ChristianMatch
 


Forum

Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:09
 
JOL252 schreef:
Kom ik eerst je haar doen Lachende smiley



Afgesproken! Hou ik je aan! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:11
 
JOL252 schreef:
Kom ik eerst je haar doen Lachende smiley

Was jij dat nou die het van de week over ouwenelen had?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:14
 
JANS221 schreef:
Was jij dat nou die het van de week over ouwenelen had?


Je bedoelt dat het totaal off topic is?
Ik zuig alles ook zomaar uit m'n duim hoor Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:25
 
JOL252 schreef:
Je bedoelt dat het totaal off topic is?
Ik zuig alles ook zomaar uit m'n duim hoor Duiveltje smiley



Toch geen familie van???????
Engeltje smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:31
 
WILLEMIJN232 schreef:
Toch geen familie van???????
Engeltje smiley Engeltje smiley

ehm... in zekere zin...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:39
 
SHANITA130 schreef:
De Hemel

Ik wilde toch even, voor de zekerheid iets zeggen over bovenstaand lied.

Kijk het is een doordenker. Kijk ik had hem lang niet meteen door, pas veel later, dus ja, ik ga er van uit dat niet iedereen hem meteen doorheeft, het liedje.

Kijk, hij heeft het erover dat mensen hem vragen stellen. Hij gelooft in de Hemel, en mensen zeggen dingen als hoe kan je dat nou doen, de hemel is iets dat is verzonnen.

Dan zegt ie ja, de de muziek van Beethoven en van Jacueques Brel is óók verzonnen en toch bestaat het....

Nou, als je gaat denken van verzonnen=bedacht. Ja, God heeft de mensen bedacht en gemaakt, de dieren, de natuur, de ruimte, het heelal, dus ook de Hemel staat in Genesis.
Ja, en Hij heeft het niet zomaar ff gemaakt, neehee, daar is over nagedacht=verzonnen.

Snap je. Lachende smiley

Ja, en je hebt ook mensen die verzinnen dingen over de wereld die niet waar zijn, ja, díe dingen zijn er dan natuurlijk niet, kijk een zoutkaart, die het zoutgehalte op de wereld aangeeft, is en blijft een zoutkaart, ook al verzin je dat het een kaart is die plekken aangeeft die zogenaamd zijn geïnfecteerd met een hoge dosis radioactiviteit.

Ja, dat dan weer niet natuurlijk. Boze smiley


.....


Laatst aangepast door
MARITIME853
op vrijdag 2 november 2012, 11:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:56
 
[quote=MARITIME853]Hey Shanita,

Speciaal voor jou, het volgende. Ik respecteer hoe bent, zoals jij je laat zien.

Ken jou emoties en gevoelens heel goed. Die kan je raden en niet weten.Wanneer je dingen in het verleden aflegt, geeft de Heer jou het volgende.
Het is niet als en dan bij God, geloof voldoet.

Jas 3:17 Maar de wijsheid, die van boven is, die is ten eerste zuiver, daarna vreedzaam, bescheiden, gezeggelijk, vol van barmhartigheid en van goede vruchten, niet partijdig oordelende, en ongeveinsd.

Ik oordeel niet partijdig.

Gal 5:22 Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid.

Al deze dingen bezit ik.(lankmoedig =geduldig)
Dat is wat ik jou wens......

Dat is heel fijn.

En ik wens dat je ogen opengaan inzake charlatans in de evanglische wereld, zo ook Pieter 619

En...ik ga zo heerlijk vroeg slapen ben ondertussen beter én tis morgen vrijdagavond dus: Stappen! In denk Rotterdam, Amsterdam, óf Antwerpen, daar zijn we nog niet helemaal uit Kwijlende smiley

en ik mail met een toffe gast hier....;)

Mzzl!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:00
 
uit zijn duim zuigenSpreekwoorden: (1914) Iets uit zijn duim (of den vinger) zuigen
d.w.z. iets verzinnen, leugens vertellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:02
 
[quote=SHANITA130]


Sterke reactie! Je weet waar je staat, top!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:03
 
