ChristianMatch
 


Forum

Wanneer een date?...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 13:57
 
Politie te paard??? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LUDOVIS284





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 14:28
 
een kettingzaag zou ook geen argwaan wekken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 14:29
 
LUDOVIS284 schreef:
een kettingzaag zou ook geen argwaan wekken?

Nee, want we hebben van Frank geleerd dat je daar de heg mee snoeit. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 15:12
 
ANNA415 schreef:
Nee, want we hebben van Frank geleerd dat je daar de heg mee snoeit. Knipoog smiley

Aangezien jij en zovele andere meer begaan zijn met Floshke en Prikkie reageer ik niet meer... Boze smiley ...gelukkig is het mijn laatste week op CM want ik ben het een beetje, neen, erg, beu...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 15:44
 
LUDOVIS284 schreef:
een kettingzaag zou ook geen argwaan wekken?

Welnee, waarom? Frank zit juist te wachten op een date met iemand met een kettingzaag, er is maar 1 probleem, Frank valt niet op mannen, dus die date kan je vergeten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 17:04
 
JANS221 schreef:
Welnee, waarom? Frank zit juist te wachten op een date met iemand met een kettingzaag, er is maar 1 probleem, Frank valt niet op mannen, dus die date kan je vergeten!

Ik heb inderdaad een kettingzaag en ik val ook niet op mannen. Wat ik ook nu weet is dat CM voor mij ook niet de site of de plaats is om een date en eventueel meer te verwachten. Mijn laatste week is begonnen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 18:29
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb inderdaad een kettingzaag en ik val ook niet op mannen. Wat ik ook nu weet is dat CM voor mij ook niet de site of de plaats is om een date en eventueel meer te verwachten. Mijn laatste week is begonnen...

We verwachten dan ook dat je dit onderwerp verder bespreekt op het topic: verlengen of niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 18:58
 
ANNA415 schreef:
We verwachten dan ook dat je dit onderwerp verder bespreekt op het topic: verlengen of niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Veel is er niet te vertellen...ben gewoon effe CM-moe...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 19:05
 
Aaaaah, blijf nou, moet altijd zo lachen om je en je schrijft altijd inhoudelijke goede stukken... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 20:44
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb inderdaad een kettingzaag en ik val ook niet op mannen. Wat ik ook nu weet is dat CM voor mij ook niet de site of de plaats is om een date en eventueel meer te verwachten. Mijn laatste week is begonnen...


Zal niet gaan Frank want wie houd dan de lijst van de pn -gangers up to date? Volgens mij had jij die taak op je genomen.

Dus .........Frank verlengt gewoon nog voor minimaal 2 weken. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 20:56
 
VISSER278 schreef:
Zal niet gaan Frank want wie houd dan de lijst van de pn -gangers up to date? Volgens mij had jij die taak op je genomen.

Dus .........Frank verlengt gewoon nog voor minimaal 2 weken. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zelfs een Zeeuw kan knippen en plakken...dus Visser heb jij de eer om deze sacrale taak te volbrengen tot eer van God, de pn en Hannah810... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 21:53
 
FRANKT627 schreef:
Zelfs een Zeeuw kan knippen en plakken...dus Visser heb jij de eer om deze sacrale taak te volbrengen tot eer van God, de pn en Hannah810... Engeltje smiley


Nou frank , er zijn van die dingen in het leven die je maar beter aan een ander kan overlaten. En aangezien jij het prieeeeeemaaaaaaaa doet laat ik het maar bij jou. Dus ... bij deze. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 23:45
 
FRANKT627 schreef:
Aangezien jij en zovele andere meer begaan zijn met Floshke en Prikkie reageer ik niet meer... Boze smiley ...gelukkig is het mijn laatste week op CM want ik ben het een beetje, neen, erg, beu...

nou bedankt,wou hele week niet op het forum schrijven,maar ja lees ik dit.
gewoon minder op cm komen en blijven, niet teveel verwachten dat je de one effe tegen komt, maar ik ben er van overtuigd dat er echt wel op een dag iemand schrijft, jee leuk die poes en die egel,maar jij bent nog leuker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 14:56
 
PETRA944 schreef:
nou bedankt,wou hele week niet op het forum schrijven,maar ja lees ik dit.
gewoon minder op cm komen en blijven, niet teveel verwachten dat je de one effe tegen komt, maar ik ben er van overtuigd dat er echt wel op een dag iemand schrijft, jee leuk die poes en die egel,maar jij bent nog leuker.


