ChristianMatch
 


Forum

christelijk ''daten''?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:20
 
PETRA944 schreef:
nog heftiger als in je puberteit dat de hele wereld op zijn kop staat Smiley die vol vragen zit maar datz eg jij natuurlijk omdat je 51 bent Knipoog smiley
Veel heftiger
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:21
 
PETRA944 schreef:
nou die dingen die chat schrijf vraag ik me dus ook af, het is niet precies 180 km hoor maar bij wijze van spreken, wel ver en ben tig keer verhuisd, eindelijk een plaats om te settelen, me kids settelen hier en dan ga je niet meer weg, die uit huis zijn proberen allemaal dicht bij mij een huis te vinden. je hebt voortaan kids om rekening mee te houden en de andere kant ook dus toekomst als je verliefd word en verder Smiley die vol vragen zit
en alleen al met latten... effe paar dagen weg en je kids alleen laten, eh hebben ze niet al genoeg gehad met de scheiding, jee das ook zo iets jij kan een man wel leuk vinden maar je kids Smiley die vol vragen zit die kiezen er niet voor, worden er mee opgezadeld....dus ik kijk beter maar na mannen dichterbij in de buurt en vier over paar jaar jubileum 10 jaar vrijgezel misschien Twijfelende smiley

Dat niet alleen maar je wilt alle facetten meemaken toch?De auto pakken en er een bakje koffie drinken,samen de boodschappen doen en toch lekker dicht bij huis zijn............en met zn tweeen heb je nog meer kinderen om rekening mee te houden(waardoor de kans dat er eentje vervelend doet nog veeeeeeel groter isKnipoog smiley)
Ik zou het niet volhuden,zo'n lange-afstand-relatie.........ik denk dat ik dan heel snel zou samenwonen en dat is nou net wat ik niet wil......dat snelle en een keet vol met kids en kerelKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:23
 
PETRA944 schreef:
nog heftiger als in je puberteit dat de hele wereld op zijn kop staat Smiley die vol vragen zit maar datz eg jij natuurlijk omdat je 51 bent Knipoog smiley

ja maar maar Chat heeft wel gelijk hoor Petra..tussen 50-60 pff waar hebben wt over..niks hoeft dan meer... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:23
 
Jazeker...je kunt weer helemaal vlinders voelen hoor...weer net als vroeger...
Toch hoor ik ook veel mannen zeggen...(vrouwen ook hoor) dat ze na de scheiding...het alleen zijn...ook weer op een andere manier invullen...
Je bent getrouwd geweest...gaat zo weer een eigen leven beginnen...bouwt weer wat op....
Ook wat zich er afgespeelt heeft in je huwelijk...de scheiding...kan zoveel hebben teweeg gebracht...dat het weer heel moeilijk is om een man/vrouw toe te laten...Je kunt zeggen...dat moet je dan vergeten...nou...ik vergeet het NIET...
Het heeft mijn leven getekend en gevormd...

Maar weer verliefd worden...zeker...het kan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:23
 
CHATULIEM619 schreef:
Veel heftiger

ha ha vertel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:25
 
HEIDE115 schreef:
ja maar maar Chat heeft wel gelijk hoor Petra..tussen 50-60 pff waar hebben wt over..niks hoeft dan meer... Knipoog smiley

niks hoeft dan meer Smiley die vol vragen zit duh heb nog maar drie jaar de tijd end an ben ik 50 Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:27
 
Je begrijpt elkaar in twijfels....in verlangen....je verleden...je toekomst...
Ik heb weleens gezegd...(en dat is toch waar denk ik)
Als het komt...dan komt het...
Heel hard rennen...van...IK WIL...IK MOET...??DAT...werkt niet..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:30
 
ZEELAND736 schreef:
Jazeker...je kunt weer helemaal vlinders voelen hoor...weer net als vroeger...
Toch hoor ik ook veel mannen zeggen...(vrouwen ook hoor) dat ze na de scheiding...het alleen zijn...ook weer op een andere manier invullen...
Je bent getrouwd geweest...gaat zo weer een eigen leven beginnen...bouwt weer wat op....
Ook wat zich er afgespeelt heeft in je huwelijk...de scheiding...kan zoveel hebben teweeg gebracht...dat het weer heel moeilijk is om een man/vrouw toe te laten...Je kunt zeggen...dat moet je dan vergeten...nou...ik vergeet het NIET...
Het heeft mijn leven getekend en gevormd...

