ChristianMatch
 


Forum

De zonde van homoseksuele praktijk ...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:17
 
CARMEN073 schreef:
Zwaan deelt hier iets persoonlijks op het forum waarmee zij het moeilijk heeft gehad.

Het meest lage en misselijke wat je dan kunt doen is m.i. iemand aanvallen en onderuit halen.

Maar goed, we moeten allemaal doen waar we goed in zijn niet waar?

ik val haar niet aan, maar ben van mening aan het wisselen, probeer het te snappen hoe sommigge cristenen zijn, ik lees ze graag mensen wil redden, het evangelie wil brengen onder mensen en aan de ander ekant lees ik reacties over zondaren dat ik denk Smiley die vol vragen zit hoe wil jij zondaren redden als je niet weet er mee om te gaan, welke mensen wil jezus redden? zondaren, criminelen, hoeren, homo,s hetorosexuelen die zijn afgedwaald met sex en naar bv een parking gaan. Als jezus zou leven zou hij denk ik die mensen opzoeken, om ze te redden en te helpen. geduld met ze hebben, begrip, dit verbaasd me, iemand die het evangelie wil brengen onder mensen, maar niet weet hoe met mensen om te gaan, ze van zich afkeert omdat ze een zonde hebben. Ze niet meteen het evangelie aannemen, laat je ze vallen en komt als vrijwilliger niet meer opdagen. het verbaasd me , in mijn ogen is er niet veel inzicht in de mens etc. maar meer kerkelijke dingen in de hersenen gestampt, maar praktijk Smiley die vol vragen zit En zo iemand wil anderen mensen leren over jezus? zondaren redden, leren over jezus? of ben ik nou zo negatief hoe ik er tegen aan kijk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:26
 
JOL252 schreef:
Yep, dus geen verantwoording te nemen, de ander doet het ...
Ik neem geen verantworoding voor wat ik niet schrijf Jol. Dat zou jij ook niet doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:50
 
PETRA944 schreef:
ik val haar niet aan, maar ben van mening aan het wisselen, probeer het te snappen hoe sommigge cristenen zijn, ik lees ze graag mensen wil redden, het evangelie wil brengen onder mensen en aan de ander ekant lees ik reacties over zondaren dat ik denk Smiley die vol vragen zit hoe wil jij zondaren redden als je niet weet er mee om te gaan, welke mensen wil jezus redden? zondaren, criminelen, hoeren, homo,s hetorosexuelen die zijn afgedwaald met sex en naar bv een parking gaan. Als jezus zou leven zou hij denk ik die mensen opzoeken, om ze te redden en te helpen. geduld met ze hebben, begrip, dit verbaasd me, iemand die het evangelie wil brengen onder mensen, maar niet weet hoe met mensen om te gaan, ze van zich afkeert omdat ze een zonde hebben. Ze niet meteen het evangelie aannemen, laat je ze vallen en komt als vrijwilliger niet meer opdagen. het verbaasd me , in mijn ogen is er niet veel inzicht in de mens etc. maar meer kerkelijke dingen in de hersenen gestampt, maar praktijk Smiley die vol vragen zit En zo iemand wil anderen mensen leren over jezus? zondaren redden, leren over jezus? of ben ik nou zo negatief hoe ik er tegen aan kijk?



Evangeliseren is mensen na de Bijbel verwijzen want daar staan alle antwoorden in.

<><

Zwaan


Laatst aangepast door
ZWAAN995
op dinsdag 2 oktober 2012, 20:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:15
 
PETRA944 schreef:
ik val haar niet aan, maar ben van mening aan het wisselen, probeer het te snappen hoe sommigge cristenen zijn, ik lees ze graag mensen wil redden, het evangelie wil brengen onder mensen en aan de ander ekant lees ik reacties over zondaren dat ik denk Smiley die vol vragen zit hoe wil jij zondaren redden als je niet weet er mee om te gaan, welke mensen wil jezus redden? zondaren, criminelen, hoeren, homo,s hetorosexuelen die zijn afgedwaald met sex en naar bv een parking gaan. Als jezus zou leven zou hij denk ik die mensen opzoeken, om ze te redden en te helpen. geduld met ze hebben, begrip, dit verbaasd me, iemand die het evangelie wil brengen onder mensen, maar niet weet hoe met mensen om te gaan, ze van zich afkeert omdat ze een zonde hebben. Ze niet meteen het evangelie aannemen, laat je ze vallen en komt als vrijwilliger niet meer opdagen. het verbaasd me , in mijn ogen is er niet veel inzicht in de mens etc. maar meer kerkelijke dingen in de hersenen gestampt, maar praktijk Smiley die vol vragen zit En zo iemand wil anderen mensen leren over jezus? zondaren redden, leren over jezus? of ben ik nou zo negatief hoe ik er tegen aan kijk?

