ChristianMatch
 


Forum

Wanneer een date?...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 16:54
 
PETRA944 schreef:
dus dan neem je een man en ga je hem veranderen zoals jij wil, das nou het enge van een relatie elkaar niet vrij laten in jezelf zijn, als ik mezelf ben in witte sokken met sandalen, moet iemand voor me gaan met sokken in sandalen en niet denken, ze is leuk maar dit moet nog effe verandert worden. nee echt verliefd worden is op hem verliefd worden zoals hij is en als je van hem houd ga je zelf van zijn witte sokken in sandalen houden. petra die ouwe vrijster word. ha ha aangezien thomas niet 8 jaar op me wil wachten Boze smiley duh ben het 8 jaar wachten best waard hoor Twijfelende smiley


Ik wist het, die neemt geen time out van CM ook al zegt ze dat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 17:53
 
JOL252 schreef:
Ik wist het, die neemt geen time out van CM ook al zegt ze dat Knipoog smiley
tja jullie kennen me beter als me zelf inmiddels Twijfelende smiley maar mannen geef ik wel effe op en schrijf minder.... denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:05
 
PETRA944 schreef:
tja jullie kennen me beter als me zelf inmiddels Twijfelende smiley maar mannen geef ik wel effe op en schrijf minder.... denk ik.

``Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren``
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:10
 
JANS221 schreef:
``Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren``
na ja zet me niet aan het twijfelen he, denk ik net dat ik verstandig denk, gewoon accepteren ik geen man heb en dan misschien kom ik tegen als god het wil en dan kom jij met zo,n spreuk Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:10
 
PETRA944 schreef:
dus dan neem je een man en ga je hem veranderen zoals jij wil, das nou het enge van een relatie elkaar niet vrij laten in jezelf zijn, als ik mezelf ben in witte sokken met sandalen, moet iemand voor me gaan met sokken in sandalen en niet denken, ze is leuk maar dit moet nog effe verandert worden. nee echt verliefd worden is op hem verliefd worden zoals hij is en als je van hem houd ga je zelf van zijn witte sokken in sandalen houden.

En toch moet je je in een relatie (enigszins)aanpassen aan de ander,als je 100% aan je oude gewoontes blijft vasthouden komt die relatie er niet maar stoot je zelfs mensen af die dichterbij willen komen.
Misschien komt dat door je muurtje?Knipoog smileyJe moet durven,je krijgt geen perfekte vent op je weg,je moet er hard aan werken(en dat is best eng)

Een nieuwe partner kan je op je tekortkomingen wijzen,dat kunnen witte sokken zijn of een gesloten hart.

Leanne,die niet op het type valt dat witte sokken in sandalen draagt(daar horen ook van die enge buiktasjes bij......brrrr),dat kan ook nog Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:15
 
LEANNE226 schreef:
En toch moet je je in een relatie (enigszins)aanpassen aan de ander,als je 100% aan je oude gewoontes blijft vasthouden komt die relatie er niet maar stoot je zelfs mensen af die dichterbij willen komen.
Misschien komt dat door je muurtje?Knipoog smileyJe moet durven,je krijgt geen perfekte vent op je weg,je moet er hard aan werken(en dat is best eng)

Een nieuwe partner kan je op je tekortkomingen wijzen,dat kunnen witte sokken zijn of een gesloten hart.

Leanne,die niet op het type valt dat witte sokken in sandalen draagt(daar horen ook van die enge buiktasjes bij......brrrr),dat kan ook nog Knipoog smiley
Vrouwen in leggings, ik ril ervan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:19
 
ha ha enge buiktasjes.... nee nee dat is niks. Zieke smiley das een afknapper, heb je een date en komt hij met zo,n tasje ha ha. je hebt ergens ook wel weer gelijk, zolang je maar jezelf mag, en kan blijven en niet samen indezelfde regenjas moet lopen zoals die ene carbatjee zei, daar zou ej toch nachtmerries van krijgen, samen in de zelfde regenjas, of iedere avond hand in hand op de bank eh, als ik nou alle negatieve dingen ga schrijven over mannen is het hele probleem opgelost. wil ik geen man meer ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:20
 
CHATULIEM619 schreef:
Vrouwen in leggings, ik ril ervan...
ha ha geef nou maar toe dat jij ook zo,n buiktasje hebt. lol en vind je nog wel aardig hoor , ook al heb je dat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:28
 