Maar weer verliefd worden...zeker...het kan...

dat klinkt alsof je moeite hebt om in te zien dat de ene man anders is als de andere en je moeilijker kunt vertrouwen of zie ik dat nou verkeerd

Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:30
 
JANS221 schreef:
Als die iemand 180 kilometer verderop woont, loop ik hem niet mis.....ik kom hem gewoon niet tegen!

Als je op internet rondloopt telt die afstand niet. Hier op CM ontmoet je genoeg mensen op die afstand denk ik....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:32
 
ZEELAND736 schreef:
Je begrijpt elkaar in twijfels....in verlangen....je verleden...je toekomst...
Ik heb weleens gezegd...(en dat is toch waar denk ik)
Als het komt...dan komt het...
Heel hard rennen...van...IK WIL...IK MOET...??DAT...werkt niet..

dat is mooi gezegd, oke ik ga voor die man van 60 over drie jaar Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:34
 
ZEELAND736 schreef:
Jazeker...je kunt weer helemaal vlinders voelen hoor...weer net als vroeger...
Toch hoor ik ook veel mannen zeggen...(vrouwen ook hoor) dat ze na de scheiding...het alleen zijn...ook weer op een andere manier invullen...
Je bent getrouwd geweest...gaat zo weer een eigen leven beginnen...bouwt weer wat op....
Ook wat zich er afgespeelt heeft in je huwelijk...de scheiding...kan zoveel hebben teweeg gebracht...dat het weer heel moeilijk is om een man/vrouw toe te laten...Je kunt zeggen...dat moet je dan vergeten...nou...ik vergeet het NIET...
Het heeft mijn leven getekend en gevormd...

Maar weer verliefd worden...zeker...het kan...

zoist I zeeland ..ik merk dat ik met jou het verst komt in je beleving.
Ik stop dat niet in kannen of kruiken.
Maar ik ben ook geen type die met een kruisvaart schip over de maas gaat varen..of hoe heten die vakantie's op die boten ..Ammasithia?
Of haal ik nu 2 dingen door elkaar of 3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:35
 
180 km is ver als je achter een rollator loopt, jah....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:35
 
CHATULIEM619 schreef:
Dat valt wel mee hoor. Je loopt nl. tegen een aantal problemen op, die je niet hebt als je dichter bij elkaar woont. Het is allereerst een vreselijk gepuzzel wanneer je bij elkaar kunt komen en/of de kinderen er dan bij zijn...je moet oppas regelen als je weggaat, want meestal ga je dan een paar dagen weg. Je kunt eigenlijk nooit spontaan bij elkaar op de koffie, dus je leert de ander nooit echt kennen zoals hij/zij in zijn huis is.

Als je uiteindelijk verder met elkaar wil, kom je ook nog voor vreselijke keuzes te staan, een van jullie moet ervoor kiezen de vertrouwde omgeving te verlaten en op een compleet nieuwe locatie een nieuw bestaan op te bouwen. En dat kan zelfs betekenen dat je familie uit elkaar getrokken wordt. Dan heb ik het niet eens over werk, dat je moet regelen...
Voor deze rigoureuze stappen deinzen mensen wel eens terug, en dan komen ze in een LAT relatie terecht. Omdat ze gewoon niet weten hoe ze het allemaal moeten invullen. En een langdurige LAT relatie sterft vaak zijn eigen dood.....

