ChristianMatch
 


Forum

De zonde van homoseksuele praktijk ...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 13 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:45
 
ANNETTE792 schreef:
Inderdaad, als je dan cmdames vergelijkt met spinnen moet kan je beter een zwarte weduwe nemen dan een vogelspin Knipoog smiley


Verraste, verbaasde smiley

Doe maar gewoon helemaal niet ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:48
 
JOL252 schreef:
Verraste, verbaasde smiley

Doe maar gewoon helemaal niet ... Knipoog smiley



Nee, dan neem je het nog serieus ook
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:48
 
Woorden hebben kracht. De tong is een wapen, wat kan helen of vernietigen. Je kunt er mee zegenen en vervloeken. Onze taak als gelovigen die de Liefde (is een persoon, is Jezus) kennen is elkaar te zegenen en niet te vergelijken met dergelijke voorbeelden om aan te duiden hoe je een persoon beleeft. Het is maar waar je je gedachten mee vult (Zwaan).

Ik noem het maar even... want ik word hier een beetje triest van ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:52
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat vind ik nu als jij het hebt over in tongen spreken.....maar dan zet ik er toch ook niet zo'n flauwe reactie op? Waar ben je dan mee bezig vraag ik me in alle ernst af?
Gaan we weer een discussie over tongen spreken? En haal je yoga ook al weer van stal? Tjonge wat kun jij drammen zeg. Ik heb uitgelegd waarom ik erop gereageerd heb. Het verderfelijke stuk, dat door jou volledig omarmd wordt heeft gewoon dat commentaar nodig. Dat is niet omdat ik flauw wil doen, maar omdat het zo geestelijk lijkt wat er staat, terwijl in mijn ogen aards en werelds gedacht is..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:54
 
JOL252 schreef:
Woorden hebben kracht. De tong is een wapen, wat kan helen of vernietigen. Je kunt er mee zegenen en vervloeken. Onze taak als gelovigen die de Liefde (is een persoon, is Jezus) kennen is elkaar te zegenen en niet te vergelijken met dergelijke voorbeelden om aan te duiden hoe je een persoon beleeft. Het is maar waar je je gedachten mee vult (Zwaan).

Ik noem het maar even... want ik word hier een beetje triest van ...


Het is ook een verdrietige zaak als mensen dit hier neer zetten en dat sommigen dit nog onder het kopje humor willen zetten......
En waar we zo'n boeiende discussie hadden waar je veel van kon leren ook al lagen de meningen mijlenver uiteen is dit weer verzandt in dit soort zaken.......
Echt om triest van te worden....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:55
 
CHATULIEM619 schreef:
Gaan we weer een discussie over tongen spreken? En haal je yoga ook al weer van stal? Tjonge wat kun jij drammen zeg. Ik heb uitgelegd waarom ik erop gereageerd heb. Het verderfelijke stuk, dat door jou volledig omarmd wordt heeft gewoon dat commentaar nodig. Dat is niet omdat ik flauw wil doen, maar omdat het zo geestelijk lijkt wat er staat, terwijl in mijn ogen aards en werelds gedacht is..

Je kan ook gewoon een keer accepteren dat mensen verschillend denken en dat jouw visie niet voor iedereen de juiste visie is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:55
 
CHATULIEM619 schreef:
Gaan we weer een discussie over tongen spreken? En haal je yoga ook al weer van stal? Tjonge wat kun jij drammen zeg. Ik heb uitgelegd waarom ik erop gereageerd heb. Het verderfelijke stuk, dat door jou volledig omarmd wordt heeft gewoon dat commentaar nodig. Dat is niet omdat ik flauw wil doen, maar omdat het zo geestelijk lijkt wat er staat, terwijl in mijn ogen aards en werelds gedacht is..


Hoor je nou zelf de toon niet achter jouw reactie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:57
 
JOL252 schreef:
Hoor je nou zelf de toon niet achter jouw reactie?
Jij hebt voldoende laten merken dat toon belangrijker is dan de inhoud. Ik denk anders, ik vergooi mijn priincipes niet ter wille van de sfeer. Bij jou weet niemand waar hij aan toe is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:58
 
ANNETTE792 schreef:
Je kan ook gewoon een keer accepteren dat mensen verschillend denken en dat jouw visie niet voor iedereen de juiste visie is.
Ik denk eerder dat dat voor Wmijn geldt, Annette. Die klaagt voortdurend over het onbegrip, ik niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:59
 
Wordt het niet tijd om elkaar in liefde te benaderen, en elkaar niet op de persoon aan te vallen. Het is een discussie, geen partij soldaten die elkaar moeten bevechten.

Wanneer iemand vermaant moet worden, doe het dan in liefde en in alle nederigheid, achten de ander hoger dan jezelf.