PETRA944 schreef:
ha ha enge buiktasjes.... nee nee dat is niks. Zieke smiley das een afknapper, heb je een date en komt hij met zo,n tasje ha ha. je hebt ergens ook wel weer gelijk, zolang je maar jezelf mag, en kan blijven en niet samen indezelfde regenjas moet lopen zoals die ene carbatjee zei, daar zou ej toch nachtmerries van krijgen, samen in de zelfde regenjas, of iedere avond hand in hand op de bank eh, als ik nou alle negatieve dingen ga schrijven over mannen is het hele probleem opgelost. wil ik geen man meer ha ha

Dat lijkt me nou juist wel spannund Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:35
 
CARMEN073 schreef:
Dat lijkt me nou juist wel spannund Clown smiley
nee joh veel leuker is zucht, wat mis ik het soms, zijn boxer jatten en hele dag mee lopen ha ha ,en hem zonder na huis sturen , nadat je gekeken hebt hoe hij heeft lopen zoeken waar dat ding toch is gebleven. en zijn leuke trui die je gewoon inpikt en de eerste tijd na zijn aftershave ruikt, die je van hem hebt gekregen omdat je het zo lief vroeg Engeltje smiley en vervolgens nooit meer terug geeft. ha ha maar ja probleem is, ik ben nu cristen, duh punt 1 moet ik wachten tot huwelijk en 2 gij zult niet stelen.....moeilijk soms cristen zijn Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:37
 
PETRA944 schreef:
nee joh veel leuker is zucht, wat mis ik het soms, zijn boxer jatten en hele dag mee lopen ha ha ,en hem zonder na huis sturen , nadat je gekeken hebt hoe hij heeft lopen zoeken waar dat ding toch is gebleven. en zijn leuke trui die je gewoon inpikt en de eerste tijd na zijn aftershave ruikt, die je van hem hebt gekregen omdat je het zo lief vroeg Engeltje smiley en vervolgens nooit meer terug geeft. ha ha maar ja probleem is, ik ben nu cristen, duh punt 1 moet ik wachten tot huwelijk en 2 gij zult niet stelen.....moeilijk soms cristen zijn Twijfelende smiley

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:42
 
LEANNE226 schreef:
Leanne,die niet op het type valt dat witte sokken in sandalen draagt(daar horen ook van die enge buiktasjes bij......brrrr),dat kan ook nog Knipoog smiley

en wat te denken van witte sokken in sandalen onder een korte broek met buiktasje......???


Laatst aangepast door
JANS221
op woensdag 29 augustus 2012, 22:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:45
 
JANS221 schreef:
en wat te denken van witte sokken in sandalen onder een korte broek met buiktasje......???

mag daar nog een enorme bierbuik bij?
is dat jouw ideale date Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:47
 
JANS221 schreef:
en wat te denken van witte sokken in sandalen onder een korte broek met buiktasje......???
whaa haaa haaa, nu durf ik niet meer te date, want wat zeg je dan, hallo je bent aardig maar niet mij tipe Smiley die vol vragen zit moet me denken aan me ene date die ik gehad hebt, bespaar jullie de details..... hij was het inieder geval niet, wel leuke man hoor, maar niet mijn tipe en alles ging zo stom.....schaam schaam....ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:51
 
GERRIT603 schreef:
mag daar nog een enorme bierbuik bij?
is dat jouw ideale date Smiley die vol vragen zit

wel die buik zijn we op voorbereid, dat hebben bijna alle mannen van onze leeftijd.... wij hebben een excuus voor onze buik, kinderen... maar wat die van jullie is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit wij hebben trowuens geen buik maar een blub of wat liever uitgedrukt, blubje ha ha even corrigeren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:53
 
GERRIT603 schreef:
mag daar nog een enorme bierbuik bij?
is dat jouw ideale date Smiley die vol vragen zit

maar gerrit er zijn zeker ook vrowuen die daar wel van houden hoor, dus wees niet ontmoedigd. zo ik ag slapen dromen over date met leuke man. zwemel, als het maar geen nachtmerrie word Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 23:17
 
PETRA944 schreef:
whaa haaa haaa, nu durf ik niet meer te date, want wat zeg je dan, hallo je bent aardig maar niet mij tipe Smiley die vol vragen zit moet me denken aan me ene date die ik gehad hebt, bespaar jullie de details..... hij was het inieder geval niet, wel leuke man hoor, maar niet mijn tipe en alles ging zo stom.....schaam schaam....ha ha

gewoon de eerste keer afspreken op een winteravond om een uur of 11 in een donkerbruin cafe, dan zie niet alle minpunten in 1x Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 05:15
 
LEANNE226 schreef:
type dat witte sokken in sandalen draagt(daar horen ook van die enge buiktasjes bij......brrrr),dat kan ook nog Knipoog smiley

Is dat niet al het begin van decorumverlies? Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 07:16
 
JANS221 schreef:
en wat te denken van witte sokken in sandalen onder een korte broek met buiktasje......???