Ik had het niet over jou Petra.

Als ik het goed begrepen heb ging Zwaan niet naar het vrijwilligerswerk om te evangeliseren, maar om iets te doen te hebben. Als je dat niet meer leuk vindt dan ben je idd vrij om niet meer te gaan. Daarover hoef je aan niemand verantwoording af te leggen. Al helemaal niet aan onbekende mensen op een anoniem forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:17
 
Want evangeliseren is iets dat lig je of dat lig je niet weet dan de juiste antwoorden te geven want als je iets niet weet dan kan je er beter niet mee beginnen. Er zijn zovele vormen om te evangeliseren bij de ene een speldenknop de ander een vingerhoed, kopje of emmer vol kan je het evangelie kwijt. De ene staat open voor geloof de ander niet die mensen die open staan kan je meer kwijt dan iemand die er niet open voor staat. Je iemand wat opleggen terwijl het niet open staat is parels voor de zwijnen gooien wat men je vertrapt heeft weinig nut. Daar hoef je je tijd niet aan te besteden aan spotters maar mensen die hongerig zijn geef je te eten te drinken waar men om vraagt. Je hele hebben en houden voor Christus. De Here ziet het hart aan van alle mensen die Hem waarlijk lief hebben. Als we iets niet weten vraag de Here om hulp Hij geeft ons de juiste antwoorden om te zeggen door Zijn Woord heen. Daar hoort ook onderwijs bij en vermanen niet alleen met liefde alles bedekken je hoort iemand ook te tuchtigen. Jezus tuchtigt ook mensen en zijne vele apostelen die met Hem waren gaven onderwijs aan de heiden en joden. Loop de jaren door nu 2012 mensen accepteren dat niet en willen zelf alles onderzoeken alleen weet men niet waar men moet zoeken en zoeken vanuit verkeerde bronnen en groeit men verder vanuit verkeerde wortels en volgroeit men van distelen en dorens wat niet groei van vruchten kan geven. Zoek de juiste gezonde deel op door Gods Woord de Bijbel heen. Lees en aanvaard de schriften want alles staat opgeschreven.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:17
 
ZWAAN995 schreef:
Evangeliseren is mensen na de Bijbel verwijzen want daar staan alle antwoorden in.

<><

Zwaan

maar dat moet je toch doen met de liefde van jezus in je hart zwaan? met liefde voor de mensen en niet met veroordeel? ik zag dat je een ander topic had geopend over niet veroordelen, maar in dit topic, schrijf je een heftig oordeel neer over homo,s dat ze de hoogstverachtelijke zonde hebben, hoe kun je ze zo de weg naar jezus toe leiden? als je ze zo op gods woorden wijst? wat trouwens gods woorden niet zijn, naar mijn mening. komt op mij over als geknakt riet nog verder kapot trappen. ben het best met veel dingen met je eens die je schrijft over geloof, maar sommigge dingen begrijp ik niet van je vraag es aan god of hij je wil laten zien hoe hij homo,s ziet, heb ik ook wel es gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:21
 
CARMEN073 schreef:
Zwaan deelt hier iets persoonlijks op het forum waarmee zij het moeilijk heeft gehad.

Het meest lage en misselijke wat je dan kunt doen is m.i. iemand aanvallen en onderuit halen.

Maar goed, we moeten allemaal doen waar we goed in zijn niet waar?


Zwaan moet maar tegen een stootje kunnen, vind je niet?
Kijk wat voor schandaligs zij keer op keer op forum zet over mensen met een andere geaardheid- Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:22
 
PIETER649 schreef:
Zwaan moet maar tegen een stootje kunnen, vind je niet?
Kijk wat voor schandaligs zij keer op keer op forum zet over mensen met een andere geaardheid- Boze smiley

Als we zo redeneren wordt het aan beide kanten steeds harder hé.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:31
 
CARMEN073 schreef:
Als we zo redeneren wordt het aan beide kanten steeds harder hé.



jouw naam op cm is carmen, maar wat is je echte naam? pot of ketel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik verbaas mij oprecht dat CM accepteerd dat er binnen dit topic op deze wijze over mensen met een andere geaardheid gesproken mag worden.
Persoonlijk vind ik het WALGELIJK Zieke smiley

Buiten dat het walgelijk is, is het ook bijzonder irritant dat de stortvloed aan veroordelingen, insinuaties en zelfs sommige regelrechte leugens maar door blijft gaan zonder op bijdragen van anderen te reageren.

Vandaar dat ik ook mn grenzen maar es op ga rekken, jij snap?

