woorden..maar zien we het nog zo?

En waarom sommigen meteen voor een relatie kiezen
kan met veel dingen te maken hebben.
Ook hierin blijft de liefde iets,waarin men niet altijd de gevoelens
kan sturen..en misschien ook niet behoeft te sturen.
Vooral wanneer aan beide kanten dit zo gevoeld wordt.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 25 juni 2012, 20:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 06:51
 
JANE336 schreef:
Mijn ervaring is dat mannen vaak te snel een relatie willen ipv eerst vriendschap. hoe komt dat toch?

JA HOE KOMT DAT TOCH!
BEGRIJP JE HELEMAAL! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 07:54
 
HEIDE115 schreef:
De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;

Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?
.

Ik vind dat er een duidelijke scheiding is tussen vrienden en een relatie.Bij je relatie moet je zoveel meer voelen,er is een aantrekkingskracht die uniek is,eentje die je bij je vrienden niet vindt en voelt.

Hoe bouwen jullie zoiets op?Iets waarbij heel misschien ooit een vonkje overslaat?Waarom ga je daten als je alleen op zoek bent naar vriendschap?Ik begrijp het niet.........misschien zit ik anders in elkaar maar als ik geen verliefdheid voel ga ik geen relatie opbouwen,vriendschap ontstaat naar mijn mening op een andere manier.

Ik mag hopen dat je als partners ook elkaars beste vrienden bent .........maar andersom?nee........

Dus voor mij begint een relatie niet met vriendschap.....maar wel met fijne gesprekken,gezellige uitjes,een duidelijk voelbare lichamelijke aantrekkingskracht(de behoefte elkaar aan te raken,altijd bij elkaar willen zijn) en...........een wild kloppend hart Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:48
 
LEANNE226 schreef:
Ik vind dat er een duidelijke scheiding is tussen vrienden en een relatie.Bij je relatie moet je zoveel meer voelen,er is een aantrekkingskracht die uniek is,eentje die je bij je vrienden niet vindt en voelt.

Hoe bouwen jullie zoiets op?Iets waarbij heel misschien ooit een vonkje overslaat?Waarom ga je daten als je alleen op zoek bent naar vriendschap?Ik begrijp het niet.........misschien zit ik anders in elkaar maar als ik geen verliefdheid voel ga ik geen relatie opbouwen,vriendschap ontstaat naar mijn mening op een andere manier.

Ik mag hopen dat je als partners ook elkaars beste vrienden bent .........maar andersom?nee........

Dus voor mij begint een relatie niet met vriendschap.....maar wel met fijne gesprekken,gezellige uitjes,een duidelijk voelbare lichamelijke aantrekkingskracht(de behoefte elkaar aan te raken,altijd bij elkaar willen zijn) en...........een wild kloppend hart Clown smiley

Ik denk dat het allebei kan voorkomen...
Liefde op eerste gezicht (waren dat toen alleen de vlinders en blinde verliefdheid?) waren nadien men ergste relaties die ik had Twijfelende smiley
Nu ben ik er toch wat voorzichtig in geworden, en zoals je zegt... vanuit gezellige uitjes en gesprekken en zoveel meer, kunnen gevoelens ook ontplooien naar liefde...
(daarin verwacht ik dan ook dat "die" liefde God me zal geven voor degene die voor mij bestemd is)
Ik vind het wel verwarrend om met vage signalen om te gaan.
wilt iemand nu alleen vriendschap of zijn er ook andere gevoelens en durft men die dan niet te uiten?


Laatst aangepast door
XABIA794
op dinsdag 26 juni 2012, 11:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:07
 
LEANNE226 schreef:
Ik vind dat er een duidelijke scheiding is tussen vrienden en een relatie.Bij je relatie moet je zoveel meer voelen,er is een aantrekkingskracht die uniek is,eentje die je bij je vrienden niet vindt en voelt.

Hoe bouwen jullie zoiets op?Iets waarbij heel misschien ooit een vonkje overslaat?Waarom ga je daten als je alleen op zoek bent naar vriendschap?Ik begrijp het niet.........misschien zit ik anders in elkaar maar als ik geen verliefdheid voel ga ik geen relatie opbouwen,vriendschap ontstaat naar mijn mening op een andere manier.

Ik mag hopen dat je als partners ook elkaars beste vrienden bent .........maar andersom?nee........

Dus voor mij begint een relatie niet met vriendschap.....maar wel met fijne gesprekken,gezellige uitjes,een duidelijk voelbare lichamelijke aantrekkingskracht(de behoefte elkaar aan te raken,altijd bij elkaar willen zijn) en...........een wild kloppend hart Clown smiley

Mooie reactie leanne..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:09
 
XABIA794 schreef:
Ik denk dat het allebei kan voorkomen...
Liefde op eerste gezicht (waren dat toen alleen de vlinders en blinde verliefdheid?) waren nadien men ergste relaties die ik had Twijfelende smiley
Nu ben ik er toch wat voorzichtig in geworden, en zoals je zegt... vanuit gezellige uitjes en gesprekken en zoveel meer, kunnen gevoelens ook ontplooien naar liefde...
(daarin verwacht ik dan ook dat "die" liefde God me zal geven voor degene die voor mij bestemd is)
Ik vind het wel verwarrend om met vage signalen om te gaan.
wilt iemand nu alleen vriendschap of zijn er ook andere gevoelens en durft men die dan niet te uiten?