CHATULIEM619 schreef:
Helaas, ik wou dat ik overdreef. Ik zie veel relaties juist kapot gaan op de punten die ik genoemd heb.

Tegen veel van de door jou genoemde problemen aanlopen doe je volgens mij hoe dan ook als het gaat om een nieuwe relatie. En nogmaals, wat als die ene persoon speciaal op jouw pad gezet wordt, zelfs op 180 km afstand? Ga je dat dan echt uit de weg?

Een nieuwe relatie geeft werkpunten. En ja, op grotere afstand speelt dat op bepaalde punten sterker als op kleinere afstanden. Maar ook kleinere afstanden kennen hun eigen werkpunten. Echt verschil is er dus niet dan. Werkpunten zijn hoe dan ook mogelijke breekpunten, op lange en korte afstand!


Laatst aangepast door
CANADIAN303
op dinsdag 31 juli 2012, 23:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:43
 
CARMEN073 schreef:
180 km is ver als je achter een rollator loopt, jah....

gewoon een electrische rollater nemen waar je op kan zitten Knipoog smiley en effe opvoeren dat ding

ha ha zal me benieuwen of ik nog ooit verliefd word, denk het wel want mannen blijven leuk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:45
 
PETRA944 schreef:
nog heftiger als in je puberteit dat de hele wereld op zijn kop staat Smiley die vol vragen zit maar datz eg jij natuurlijk omdat je 51 bent Knipoog smiley

Eh ik ben 53 en werd 2 jaar geleden vierliefd op het moment dat ik HEM Verlegen lachende smiley
tegenkwam.En gelukkig was dat wederzijds. Het was veel heftiger dan ik ooit had gedacht dat je verliefd kon zijn, veel heftiger dan toen destijds met mijn ex. Eind april heb ik deze relatie beƫindigd om verschillende redenen. Ik kwam hem vorige week tegen en wham het was er weer. we hebben besloten om het nog een kans te geven want zo'n liefde maak je denk ik niet zo vaak mee in je leven.
Dus het kan heel goed erger zijn dan toen je 16 was
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:46
 
HEIDE115 schreef:
zoist I zeeland ..ik merk dat ik met jou het verst komt in je beleving.
Ik stop dat niet in kannen of kruiken.
Maar ik ben ook geen type die met een kruisvaart schip over de maas gaat varen..of hoe heten die vakantie's op die boten ..Ammasithia?
Of haal ik nu 2 dingen door elkaar of 3

Een boottocht???
Geweldig...maar ook ik ben niet iemand die bewust een single reis opzoekt...onder het motto...je weet maar nooit!!!
Zoek een leuke groep met vrienden en vriendinnen(als dat kan)
De laatste jaren van mijn huwelijk...leefde ik als een kluizenaar...
Dat is nu sinds een jaar anders geworden...ik ga weer weg...
Als je gaat zoeken...met de gedachte...IK MOET...gaat het zeker niet...
En soms komt er dan toch iets op je weg...juist misschien onverwachts...

Nu weet ik...voel ik...beter goede vriendschappen ...dat een slechte relatie die weer stuk loopt...Ik hoop dat het namelijk bij 1 scheiding blijft!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:49
 
ROELANDE345 schreef:
Eh ik ben 53 en werd 2 jaar geleden vierliefd op het moment dat ik HEM Verlegen lachende smiley
tegenkwam.En gelukkig was dat wederzijds. Het was veel heftiger dan ik ooit had gedacht dat je verliefd kon zijn, veel heftiger dan toen destijds met mijn ex. Eind april heb ik deze relatie beƫindigd om verschillende redenen. Ik kwam hem vorige week tegen en wham het was er weer. we hebben besloten om het nog een kans te geven want zo'n liefde maak je denk ik niet zo vaak mee in je leven.
Dus het kan heel goed erger zijn dan toen je 16 was

wauw geweldig voor je roelande Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley alle geluk toegewenst samen. jee dus het maakt echt niet uit je leeftijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:55
 
