ChristianMatch
 


Forum

Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 19 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 10:45
 
[quote=INGE721]In een relatie hoef je niet gelukkig te worden maar iemand gelukkig maken..

quote]

Hoe kan je dat nou zeggen Verraste, verbaasde smiley
Ik weet dat voor je eigen geluk kiezen een vies woord is op cm, maar als je niet beiden gelukkig bent gaat het toch niet werken?

In een vriendschap is het zo dat om een vriend te vinden , je een vriend moet zijn. Maar in een relatie is dat toch niet genoeg wil je kans op een geslaagde relatie hebben?

Never settle for anything less than perfect!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 11:11
 
[quote=INGE721]In een relatie hoef je niet gelukkig te worden maar iemand gelukkig maken..

Oei! Dit is heel gevaarlijk wat jij hier zegt!!!
'In een relatie hoef je niet gelukkig te worden........'. en dan meteen erna: 'maar iemand gelukkig maken...'.

Neehee, in een relatie 'moet' je ten eerste niets, je wil iets, en da's ff iets heel anders.

Ik ben nog steeds te verbijsterd om door te praten(typen)....."in een relatie hoef je niet gelukkig te worden..".

Ja, en met de zin hierbeneden ga je 'het' verzachten, maar de damage is done....


Dit moet dan duidelijk wel van 2 kanten komen.

Dus, duidelijk, van 2 kanten hoef je niet gelukkig te worden, maar iemand wel gelukkig maken....

Dus'..."ik hoef niet gelukkig te worden, maar ik doe er wel alles aan om jou gelukkig te maken.

"en da's van 2 kanten dus dat geldt ook voor jou"....ik denk niet dat iemand dáár naar gaat luisteren, of dát serieus neemt...


Met het "gaan" voor deze man bedoel ik dat ik na heel gesprekken met hem en daar werden niet alleen troetelwoordjes in gebruikt.

Troetelwoordjes? O je bedoelt 'eisen'? zo van wel een relatie maar dan wil je niet dat hij... .... ...., en/of .. ... .... ... etc.

IIg, ik neem aan, dat met het gezegde: "er werden niet alleen troetelwoordjes gebruikt", dat het er hard aan toe ging...., ja, zo komt het over...

Ik heb gekeken hoe hij staat in het leven hoe zijn relatie is met vrienden en bovenal met God.
En ik ben na een jaar tot de conclusie gekomen dat hij geen toneelrol speelt.

En, met mijn achterdocht en twijfel heb ik dus besloten om te gaan voor deze man.

Mét je 'achterdocht' en 'twijfel'?

Achterdocht en twijfel zijn alarmbellen!!!


"Achterdocht" en "twijfel" vóór je besluit om te gaan voor die man...
Je zou "vetrouwen" en "zekerheid" willen hebben voor je met iemand zo'n relatie voor het leven aangaat, en je aan hem geeft.

Weet ik wel zeker. Maar 'lijkt mij' klinkt beter....


Zo van, "jaaa, zijn gedrag zorgt ervoor dat ik achterdocht heb en ook twijfel, maar dat gedrag is géén toneelspel...".

Zo van, nou iemand is zo boos, slaat het hele huis kort en klein, maar het was wel echt, geen toneelspel, dus ik ga ervoor...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 3 oktober 2012, 11:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 11:52
 
[quote=ANNETTE792]

Mooi om te zien hoe iets totaal anders uitgelegd wordt dan ik het bedoeld heb. En nu ik het zo overlees denk ik dat ik zelf ook in de boom geklommen zou zijn Clown smiley

Ik ga wel degelijk voor mijn eigen geluk...ik merk dat hij me gelukkig maakt.
Gesprekken zonder troetelwoordjes bedoel ik mee: serieuze gesprekken over de essentie van een relatie hebben met elkaar. Juist omdat mijn voormalig man een persoonlijkheidsstoornis heeft is het voor mij een ijkpunt om te zien hoe mijn lief omgaat met de mensen om hem heen en in zijn werk staat.
En gelukkig wordt er geen geweld gebruikt.......

Ik denk wel dat ik door mijn ervaringen een beetje (veel) minder vertrouwen in mijn eigen oordeel heb dan menig ander. Vandaar mijn misschien niet zo handige uitspraken....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 11:59
 
En gelukkig wordt er geen geweld gebruikt.......