Quote:
wou hele week niet op het forum schrijven,...



Hai Petra Lachende smiley

Ik heb dat ook, dat gevoel dat ik, voor mezelf, teveel hier op CM zit. Úren per dag. Vaak wel drie á vier uur....en dan niet eens alleen het typen maar ook het nadenken nu en dan van hoe ga ik het schrijven enzo.

Nou zit het zo, ik bekijk in principe per maand...en vandaag is mijn laatste dag, óf ik moet even enkele handelingen verrichten.

Kijk, ik werk momenteel niet, ja, vrijwilligerswerk wat ik niet doe, maar toch is dat ook erg belangrijk. Reden die ik daarvoor heb opgegeven was dat ik er even nog niet aan toe was om weer te werken.

Nou is het wel zo, dat hier lekker achter mijn schermpje typen en nadenken enzo, dat dat erg rustgevend werkt voor mij. ja, er was ff een uitzondering maar ja, dat is opgelost, en zelfs daartussen had ik er nog lol in en het is opbouwend vind ik, en het scherpt mijn gedachten.

Maar ja, zo komt er dus niets van werken Smiley met dichtgeplakte mond
Want tis nu zo, het laatste wat ik doe 's avonds laat is hier iets neerzetten en het eerste wat ik doe als ik opsta is ook weer hier kijken.

En ja, ik heb dan het gevoel dat ik weer niet zoveel zelfdiscipline heb uit mezelf, dat ik toch weer ga werken, wat eigenlijk de bedoeling was, en wat mij ook erg goed zal doen.
Dat weet ik dus uit ervaring, en ik ben al enkele keren op het werk geweest de laatste weken en het is gewoon tof, zo met mensen en collega's van gedachten te wisselen.

Nou, nou hebben we het weer nu eventjes niet mee, hier is het al een week bewolkt.

Toen het mooi weer was, ja, het beïnvloed me toch, veel meer zin om uit me huis te gaan, lekker met de fiets naar mijn werk...

Ja, dus wat te doen, vraag ik mezelf af? Zelfdiscipline opbrengen, en doseren, dat schrijven hier?
Of, me 'zelfdiscipline' even een handje helpen door te zorgen dat als ik lees ik niet impulsief kan reageren omdat ik geen lid ben, tijdelijk natuurlijk.

Ja, dan sta ik op 'grijs'. Denken sommigen dat ik weg ben...

Ik weet het niet, ik vind het moeilijk.

Ik neig nu naar te zeggen van gewoon weer werken vanaf morgen, ja, ik kan meteen weer beginnen als ik dat wil.
En dan gewoon, voor ik wegga en als ik thuiskom eventjes op deze site.

Ja, ik denk dat ik het zó ga doen.

Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 juli 2012, 16:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:46
 
SHANITA130 schreef:
Hai Petra Lachende smiley

Ik heb dat ook, dat gevoel dat ik, voor mezelf, teveel hier op CM zit. Úren per dag. Vaak wel drie á vier uur....en dan niet eens alleen het typen maar ook het nadenken nu en dan van hoe ga ik het schrijven enzo.

Nou zit het zo, ik bekijk in principe per maand...en vandaag is mijn laatste dag, óf ik moet even enkele handelingen verrichten.

