ChristianMatch
 


Forum

Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:48
 
WILLEMIJN232 schreef:
Welkom bij de club van overgevoelige wezens Jol...... Knipoog smiley Clown smiley


thanks... ik stel voor een vereniging op te starten:

DVVOW
nee sorry: DCVVOW


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 21 september 2012, 13:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:50
 
JOL252 schreef:
Ik hoop dat je je zelf hoort spreken Chat, maar ik ben bang van niet. Ik ervaar jouw houding respectloos en ongepast. En nee niet die van marsepein, denk er maar es over na hoe je mij hier probeert neer te zetten.
pcies, jij ervaart. En je hebt geen enkele mogelijkheid ervan afstand te nemen. Ik zou maar eens niet zo vanuit dat ervaren denken, maar meer eens lezen wat er staat. Ik heb nergens een mening gegeven, ben dat ook niet van plan om te doen. Ik heb wel duidelijk aangegeven dat je een mening mag hebben. En vind je jezelf gerechtigd om daar maar verwijten naar mijn kant te doen? Want ik lees veel meer verwijten naar mij toe, dan dat ik naar jou doe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:51
 
JOL252 schreef:
thanks... ik stel voor een vereniging op te starten:

DVVOW
nee sorry: DCVVOW


Gelukkig zit die C erin........ Knipoog smiley Goed plan..... Clown smiley


En wij vormen de ballotagecommissie...... Clown smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 21 september 2012, 13:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:53
 
ANNETTE792 schreef:
Owja, dan ben je gewoon overgevoelig. Dan nemen we toch gewoon een ander voorbeeld: Grow up laiverd, get a life...
das gelukkig opbouwend bedoelt he Gefrustreerde smiley
Die uitspraak is al eerder gedaan en niemand vond het aanmatigend. Het ligt er dus aan wie het zegt en aan wie je het zegt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:55
 
CHATULIEM619 schreef:
Die uitspraak is al eerder gedaan en niemand vond het aanmatigend. Het ligt er dus aan wie het zegt en aan wie je het zegt....


je kan ook eens verantwoording nemen voor je uitspraken Chatuliem......wordt je heus geen minder mens van........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Gelukkig zit die C erin........ Knipoog smiley Goed plan..... Clown smileyEn wij vormen de ballotagecommissie...... Clown smiley




DCVVOW:
- Willemijn (ballotagecommissielid 1)
- Jol (ballotagecommissielid 2)
- ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:10
 
Wat jammer dat een topic welke geopend wordt met het innemen van een statement a.g. een relatie tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht uitmond in een moddergevecht tussen hetero's.
Waarom??

Of we elkaar nu goed kennen, een beetje of misschien helemaal niet, we kunnen toch wel bij het onderwerp blijven i.p.v. elkaar allerlei verwijten te gaan maken. Ik weet wel dat dit voorval niet opzich staat, maar ik vind het erg jammer. Hierdoor verzanden nl. heel veel gesprekken in bekvechterij, waardoor het bij voorbaat al ontmoedigt om inhoudelijk op de topics in te gaan, waar ze tenslotte voor bedoeld zijn.
Als je dan wil vechten, doe dat dan off-topic. Twitter, Facebook, mail, bel, SMS, Skype, date of wees verstandig: negeer.
Dit elkaar de tent (of kerk?) uitvechten vind ik jammer. Erg jammer. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:13
 
Dus graag weer ontopic:
Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen

Mijn standpunt t.o.v. het praktizeren van homofiele gevoelens heb ik in een eerdere posting al kenbaar gemaakt.
Daarbij heb ik ook aangegeven dat de Here in de Bijbel duidelijk laat zien welke relatie Hij voor ogen had, toen hij Adam en Eva schiep, en dat vervolgens in de hele Bijbel terug laat komen.

Ik ben heel benieuwd naar een reactie van de topicstartster hierop. Ik hoop dat zij haar niet heeft laten ontmoedigen door een aantal reacties, maar dat ze misschien haar standpunt nog wat nader wil toelichten.....

Je geeft aan dat een relatie als vrouw met een vrouw kan, omdat je zelf een relatie hebt, maar is dat iets wat alleen op die ervaring gebaseerd is, of heb je misschien ook nog een onderbouwing erbij?


Laatst aangepast door
STEENTJE178
op vrijdag 21 september 2012, 14:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:15
 
ERIKA129 schreef:
Sinds wanneer doet God dat???
dat is meer het werk van de duivel bij mijn weten!!