Gelukkig wordt er geen geweld gebruikt???.....het is heel normaal dat 'er' geen geweld wordt gebruikt....

Net zoiets als een disfunctioneel gezin zoals ze dat noemen wat ik ken: de vader zei daar: "ja, maar ik sla mijn vrouw nooit", zo van 'wat goed van mij', op die toon...

Toen zei de hulpverlener, van 'meneer, het is heel normaal dat u uw vrouw niet slaat en uw doet net alsof dat heel bijzonder is dat u dat niet doet.....'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 12:41
 
Quote:
Inge: Mooi om te zien hoe iets totaal anders uitgelegd wordt dan ik het bedoeld heb. En nu ik het zo overlees denk ik dat ik zelf ook in de boom geklommen zou zijn

Ik ga wel degelijk voor mijn eigen geluk...ik merk dat hij me gelukkig maakt.
Gesprekken zonder troetelwoordjes bedoel ik mee: serieuze gesprekken over de essentie van een relatie hebben met elkaar. Juist omdat mijn voormalig man een persoonlijkheidsstoornis heeft is het voor mij een ijkpunt om te zien hoe mijn lief omgaat met de mensen om hem heen en in zijn werk staat.
En gelukkig wordt er geen geweld gebruikt.......

Ik denk wel dat ik door mijn ervaringen een beetje (veel) minder vertrouwen in mijn eigen oordeel heb dan menig ander. Vandaar mijn misschien niet zo handige uitspraken....


Als ik dit zo lees hebben wij zo n beetje dezelfde achtergrond, vandaar die boom Knipoog smiley

Enkel hecht ik juist veel waarde aan mijn eigen oordeel en heb lak aan wat een ander daar van vind. Ik hoor het aan, neem het mee in mn overwegingen, maar trek daarna wel mn eigen plan. Al heb ik na wel moeite gehad na mn scheiding om te ontdekken wat nou mn eigen mening en mn eigen oordeel over dingen was. Dat heb je als er jaren niet nodig gevonden werd dat jij ook nadacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 14:37
 
ANNETTE792 schreef:
Als ik dit zo lees hebben wij zo n beetje dezelfde achtergrond, vandaar die boom Knipoog smiley

Enkel hecht ik juist veel waarde aan mijn eigen oordeel en heb lak aan wat een ander daar van vind. Ik hoor het aan, neem het mee in mn overwegingen, maar trek daarna wel mn eigen plan. Al heb ik na wel moeite gehad na mn scheiding om te ontdekken wat nou mn eigen mening en mn eigen oordeel over dingen was. Dat heb je als er jaren niet nodig gevonden werd dat jij ook nadacht.


Heb jij een eik of een kastanje?
Knipoog smiley

Ik denk dat jij het "voordeel"hebt gehad dat Pieter snel op je pad kwam.
Ik ben 12 jaar alleen geweest, weet goed wat ik wel en nog beter wat ik niet wil......
maar als je zolang je eigen kapitein bent geweest is het soms zoeken om de koers te vinden waar hij en duidelijk ook IK ons prettig in voelen.

En Shanita, geweld mag NOOIT geaccepteerd worden en ik zou absoluut niet bij een man kunnen zijn die me geestelijk of lichamelijk zou vernederen/mishandelen. Die tijd heb ik gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 14:55
 
INGE721 schreef:
Heb jij een eik of een kastanje?
Knipoog smiley

Ik denk dat jij het "voordeel"hebt gehad dat Pieter snel op je pad kwam.
Ik ben 12 jaar alleen geweest, weet goed wat ik wel en nog beter wat ik niet wil......
maar als je zolang je eigen kapitein bent geweest is het soms zoeken om de koers te vinden waar hij en duidelijk ook IK ons prettig in voelen.

En Shanita, geweld mag NOOIT geaccepteerd worden en ik zou absoluut niet bij een man kunnen zijn die me geestelijk of lichamelijk zou vernederen/mishandelen. Die tijd heb ik gehad.