Laten we ons ogen daarbij richten op Hem, de Leidsman en Voleinder van ons geloof
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:59
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk eerder dat dat voor Wmijn geldt, Annette. Die klaagt voortdurend over het onbegrip, ik niet.



Ook goedemorgen Chatuliem, goed geslapen?????? Wat begin jij de week venijnig zeg......maak er eens een mooie week van zou ik zo zeggen......zonder al te veel gemopper.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Jij hebt voldoende laten merken dat toon belangrijker is dan de inhoud. Ik denk anders, ik vergooi mijn priincipes niet ter wille van de sfeer. Bij jou weet niemand waar hij aan toe is.




Niemand... zo zo ... overdrijven is ook een vak. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 1 oktober 2012, 11:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:04
 
SABINE999 schreef:
Wordt het niet tijd om elkaar in liefde te benaderen, en elkaar niet op de persoon aan te vallen. Het is een discussie, geen partij soldaten die elkaar moeten bevechten.

Wanneer iemand vermaant moet worden, doe het dan in liefde en in alle nederigheid, achten de ander hoger dan jezelf.

Laten we ons ogen daarbij richten op Hem, de Leidsman en Voleinder van ons geloof

Volledig mee eens! Hopelijk weet iedereen nu waar ie aan toe is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:05
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ook goedemorgen Chatuliem, goed geslapen?????? Wat begin jij de week venijnig zeg......maak er eens een mooie week van zou ik zo zeggen......zonder al te veel gemopper.... Knipoog smiley
Ik ben vanmorgen opgestaan met goed nieuws. Nee hoor, ik mopper niet. Als jij nu eens ophoudt met iedere keer over tongentaal te praten, of over yoga, kunnen we het met ons allen nog gezellig houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:05
 
JOL252 schreef:
Woorden hebben kracht. De tong is een wapen, wat kan helen of vernietigen. Je kunt er mee zegenen en vervloeken. Onze taak als gelovigen die de Liefde (is een persoon, is Jezus) kennen is elkaar te zegenen en niet te vergelijken met dergelijke voorbeelden om aan te duiden hoe je een persoon beleeft. Het is maar waar je je gedachten mee vult (Zwaan).

Ik noem het maar even... want ik word hier een beetje triest van ...

Hoe kom je erbij dat de tong een wapen is? Volgens Jac 3 is de tong een roer. En een roer bepaalt je route en uiteindelijk je bestemming.

Je maakt hier een onterechte tegenstelling: zegenen tegenover het vergelijken van mensen om aan te duiden hoe je ze beleeft. Dat is een bijbels gegeven. Ik lees niet dat Zwaan iemand vervloekt.

Bovendien kan iedere vrouw die bijbelteksten uit Spreuken ter harte nemen.

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:06
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ben vanmorgen opgestaan met goed nieuws. Nee hoor, ik mopper niet. Als jij nu eens ophoudt met iedere keer over tongentaal te praten, of over yoga, kunnen we het met ons allen nog gezellig houden.


jij , jij ,jij, en wat doe jij? ik heb het woord yoga tegen jou niet in mijn mond genomen en mag ik niet zeggen dat ik tongentaal niet ethisch vind terwijl jij wel van alles mag vinden over mijn christen zijn Verraste, verbaasde smiley Begrijp ik je nu goed????
Je bent nog niet goed wakker geloof ik.....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 1 oktober 2012, 11:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:08
 
CARMEN073 schreef:
Hoe kom je erbij dat de tong een wapen is? Volgens Jac 3 is de tong een roer. En een roer bepaalt je route en uiteindelijk je bestemming.

Je maakt hier een onterechte tegenstelling: zegenen tegenover het vergelijken van mensen om aan te duiden hoe je ze beleeft. Dat is een bijbels gegeven. Ik lees niet dat Zwaan iemand vervloekt.

Bovendien kan iedere vrouw die bijbelteksten uit Spreuken ter harte nemen.

Engeltje smiley

http://www.overdenkingen.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=4326&Itemid=26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk eerder dat dat voor Wmijn geldt, Annette. Die klaagt voortdurend over het onbegrip, ik niet.

Die accepteerd dat jij op jou manier denkt chat, ze is het enkel niet met je eens. Probeer dat ook eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:16
 
JOL252 schreef:
http://www.overdenkingen.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=4326&Itemid=26

Ja, ik begrijp het verhaal; toch is de tong geen wapen. Daar zit toch wel een essentieel verschil in. Maar das te diepgaand en volledig off-topic.

Ik vind niet dat Zwaan zich heeft schuldig gemaakt aan de zaken genoemd onder jouw linkje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:17
 
CARMEN073 schreef:
Ja, ik begrijp het verhaal; toch is de tong geen wapen. Daar zit toch wel een essentieel verschil in. Maar das te diepgaand en volledig off-topic.

Ik vind niet dat Zwaan zich heeft schuldig gemaakt aan de zaken genoemd onder jouw linkje.