ZEELAND736 schreef:
Een boottocht???
Geweldig...maar ook ik ben niet iemand die bewust een single reis opzoekt...onder het motto...je weet maar nooit!!!
Zoek een leuke groep met vrienden en vriendinnen(als dat kan)
De laatste jaren van mijn huwelijk...leefde ik als een kluizenaar...
Dat is nu sinds een jaar anders geworden...ik ga weer weg...
Als je gaat zoeken...met de gedachte...IK MOET...gaat het zeker niet...
En soms komt er dan toch iets op je weg...juist misschien onverwachts...

Nu weet ik...voel ik...beter goede vriendschappen ...dat een slechte relatie die weer stuk loopt...Ik hoop dat het namelijk bij 1 scheiding blijft!!!

Beter goede vriendschappen inderdaad..of je moet zeker weten dat dat dan de weg weer is,
iemand zei laatst tegen me vanuit zijn oogpunt..ik heb een huwelijk gehad
en hier laat ik het bij..ja ik gunde hem van alles..maar wat kan je doen als iemand op die manier er vrede mee heeft?..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 00:06
 
HEIDE115 schreef:
Beter goede vriendschappen inderdaad..of je moet zeker weten dat dat dan de weg weer is,
iemand zei laatst tegen me vanuit zijn oogpunt..ik heb een huwelijk gehad
en hier laat ik het bij..ja ik gunde hem van alles..maar wat kan je doen als iemand op die manier er vrede mee heeft?..

Daar kun je niets aan doen...als iemand er vrede mee heeft kan ik dat begrijpen!!!
En zeker heel goed over nadenken...
Zo zou ik dan toch zeker het een jaar de tijd geven...voor ik weer zou trouwen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 00:09
 
HEIDE115 schreef:
Beter goede vriendschappen inderdaad..of je moet zeker weten dat dat dan de weg weer is,
iemand zei laatst tegen me vanuit zijn oogpunt..ik heb een huwelijk gehad
en hier laat ik het bij..ja ik gunde hem van alles..maar wat kan je doen als iemand op die manier er vrede mee heeft?..

Als iemand er vrede mee heeft, HOEF je niets, alleen maar te accepteren dat dat zo. Wanneer je zegt dat je hem van alles gunt, dan gun je hem toch ook die vrede?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 01:00
 
Ik lees hier allemaal stukken van mensen die gescheiden zijn en dan denken van pff verhuizen date verweg kids die net gewent zijn begrijp ik allemaal heel goed hoor houd dat ten goede!!

Maar als ik naar mezelf kijk nooit getrouwd of samengewoont, heb mijn eigen leven opgebouwd zonder kinderen. Wel in de nabijheid van mijn familie met wie ik een hele goede band heb!
Ook ik denk regelmatig wat als ik idd een man vind met wie ik verder zou willen en hij met mij??? dan moet ook ik een heel leven gaan veranderen, heb alles alleen opgebouwd me gesetteld en gewent alles zelf te regelen, tja dan is een relatie krijgen ook niet zomaar even iets!

Oke heb geen rekening te houden met kinderen omdat ik die niet heb maar het zal wel degelijk heel moeilijk worden om mijn leven aan te passen naar 2 personen of meer terwijl dat echt helemaal nieuw is!

Ik omschrijf het misschien krom maar wil de essentie leggen dat ook daten zonder kinderen of zonder een ex niet zomaar wat is als je ouder word!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 01:16
 
CANADIAN303 schreef:
Tegen veel van de door jou genoemde problemen aanlopen doe je volgens mij hoe dan ook als het gaat om een nieuwe relatie. En nogmaals, wat als die ene persoon speciaal op jouw pad gezet wordt, zelfs op 180 km afstand? Ga je dat dan echt uit de weg?