Kijk, ik werk momenteel niet, ja, vrijwilligerswerk wat ik niet doe, maar toch is dat ook erg belangrijk. Reden die ik daarvoor heb opgegeven was dat ik er even nog niet aan toe was om weer te werken.

Nou is het wel zo, dat hier lekker achter mijn schermpje typen en nadenken enzo, dat dat erg rustgevend werkt voor mij. ja, er was ff een uitzondering maar ja, dat is opgelost, en zelfs daartussen had ik er nog lol in en het is opbouwend vind ik, en het scherpt mijn gedachten.

Maar ja, zo komt er dus niets van werken Smiley met dichtgeplakte mond
Want tis nu zo, het laatste wat ik doe 's avonds laat is hier iets neerzetten en het eerste wat ik doe als ik opsta is ook weer hier kijken.

En ja, ik heb dan het gevoel dat ik weer niet zoveel zelfdiscipline heb uit mezelf, dat ik toch weer ga werken, wat eigenlijk de bedoeling was, en wat mij ook erg goed zal doen.
Dat weet ik dus uit ervaring, en ik ben al enkele keren op het werk geweest de laatste weken en het is gewoon tof, zo met mensen en collega's van gedachten te wisselen.

Nou, nou hebben we het weer nu eventjes niet mee, hier is het al een week bewolkt.

Toen het mooi weer was, ja, het beïnvloed me toch, veel meer zin om uit me huis te gaan, lekker met de fiets naar mijn werk...

Ja, dus wat te doen, vraag ik mezelf af? Zelfdiscipline opbrengen, en doseren, dat schrijven hier?
Of, me 'zelfdiscipline' even een handje helpen door te zorgen dat als ik lees ik niet impulsief kan reageren omdat ik geen lid ben, tijdelijk natuurlijk.

Ja, dan sta ik op 'grijs'. Denken sommigen dat ik weg ben...

Ik weet het niet, ik vind het moeilijk.

Ik neig nu naar te zeggen van gewoon weer werken vanaf morgen, ja, ik kan meteen weer beginnen als ik dat wil.
En dan gewoon, voor ik wegga en als ik thuiskom eventjes op deze site.

Ja, ik denk dat ik het zó ga doen.

Knipoog smiley


;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 19:32
 
Ik neig nu naar te zeggen van gewoon weer werken vanaf morgen, ja, ik kan meteen weer beginnen als ik dat wil.
En dan gewoon, voor ik wegga en als ik thuiskom eventjes op deze site.

Ja, ik denk dat ik het zó ga doen.

Knipoog smiley[/quote]

Zou ik zeker doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:01
 
zo snel mogelijk.

Ik heb ervaring met christelijke datingsites.
Heb vroeger hele leuke dates gehad.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Dus zo snel mogelijk af spreken, het liefst binnen een week of 2. Anders krijg je van alles in je hoofd. En je moet niet gaan voor 'de kill' je kan ook gewoon gezellig gaan voor een kop koffie, dat moet de insteek zijn.

p.s. thuis afspreken is echt geen goed idee, spreek af in een cafe, spreek van te voren af voor een half uurtje, want als het niet klikt of die ander is een beetje weird, dan zit je er mee opgescheept. That will mess up your day. haha
Een half uurtje, echt niet meer, is er opeens die superklik en ga je head over heels, dan kan je er nog wel tijd aan plakken.

En wees echt voorzichtig met de informatie die je geeft, ik hoorde eens van een vrouw dat een gozer opeens bij haar in de dienst stond op zondag.... tja.....
Dat gebeurde op deze site.


Ik heb zoveel t-shirts ik geef ze gratis weg, hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:01
 
TEAPARTY711 schreef:
zo snel mogelijk.