Mooie reactie xabia...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:09
 
ERIKA129 schreef:
Komt doordat jij mooie en goede topics opent!!
Mijn complimenten Lachende smiley
Ga zo door Kussende smiley

Tanks Erika;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:23
 
HEIDE115 schreef:
Ja..vanuit vriendschap naar relatie.

Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook..
Maar hoe zien we dit,wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?

Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen
Dan lees ik bijv oa ..als ik maar bij jou bent;)
En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken
voor deze keuze gaan.
Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?

De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;

Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?

Misschien voor sommige een gedachte,waar ook pijn bij wordt gevoeld?
Het is niet mijn bedoeling iemand hier mee te kwetsen.

Wil je een reactie kwijt..hier is ook een mogelijkheid.

Wat mij opviel toen ik date, dat mannen gelijk seks willen, ja, sorry vast voor de mannen die hier niet zo zijn.

Helemaal niets eerst vrienden, en dan rustig een hele tijd vrienden, en dan pas es rustig kijken....

Het lijkt wel of bijna alle mannen dat een soort van tijdverspilling vinden, ja, zo komt het op me over.

Nou. als ik dat merkte, was het gelijk voorbij voor mij, na desnoods bij wijze van spreken na een kwartier al.
Dan is het toch niet serieus..

Nee, ik vind dat er eerst sprake moet zijn van een vriendschap, en dat moet groeien. En dan kan het of een goede vriendschap blijven voor het leven. Of het wordt vanuit vriendschap liefde, dat kan ook.

Maar zomaar na enkele dates al een relatie?
Alhoewel er ook zoiets is als liefde op het eerste gezicht, dan heb je een ander verhaal.
Maar ook dan, om dan meteen de eerste dag al met elkaar naar bed te gaan, ja, het lijkt mij snel, maar bij liefde op het eerste gezicht kan dat denk ik.

En bij liefde op het eerste gezicht, moet dat dus van 2 kanten komen, ik weet dat dat bestaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:35
 
SHANITA130 schreef:
Wat mij opviel toen ik date, dat mannen gelijk seks willen, ja, sorry vast voor de mannen die hier niet zo zijn.

Helemaal niets eerst vrienden, en dan rustig een hele tijd vrienden, en dan pas es rustig kijken....

Het lijkt wel of bijna alle mannen dat een soort van tijdverspilling vinden, ja, zo komt het op me over.

Nou. als ik dat merkte, was het gelijk voorbij voor mij, na desnoods bij wijze van spreken na een kwartier al.
Dan is het toch niet serieus..

Nee, ik vind dat er eerst sprake moet zijn van een vriendschap, en dat moet groeien. En dan kan het of een goede vriendschap blijven voor het leven. Of het wordt vanuit vriendschap liefde, dat kan ook.

Maar zomaar na enkele dates al een relatie?
Alhoewel er ook zoiets is als liefde op het eerste gezicht, dan heb je een ander verhaal.
Maar ook dan, om dan meteen de eerste dag al met elkaar naar bed te gaan, ja, het lijkt mij snel, maar bij liefde op het eerste gezicht kan dat denk ik.

En bij liefde op het eerste gezicht, moet dat dus van 2 kanten komen, ik weet dat dat bestaat.

en bij liefde op het eerste gezicht,moet dan wel van 2 kanten komen ..mooi..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:40
 
HEIDE115 schreef:
en bij liefde op het eerste gezicht,moet dan wel van 2 kanten komen ..mooi..

Ja dat kan inderdaad dat is mij overkomen met mn vorige relatie. Het was meteen raak bij de 1e keer dat ik hem zag. Of de bliksem insloeg. Gelukkig was het wederzijds. Ik heb de raarste dingen gedaan in het begin zo verliefd was ik.Op mn werk kwamen ze niet meer bij van het lachen. Het is echt een super ervaring. Helaas, helaas heb ik deze relatie moeten verbreken om andere redenen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:49
 
ROELANDE345 schreef:
Ja dat kan inderdaad dat is mij overkomen met mn vorige relatie. Het was meteen raak bij de 1e keer dat ik hem zag. Of de bliksem insloeg. Gelukkig was het wederzijds. Ik heb de raarste dingen gedaan in het begin zo verliefd was ik.Op mn werk kwamen ze niet meer bij van het lachen. Het is echt een super ervaring. Helaas, helaas heb ik deze relatie moeten verbreken om andere redenen

ik ben er te lang uit,om er een voorstelling van te maken hoe jij dit hebt ervaren..de eerste x..maar..nee laat ik het hier maar bij houde..ook.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 28 juni 2012, 16:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 18:14
 
Er moet echt wel een klik zijn , en die moet uit groeien.