Sorry, ik bedoelde natuurlijk gelovigheid, het het al gewijzigd...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:23
 
STEENTJE178 schreef:
Wat jammer dat een topic welke geopend wordt met het innemen van een statement a.g. een relatie tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht uitmond in een moddergevecht tussen hetero's.
Waarom??

Of we elkaar nu goed kennen, een beetje of misschien helemaal niet, we kunnen toch wel bij het onderwerp blijven i.p.v. elkaar allerlei verwijten te gaan maken. Ik weet wel dat dit voorval niet opzich staat, maar ik vind het erg jammer. Hierdoor verzanden nl. heel veel gesprekken in bekvechterij, waardoor het bij voorbaat al ontmoedigt om inhoudelijk op de topics in te gaan, waar ze tenslotte voor bedoeld zijn.
Als je dan wil vechten, doe dat dan off-topic. Twitter, Facebook, mail, bel, SMS, Skype, date of wees verstandig: negeer.
Dit elkaar de tent (of kerk?) uitvechten vind ik jammer. Erg jammer. Twijfelende smiley

Kan je wel allemaal erg jammer vinden maar het is hier net het echt e leven....Hoewel, soms nog wel een stukje erger he? onder het mom van wij weten het allemaal....
En je hebt makkelijk praten als jij niet het onderwerp van gesprek bent en allerlei beledigingen (oh nee, overgevoeligheden) naar je toegeworpen krijgt op een openbaar forum wat iedereen kan lezen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:26
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dus jij vind jezelf net zo zondig als een praktiserend homo? Jij bent tenslotte ook gescheiden?


Ik vind mezelf wel net zo zondig als een praktiserend homo of lesbienne, ik ben niet beter dan zij en voel me ook niet beter, wij zijn allen gevallen in Adam en Eva, wij zijn erfkinderen van Adam en Eva, wij zouden het niet beter gedaan hebben, en ook van die boom gegeten hebben.

Ook over een scheiding ( mits met schuld) zal God niet Zijn goedkeuring over wegdragen, maar elke, ik herhaal, elke zonde is vergeeflijk, alleen niet die tegen de Heilige Geest.
Wat word hier een ophef gemaakt als er meningen gegeven worden, dit betekent niet dat wij TO niet respecteren, maar er word een mening gegeven, en of mijn mening nou lijnrecht staat ten opzichte van jantje of pietje dat zij zo, maar laten we hier in ieder geval elkaars mening respecteren!
Je hoeft het toch ook niet met elkaar eens te zijn?
Maar je hoeft elkaar dan ook niet in de haren te vliegen als een stelletje uhh pubers..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:27
 
WILLEMIJN232 schreef:
Kan je wel allemaal erg jammer vinden maar het is hier net het echt e leven....Hoewel, soms nog wel een stukje erger he? onder het mom van wij weten het allemaal....
En je hebt makkelijk praten als jij niet het onderwerp van gesprek bent en allerlei beledigingen (oh nee, overgevoeligheden) naar je toegeworpen krijgt op een openbaar forum wat iedereen kan lezen......

Bij ruziemaken heb je idd alleen maar verliezers.
En gelukkig is dit forum niet een weerspiegeling van mijn echte leven. Dat is ook niet zoet, natuurlijk niet, maar kent meer respect als wat ik de laatste tijd hier lees.

Waar ik van baal is dat dit zo vaak gebeurd, hier op CM, en dat daarmee de inhoudelijke gesprekken over het onderwerp verloren gaan. En dat blijft toch de bedoeling van een forum, lijkt me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:28
 
WILLEMIJN232 schreef:
Kan je wel allemaal erg jammer vinden maar het is hier net het echt e leven....Hoewel, soms nog wel een stukje erger he? onder het mom van wij weten het allemaal....
En je hebt makkelijk praten als jij niet het onderwerp van gesprek bent en allerlei beledigingen (oh nee, overgevoeligheden) naar je toegeworpen krijgt op een openbaar forum wat iedereen kan lezen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:28
 
MAMALOE463 schreef:
Ik vind mezelf wel net zo zondig als een praktiserend homo of lesbienne, ik ben niet beter dan zij en voel me ook niet beter, wij zijn allen gevallen in Adam en Eva, wij zijn erfkinderen van Adam en Eva, wij zouden het niet beter gedaan hebben, en ook van die boom gegeten hebben.

Ook over een scheiding ( mits met schuld) zal God niet Zijn goedkeuring over wegdragen, maar elke, ik herhaal, elke zonde is vergeeflijk, alleen niet die tegen de Heilige Geest.
Wat word hier een ophef gemaakt als er meningen gegeven worden, dit betekent niet dat wij TO niet respecteren, maar er word een mening gegeven, en of mijn mening nou lijnrecht staat ten opzichte van jantje of pietje dat zij zo, maar laten we hier in ieder geval elkaars mening respecteren!
Je hoeft het toch ook niet met elkaar eens te zijn?