Iets uit zijn duim (of den vinger) zuigen,
d.w.z. iets verzinnen, leugens vertellen. De gedachte waarop deze uitdr. berust - en haar voorkomen door het geheele Germaansche gebied wijst op haar hoogen ouderdom - schijnt te zijn, dat men zekere onbekende zaken kan te weten komen door aan den duim te zuigen. In dezen gedachtenkring behooren verscheidene sagen, die tot de oudheid der Europeesche volken opklimmen. Den vinger in den mond steken komt dan ook in de sage en in de mythologie voor als een gewoon middel om wijsheid over eenig punt te erlangen (Volkskunde, XXIII, 234). Vgl. Servilius, 135: Hi suighet al wt sinen vingheren; bij Sartorius II, 7, 42: Ex tua non prodit officina, dat suycht ghy wt u selfs duym niet; en bij Campen, 28: Hy cant wt syn vingher suyghen. Vgl. Marnix, Byenc. 58 r: Soo dat men merckelijck sien kan, dat de leere der Drievuldicheydt uyt des Paus duym niet en is ghesoghen; V. Moerk. 502: Ze noemt me by me naem, dat het ze uit 'er duim niet ezoogen; Hooft, Ned. Hist. 332; De Brune, 188; Suringar, Erasmus LXXIV; Harreb. I, 159 b; Kmz. 335, enz. Ook vindt men ‘hij zuigt het uit zijn vuist, zijn poot of zijne teenen’; zie Harrebomée II, 194 a; Antw. Idiot. 1226 (iet uit zijnen teen zuigen) en Tuinman I, 191: ‘Uit den poot zuigen: dit drukt uit, iets by zich zelven verzinnen. 't Is ontleent van de beeren, die, zoo men verhaalt, aan hunnen poot zuigen. Dus zegt men van de vertellingen der besjes, dat ze die uit den spinrok halen’. De Duitschers zeggen sich etwas aus den Fingern (dem kleinen Finger, dem Daumen) saugen; eng. to suck anything out of one's own fingers' ends.


Bron: bron: F.A. Stoett, Nederlandsche spreekwoorden, spreekwijzen, uitdrukkingen en gezegden. W.J. Thieme & Cie, Zutphen 1923-1925 (vierde druk).


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 november 2012, 22:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:05
 
[quote=JOL252]Sterke reactie! Je weet waar je staat, top!

Dank je Jol, zoiets te horen van jou, betekend heel veel voor me, bedankt! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:25
 
.......

Laatst aangepast door
MARITIME853
op vrijdag 2 november 2012, 11:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:30
 
SHANITA130 schreef:
Iets uit zijn duim (of den vinger) zuigen,
d.w.z. iets verzinnen, leugens vertellen. De gedachte waarop deze uitdr. berust - en haar voorkomen door het geheele Germaansche gebied wijst op haar hoogen ouderdom - schijnt te zijn, dat men zekere onbekende zaken kan te weten komen door aan den duim te zuigen. In dezen gedachtenkring behooren verscheidene sagen, die tot de oudheid der Europeesche volken opklimmen. Den vinger in den mond steken komt dan ook in de sage en in de mythologie voor als een gewoon middel om wijsheid over eenig punt te erlangen (Volkskunde, XXIII, 234). Vgl. Servilius, 135: Hi suighet al wt sinen vingheren; bij Sartorius II, 7, 42: Ex tua non prodit officina, dat suycht ghy wt u selfs duym niet; en bij Campen, 28: Hy cant wt syn vingher suyghen. Vgl. Marnix, Byenc. 58 r: Soo dat men merckelijck sien kan, dat de leere der Drievuldicheydt uyt des Paus duym niet en is ghesoghen; V. Moerk. 502: Ze noemt me by me naem, dat het ze uit 'er duim niet ezoogen; Hooft, Ned. Hist. 332; De Brune, 188; Suringar, Erasmus LXXIV; Harreb. I, 159 b; Kmz. 335, enz. Ook vindt men ‘hij zuigt het uit zijn vuist, zijn poot of zijne teenen’; zie Harrebomée II, 194 a; Antw. Idiot. 1226 (iet uit zijnen teen zuigen) en Tuinman I, 191: ‘Uit den poot zuigen: dit drukt uit, iets by zich zelven verzinnen. 't Is ontleent van de beeren, die, zoo men verhaalt, aan hunnen poot zuigen. Dus zegt men van de vertellingen der besjes, dat ze die uit den spinrok halen’. De Duitschers zeggen sich etwas aus den Fingern (dem kleinen Finger, dem Daumen) saugen; eng. to suck anything out of one's own fingers' ends.


Bron: bron: F.A. Stoett, Nederlandsche spreekwoorden, spreekwijzen, uitdrukkingen en gezegden. W.J. Thieme & Cie, Zutphen 1923-1925 (vierde druk).

........


Laatst aangepast door
MARITIME853
op vrijdag 2 november 2012, 11:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:36
 
[quote=SHANITA130]

En toch hen ik zwaar medelijden met je, wat een allemachtig zwaar leven heb jij toch. Niet kunnen genieten van het goede, gelijk Otto, maar je gal blijvne spuien en doordrammen in deze topic over hoe slecht (jij bent God) de Ouwenelen zijn.

Ik bepaal niet wie goed of slecht bezig is, ik wil alleen maar dat voor we iets neerzetten dat toch een beetje doordacht doen. Een bekend theoloog heeft gezegd, "we leven in de barensweeën der eindtijd, hij onderbouwd dat met teksten van de profetne uit de Bijbel. Hij geeft aan dat weniet weten wanneer het zal zijn, maar er zijn al zaken uit gekomen die voorspeld zijn. O.a, d eopkomst ne d eval van d e4 rijken, nu is momenteel het vierde rijk in opkomst.

