ChristianMatch
 


Forum

Pesten...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:28
 
ERIKA129 schreef:
Ik waarschuw je alleen want je zou niet de eerste zijn die in klacht indient over een ander en zelf een waarschuwing krijgt.. Wie wat gezegt heeft geen idee ik was er niet en kan niet oordelen, meestal is er het een en ander aan vooraf gegaan.. Zeg alleen dat ik weet dat jou gedrag ook niet altijd je van het is... maar ja tis net of het mensen zijn he Clown smiley

Jij waarschuwt, wie ben jij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:30
 
ERIKA129 schreef:
Volgens mij snap je het niet helemaal he!!
De redactie leest na waar het over gaat ik kan veel beweren maar als het niet is chats of mails staat te lezen bannen ze niemand!!! Dus als jij een ban hebt gehad doordat volgens jou mensen over jou logen, dan kan je gerust aannemen dat er niet is gelogen maar dat het na te lezen was!!

Maar goed het onderwerp was pesten dus laten we daar maar op terug gaan een topic over de ban bestaat al!

vgs mij snap jij het niet helemaal of lees je alleen wat je wílt lezen??, nogmaals de korte uitleg: ik begon een onschuldige grap, dat is door een aantal mensen verkeerd opgepikt en vooral verkeerd aangevuld lees: tendentieus íngevuld en als zodanig gelezen door CM en alleen op díe gang van zaken kreeg ik al een ban

God weet dat ik de grap meer dan voldoende onschuldig heb ingezet en niet meer en als iemand het beter dan God zelf meent te weten... need to say more?

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 15:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:30
 
ERIKA129 schreef:
Volgens mij snap je het niet helemaal he!!
De redactie leest na waar het over gaat ik kan veel beweren maar als het niet is chats of mails staat te lezen bannen ze niemand!!! Dus als jij een ban hebt gehad doordat volgens jou mensen over jou logen, dan kan je gerust aannemen dat er niet is gelogen maar dat het na te lezen was!!

Maar goed het onderwerp was pesten dus laten we daar maar op terug gaan een topic over de ban bestaat al!

Dat is niet waar.
Iemand banen op "logen", dat slaat nergens op. Jij zou het doen.

De redactie hoort alleen op basis van hetgeen dat zichtbaar op het forum is geplaatst, hun reactie/ban te geven....
Niet hetgeen dat in de chatbox en/of achterdeur praktijken via e-mails vanuit een site.

Het is toch te gek voor woorden dat er een "groeps verband" is, diegene zijn, welke gaan bepalen of iemand gewaarschuwd moet worden of gebant?


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 14 januari 2013, 15:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:34
 
MARITIME853 schreef:
Dat is niet waar.

wat precies is niet waar?

oh ja, had ik eve gemist Verlegen lachende smiley
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 15:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:38
 
KEITH722 schreef:
wat precies is niet waar?
a

Reeds genoemd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:49
 
Wat pesten betreft daar is niks mis mee....

Het is net hoe iemand dat zelf opvat!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 16:36
 
MARITIME853 schreef:
Dat is niet waar.
Iemand banen op "logen", dat slaat nergens op. Jij zou het doen.

De redactie hoort alleen op basis van hetgeen dat zichtbaar op het forum is geplaatst, hun reactie/ban te geven....
Niet hetgeen dat in de chatbox en/of achterdeur praktijken via e-mails vanuit een site.

Het is toch te gek voor woorden dat er een "groeps verband" is, diegene zijn, welke gaan bepalen of iemand gewaarschuwd moet worden of gebant?

Pardon???? ik zou iemand op leugens laten bannen ???? van jou kan een mens alles verwachten ook zulke insinuaties!!
Jij hebt het over groepsverband? ervaring mee? zoals ik al eerder zei dat is een ander topic!! En Cm band wel degelijk op forum en chats en prive mails ja!!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 14 januari 2013, 16:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 16:39
 
KEITH722 schreef:
vgs mij snap jij het niet helemaal of lees je alleen wat je wílt lezen??, nogmaals de korte uitleg: ik begon een onschuldige grap, dat is door een aantal mensen verkeerd opgepikt en vooral verkeerd aangevuld lees: tendentieus íngevuld en als zodanig gelezen door CM en alleen op díe gang van zaken kreeg ik al een ban