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:34
 
PIETER649 schreef:
jouw naam op cm is carmen, maar wat is je echte naam? pot of ketel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik verbaas mij oprecht dat CM accepteerd dat er binnen dit topic op deze wijze over mensen met een andere geaardheid gesproken mag worden.
Persoonlijk vind ik het WALGELIJK Zieke smiley

Buiten dat het walgelijk is, is het ook bijzonder irritant dat de stortvloed aan veroordelingen, insinuaties en zelfs sommige regelrechte leugens maar door blijft gaan zonder op bijdragen van anderen te reageren.

Vandaar dat ik ook mn grenzen maar es op ga rekken, jij snap?

Lachende smiley

Ik vind het woord ``pot`` hier echt niet kunnen, Pieter Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:39
 
Wij MOETEN oordelen, namelijk of een leer goed of fout is. Anders worden wij bedrogen door de Tegenstander:

1 Johannes 4:1: “Geliefden, geloof niet elke geest, maar beproef de geesten of zij uit God zijn; want er zijn veel valse profeten uitgegaan in de wereld”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:50
 
ZWAAN995 schreef:
Wij MOETEN oordelen, namelijk of een leer goed of fout is. Anders worden wij bedrogen door de Tegenstander:

1 Johannes 4:1: “Geliefden, geloof niet elke geest, maar beproef de geesten of zij uit God zijn; want er zijn veel valse profeten uitgegaan in de wereld”

het doet me denken aan toen ik jezus ontdekte, ik was 20 of 21, dus ging na een kerk, las de bijbel en moest alles nog leren, in de kerk waren cristenen, na de dienst gingen ze samen koffiie en thee drinken, ik ging na de ruimte en wat stond daar, was een paar keer na de kerk geweest, had verteld mijn man bij een muziekband werkte. er hing opeens een grote lijst in de kantine met grote letters, muziek van de duivel, eerste plaats stond de band waar me man voor werkte en niemand zei meer wat tegen me, de voorganger verzocht me vriendelijk om een andere kerk te zoeken, was te verlegen om er tegen in te gaan en ben gegaan , maar dacht als Jezus er nu was zou hij nu net naar die band gaan. gevolg is dat ik me afkeerde van de kerk, minder de bijbel elzen en van god weer afdwaalde. moet er aan denken aan zulke cristennen als ik jou zo lees, ze bedoelen het goed maar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:02
 
PIETER649 schreef:
jouw naam op cm is carmen, maar wat is je echte naam? pot of ketel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik verbaas mij oprecht dat CM accepteerd dat er binnen dit topic op deze wijze over mensen met een andere geaardheid gesproken mag worden.
Persoonlijk vind ik het WALGELIJK Zieke smiley

Buiten dat het walgelijk is, is het ook bijzonder irritant dat de stortvloed aan veroordelingen, insinuaties en zelfs sommige regelrechte leugens maar door blijft gaan zonder op bijdragen van anderen te reageren.

Vandaar dat ik ook mn grenzen maar es op ga rekken, jij snap?

Lachende smiley


Nee Pieter daar snap ik helemaal niets van. Als ik op dit topic iets verkeerds heb gezegd over mensen met een andere geaardheid dan hoor ik dit heel graag van je. Kan ik mn excuses aanbieden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:17
 
ZWAAN995 schreef:
Evangeliseren is mensen na de Bijbel verwijzen want daar staan alle antwoorden in.

<><

Zwaan


oh...

Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:21
 
CARMEN073 schreef:
Nee Pieter daar snap ik helemaal niets van. Als ik op dit topic iets verkeerds heb gezegd over mensen met een andere geaardheid dan hoor ik dit heel graag van je. Kan ik mn excuses aanbieden.



pfffff.. Gefrustreerde smiley

Heb ik jouw naam genoemd Carmen???

nee dus.

we hadden het over Zwaan, weet je heel goed dus ga nou niet de nar uithangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:21
 
overbodig

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 2 oktober 2012, 21:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:24
 
PIETER649 schreef:
Zwaan moet maar tegen een stootje kunnen, vind je niet?
Kijk wat voor schandaligs zij keer op keer op forum zet over mensen met een andere geaardheid- Boze smiley

Ja hoor ik kan tegen een stootje.

Knipoog smiley

Mijn naam is Zwaan


Laatst aangepast door
ZWAAN995
op dinsdag 2 oktober 2012, 21:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:27
 


Ja met Zwaan aangenaam kennis te maken.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:28
 
Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:28
 
PIETER649 schreef:
pfffff.. Gefrustreerde smiley

Heb ik jouw naam genoemd Carmen???

nee dus.

we hadden het over Zwaan, weet je heel goed dus ga nou niet de nar uithangen.

Nee ik had geen idee dat je het over Zwaan had; je noemt namelijk weldegelijk mijn naam Carmen. Met daarbij de vraag of ik niet pot of ketel heet. Wat ik als verwijt interpreteer.