Hij niet alleen maar ook een andere bekende theoloog bevestigd dit. En nee ik heb het niet over de Ouweneels.

Moeten wij bang zijn voor de eindtijd? Ik vind dus van niet, maar jij soms wel? Gezien wat je schrijft allemaal hoef jij je ook geen zorgen temaken, dnek ik.

Leef en geniet van al het goed dat God ons geeft zoals denatuur of mede christenen waar je goed mee overweg kan. God geeft zoveel, we zien het vaak niet omdat het gewoon is geworden. Steek je energie in zoeken naar het goede wat God geeft en je word blij als je het ziet, laat die zwartgaligheid varen.

Gods zegen toegewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:44
 
Straks wordt het nog in de Van Dalen opgenomen:

Ouwenelen: dingen uit je duim zuigen.

LOL
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:46
 
.........

Laatst aangepast door
MARITIME853
op vrijdag 2 november 2012, 11:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:54
 
Frank Ouweneel fraudeert ook met bijbel.
Geplaatst op 17 oktober, 2012 door goedgelovig

Frank Ouweneel presenteert zich als een ervaren bijbelleraar wiens bijbeluitleg en weergave van de feiten betrouwbaar is en dient te zijn. Uit eerdere onderzoeken van Wilbert van den Esker en Gerald Wagenaar (2011) en Hendrik Jan Seijmonsbergen (2010) is al gebleken dat de gepresenteerde feiten regelmatig oncontroleerbaar, onjuist of zelfs verzonnen zijn.

GG-lezer Wilfred deed zelf ook onderzoek naar Frank Ouweneels DVD’s van 2010 en 2011 (‘Licht van de bijbel over de huidige ontwikkelingen in de wereld’) en bevestigt deze conclusies. Maar hij gaat verder: ook de bijbeluitleg van Frank Ouweneel blijkt geregeld verre van betrouwbaar te zijn. Hij maakte een transcript van het grootste deel van de DVD over 2010 en was verbijsterd over de manier waarop Ouweneel omgaat met bijbelteksten. Hij schreef er het nu volgende artikel over.


IS FRANK OUWENEEL EEN GEDEGEN BIJBELLERAAR?

Voor het artikel: KLIK HIER


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 november 2012, 22:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 23:01
 
Hoe blind kan iemand zijn.... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 23:06
 
.....

Laatst aangepast door
MARITIME853
op vrijdag 2 november 2012, 11:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 23:15
 
Ik zit hier met chips en een biertje, ga vooral zo door, lekker genieten.

Proost!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 23:23
 
ROLF230 schreef:
Ik zit hier met chips en een biertje, ga vooral zo door, lekker genieten.

Proost!

Proost! LOL Lachende smiley

Ik ga nu echt mijn nestje in,

Laterz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 03:13
 
[quote=MARITIME853]. Troost je, je bent niet de enige Knipoog smiley




Enkele uurtjes later toch nog maar even na reageren. Je vraagt, begrijp ik, naar mijn expliciete gedachten/mening over de inhoud van dit topic?
En als ik dit naar voren breng wat gaat er dan gebeuren? Zieke smiley De Filistijnen over me omdat ik mijn ideeën hierover heb? Knipoog smiley
Nou goed vooruit. Mijn "algemene" mening na jaren van rondlopen in verschillende (uit)hoeken van kerkelijk NL is dat er rare snuiters rondlopen in Gods huishouden en het aardig kunnen verknallen in hun (vaak zelfbenoemde) bedieningen/functies.

Het onderwijs van Ouweneel wordt vaak omhoog gestoken als volkomen waar en ook omdat men zeer opkijkt naar zijn CV met diverse titels. Redelijk vaak zie je hele horden mensen achter opnieuw opduikende goeroes aanlopen en ja ondanks de tekortkomingen en verborgenheden blijft God Zijn werk doen door onvolkomen mensen heen. Ook door jou en mij.

Blijkbaar is er het een en ander groot genoeg om in het nieuws te komen na persoonlijk onderzoek door mensen die bijvoorbeeld de berichten over de genezingen van blinde kinderen serieus namen en wilden bevestigen door dit na te checken. Bij aankomst en navraag bleek het niet te kloppen. Hadden ze dit niet gedaan dan hadden de horden mensen met opgestoken vaandels blijven lopen achter o.a. Ouweneel, helaas blijven mensen zonder onderscheidingsvermogen en kritisch denken achter hem aanlopen. Dat is het systeem waardoor leiders zoveel credit krijgen in met name de evangelische wereld en waar dus de goegemeente zelf ook debet is.