God weet dat ik de grap meer dan voldoende onschuldig heb ingezet en niet meer en als iemand het beter dan God zelf meent te weten... need to say more?

a

Ik lees prima maar weet je wat? zoek het gewoon zelf uit!! Ik wilde je alleen maar even meegeven hoe de redactie werkt zoals vaker gezien is op het forum!! Doe wat je wilt en dien de klachten in is je goed recht ik zeg alleen en daarover valt maritiem weer eens omdat ik waarschuwen zeg... lees het dan als tip voor mijn part!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:15
 
ERIKA129 schreef:
Pardon???? ik zou iemand op leugens laten bannen ???? van jou kan een mens alles verwachten ook zulke insinuaties!!
Jij hebt het over groepsverband? ervaring mee? zoals ik al eerder zei dat is een ander topic!! En Cm band wel degelijk op forum en chats en prive mails ja!!

ik zou iemand op leugens laten bannen ????

Dat zeg ik niet! jou woorden....


van jou kan een mens alles verwachten ook zulke insinuaties!!

Dat zeg jij, jou opvatting!!


Jij hebt het over groepsverband? ervaring mee?

Ja, want ben zelf forumbeheerder geweest!!! weet wat er aan reactie's in de achterdeuren gereageerd wordt....


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 14 januari 2013, 17:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:32
 
MARITIME853 schreef:
ik zou iemand op leugens laten bannen ???? Dat zeg ik niet! jou woorden....


van jou kan een mens alles verwachten ook zulke insinuaties!!

Dat zeg jij, jou opvatting!!


Jij hebt het over groepsverband? ervaring mee?

Ja, want ben zelf forumbeheerder geweest!!! weet wat er aan reactie's in de achterdeuren gereageerd wordt....


Dat is niet waar.
Iemand banen op "logen", dat slaat nergens op. Jij zou het doen


Dat zijn de woorden die jij zegt!! dus jij insinueerd idd dat ik dat zou doen ja!! maar weet je zoek jij het effe lekker uit joh jij bent fantastisch, echt super goede vent Zieke smiley droom verder en zoek het verder uit... adios!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:34
 
ERIKA129 schreef:
Dat is niet waar.
Iemand banen op "logen", dat slaat nergens op. Jij zou het doen


Dat zijn de woorden die jij zegt!! dus jij insinueerd idd dat ik dat zou doen ja!! maar weet je zoek jij het effe lekker uit joh jij bent fantastisch, echt super goede vent Zieke smiley droom verder en zoek het verder uit... adios!



Ach Erika, je moet Maritime gewoon even citeren : ik vraag niet om jouw reactie.....
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 17:39
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ach Erika, je moet Maritime gewoon even citeren : ik vraag niet om jouw reactie.....
Knipoog smiley

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:01
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ach Erika, je moet Maritime gewoon even citeren : ik vraag niet om jouw reactie.....
Knipoog smiley

idd, Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:07
 
ERIKA129 schreef:
Dat is niet waar.
Iemand banen op "logen", dat slaat nergens op. Jij zou het doen


Dat zijn de woorden die jij zegt!! dus jij insinueerd idd dat ik dat zou doen ja!! maar weet je zoek jij het effe lekker uit joh jij bent fantastisch, echt super goede vent Zieke smiley droom verder en zoek het verder uit... adios!

Ik droom niet, sta wel met beiden benen op deze grond, Erika.
Begrijp dat het niet makkelijk is voor jou, het maakt jou niet meer of minder als een ander.... Hetgeen dat ik graag zou willen zien, als gelovige personen de reactie's weet te waarderen ook al ben er niet mee eens.

Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 14 januari 2013, 18:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:13
 
ERIKA129 schreef:
Ik lees prima maar weet je wat? zoek het gewoon zelf uit!! Ik wilde je alleen maar even meegeven hoe de redactie werkt zoals vaker gezien is op het forum!! Doe wat je wilt en dien de klachten in is je goed recht ik zeg alleen en daarover valt maritiem weer eens omdat ik waarschuwen zeg... lees het dan als tip voor mijn part!!