Perenboom Knipoog smiley

Ik denk inderdaad dat als je na zo n relatie lang alleen bent geweest het weer moeilijker word om een relatie aan te durven, al voelde ik die aarzeling zo kort na mn scheiding ook wel. Net de boel op de rails, het idee nog niet klaar te zijn met puinruimen en dan iemand anders in je leven toelaten die je daar graag mee wil helpen, dat vond ik toch wel een hele grote stap op dat moment.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 09:33
 
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 09:55
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Wat is dat verdrietig voor je Roelande.
Heel veel sterkte voor je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 10:04
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen sterkte roelande
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 10:41
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Veel Sterkte ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 11:03
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 14:45
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Moeilijk he meid???

Sterkte!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 16:17
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

O meid wat vervelend!
Sterkte ermee Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 19:57
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......


beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 20:17
 
Wat een verdriet Roelande, maar beter pijn door een einde dan pijn zonder einde, dat is nog erger.... Z.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 22:12
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Oei...sterkte hoor.....
T zal weer wennen zijn...........weer alleen,......maar soms kan dat de
beste keuze zijn.
Je moet wel allebei happy zijn in een relatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:20
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wat een verdriet Roelande, maar beter pijn door een einde dan pijn zonder einde, dat is nog erger.... Z.

Dank jullie wel voor jullie steun en wijze woorden. Voorlopig neem ik de bovenstaande van Willemijn als slogan
Merk trouwens bij mezelf vooral opluchting en minder spanning
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHAN850





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:25
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Heel erg lastig als je er achter komt dat het toch beter is om te stoppen met een relatie. Alleen verder is niet wat je had gehoopt, maar de eenzaamheid is het ergste vindt ik zelf. Het gesprek, die arm om je heen, die knuffel dat is wat het meeste mist. En al heb je talloze vrienden dan toch.... Heel veel sterkte Roelande.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:30
 
JOHAN850 schreef:
Heel erg lastig als je er achter komt dat het toch beter is om te stoppen met een relatie. Alleen verder is niet wat je had gehoopt, maar de eenzaamheid is het ergste vindt ik zelf. Het gesprek, die arm om je heen, die knuffel dat is wat het meeste mist. En al heb je talloze vrienden dan toch.... Heel veel sterkte Roelande.

Ja...zo is het ook Johan....
Dan kun je je te midden van de mensenmassa....heel eenzaam voelen..
Iedereen rond je kan zeggen...Doe dan eens dit...ga dan eens dat...
Wennen??? Dat doet het volgens mij nooit!!!

Dat kost tijd...energie....
Sterkte iedereen die dit herkent....


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 6 oktober 2012, 14:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:32
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:34
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Oh wat naar, Roelande. Twijfelende smiley .... Sterkte ermee!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:55
 
Men zegt dat liefde een kwestie van geven en nemen is, dit is haast de grootste fout die men begaat in en relatie, want bij nemen wil men vaak meer dan de partner kan geven en dan gaat eigen ik nog mee rol spelen.

Liefde is een kwestie van geven en KRIJGEN.
Waarom dit zo is, is dat als men zaken wil de liefde niet maar aan bod komt, maar materialistische zaken (ook in fysiek bijv, knuffelen)belangrijker worden en men dingen verwacht die een ander soms niet kan opbrengen en wel begint te eisen soms.

Stel je metgezel is ernstig ziek, en is zeer verzwakt, dan kan je niet verwachten dat hij/zij alle taken nog doet die voorheen normaal waren en jij dus een gedeelte moet overnemen. Als je toch een belonig verwacht voor wat je extra doet, ben je aan het nemen en loopt de zooi in het honderd, doe je het uit liefe zonder verwachtingen zal je beloning groter zijn dan je verwacht, de liefde groeit juist door de ander te helpen.

Dus bij geven en krijgen groeit de liefde en bij geven en nemen (ik wil) koelt zij. Ik heb een fantastisch huwelijk gehad totdat (door verkeerde invloeden) het eigen ik hoogtij ging vieren bij haar. Letwel als er iets mis gaat ligt de schuld heel vaak ook mde bij de ander, dus heb ik weldegelijk ook schuld aan de zooi.

Helaas konden wij niet met elkaar in gesprek omdat het hoofdzakelijk eenrichting verkeer was. Ze was een fantastische moeder maar heeft even niet in de gaten dat ook naar de kinderen toe, liefde geven en krijgen is. Gelukkig heb ik contact met hun en hun moeder kunnen hertstellen.