Ik heb ervaring met christelijke datingsites.
Heb vroeger hele leuke dates gehad.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, al heb je 100 foto's gezien, gebeld, of zelfs gecammed . B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Dus zo snel mogelijk af spreken, het liefst binnen een week of 2. Anders krijg je van alles in je hoofd. En je moet niet gaan voor 'de kill' je kan ook gewoon gezellig gaan voor een kop koffie, dat moet de insteek zijn.

p.s. thuis afspreken is echt geen goed idee, spreek af in een cafe, spreek van te voren af voor een half uurtje, want als het niet klikt of die ander is een beetje weird, dan zit je er mee opgescheept. That will mess up your day. haha
Een half uurtje, echt niet meer, is er opeens die superklik en ga je head over heels, dan kan je er nog wel tijd aan plakken.

En wees echt voorzichtig met de informatie die je geeft, ik hoorde eens van een vrouw dat een gozer opeens bij haar in de dienst stond op zondag.... tja.....
Dat gebeurde op deze site.


Ik heb zoveel t-shirts ik geef ze gratis weg, hahaha


noob, ik probeerde te editten, sorry voor de dubbele post.


p.p.s. het is altijd wennen, altijd.
Je leert een persoon niet kennen online, grootste flauwekul. Gewoon lekker afspreken, geen dwang, lekker relax, gezellig een kop koffie drinken.


Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 10:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:50
 
TEAPARTY711 schreef:
zo snel mogelijk.

Ik heb ervaring met christelijke datingsites.
Heb vroeger hele leuke dates gehad.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Dus zo snel mogelijk af spreken, het liefst binnen een week of 2. Anders krijg je van alles in je hoofd. En je moet niet gaan voor 'de kill' je kan ook gewoon gezellig gaan voor een kop koffie, dat moet de insteek zijn.

p.s. thuis afspreken is echt geen goed idee, spreek af in een cafe, spreek van te voren af voor een half uurtje, want als het niet klikt of die ander is een beetje weird, dan zit je er mee opgescheept. That will mess up your day. haha
Een half uurtje, echt niet meer, is er opeens die superklik en ga je head over heels, dan kan je er nog wel tijd aan plakken.

En wees echt voorzichtig met de informatie die je geeft, ik hoorde eens van een vrouw dat een gozer opeens bij haar in de dienst stond op zondag.... tja.....
Dat gebeurde op deze site.


Ik heb zoveel t-shirts ik geef ze gratis weg, hahaha

tja maar dan moet je dus maar met iedereen gaan daten die op je reageert omdat je hem dan pas echt leert kennen? das vermoeiend, voor mezelf denk ik beter eerst wat mailen, dan zie je toch wat meer dingen over die persoon toch???? petra die het heel date gedoe een tijdje opgeeft . het maar moeilijk vind zo,n datingsite.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:05
 
PETRA944 schreef:
tja maar dan moet je dus maar met iedereen gaan daten die op je reageert omdat je hem dan pas echt leert kennen? das vermoeiend, voor mezelf denk ik beter eerst wat mailen, dan zie je toch wat meer dingen over die persoon toch???? petra die het heel date gedoe een tijdje opgeeft . het maar moeilijk vind zo,n datingsite.

Pff... je moet eerst een date-able iemand zien te vinden hoor Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:17
 
TEAPARTY711 schreef:
zo snel mogelijk.

Ik heb ervaring met christelijke datingsites.
Heb vroeger hele leuke dates gehad.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Dus zo snel mogelijk af spreken, het liefst binnen een week of 2. Anders krijg je van alles in je hoofd. En je moet niet gaan voor 'de kill' je kan ook gewoon gezellig gaan voor een kop koffie, dat moet de insteek zijn.

p.s. thuis afspreken is echt geen goed idee, spreek af in een cafe, spreek van te voren af voor een half uurtje, want als het niet klikt of die ander is een beetje weird, dan zit je er mee opgescheept. That will mess up your day. haha
Een half uurtje, echt niet meer, is er opeens die superklik en ga je head over heels, dan kan je er nog wel tijd aan plakken.

En wees echt voorzichtig met de informatie die je geeft, ik hoorde eens van een vrouw dat een gozer opeens bij haar in de dienst stond op zondag.... tja.....
Dat gebeurde op deze site.