Maar je hoeft elkaar dan ook niet in de haren te vliegen als een stelletje uhh pubers..


Wie bedoel je nu met wij???? Respecteren doet hier niet iedereen dat weet jij en dat weet ik......ophef wordt hier gemaakt als er op mensen gespeeld wordt en niet op meningen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:37
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wie bedoel je nu met wij???? Respecteren doet hier niet iedereen dat weet jij en dat weet ik......ophef wordt hier gemaakt als er op mensen gespeeld wordt en niet op meningen......
Kijk dan eens naar jezelf in dit geval. Hoeveel verwijten heb je niet naar anderen gesmeten? Niet alleen naar mij, ook naar zeeland en ook naar anderen? Wie maakt het eigenlijk persoonlijk hier? En dan die sneer over voorgangers, ook knap persoonlijk, nietwaar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:41
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wie bedoel je nu met wij???? Respecteren doet hier niet iedereen dat weet jij en dat weet ik......ophef wordt hier gemaakt als er op mensen gespeeld wordt en niet op meningen......



Willemijn. Waarom spring je de hele tijd als een bok op de haverkist, alles trek jij naar jezelf toe, dat is niet nodig, als er wij staat, dan word dat in het algemeen bedoelt......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:43
 
CHATULIEM619 schreef:
Kijk dan eens naar jezelf in dit geval. Hoeveel verwijten heb je niet naar anderen gesmeten? Niet alleen naar mij, ook naar zeeland en ook naar anderen? Wie maakt het eigenlijk persoonlijk hier? En dan die sneer over voorgangers, ook knap persoonlijk, nietwaar?



Niet zo overgevoelig doen Chatuliem en alles op jezelf betrekken.......je bent toch niet van marsepein...... Engeltje smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 21 september 2012, 14:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:45
 
MAMALOE463 schreef:
Willemijn. Waarom spring je de hele tijd als een bok op de haverkist, alles trek jij naar jezelf toe, dat is niet nodig, als er wij staat, dan word dat in het algemeen bedoelt......


Ik reageerde op dat wij omdat ik dat regelmaat als verwijt kreeg dat ik in de wij vorm sprak......dus ook in algemene termen sprak......
Dus als je nu vind dat ik als een bok op een haverkist spring....tja.....de pot verwijt de ketel denk ik dan.....
Persoonlijk heb ik er geen last van hoor......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:03
 
Van vroeger uit heb ik geleerd dat het homo/lesbisch-zijn niet het probleem is, maar wel datgene dat eruit voortvloeit. Jarenlang heb ik dat voor zoete koek geslikt.
Totdat ik er daadwerkelijk er mee te maken kreeg in mijn werk etc, dat zette mij aan het denken.

Afgelopen weekend kwam er een 20 jaar jongere vriendin naar mij toe en nam mij in vertrouwen over de worsteling die zij nu doormaakt, nl dat ze ontdekt heeft dat ze ook op vrouwen valt én dat ze verliefd is op een vrouw op dit moment.

Tja, daar sta je dan met alles dat je geleerd is. Pfft...

En wat er toen gebeurde weet ik niet, ik kreeg alleen maar de behoefte om haar te troosten, haar ff te knuffelen en haar te verzekeren dat ik haar nooit, maar dan ook nooit zal laten vallen.

En toen we terug kwamen in de grote groep, waren ze op dat moment net 1 Korinthe 13 aan het lezen. Tja...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:34
 
ANNETTE792 schreef:
Dat is nou precies wat ik bedoel Zeeland, nee, je kan geen dingen goed gaan keuren die in de bijbel als niet goed aangegeven worden.
Maar hoe zeg je het en hoe ga je met die mensen om en hoe leg je dat uit.En ik denk dat je dan scheiding of anders geaarden heel goed kan vergelijken.

God heeft van beiden verdriet en beide dingen gebeuren helaas toch. Waarom tegen de een zeggen : t is niet goed maar het gebeurd nu eenmaal, en de tegen de ander beweren dat ze het vooral niet mogen laten gebeuren?
Dat vind ik met 2 maten meten.