Een nieuwe relatie geeft werkpunten. En ja, op grotere afstand speelt dat op bepaalde punten sterker als op kleinere afstanden. Maar ook kleinere afstanden kennen hun eigen werkpunten. Echt verschil is er dus niet dan. Werkpunten zijn hoe dan ook mogelijke breekpunten, op lange en korte afstand!
180 km en door God gegeven, vind het moeilijk te geloven. Ik sta er anders in dan jij denk ik. Ten eerste heb ik het zelf meegemaakt hoe moeilijk het is, dus ik praat niet vanuit de theorie. Ten tweede heeft iedereen wel selectiecriteria. Denk bv. aan leeftijd geslacht beroep of uitkering...Je kiest die criteria die het beste bij jou passen.
Als voor jou een weekend relatie het enige is, wat je naar verlangt, ok, ga je gang. Voor mij is het niets in elk geval. Ik wil gewoon de auto kunnen pakken en tien minuten later bij haar op de koffie zitten, samen de kinderen groot zien worden en de kleinkinderen, zonder al die offers en spanningen.
En natuurlijk kan het zijn dat de weg van de Heer een andere is, maar dan zal ik ook daar naar luisteren. Maar ik ben er niet van overtuigd dat ik Hem echt beperk met mijn eisen, ik weet gewoon waar mijn eigen grenzen liggen.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 1 augustus 2012, 01:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 01:24
 
Zo zie en voel ik het ook Chat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 09:19
 
ERIKA129 schreef:
Ik lees hier allemaal stukken van mensen die gescheiden zijn en dan denken van pff verhuizen date verweg kids die net gewent zijn begrijp ik allemaal heel goed hoor houd dat ten goede!!

Maar als ik naar mezelf kijk nooit getrouwd of samengewoont, heb mijn eigen leven opgebouwd zonder kinderen. Wel in de nabijheid van mijn familie met wie ik een hele goede band heb!
Ook ik denk regelmatig wat als ik idd een man vind met wie ik verder zou willen en hij met mij??? dan moet ook ik een heel leven gaan veranderen, heb alles alleen opgebouwd me gesetteld en gewent alles zelf te regelen, tja dan is een relatie krijgen ook niet zomaar even iets!

Oke heb geen rekening te houden met kinderen omdat ik die niet heb maar het zal wel degelijk heel moeilijk worden om mijn leven aan te passen naar 2 personen of meer terwijl dat echt helemaal nieuw is!

Ik omschrijf het misschien krom maar wil de essentie leggen dat ook daten zonder kinderen of zonder een ex niet zomaar wat is als je ouder word!

Je haalt mij de woorden uit m'n mond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 09:31
 
Ik denk zeer zeker...(omdat hier 2 reacties kwamen van alleenstaande) dat wanneer je alleen bent...het heel anders wordt...
Heel raar...nu ben ik ook alleen(met dochter) en heb ik ook dat gevoel...
Alleen met die intentie...dat je getrouwd bent geweest...
Alleen zijn hoeft namelijk niet eenzaam te zijn...
Dat wil niet zeggen dat je niet graag iemand aan je zij zou willen hebben...maar je leven is denk al zo ingericht...dat je niet anders weet...
En zeker als je familie...en goede vrienden hebt...kan het leven je daarin veel inhoud geven...
Nogmaals...ook dan kun je nog verlangen naar iemand naast je...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 10:12
 
Het gaat wat mijn mening ook is hier,gewoon hoe men er persoonlijk mee om wilt gaan.
wanneer je op een site zit als deze..kan ik me indenken dat je iemand kan tegen komen die door profiel of foto erbij je al kan aantrekken bijvoorbeeld.
Zie je later dat zij of hij in verwegnistan woont..en je moet over noor wegen die hobbelig zijn;),
dan blijft het toch zo..vooral wanneer je iets van een vlinder voelt..dat je zo maar niet je nieuwsgierigheid maar meteen aan de kant kan zetten.