Ik heb zoveel t-shirts ik geef ze gratis weg, hahaha

Haha je kunt het leuk schrijven. Ik heb het ook altijd zo gedaan, totdat ik de DATE tegenkwam. Vanaf de eerste seconde verliefd tot over mn oren.
Nu date ik nog wel eens maar alleen om te kijken of hij of zij aan mn vriendenkring toegevoegd kan worden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:19
 
PETRA944 schreef:
tja maar dan moet je dus maar met iedereen gaan daten die op je reageert omdat je hem dan pas echt leert kennen? das vermoeiend, voor mezelf denk ik beter eerst wat mailen, dan zie je toch wat meer dingen over die persoon toch???? petra die het heel date gedoe een tijdje opgeeft . het maar moeilijk vind zo,n datingsite.


Je kan bij een ontmoeting natuurlijk ook afknappen op onbenullige dingen(witte sportsokken in sandalen bv.) en wat weegt dan tegen wat op? De leuke gesprekken of de afschuwelijke witte sportsokken in sandalen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:21
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je kan bij een ontmoeting natuurlijk ook afknappen op onbenullige dingen(witte sportsokken in sandalen bv.) en wat weegt dan tegen wat op? De leuke gesprekken of de afschuwelijke witte sportsokken in sandalen? Knipoog smiley

ja we zitten wat dat betreft gek in elkaar je kunt soms afknappen op iets heel belangrijks inderdaad, maar ja vaak is het ff wennen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:22
 
PETRA944 schreef:
tja maar dan moet je dus maar met iedereen gaan daten die op je reageert omdat je hem dan pas echt leert kennen? das vermoeiend, voor mezelf denk ik beter eerst wat mailen, dan zie je toch wat meer dingen over die persoon toch???? petra die het heel date gedoe een tijdje opgeeft . het maar moeilijk vind zo,n datingsite.
I n principe heeft hij gelijk. Stel je je eens voor dat je weken met iemand chat, en uiteindelijk blijkt hij in het echt tegen te vallen. En dat komt vaker voor dan je denkt. Je kunt nog zo goed met elkaar chatten of bellen, maar het draait uiteindelijk om de echte ontmoeting. Daarom vind ik ook dat je zo snel mogelijk elkaar zien moet, om te kijken of het zin heeft om met elkaar verder te gaan. En net zoals Tea vertelde, stel je geen hoge verwachtingen van die eerste ontmoeting. Stel voor jezelf alleen maar de volgende vraag: is het de moeite waard om verder met hem te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:36
 
CHATULIEM619 schreef:
I n principe heeft hij gelijk. Stel je je eens voor dat je weken met iemand chat, en uiteindelijk blijkt hij in het echt tegen te vallen. En dat komt vaker voor dan je denkt. Je kunt nog zo goed met elkaar chatten of bellen, maar het draait uiteindelijk om de echte ontmoeting. Daarom vind ik ook dat je zo snel mogelijk elkaar zien moet, om te kijken of het zin heeft om met elkaar verder te gaan. En net zoals Tea vertelde, stel je geen hoge verwachtingen van die eerste ontmoeting. Stel voor jezelf alleen maar de volgende vraag: is het de moeite waard om verder met hem te gaan.