eh ik denk dat je het wel aardig bedoelt ergens erika Lachende smiley , ik laat mij alleen niet opdringen wat ik wel of niet moet doen of laten, daar ben ik zelf wel mans genoeg voor en maritime, nou ja... die verdragen we, eh nee die "gedogen" we maar even want ik heb net een reactie van hem als NIET OKEE bij CM gerapporteerd (hij beweert met droge ogen: "Wat pesten betreft daar is niks mis mee.... Het is net hoe iemand dat zelf opvat!!!" ik vertaal het even: hij bedoelt te zeggen dat het ervaren van gepest wórden alleen maar aan de gepeste zélf zou liggen, dat is ongeveer net zo dom als zeggen dat een aangereden kindje ook maar beter uit zijn of haar dopjes had moeten kijken en dat ie nou een deukje in de auto van die meneer heeft gemaakt)

typisch geval van Gefrustreerde smiley dan maar en dat was maritime wat mij betreft

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 18:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:21
 
MARITIME853 schreef:
Wat pesten betreft daar is niks mis mee....

Het is net hoe iemand dat zelf opvat!!!



Huh?
Verraste, verbaasde smiley
En jij hebt het over het ontfermende vaderhart van God wat je als man mag uitstralen? Even emmertje halen. Smiley met dichtgeplakte mond

Hoe iemand het opvat??? Ligt het dus aan de tere ziel, de emotionaliteit van de ontvanger van de boodschappen?


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 14 januari 2013, 18:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:28
 
KEITH722 schreef:
eh ik denk dat je het wel aardig bedoelt ergens erika Lachende smiley , ik laat mij alleen niet opdringen wat ik wel of niet moet doen of laten, daar ben ik zelf wel mans genoeg voor en maritime, nou ja... die verdragen we eh nee, "gedogen" we maar even want ik heb net een reactie van hem als NIET OKEE bij CM gerapporteerd (hij beweert met droge ogen: [i]"Wat pesten betreft daar is niks mis mee.... Het is net hoe iemand dat zelf opvat!!!"[/insinueerd
typisch geval van Gefrustreerde smiley dan maar en dat was maritime wat mij betreft, misschien wordt ie nog wel eens wijzer

a

Oohw????
(hij beweert met droge ogen) dat zijn jou woorden en bevindingen....
Zo heeft een ieder zijn frustratie,s en bevindingen, persoonlijk bij iemand!!!

Mij wat vertellen??? Daar staat, iemand ver boven alles!!! Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 14 januari 2013, 18:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:35
 
JOL252 schreef:
Huh?
Verraste, verbaasde smiley
En jij hebt het over het ontfermende vaderhart van God wat je als man mag uitstralen? Even emmertje halen. Smiley met dichtgeplakte mond

Hoe iemand het opvat??? Ligt het dus aan de tere ziel, de emotionaliteit van de ontvanger van de boodschappen?

Ja, dat heeft ook met de rugzakje van iemand te maken.
Want daar liggen de emotie's...
Dat weet je maar al te goed, Jol.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 14 januari 2013, 18:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:40
 
MARITIME853 schreef:
Ja, dat heeft ook met de rugzakje van iemand te maken.
Want daar liggen de emotie's...
Dat weet je maar al te goed, Jol.

Ben ik ff blij dat mijn emoties niet in me rugzak zitten! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Je zou em maar kwijtraken Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:41
 
maritime heeft ergens in mijn quote liggen rommelen, er staat nu ergens onder: "[/insinueerd"

da's niet van mij


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 18:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:41
 
ROOS575 schreef:
Ben ik ff blij dat mijn emoties niet in me rugzak zitten! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Je zou em maar kwijtraken Geschokte, onthutste smiley

Anders vallen ze er wel uit. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:54
 
KEITH722 schreef:
maritime heeft ergens in mijn quote liggen rommelen, er staat nu ergens onder: "[/insinueerd"

da's niet van mij

Waar hebt je het over.

Of vliegt het beeldbuis door je huis heen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 19:02
 
Pesten en, of, treiteren het is maar net hoe lang het duurt, soms heel soms, maar ook wel vaak, heel vaak, kan pesten, als het te lang gaat duren treiteren worden.
En het is aan die gene, wie gepest wordt, of het treiteren is geworden, of pesten is gebleven, zelf beoordelen, en niet een ander.
Soms heel soms, maar helaas maar al te vaak, zijn er mensen die het niet kunnen laten te lang, en soms zo dom zijn door te gaan, dat anderen ze wel eens effies af kunnen schieten maar het niet doen.
En als dan die gene die het doen het wel mee vinden vallen, ook heeel Lachende smiley blij zijn als daar door een bannetje krijgen, en achteraf niet zitten te Huilende smiley, smiley in tranen janken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 19:09
 
MARITIME853 schreef:
Ja, dat heeft ook met de rugzakje van iemand te maken.
Want daar liggen de emotie's...
Dat weet je maar al te goed, Jol.