Zelf ken ik nog een verhaal (niet zelf meegemaakt maar betrouwbaar genoeg) waarvan ik zeg: ook Ouweneel is (maar/slechts/ook) een mens. Met tekorten dus.


Zo, ik ben er klaar voor. waar rook is, is vuur.


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 2 november 2012, 07:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 07:15
 
[quote=SHANITA130]


Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 07:38
 
MARITIME853 schreef:
Weet je Jantina,

je hele uitzuim gedoe van Frank Ouweneel, zegt zoveel over jezelf...

Het is mij te min om daar nog op in te gaan.



Wie is Jantina en wat is in vredesnaam uitzuim gedoe???? Uitzuimen?


En het is de mening van Shanita (niet Jantina, even opletten wie je antwoord he?) die komt niet in je straatje te pas maar het is en blijft wel haar mening.....en ik heb niet het idee dat zij raaskalt, integendeel zelfs....
Maar als jij de Ouwenelen gelooft en denkt dat het uitzuimerij is verbiedt niemand je om dat te geloven toch? Is juist het mooie van het forum......

Ik yoga ook nog steeds ondanks dat het hier afgebrand is...... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 2 november 2012, 07:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 07:43
 
MARITIME853 schreef:
was God maar een mooie vrouw



Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
sorry, ik nie begrijp nie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 08:08
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik yoga ook nog steeds ondanks dat het hier afgebrand is...... Knipoog smiley



Nou we het toch weer eens over yoga hebben.........ik ga op kosten van het ziekenfonds een cursus Pilates doen, als preventie bij een zwakke rug of revalidatie na rugproblemen. Dat is toch net zoiets als yoga??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 08:33
 
ANNETTE792 schreef:
Nou we het toch weer eens over yoga hebben.........ik ga op kosten van het ziekenfonds een cursus Pilates doen, als preventie bij een zwakke rug of revalidatie na rugproblemen. Dat is toch net zoiets als yoga??

Dat doe je om je geestelijke en lichamelijke gezondheid in balans te brengen door oefeningen,lijkt me best ontspannen.Ik badminton al jaaaaaaaaren,wordt mn hoofd leeg van en mn lichaam lekker moe........is dat dan ook slecht? Geschokte, onthutste smiley

Geen seks,geen sport,geen ontspanning.......wat mogen we nog wel? Huilende smiley, smiley in tranen

Leanne,heeft er een hekel aan als iemand zich belangrijker vindt/maakt dan een ander.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 12:05
 
LEANNE226 schreef:
Dat doe je om je geestelijke en lichamelijke gezondheid in balans te brengen door oefeningen,lijkt me best ontspannen.Ik badminton al jaaaaaaaaren,wordt mn hoofd leeg van en mn lichaam lekker moe........is dat dan ook slecht? Geschokte, onthutste smiley

Geen seks,geen sport,geen ontspanning.......wat mogen we nog wel? Huilende smiley, smiley in tranen

Leanne,heeft er een hekel aan als iemand zich belangrijker vindt/maakt dan een ander.

Blijft weinig over dan Leanne Knipoog smiley mag medische fitness wel??
Maar vooral je laatste zin sluit ik me volledig bij aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 13:58
 
Ik begon die 'studie' te lezen eerste stuk alleen, heb best wel ff 20 minten zoiets geconcentreerd gelezen. Was ook wel interessant, ging over de Katholieke kerk, dat dat de kerk is die het meest in de wereld doet en gedaan heeft, maar ook hoererij(zie misbruik kinderen in internaten).

Maar na een tijdje, dat 'beste vrienden', hoe meer dingen hij verteld die lijken te kloppen, hoe vaker hij 'beste vrienden' zegt, en toen, na vier keer 'beste vrienden' in één zin ben ik gestopt. Ik dacht, nog één keer 'beste vrienden' en ik pak het eerste beste harde voorwerp waar je goed mee kan gooien en.... Zieke smiley

(ik heb het nu over het te downloaden transrcript(pdf), ná de drie voorbeelden....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 2 november 2012, 14:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 19:20
 
[quote=LEANNE226]Dat doe je om je geestelijke en lichamelijke gezondheid in balans te brengen door oefeningen,lijkt me best ontspannen.Ik badminton al jaaaaaaaaren,wordt mn hoofd leeg van en mn lichaam lekker moe........is dat dan ook slecht? Geschokte, onthutste smiley

Geen seks,geen sport,geen ontspanning.......wat mogen we nog wel? Huilende smiley, smiley in tranen

Alle drie lijken me gezond en ik zie niet in waarom dit voor christenen anders zou zijn. Seks is goed voor lichaam, geest en het gevoel van eigenwaarde, sport houdt het lichaam langer in goede conditie en het nut van ontspanning kent iedereen.

Thomas, christendom is geen angst en wetticisme.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 2 november 2012, 22:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende
Pagina 13 van 17