Eerlijk zijn is een groot goed, vooral in de liefde


Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 6 oktober 2012, 19:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 02:53
 
ROELANDE345 schreef:
Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken.......

Sterkte Roelande!!!

Ja, dat kan ontzettend verdrietig zijn, weet ik uit ervaring....

Ja, je hebt je gehecht aan iemand, bent van iemand gaan houden, bent gewent aan dingen, etc.

En dan inene alleen, iets verdrietiger is er niet, denk ik...(ja, natuurlijk zijn er verdrietiger dingen maar ik bedoel in die categorie)

Ja, ik kan alleen zeggen sterkte, doe rustig aan, neem je tijd om te verwerken, en zorg goed voor jezelf, en ja, verdriet heeft tijd nodig...

Het allerbeste!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHAN850





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 11:41
 
PIETER619 schreef:
Men zegt dat liefde een kwestie van geven en nemen is, dit is haast de grootste fout die men begaat in en relatie, want bij nemen wil men vaak meer dan de partner kan geven en dan gaat eigen ik nog mee rol spelen.

Liefde is een kwestie van geven en KRIJGEN.
Waarom dit zo is, is dat als men zaken wil de liefde niet maar aan bod komt, maar materialistische zaken (ook in fysiek bijv, knuffelen)belangrijker worden en men dingen verwacht die een ander soms niet kan opbrengen en wel begint te eisen soms.

Stel je metgezel is ernstig ziek, en is zeer verzwakt, dan kan je niet verwachten dat hij/zij alle taken nog doet die voorheen normaal waren en jij dus een gedeelte moet overnemen. Als je toch een belonig verwacht voor wat je extra doet, ben je aan het nemen en loopt de zooi in het honderd, doe je het uit liefe zonder verwachtingen zal je beloning groter zijn dan je verwacht, de liefde groeit juist door de ander te helpen.

Dus bij geven en krijgen groeit de liefde en bij geven en nemen (ik wil) koelt zij. Ik heb een fantastisch huwelijk gehad totdat (door verkeerde invloeden) het eigen ik hoogtij ging vieren bij haar. Letwel als er iets mis gaat ligt de schuld heel vaak ook mde bij de ander, dus heb ik weldegelijk ook schuld aan de zooi.

Helaas konden wij niet met elkaar in gesprek omdat het hoofdzakelijk eenrichting verkeer was. Ze was een fantastische moeder maar heeft even niet in de gaten dat ook naar de kinderen toe, liefde geven en krijgen is. Gelukkig heb ik contact met hun en hun moeder kunnen hertstellen.

Eerlijk zijn is een groot goed, vooral in de liefde

Pieter, wat een wijze woorden en ja je hebt helemaal gelijk.
Als ervaringsdeskundige ga je denk ik je volgende relatie wel anders in en blijf je opletten hoe de relatie verloopt. Als je twee gevers en twee krijgers in de relatie heb gaat het goed, anders...... wordt het veel geven en niets verwachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHAN850





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 11:48
 
Een vraag: Ik ben alweer een tijdje op datingsites actief. Ik probeer veel contacten te leggen met mensen die mij interesseren of die mijn interesse wekken. Maar ik vraag mij af; Wat maakt een man aantrekkelijk?
Natuurlijk weet ik dat niet ieder persoon hetzelfde is maar er zijn toch algemene antwoorden?
Waar kijk jij als vrouw naar als je een profiel van een man bekijkt?
Zeker is dit geen gemakkelijk vraag maar ik krijg weleens de indruk dat mensen meer afgaan op een foto als op een profiel omschrijving.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 12:11
 
PIETER619 schreef:
Men zegt dat liefde een kwestie van geven en nemen is, dit is haast de grootste fout die men begaat in en relatie, want bij nemen wil men vaak meer dan de partner kan geven en dan gaat eigen ik nog mee rol spelen.

Liefde is een kwestie van geven en KRIJGEN.
Waarom dit zo is, is dat als men zaken wil de liefde niet maar aan bod komt, maar materialistische zaken (ook in fysiek bijv, knuffelen)belangrijker worden en men dingen verwacht die een ander soms niet kan opbrengen en wel begint te eisen soms.