Ja precies helemaal mee eens. We leven allemaal in dezelfde gebroken wereld. En er gebeuren dingen die van oorsprong niet de bedoeling zijn. Maar er wordt inderdaad ontzettend met 2 maten gemeten. ik betrap mezelf er ook op als ik niet oppas


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 21 september 2012, 15:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:37
 
CHATULIEM619 schreef:
Die uitspraak is al eerder gedaan en niemand vond het aanmatigend. Het ligt er dus aan wie het zegt en aan wie je het zegt....

hoe weet je dat Chat dat niemand dat vind?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:42
 
ROELANDE345 schreef:
Ja precies helemaal mee eens. We leven allemaal in dezelfde gebroken wereld. En er gebeuren dingen die van oorsprong niet de bedoeling zijn. Maar er wordt inderdaad ontzettend met 2 maten gemeten. ik betrap mezelf er ook op als ik niet oppas

Menselijk trekje vrees ik, waar we ons allemaal schuldig aan maken op zn tijd. Soms vervagen je eigen tekortkomingen zo lekker als je naar een ander kijkt die een misstap maakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:45
 
JOL252 schreef:
DCVVOW:
- Willemijn (ballotagecommissielid 1)
- Jol (ballotagecommissielid 2)
- ?

Jaja Willemijn is de koningin van het form cm
Jol en vele aanhangers die Willemijn voeten kussen
Alles bedekken met de ware liefde zonder gerechtigheid




<><

Carmen, Chatlium en vele anderen durven tenminste hun mond open te doen vanuit Gods Woord die dan door de koningin als zwarte piet worden gezien.



Als we niet oppassen dan verdwijnt de C van Christus op CM dan kan je beter een HM maken van humanistisch match met een sausje van de kleine c. Het moet niet gekker worden.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:46
 
ROELANDE345 schreef:
hoe weet je dat Chat dat niemand dat vind?

en hoe weet je dat iemand die ook gelezen heeft vraag ik me dan af. Ik lees niet heel het forum dus ik mis wel eens wat.
Maar volgens mij ben je enkel verantwoordelijk voor je eigen uitspraken en niet voor die van een ander. En als je op je vingers getikt worden en dan roepen: ja maar hij deed het ook! doen ze op de kleuterschool ook.

( zal me nu inhouden en niet vragen of je ook in de sloot springt als een ander dat doet zoals ik mijn kleuters altijd vraag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIRRIE240





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:47
 
-

Laatst aangepast door
MIRRIE240
op vrijdag 21 september 2012, 16:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:07
 
ZWAAN995 schreef:
Jaja Willemijn is de koningin van het form cm
Jol en vele aanhangers die Willemijn voeten kussen
Alles bedekken met de ware liefde zonder gerechtigheid




<><

Carmen, Chatlium en vele anderen durven tenminste hun mond open te doen vanuit Gods Woord die dan door de koningin als zwarte piet worden gezien.



Als we niet oppassen dan verdwijnt de C van Christus op CM dan kan je beter een HM maken van humanistisch match met een sausje van de kleine c. Het moet niet gekker worden.

<><

Zwaan

gerechtigheid is opkomen voor mensen die om hun zijn als een hoogst verachtelijke zondaar worden afgeschilderd, op een openbaar forum, onder het mom van dit zijn gods woorden, wat niet klopt, dat zijn gods woorden niet. Nog steeds heb je niet geantwoord op mijn vraag, waar het in de bijbel staat dat homofilie de hoogst verachtelijke zonde is. beter bied je gewoon je excuus aan, geef je toe dat je sommigge dingen verkeerd inziet, bied je je excuus aan voor alle eventuele homofile mede lezers, voor mensen jouw nog als een verachtelijk persoon gaan zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:29
 
PETRA944 schreef:
gerechtigheid is opkomen voor mensen die om hun zijn als een hoogst verachtelijke zondaar worden afgeschilderd, op een openbaar forum, onder het mom van dit zijn gods woorden, wat niet klopt, dat zijn gods woorden niet. Nog steeds heb je niet geantwoord op mijn vraag, waar het in de bijbel staat dat homofilie de hoogst verachtelijke zonde is. beter bied je gewoon je excuus aan, geef je toe dat je sommigge dingen verkeerd inziet, bied je je excuus aan voor alle eventuele homofile mede lezers, voor mensen jouw nog als een verachtelijk persoon gaan zien.