Aaah bah, dan zijn die benen vaak ook nog melkflessen.... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 07:33
 
GERRIT603 schreef:
gewoon de eerste keer afspreken op een winteravond om een uur of 11 in een donkerbruin cafe, dan zie niet alle minpunten in 1x Knipoog smiley
ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 15:11
 
PETRA944 schreef:
ha ha enge buiktasjes.... nee nee dat is niks. Zieke smiley das een afknapper, heb je een date en komt hij met zo,n tasje ha ha. je hebt ergens ook wel weer gelijk, zolang je maar jezelf mag, en kan blijven en niet samen indezelfde regenjas moet lopen zoals die ene carbatjee zei, daar zou ej toch nachtmerries van krijgen, samen in de zelfde regenjas, of iedere avond hand in hand op de bank eh, als ik nou alle negatieve dingen ga schrijven over mannen is het hele probleem opgelost. wil ik geen man meer ha ha

Samen in de zelfde regenjas Verliefde smiley
Elke avond hand in hand op de bank(of nog beter in zijn armen) Verlegen lachende smiley
Geweldig Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:43
 
ROELANDE345 schreef:
Samen in de zelfde regenjas Verliefde smiley
Elke avond hand in hand op de bank(of nog beter in zijn armen) Verlegen lachende smiley
Geweldig Lachende smiley

roelande sereius, zon man die verwacht dat je iedere avond met hem op de bank zit zijn hand vast te houden? vind je dat leuk?iedere avond he... eh geen tijd meer voor effe piano spelen of zoiets. en samen na de hema gaan en allebei de zelfde regenjas kopen.... Twijfelende smiley natuurlijk eentje van twee halen , 1 betalen.... , eh krijg er toch een heel benauwd gevoel van, kan best een avond op de bank hangen maar 7 dagen in de week, en wat ik eigenlijk vooral bedoel, zo,n tipe, die contenu aandacht vraagt, als een soort groot kind, die zelf geen hobbies heeft ofzo en jij bent er om hem te vermaken, en cadootje een regenjas.... of ben ik nou zo anders, niet anders gewoon dan toen ik getrowuwd was me man twee derde van de maand weg was voor werk en altijd natuurlijk best zelfstandig. het idee van 7 dagen per week op een bank zitten de hele avond met een man, krijg ik het echt benauwd van, beter hij zit op de bank dan maar en ik doe tussendoor van alles en plof wel effe bij hem neer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 18:44
 
PETRA944 schreef:
roelande sereius, zon man die verwacht dat je iedere avond met hem op de bank zit zijn hand vast te houden? vind je dat leuk?iedere avond he... eh geen tijd meer voor effe piano spelen of zoiets. en samen na de hema gaan en allebei de zelfde regenjas kopen.... Twijfelende smiley natuurlijk eentje van twee halen , 1 betalen.... , eh krijg er toch een heel benauwd gevoel van, kan best een avond op de bank hangen maar 7 dagen in de week, en wat ik eigenlijk vooral bedoel, zo,n tipe, die contenu aandacht vraagt, als een soort groot kind, die zelf geen hobbies heeft ofzo en jij bent er om hem te vermaken, en cadootje een regenjas.... of ben ik nou zo anders, niet anders gewoon dan toen ik getrowuwd was me man twee derde van de maand weg was voor werk en altijd natuurlijk best zelfstandig. het idee van 7 dagen per week op een bank zitten de hele avond met een man, krijg ik het echt benauwd van, beter hij zit op de bank dan maar en ik doe tussendoor van alles en plof wel effe bij hem neer.

Ik heb nu bijna een jaar ervaring met mijn lief(ahum) en volgens zijn profiel was hij een doenerig type en zocht ik niet iemand die samen op de bank wilde zitten. Heeeeeeele diepe zucht..........Het is domweg zo heerlijk om samen op de bank te zitten Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
En ja, hij heeft een buiktasje (alleen in de vakantie) maar het hoort bij hem.
Helaas ben ik zelf perfect Kotsende smiley Kotsende smiley maar echt hoor, liefde veranderd je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 18:55
 
PETRA944 schreef:
roelande sereius, zon man die verwacht dat je iedere avond met hem op de bank zit zijn hand vast te houden? vind je dat leuk?iedere avond he... eh geen tijd meer voor effe piano spelen of zoiets. en samen na de hema gaan en allebei de zelfde regenjas kopen.... Twijfelende smiley natuurlijk eentje van twee halen , 1 betalen.... , eh krijg er toch een heel benauwd gevoel van, kan best een avond op de bank hangen maar 7 dagen in de week, en wat ik eigenlijk vooral bedoel, zo,n tipe, die contenu aandacht vraagt, als een soort groot kind, die zelf geen hobbies heeft ofzo en jij bent er om hem te vermaken, en cadootje een regenjas.... of ben ik nou zo anders, niet anders gewoon dan toen ik getrowuwd was me man twee derde van de maand weg was voor werk en altijd natuurlijk best zelfstandig. het idee van 7 dagen per week op een bank zitten de hele avond met een man, krijg ik het echt benauwd van, beter hij zit op de bank dan maar en ik doe tussendoor van alles en plof wel effe bij hem neer.