Stel je metgezel is ernstig ziek, en is zeer verzwakt, dan kan je niet verwachten dat hij/zij alle taken nog doet die voorheen normaal waren en jij dus een gedeelte moet overnemen. Als je toch een belonig verwacht voor wat je extra doet, ben je aan het nemen en loopt de zooi in het honderd, doe je het uit liefe zonder verwachtingen zal je beloning groter zijn dan je verwacht, de liefde groeit juist door de ander te helpen.

Dus bij geven en krijgen groeit de liefde en bij geven en nemen (ik wil) koelt zij. Ik heb een fantastisch huwelijk gehad totdat (door verkeerde invloeden) het eigen ik hoogtij ging vieren bij haar. Letwel als er iets mis gaat ligt de schuld heel vaak ook mde bij de ander, dus heb ik weldegelijk ook schuld aan de zooi.

Helaas konden wij niet met elkaar in gesprek omdat het hoofdzakelijk eenrichting verkeer was. Ze was een fantastische moeder maar heeft even niet in de gaten dat ook naar de kinderen toe, liefde geven en krijgen is. Gelukkig heb ik contact met hun en hun moeder kunnen hertstellen.

Eerlijk zijn is een groot goed, vooral in de liefde



Is het ook niet belangrijk in een relatie dat je heel gewoon (en dat is niet zo gewoon als ik nu schrijf) jezelf kan zijn? Vaak is het zo in relaties dat je je anders moet voordoen dan je bent om maar de lieve vrede of je relatie te redden of omdat de ander dat van je verwacht........
Laat de ander in zijn eigenaardigheden, niets mis mee en je hoeft het ook niet overal mee eens te zijn in een goede relatie.....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 7 oktober 2012, 12:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 13:26
 
JOHAN850 schreef:
Een vraag: Ik ben alweer een tijdje op datingsites actief. Ik probeer veel contacten te leggen met mensen die mij interesseren of die mijn interesse wekken. Maar ik vraag mij af; Wat maakt een man aantrekkelijk?
Natuurlijk weet ik dat niet ieder persoon hetzelfde is maar er zijn toch algemene antwoorden?
Waar kijk jij als vrouw naar als je een profiel van een man bekijkt?
Zeker is dit geen gemakkelijk vraag maar ik krijg weleens de indruk dat mensen meer afgaan op een foto als op een profiel omschrijving.

Ik weet niet waar de gemiddelde CM-dame naar kijkt, maar ik kijk naar beide. Een foto of meerdere foto's zeggen alwat van iemand. Zijn alle foto's strak in pak of juist in vrije tijds kleding...

Maar als een man alleen de open vraag Wat betekent het geloof voor jou persoonlijk? invuld vind ik dat ook niks. Die vraag moet iedereen in vullen, lekker lui denk ik dan. Ik wil weten wat voor een werk iemand heeft, wat hij in zijn vrije tijd doet.

Met foto's en tekst probeer je een 'compeet' plaatje te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDWIN451





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 13:34
 
JOHAN850 schreef:
Een vraag: Ik ben alweer een tijdje op datingsites actief. Ik probeer veel contacten te leggen met mensen die mij interesseren of die mijn interesse wekken. Maar ik vraag mij af; Wat maakt een man aantrekkelijk?
Natuurlijk weet ik dat niet ieder persoon hetzelfde is maar er zijn toch algemene antwoorden?
Waar kijk jij als vrouw naar als je een profiel van een man bekijkt?
Zeker is dit geen gemakkelijk vraag maar ik krijg weleens de indruk dat mensen meer afgaan op een foto als op een profiel omschrijving.
Ik denk dat ze kijken of we haar op ons hoofd hebben Johan. Knipoog smiley
En da hebben we nie... Twijfelende smiley

Maar serieus: ik denk dat elke vrouw daar weer een ander antwoord op geeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 13:45
 
EDWIN451 schreef:
Ik denk dat ze kijken of we haar op ons hoofd hebben Johan. Knipoog smiley
En da hebben we nie... Twijfelende smiley

Maar serieus: ik denk dat elke vrouw daar weer een ander antwoord op geeft.

Geen haar op het hoofd, geen probleem..
Bult haar op de borst, wel probleem Knipoog smiley

Maar inderdaad daar denkt iedere vrouw anders over Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 19 Volgende
Pagina 7 van 19