Het gebeurd nu eenmaal dat mensen ongeacht hun huidige situatie
toch voor elkaar willen gaan.
En wat moet er in de werkelijkheid nog veranderen,wanneer je elkaar al in liefde gevonden hebt?..
in de tijd van de bijbel,hadden ze misschien een date door op een paard dagen te moeten reizen..ik noem maar iets geks.

Uit de bijbel;
En ook moest iemand zoveel jaren meer werken bij zijn oom voor een ''2de vrouw'' die hij LIEF had...en dat werken kon je ook als afstand zien denk ik.


Daarom gaan dingen zo..hoe ze ook moeten gaan.
Als iemand in deze tijd een EIGEN keuze maakt..en zijn of haar regio voor zoeken via een vakje invult,
dan beperkt hij of zij ook zelf de mogelijkheden..om mensen tegen te komen..die wel bestaan.

(niet dat ik van mun durrup af gaat;))


Laatst aangepast door
HEIDE115
op woensdag 1 augustus 2012, 10:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 10:43
 
HEIDE115 schreef:
Het gaat wat mijn mening ook is hier,gewoon hoe men er persoonlijk mee om wilt gaan.
wanneer je op een site zit als deze..kan ik me indenken dat je iemand kan tegen komen die door profiel of foto erbij je al kan aantrekken bijvoorbeeld.
Zie je later dat zij of hij in verwegnistan woont..en je moet over noor wegen die hobbelig zijn;),
dan blijft het toch zo..vooral wanneer je iets van een vlinder voelt..dat je zo maar niet je nieuwsgierigheid maar meteen aan de kant kan zetten.

Het gebeurd nu eenmaal dat mensen ongeacht hun huidige situatie
toch voor elkaar willen gaan.
En wat moet er in de werkelijkheid nog veranderen,wanneer je elkaar al in liefde gevonden hebt?..
in de tijd van de bijbel,hadden ze misschien een date door op een paard dagen te moeten reizen..ik noem maar iets geks.

Uit de bijbel;
En ook moest iemand zoveel jaren meer werken bij zijn oom voor een ''2de vrouw'' die hij LIEF had...en dat werken kon je ook als afstand zien denk ik.


Daarom gaan dingen zo..hoe ze ook moeten gaan.
Als iemand in deze tijd een EIGEN keuze maakt..en zijn regio van zoeken via een vakje invult,
dan beperkt hij of zij ook zelf de mogelijkheden..om mensen tegen te komen..die wel bestaan.

hmmm is ook wel zo, alleen als ik ooit nog verliefd word wil ik toch ooit ook trouwen ergens in de verre toekomst denk ik....en dan...ha ha als ik daar zo bij nadenk, nooit ga ik meer uit me woonplaats weg , heb zo vaak moeten verhuizen voor ex, stabiliteit voor de kinderen is het belangrijkste. punt twee al zal hij harstikke rijk zijn en een villa hier aan het water hebben, eh mijn huis opgeven Smiley die vol vragen zit met het risico dat het misschien toch over gaat en je met kids weer de straat op staat Smiley die vol vragen zit
toen ik 19 was vroeg me exman of ik met hem mee wou, dat hij zijn leven met me wou delen, niet met paard maar met een nisssan z. ha ha, ben zo gegaan , want was verliefd. nu is alles anders moeilijker als je er over nadenkt. beperk ik me mogelijkheden, ja zeker, je word gevormd door je ervaringen, denkt te veel na, durft geen maffe risico,s te nemen met kids, so wie so kun ej niet je kids effe paar dagen alleen laten om emt paard naar je geliefde te reizen,.
en ja samen door eht leven gaan, ook met latrelatie is toch samen af en toe dingen doen en er kunnen zijn voor elkaar, effe bakje koffie en verder met je eigendingen zoals chatelaum schreef
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 10:59
 