Troost je; ben ook zo. Moet er niet aan denken zo'n afhankelijk type. Never again... zei ze stoer voordat ze verliefd werd op de meest zaaie man op de wereldbol Geschokte, onthutste smiley

Ga vanaaf uit en doe mn oogkleppen wel op Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:01
 
CARMEN073 schreef:
Troost je; ben ook zo. Moet er niet aan denken zo'n afhankelijk type. Never again... zei ze stoer voordat ze verliefd werd op de meest zaaie man op de wereldbol Geschokte, onthutste smiley

Ga vanaaf uit en doe mn oogkleppen wel op Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

ha ha leuke avond toegewenst, beter doe je die oogkleppen niet op, voor ej eht weet zit ej op de bank en denkt eh Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:04
 
PETRA944 schreef:
roelande sereius, zon man die verwacht dat je iedere avond met hem op de bank zit zijn hand vast te houden? vind je dat leuk?iedere avond he... eh geen tijd meer voor effe piano spelen of zoiets. en samen na de hema gaan en allebei de zelfde regenjas kopen.... Twijfelende smiley natuurlijk eentje van twee halen , 1 betalen.... , eh krijg er toch een heel benauwd gevoel van, kan best een avond op de bank hangen maar 7 dagen in de week, en wat ik eigenlijk vooral bedoel, zo,n tipe, die contenu aandacht vraagt, als een soort groot kind, die zelf geen hobbies heeft ofzo en jij bent er om hem te vermaken, en cadootje een regenjas.... of ben ik nou zo anders, niet anders gewoon dan toen ik getrowuwd was me man twee derde van de maand weg was voor werk en altijd natuurlijk best zelfstandig. het idee van 7 dagen per week op een bank zitten de hele avond met een man, krijg ik het echt benauwd van, beter hij zit op de bank dan maar en ik doe tussendoor van alles en plof wel effe bij hem neer.

haha ja je kunt natuurlijk fff tussendoor hand in hand naar de Hema. Maar als jij die ander continue aandacht moet geven klopt er iets niet denk ik. Je moet nog wel je eigen ding kunnen doen. Maar als zijn knuffel behoefte veel hoger is dan die van jou lijkt me dat wel heel lastig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:21
 
JANS221 schreef:
en wat te denken van witte sokken in sandalen onder een korte broek met buiktasje......???


Witte sokken , wat is er nou mis mee zolang ze niet stinken?
Zien ze gelijk dat de man een wasmachine kan bedienen.
Nee, veeeeeeel erger lijkt het me om bij iemand aan te komen , je doet netjes je schoenen uit , en je komt tot de ontdekking dat er een gat in je sok zit. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:31
 
VISSER278 schreef:
Witte sokken , wat is er nou mis mee zolang ze niet stinken?
Zien ze gelijk dat de man een wasmachine kan bedienen.
Nee, veeeeeeel erger lijkt het me om bij iemand aan te komen , je doet netjes je schoenen uit , en je komt tot de ontdekking dat er een gat in je sok zit. Knipoog smiley

Kijk...en dat is nu iets...daar zou ik hartelijk om lachen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:38
 
VISSER278 schreef:
Witte sokken , wat is er nou mis mee zolang ze niet stinken?
Zien ze gelijk dat de man een wasmachine kan bedienen.
Nee, veeeeeeel erger lijkt het me om bij iemand aan te komen , je doet netjes je schoenen uit , en je komt tot de ontdekking dat er een gat in je sok zit. Knipoog smiley



Visser, je gaat toch niet vertellen dat jij een buiktasje hebt???? Er zijn grenzen!
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley En witte sokken doe je toch ook niet aan op een eerste date? Of heb jij van die witte sokken met Umbro erop????? ook zo erg....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:38
 
VISSER278 schreef:
Witte sokken , wat is er nou mis mee zolang ze niet stinken?
Zien ze gelijk dat de man een wasmachine kan bedienen.
Nee, veeeeeeel erger lijkt het me om bij iemand aan te komen , je doet netjes je schoenen uit , en je komt tot de ontdekking dat er een gat in je sok zit. Knipoog smiley

Hang jij nu je vuile was buiten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10 Volgende
Pagina 5 van 10