Laatst aangepast door
NICKY298
op zaterdag 30 juni 2012, 08:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 21:32
 
ZEELAND736 schreef:
Ja...het WAS...een vriendschap...en dat is het gebleven, want het bleek dat er verder geen groei was in een relatie....

En dat gevoel is in ieder geval goed...maar toch is het moeilijk...
We wilden allebei...TE GRAAG...en TE SNEL...
Kan dat???
Ja zeker dat is gebleken....
Geen van ons beiden durfde dat eigenlijk te zeggen...terwijl we het wel gevoeld hebben...Tot dat er 1 van ons open kaart speelde...en toen zei de ander....ik voelde het, maar het was zo moeilijk om te zeggen...
Iets wat we elkaar niet aan wilde doen was verdriet...dat kenmerkte ons hele verleden....

We blijven vrienden...en dat is goed...beter een goede vriendschap dan straks een relatie die weer stuk loopt...

Misschien allemaal niet duidelijk...sorry...dan komen we teveel in de privesfeer....

Voor mij duidelijk ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:46
 
Tegenwoordig gaan veel mensen over het algemeen niet eerst voor 'vriendschap' maar willen ze gelijk een relatie aan gaan. Of men onderhoudt naast jou nog met iemand contact, zonder dat jij er iets van af weet. Oftewel je bent goed voor het 'tweede wiel aan de wagen'. I.p.v. dat ze je eerlijk laten weten van hoe of wat. Dan weet ook jij waar je tenminste aan toe bent, niet dus. En dan wordt er op een gegeven moment -en als alles eindelijk aan het licht gekomen is- tegen je gezegd van: ja maar we kunnen wel goede vrienden blijven ? Dan hebben ze ook opeens helemaal geen tijd meer voor je. Smiley die vol vragen zit

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 02:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LYDIA448





Berichten: 127

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:51
 
PELLE852 schreef:
Tegenwoordig gaan veel mensen over het algemeen niet eerst voor 'vriendschap' maar willen ze gelijk een relatie aan gaan. Of men onderhoudt naast jou nog met iemand contact, zonder dat jij er iets van af weet. Oftewel je bent goed voor het 'tweede wiel aan de wagen'. I.p.v. dat ze je eerlijk laten weten van hoe of wat. Dan weet ook jij waar je tenminste aan toe bent, niet dus. En dan wordt er op een gegeven moment -en als alles eindelijk aan het licht gekomen is- tegen je gezegd van: ja maar we kunnen wel goede vrienden blijven ? Dan hebben ze ook opeens helemaal geen tijd meer voor je. Smiley die vol vragen zit

hier spreekt iemand die dit waarschijnlijk aan den lijve heeft ondervonden?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:00
 
PELLE852 schreef:
Tegenwoordig gaan veel mensen over het algemeen niet eerst voor 'vriendschap' maar willen ze gelijk een relatie aan gaan. Of men onderhoudt naast jou nog met iemand contact, zonder dat jij er iets van af weet.

Dat heb ik vorig jaar met een vrouw meegemaakt. Met mij 'vunzen' en ondertussen een andere CM-er bedelen met meer dan 100 mailtjes en nog wat kaarten sturen naar zijn huisadres. Dan ontkende ze het ook nog terwijl de bewijzen er waren. Tja, je hebt ze in alle soorten en maten. Zowel onder de mannen en de vrouwen. Over de andere gevallen zeg ik maar niets want dan word ik weer voor zielepoot versleten. Wat ik wil zeggen is dat het probleem herken.


Oftewel je bent goed voor het 'tweede wiel aan de wagen'. I.p.v. dat ze je eerlijk laten weten van hoe of wat. Dan weet ook jij waar je tenminste aan toe bent, niet dus. En dan wordt er op een gegeven moment -en als alles eindelijk aan het licht gekomen is- tegen je gezegd van: ja maar we kunnen wel goede vrienden blijven ? Dan hebben ze ook opeens helemaal geen tijd meer voor je. Smiley die vol vragen zit

Wat ze doen is gewoon een lijstje maken met al dan niet punten erbij. En als ze iemand beter hebben gevonden zijn ze heel vindingrijk in het aanbrengen van redenen waarom ze niet met je verder willen gaan. Zo'n lijstje leert je veel, het leert je ook liegen of vindingrijk worden in het vinden van domme uitvluchten.

Eigenlijk zijn we dan het 'derde wiel aan de wagen' Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:57
 
Ik heb 2 goede vrienden, die totaal verschillend zijn...

Daar ben ik eerlijk in, niet 'vunzen' oid....

Vrienden zijn vrienden...punt.

Ik ben niet toe aan een relatie, én ik wil ook geen relatie.

Ben erachter gekomen dat je alleen ook een erg gelukkig en bevredigend leven kan leiden.

Maar ja, ook dat heb ik op therapie geleerd.

Sommigen denken van, 'als ik maar een relatie had, dan....'.

Helaas...dát werkt niet....je zult nu eenmaal altijd alleenstaanden én stelletjes hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1