Ja? En dus? Mag je als pester dan maar je gang gaan? Jij weet (hoop ik) wel beter, Maritime.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:13
 
JOL252 schreef:
Ja? En dus? Mag je als pester dan maar je gang gaan? Jij weet (hoop ik) wel beter, Maritime.

nee JoL...

Pesten heeft ook zijn kanten, het is net hoe een ander het opvangt.
Ik kan ook "pesten", om een ander uit de tent te lokken, waarvan ik bewust het doe, om een ander uit te dagen.

Zo ken je mij een beetje Knipoog smiley

Iemand met een beetje mensenkennis weet gauw genoeg waar pesten zijn plaats hoort te zijn....

Uitdagen en pesten wordt gauw als negeatief gezien.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 14 januari 2013, 20:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:25
 
MARITIME853 schreef:
nee JoL...

Pesten heeft ook zijn kanten, het is net hoe een ander het opvangt.
Ik kan ook "pesten", om een ander uit de tent te lokken, waarvan ik bewust het doe, om een ander uit te dagen.

Zo ken je mij een beetje Knipoog smiley

Iemand met een beetje mensen kennis weet gauw genoeg waar pesten zijn plaats hoort te zijn....

Uitdagen en pesten wordt gauw als negeatief gezien.


Ja okay, maar als iemand daar moeite mee heeft... kan jij het wel leuk vinden iemand uit te dagen maar dat is het nou juist, de pester vindt het leuk, de gepeste kan wel janken. Lijkt mij een duidelijk geval van : laten. Jij kan niet uitmaken voor een ander of je diegene kan uitdagen. Daar heb je vertrouwen voor nodig van de andere kant.

Het botje bij de gepeste leggen dat hij of zij het maar anders moet opvangen is de verantwoordelijkheid verleggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:27
 
MARITIME853 schreef:
nee JoL...

Pesten heeft ook zijn kanten, het is net hoe een ander het opvangt.
Ik kan ook "pesten", om een ander uit de tent te lokken, waarvan ik bewust het doe, om een ander uit te dagen.

Zo ken je mij een beetje Knipoog smiley

Iemand met een beetje mensenkennis weet gauw genoeg waar pesten zijn plaats hoort te zijn....

Uitdagen en pesten wordt gauw als negeatief gezien.



Uitdagen oke. Pesten niet oke.



MARITIME853 schreef:

Pesten heeft ook zijn kanten, het is net hoe een ander het opvangt.


Iemand in elkaar slaan heeft ook zijn kanten, het is net hoe die ander het opvangt Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:31
 
MARITIME853 schreef:
nee JoL...

Pesten heeft ook zijn kanten, het is net hoe een ander het opvangt.
Ik kan ook "pesten", om een ander uit de tent te lokken, waarvan ik bewust het doe, om een ander uit te dagen.

Zo ken je mij een beetje Knipoog smiley

Iemand met een beetje mensenkennis weet gauw genoeg waar pesten zijn plaats hoort te zijn....

Uitdagen en pesten wordt gauw als negeatief gezien.

Iemand met een beetje mensenkennis weet dat pesten not done is. Iemand met een beetje empathisch vermogen voelt ook de grenzen bij de ander aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:32
 
JOL252 schreef:
Iemand met een beetje mensenkennis weet dat pesten not done is. Iemand met een beetje empathisch vermogen voelt ook de grenzen bij de ander aan.

I now, pesten en treiteren wordt vaak onder een noemer gezet.
Iemand uit de tent lokken is nog niet pesten!!!
Voor jou gevoelens kan dat grens overschrijdend zijn...


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 14 januari 2013, 20:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:34
 
MARITIME853 schreef:
I now, pesten en treiteren wordt vaak onder een noemer gezet.


Het kan beide niet. Echt niet. Pesten, treiteren: dodelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 6 van 8