PETRA944 schreef:
hmmm is ook wel zo, alleen als ik ooit nog verliefd word wil ik toch ooit ook trouwen ergens in de verre toekomst denk ik....en dan...ha ha als ik daar zo bij nadenk, nooit ga ik meer uit me woonplaats weg , heb zo vaak moeten verhuizen voor ex, stabiliteit voor de kinderen is het belangrijkste. punt twee al zal hij harstikke rijk zijn en een villa hier aan het water hebben, eh mijn huis opgeven Smiley die vol vragen zit met het risico dat het misschien toch over gaat en je met kids weer de straat op staat Smiley die vol vragen zit
toen ik 19 was vroeg me exman of ik met hem mee wou, dat hij zijn leven met me wou delen, niet met paard maar met een nisssan z. ha ha, ben zo gegaan , want was verliefd. nu is alles anders moeilijker als je er over nadenkt. beperk ik me mogelijkheden, ja zeker, je word gevormd door je ervaringen, denkt te veel na, durft geen maffe risico,s te nemen met kids, so wie so kun ej niet je kids effe paar dagen alleen laten om emt paard naar je geliefde te reizen,.
en ja samen door eht leven gaan, ook met latrelatie is toch samen af en toe dingen doen en er kunnen zijn voor elkaar, effe bakje koffie en verder met je eigendingen zoals chatelaum schreef

Ja Petra,zo zie..iedereen gaat er anders mee om
en daar is logisch niets mis mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 10:59
 
Zeker als je kinderen hebt...(nog meer als ze thuis wonen) is het niet altijd eenvoudig..
Als ze wat ouder zijn kun je het wel bespreekbaar maken...maar ik vind dat het moeilijk blijft...
Natuurlijk mag je gaan voor je eigen geluk..en je leven...
Maar toch ...die kinderen zijn er...ook naar hen moet je luisteren...
Zijn het dan ook nog kinderen met problemen...is het heel erg moeilijk...
Dat is mijn ervaring...
Je wilt kiezen voor jouw geluk, maar er is daar je kind...of je kinderen...
En inderdaad...ook voor mij stond er een bungalow klaar....
Maar toch....


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 1 augustus 2012, 11:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 11:16
 
ZEELAND736 schreef:
Zeker als je kinderen hebt...(nog meer als ze thuis wonen) is het niet altijd eenvoudig..
Als ze wat ouder zijn kun je het wel bespreekbaar maken...maar ik vind dat het moeilijk blijft...
Natuurlijk mag je gaan voor je eigen geluk..en je leven...
Maar toch ...die kinderen zijn er...ook naar hen moet je luisteren...
Zijn het dan ook nog kinderen met problemen...is het heel erg moeilijk...
Dat is mijn ervaring...
Je wilt kiezen voor jouw geluk, maar er is daar je kind...of je kinderen...
En inderdaad...ook voor mij stond er een bungalow klaar....
Maar toch....

klopt en kinderen blijven je ergens altijd nodig hebben zeeland. 1 van mij woont in amsterdam, andere gaat daar studeren 1 tje in mijn woonplaats, andere verderop en probeeert een huis in mijn woonplaats te krijgen. want die mogen graag effe langs wippen, als je ver weg woont kom je zo officieel op bezoek, leef je anders met elkaar, dus die man met paard zal moeten blijven bij mij, maar dat is weer gemeen van mij want dan laat die man zijn kids achter en effe andere baan zoeken ha ha en zo zit ik hier nog wel voorlopig effe een paar jaar op cm. Knipoog smiley met beperkte aantal mannen in mijn omgeving... ha ha die bungelow, dat is toch allemaal bijzaak, materieele dingen, wat is de kern, de mensen van wie je houd toch, inclusief de kids. en je kan wel denken dat ze je niet nodig meer hebben totdat er iets gebeurt met ze en ze je wel nodig hebben.... ik zouz elf niet gelukkig kunnen zijn als ik van me kinderen zelf ver weg ging wonen, kiezen kids er zelf voor, is oke, maar als ik ervoor zou kiezen is het als of ik ze in de steek laat voor mijn gevoel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5