Ik vind het jammer dat je je verlaagt tot het oprekken van jouw grenzen omdat je vindt dat een ander de grens passeert. Heb je gelijk geen recht van spreken meer volgens mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:34
 
CARMEN073 schreef:
Nee ik had geen idee dat je het over Zwaan had; je noemt namelijk weldegelijk mijn naam Carmen. Met daarbij de vraag of ik niet pot of ketel heet. Wat ik als verwijt interpreteer.

Ik vind het jammer dat je je verlaagt tot het oprekken van jouw grenzen omdat je vindt dat een ander de grens passeert. Heb je gelijk geen recht van spreken meer volgens mij.


Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:22

PIETER649 schreef:
Zwaan moet maar tegen een stootje kunnen, vind je niet?
Kijk wat voor schandaligs zij keer op keer op forum zet over mensen met een andere geaardheid-


Carmen reageerde met:
Als we zo redeneren wordt het aan beide kanten steeds harder hé.



Mijn pot-ketel opmerking ging over jou, dat klopt.
Maar dan wel over jouw opmerking over het harder worden van het reageren.
Leek mij vrij duidelijk....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:45
 
ZWAAN995 schreef:
Evangeliseren is mensen na de Bijbel verwijzen want daar staan alle antwoorden in.

<><

Zwaan

maar hoe doe je dat, zoals ik mee maakte op me 20ste? want de popmuziek is van de duivel, want in d ebijbel staat ...en ze zongen the devil made me do it. En ben het ermee een dat er een verkeerde geest om sommigge bands bestaat, een geest waarvan bandleden vaak zelf onbewust van onder invloed zijn. En hoe gaan cristenen erop af??? Jullie zijn van de duivel, lekkerre evangelisatie. ik denk dat een hoop cristenen verkeerd evangeliseren, ook tegenover homo,s en daardoor jaag je ze nou net weg van jezus. `jezus zou het denk ik anders doen, met wijsheid, inzicht en echte liefde en begrip voor de personen en niet met oordeel zo denk ik erover
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:45
 
PIETER649 schreef:
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:22

PIETER649 schreef:
Zwaan moet maar tegen een stootje kunnen, vind je niet?
Kijk wat voor schandaligs zij keer op keer op forum zet over mensen met een andere geaardheid-


Carmen reageerde met:
Als we zo redeneren wordt het aan beide kanten steeds harder hé.



Mijn pot-ketel opmerking ging over jou, dat klopt.
Maar dan wel over jouw opmerking over het harder worden van het reageren.
Leek mij vrij duidelijk....
en toch is ze wel lief hoor Pieter....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:48
 
CHATULIEM619 schreef:
en toch is ze wel lief hoor Pieter....

Chat heb ik 1x gesproken met activiteiten bij Zeegse was erg gezellig.
Had wat georganiseerd met paar mensen in 2010 geslaagde avond.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:49
 
CHATULIEM619 schreef:
en toch is ze wel lief hoor Pieter....


grijp je kans dat Chatje!!!
zelf ben ik al voorzien dus ik ga er niet achteraan...


(en ware ik vrijgezel, mocht fikkie ook mijn portie hebben)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:50
 
ZWAAN995 schreef:
Chat heb ik 1x gesproken met activiteiten bij Zeegse was erg gezellig.
Had wat georganiseerd met paar mensen in 2010 geslaagde avond.

<><

Zwaan
Helaas Zwaan, ik bedoelde Carmen. Maar jij bent ook wel lief hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:55
 
PIETER649 schreef:
grijp je kans dat Chatje!!!
zelf ben ik al voorzien dus ik ga er niet achteraan...


(en ware ik vrijgezel, mocht fikkie ook mijn portie hebben)


Chat zie ik als een geestelijke broeder in de Heer.
We zijn niet overal mee eens dat heeft elk mens toch?
Chat zou mijn vader kunnen zijn.

Zo heb ik liever iemand van tussen 30 tot 38 jaar.
Dan zijn de verhouding beter hé.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:56
 
CHATULIEM619 schreef:
Helaas Zwaan, ik bedoelde Carmen. Maar jij bent ook wel lief hoor.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 22:02
 
CHATULIEM619 schreef:
en toch is ze wel lief hoor Pieter....

Gaan jullie maar eens samen daten, passen vast goed bij elkaar..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 22:06
 
ZWAAN995 schreef:
Lachende smiley

jammer dat je op sommigge dingen geen antwoord geeft, das makkelijk hoef je niet over je zelf na te denken en lul je er gewoon over heen. net zoals op me vraag waar je uit de bijbel haalt dat homo zijn de hoogstverachtelijke zonde is, vervolgens lul je er overheen, opent topics over niet oordelen, over zonde, over de gruwelijkste allertijden met die foto allemaal in naam van god Smiley die vol vragen zit ga geen energie meer steken om, met jou van mening te wisselen. eerlijk antwoorden doe je niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 Volgende
Pagina 12 van 13