Mijn excuus aanbieden waarvoor omdat ik niet anders mans voeten kus en mee ga de stroom van de moderne denken géén denken aan.
Gods Woord staat bij mij hoog in het vaandel op nummer 1.
Daarom durf ik ook tegen de stroom in te zwemmen hopelijk dat er meerdere komen en die Gods Woord recht durven te snijden.
Het zou mij daarom ook niet verbazen dat er mensen zijn die hun mond vanuit Gods Woord durven open te trekken dat hun eens op een gegeven moment de deur worden verwezen vanwege aantal klagers met de mom van liefde alles bedekken eruit worden gebonjourd van CM. Wat ook toen is gebeurd Filia110 en vele meer. Chatlium is ook meerdere malen eruit gezet toen des tijd in 2010 dat ben ik niet vergeten daarom durft Chatlium het niet waar meer te maken bang er weer uit gezet te worden. Menige mensen durven niet meer de Bijbel open te stellen vanuit Gods Woord. Dat is erg jammer en mensen meningen die worden al teveel hier gedaan. Dat vind ik diep triest. Laat Gods Woord centraal staan door Jezus Christus heen laat Hem het Hoofd zijn alleen dan kan er zegen op rusten.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:39
 
ZWAAN995 schreef:
Mijn excuus aanbieden waarvoor omdat ik niet anders mans voeten kus en mee ga de stroom van de moderne denken géén denken aan.
Gods Woord staat bij mij hoog in het vaandel op nummer 1.
Daarom durf ik ook tegen de stroom in te zwemmen hopelijk dat er meerdere komen en die Gods Woord recht durven te snijden.
Het zou mij daarom ook niet verbazen dat er mensen zijn die hun mond vanuit Gods Woord durven open te trekken dat hun eens op een gegeven moment de deur worden verwezen vanwege aantal klagers met de mom van liefde alles bedekken eruit worden gebonjourd van CM. Wat ook toen is gebeurd Filia110 en vele meer. Chatlium is ook meerdere malen eruit gezet toen des tijd in 2010 dat ben ik niet vergeten daarom durft Chatlium het niet waar meer te maken bang er weer uit gezet te worden. Menige mensen durven niet meer de Bijbel open te stellen vanuit Gods Woord. Dat is erg jammer en mensen meningen die worden al teveel hier gedaan. Dat vind ik diep triest. Laat Gods Woord centraal staan door Jezus Christus heen laat Hem het Hoofd zijn alleen dan kan er zegen op rusten.

<><

Zwaan

Wat had jij gedaan in mijn plaats afgelopen weekend? Een meisje van 22, worstelend met haar gevoelens. Had ik haar dan moeten laten zwemmen met de kans op verdrinken?
Sorry, ik kon dat niet. Je had haar eens moeten zien zitten...mijn hart brak op dat moment!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:47
 
ZWAAN995 schreef:
Mijn excuus aanbieden waarvoor omdat ik niet anders mans voeten kus en mee ga de stroom van de moderne denken géén denken aan.
Gods Woord staat bij mij hoog in het vaandel op nummer 1.
Daarom durf ik ook tegen de stroom in te zwemmen hopelijk dat er meerdere komen en die Gods Woord recht durven te snijden.
Het zou mij daarom ook niet verbazen dat er mensen zijn die hun mond vanuit Gods Woord durven open te trekken dat hun eens op een gegeven moment de deur worden verwezen vanwege aantal klagers met de mom van liefde alles bedekken eruit worden gebonjourd van CM. Wat ook toen is gebeurd Filia110 en vele meer. Chatlium is ook meerdere malen eruit gezet toen des tijd in 2010 dat ben ik niet vergeten daarom durft Chatlium het niet waar meer te maken bang er weer uit gezet te worden. Menige mensen durven niet meer de Bijbel open te stellen vanuit Gods Woord. Dat is erg jammer en mensen meningen die worden al teveel hier gedaan. Dat vind ik diep triest. Laat Gods Woord centraal staan door Jezus Christus heen laat Hem het Hoofd zijn alleen dan kan er zegen op rusten.

<><

Zwaan
Zwaan, ik durf heel goed te vertellen waar ik sta hoor. Ik heb alleen nu niet de indruk dat ik het moet doen. Er blijft bij mij een gevoel hangen, dat dit topic alleen maar gestart is en onderhouden wordt om christenen belachelijk te maken. Ik ga een strijd aan die God van mij vraagt, niet die satan aan mij wil opdringen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:59
 
ZWAAN995 schreef:
Jaja Willemijn is de koningin van het form cm
Jol en vele aanhangers die Willemijn voeten kussen
Alles bedekken met de ware liefde zonder gerechtigheid




<><

Carmen, Chatlium en vele anderen durven tenminste hun mond open te doen vanuit Gods Woord die dan door de koningin als zwarte piet worden gezien.



Als we niet oppassen dan verdwijnt de C van Christus op CM dan kan je beter een HM maken van humanistisch match met een sausje van de kleine c. Het moet niet gekker worden.

<><

Zwaan

Ik heb het een aantal keren moeten lezen omdat ik mijn ogen niet kon geloven en ik vind dit meer dan schandalig!


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 21 september 2012, 17:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 4 van 8