Dat zal wel niet want jij vind het humor als iemand een vogelspin hier neerzet met die tekst erbij......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:20
 
CARMEN073 schreef:
Ja, ik begrijp het verhaal; toch is de tong geen wapen. Daar zit toch wel een essentieel verschil in. Maar das te diepgaand en volledig off-topic.

Ik vind niet dat Zwaan zich heeft schuldig gemaakt aan de zaken genoemd onder jouw linkje.


Dat mag je vinden. Ik denk er anders over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:20
 
ANNETTE792 schreef:
Die accepteerd dat jij op jou manier denkt chat, ze is het enkel niet met je eens. Probeer dat ook eens.
Als ze dat zou doen, zou ze niet voortdurend er op terug willen komen. Van mij kan je veel zeggen, ik geef mijn mening, en zeg daar heel vaak bij dat het mijn mening is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:46
 
CHATULIEM619 schreef:
Als ze dat zou doen, zou ze niet voortdurend er op terug willen komen. Van mij kan je veel zeggen, ik geef mijn mening, en zeg daar heel vaak bij dat het mijn mening is.


Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley mijn mond viel net even open.......niet te geloven.....ik kom er op terug.....nou ja.... Smiley met dichtgeplakte mond
Ga mijn slaapkamer maar poetsen, lijkt me verstandiger.....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 1 oktober 2012, 11:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:52
 
En willen jullie nu ophouden met kibbelen?!! Anders neem ik jullie ff mee naar buiten... Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 11:56
 
CHATULIEM619 schreef:
Als ze dat zou doen, zou ze niet voortdurend er op terug willen komen. Van mij kan je veel zeggen, ik geef mijn mening, en zeg daar heel vaak bij dat het mijn mening is.


Dat ik yoga prettig vind en in tongen spreken raar vind is ook heel gewoon mijn eigen mening Chatuliem........ Engeltje smiley en soms vind ik jouw stukken zo verderfelijk dat ze dat commentaar nodig hebben.....(ik citeer nu iemand...)


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 1 oktober 2012, 11:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 12:02
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat ik yoga prettig vind en in tongen spreken raar vind is ook heel gewoon mijn eigen mening Chatuliem........ Engeltje smiley en soms vind ik jouw stukken zo verderfelijk dat ze dat commentaar nodig hebben.....(ik citeer nu iemand...)
En ga ik dan lopen te klagen als je commentaar levert? Het is gewoon jammer als je voortdurend de discussie naar jezelf toe haalt, dat doet niemand goed..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 12:06
 
En toen was het maandagmorgen....
Ben blij dat ik hem anders begonnen ben.....!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 12:08
 
CHATULIEM619 schreef:
En ga ik dan lopen te klagen als je commentaar levert? Het is gewoon jammer als je voortdurend de discussie naar jezelf toe haalt, dat doet niemand goed..


Je klaagt voordurend Chatuliem, je opmerkingen doen het forum geen goed, realiseer je dat eens.........
Sommige opmerkingen plaatsten heeft totaal geen meerwaarde.....Waarom moet je zo nodig een stuk wat ik mooi vind weer esotorisch noemen? Behalve dat het dat niet is komt het wat stokerig over......ik heb een mooie discussie met Bastiaan, wat doe jij weer? Moet er weer zo nodig wat vervelends over zeggen.......Laat een ander eens.....
Zal ik je nu ook iedere keer lastig vallen met yoga? Of wat ik vind van praten in tongen? Of dat ik evangelie gemeentes niets mijn ding vind?
Respecteer een ander zijn/haar mening eens, net wat Annette al schrijft.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 12:09
 
ZEELAND736 schreef:
En toen was het maandagmorgen....
Ben blij dat ik hem anders begonnen ben.....!!!!!



Wat bedoel je nu te zeggen Zeeland?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 12:34
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je klaagt voordurend Chatuliem, je opmerkingen doen het forum geen goed, realiseer je dat eens.........
Sommige opmerkingen plaatsten heeft totaal geen meerwaarde.....Waarom moet je zo nodig een stuk wat ik mooi vind weer esotorisch noemen? Behalve dat het dat niet is komt het wat stokerig over......ik heb een mooie discussie met Bastiaan, wat doe jij weer? Moet er weer zo nodig wat vervelends over zeggen.......Laat een ander eens.....
Zal ik je nu ook iedere keer lastig vallen met yoga? Of wat ik vind van praten in tongen? Of dat ik evangelie gemeentes niets mijn ding vind?
Respecteer een ander zijn/haar mening eens, net wat Annette al schrijft.......
Vertel me eens waar ik volgens jou geklaagd heb over je bijdrages? Ik heb wel voortdurend gelezen hoe jij je aangevallen voelt, en hoe snel jij je slachtoffer voelt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 13 Volgende
Pagina 7 van 13