Ik denk dat het ook net is wat voor keus je maakt.....je kan ook denken we hebben zoveel leuke gesprekken gehad, die kan je niet veranderen......de sportsokken in sandalen wel......Soms moet je ook door bepaalde zaken heen kijken......en het nog een kans geven....
Als je al in één oogopslag denkt dat is niets terwijl je wel goede gesprekken hebt gehad? Klinkt wat onaardig moet ik zeggen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:58
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat het ook net is wat voor keus je maakt.....je kan ook denken we hebben zoveel leuke gesprekken gehad, die kan je niet veranderen......de sportsokken in sandalen wel......Soms moet je ook door bepaalde zaken heen kijken......en het nog een kans geven....
Als je al in één oogopslag denkt dat is niets terwijl je wel goede gesprekken hebt gehad? Klinkt wat onaardig moet ik zeggen
Het gaat uiteindelijk of je wel of niet verliefd kan worden op de ander. Er moet een bepaalde aantrekkingskracht tussen jullie zijn. En dat is niet te forceren, het is er of het is er niet. En dat klinkt hard, maar zo is het uiteindelijk wel.
Als je je niet aangetrokken voelt of je hebt een bepaalde afkeer van de ander, kun je het nog wel proberen, maar de kans dat het slaagt is buitengewoon klein.
En hoe langer je een echte ontmoeting uitstelt, hoe ingewikkelder het kan worden. Nu praat ik dus vanuit mijn eigen ervaringen. Ik heb een tijdje gechat met iemand en toen ik haar ontmoette bleek ze niet de vrouw te zijn van mn dromen. Dat geeft niks, kan gebeuren. Maar in de tijd ervoor had ik mij in pv chat heel kwetsbaar opgesteld en haar dingen verteld die ik aan niemand anders zou vertellen. Dus, ik had mn hart uitgestort, en het bleek toch niks te worden. Ik schaamde me dus letterlijk voor datgene wat ik verteld had en het ging zelfs zo ver, dat diegene ging dreigen dingen door te vertellen.
In het ontwikkelen van een relatie wordt altijd gezegd, dat je je kwetsbaar op moet stellen. Dan is de vraag in eerste instantie, aan wie stel je je kwetsbaar op? Voordat je het weet maak je dezelfde fout als ik en heb je een heleboel van jezelf laten zien aan iemand die je helemaal niet kent.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 28 augustus 2012, 12:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 12:52
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat uiteindelijk of je wel of niet verliefd kan worden op de ander. Er moet een bepaalde aantrekkingskracht tussen jullie zijn. En dat is niet te forceren, het is er of het is er niet. En dat klinkt hard, maar zo is het uiteindelijk wel.
Als je je niet aangetrokken voelt of je hebt een bepaalde afkeer van de ander, kun je het nog wel proberen, maar de kans dat het slaagt is buitengewoon klein.
En hoe langer je een echte ontmoeting uitstelt, hoe ingewikkelder het kan worden. Nu praat ik dus vanuit mijn eigen ervaringen. Ik heb een tijdje gechat met iemand en toen ik haar ontmoette bleek ze niet de vrouw te zijn van mn dromen. Dat geeft niks, kan gebeuren. Maar in de tijd ervoor had ik mij in pv chat heel kwetsbaar opgesteld en haar dingen verteld die ik aan niemand anders zou vertellen. Dus, ik had mn hart uitgestort, en het bleek toch niks te worden. Ik schaamde me dus letterlijk voor datgene wat ik verteld had en het ging zelfs zo ver, dat diegene ging dreigen dingen door te vertellen.
In het ontwikkelen van een relatie wordt altijd gezegd, dat je je kwetsbaar op moet stellen. Dan is de vraag in eerste instantie, aan wie stel je je kwetsbaar op? Voordat je het weet maak je dezelfde fout als ik en heb je een heleboel van jezelf laten zien aan iemand die je helemaal niet kent.



ik denk dat een relatie heel goed kan groeien als je het de tijd geeft......is mijn ervaring....
Op onze leeftijd heb je allemaal je verleden bij je en dat maakt ook dat de acute verliefdheid ook wat minder wordt......., dat klinkt wat negatief en zo bedoel ik het ook niet maar ik vind het wat naïef om te zeggen: ik werd niet op één oogopslag verliefd......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 12:58
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat uiteindelijk of je wel of niet verliefd kan worden op de ander. Er moet een bepaalde aantrekkingskracht tussen jullie zijn. En dat is niet te forceren, het is er of het is er niet. En dat klinkt hard, maar zo is het uiteindelijk wel.
Als je je niet aangetrokken voelt of je hebt een bepaalde afkeer van de ander, kun je het nog wel proberen, maar de kans dat het slaagt is buitengewoon klein.
En hoe langer je een echte ontmoeting uitstelt, hoe ingewikkelder het kan worden. Nu praat ik dus vanuit mijn eigen ervaringen. Ik heb een tijdje gechat met iemand en toen ik haar ontmoette bleek ze niet de vrouw te zijn van mn dromen. Dat geeft niks, kan gebeuren. Maar in de tijd ervoor had ik mij in pv chat heel kwetsbaar opgesteld en haar dingen verteld die ik aan niemand anders zou vertellen. Dus, ik had mn hart uitgestort, en het bleek toch niks te worden. Ik schaamde me dus letterlijk voor datgene wat ik verteld had en het ging zelfs zo ver, dat diegene ging dreigen dingen door te vertellen.
In het ontwikkelen van een relatie wordt altijd gezegd, dat je je kwetsbaar op moet stellen. Dan is de vraag in eerste instantie, aan wie stel je je kwetsbaar op? Voordat je het weet maak je dezelfde fout als ik en heb je een heleboel van jezelf laten zien aan iemand die je helemaal niet kent.

Chat, zegt het het best.
Want je geeft je je echt bloot. Niet in je nakie bloot, veel erger bloot, je geeft een deel van je zelf, van je hart, van je ziel.

En echt waar, je hebt freaks, natuurlijk gaat een freak niet zeggen dat die een freak is, meestal hebben ze het zelf niet eens door.
Maar je zult hem maar aan je klomp hebben hangen.

Ik geloof dat Petra terecht de vraag stelde,moet ik maar met iedereen daten?
Nee chat zei heel goed, alleen als je een klik voelt.

En wat is er mis met witte sokken in sandalen? Smiley die vol vragen zit

haha dat bedoel ik, ik zou maar voor je deur staan met witte sokken.

Gewoon als je een leuk contact heb, gewoon casual afspreken. Zo kom je er ook nog eens uit. :)

Zelfs in het "echt" kan je iemand niet kennen, iedereen gaat er maar van uit dat de ander normaal is.....
Online kan ik van alles vertellen, ik zit achter mijn pc, maar wie zegt niet dat ik net niet mijn kat heb verzopen? Of mijn hond heb geschopt?
Ik kan zo gek zijn als een deur en nogmaals in het echt kan je het voor een tijd ook redelijk verborgen houden.
Laat staan online.

Ok om het echt duidelijk te maken.
Ik ben ooit verliefd geworden online op iemand die zich voor deed als vrouw.
Maar het was dus een dude. Hij was slim, klonk normaal, had leuke foto's, maar hij plast staand. En was behoorlijk in de war op zijn best! lol
Duidelijk lieve mensen ? :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 13:02
 
WILLEMIJN232 schreef:
ik denk dat een relatie heel goed kan groeien als je het de tijd geeft......is mijn ervaring....
Op onze leeftijd heb je allemaal je verleden bij je en dat maakt ook dat de acute verliefdheid ook wat minder wordt......., dat klinkt wat negatief en zo bedoel ik het ook niet maar ik vind het wat naïef om te zeggen: ik werd niet op één oogopslag verliefd......
Helaas, Wmijn. Als verliefdheid echt toeslaat is het vaak veel heftiger op onze leeftijd., Je bent niet te oud om verliefd te worden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 13:08
 
CHATULIEM619 schreef:
Helaas, Wmijn. Als verliefdheid echt toeslaat is het vaak veel heftiger op onze leeftijd., Je bent niet te oud om verliefd te worden...

helaas Smiley die vol vragen zit
Zo'n heftige verliefdheid zet misschien wel je werled op zn kop maar is geweldig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 10 Volgende
Pagina 3 van 10