ChristianMatch
 


Forum

De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:38
 
De Islam is een totalitair systeem.
En dat totalitaire systeem is niets ontziend.

Dat onze Trix een zeer grote , dubieuze rol speelt in het gebeuren in Nederland lijkt mij heel duidelijk.

Ik ben en niet een voorstander van Barry Soetoro zoals Barack Obama feitelijk heet en ik ben geen vriend van de Bilderberger Trix.
In feite zijn ze allebei slecht nieuws.

Maar ook nu zullen mensen achter Barry Soetoro aanblijven lopen en onze Trix blijven eren.

Even voor de duidelijkheid......Barry kon vorige week Benjamin Nethanyahu niet ontvangen maar wel Morsi.......de nieuwe moslim broederschap baas van Egipte.

Misschien geen groot nieuws in Nderland maar voor Israel weer een bewijs dat Barry geen enkel belang heeft om Israel te steunen in haar strijd tegen die gek van een Ahmedinejad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 18:23
 
Hallo Cortazar

Die Amedinejad heeft las ik ,voor de VN gesproken en heeft het ook over de Mahdi gehad en Jesus Christus zou dan zijn helpen zijn.
President Morsi (Egypte) wil Jerusalem als hoofdstad voor Palestina!!.
Maar Iran gaat ervan uit dat er een wereldwijde Islamitische rijk komt met de Mahdi aan de macht en Jesus als helper ,voor Joden en Christenen is dan geen plaats meer en als laatste de ongelovigen enz ook.
Natuurlijk kan je nagaan ,dat dit echt vals is ,want alleen de Heer Jesus zal met zijn terugkeer de macht hebben en dan staat ook in de bijbel ,dat zijn terugkeer pas na de wetteloze mens is die aan de macht is ,want door Jesus adem zal die vernietigd worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 19:31
 
CORTAZAR588 schreef:
De Islam is een totalitair systeem.
En dat totalitaire systeem is niets ontziend.

Dat onze Trix een zeer grote , dubieuze rol speelt in het gebeuren in Nederland lijkt mij heel duidelijk.

Ik ben en niet een voorstander van Barry Soetoro zoals Barack Obama feitelijk heet en ik ben geen vriend van de Bilderberger Trix.
In feite zijn ze allebei slecht nieuws.

Maar ook nu zullen mensen achter Barry Soetoro aanblijven lopen en onze Trix blijven eren.

Even voor de duidelijkheid......Barry kon vorige week Benjamin Nethanyahu niet ontvangen maar wel Morsi.......de nieuwe moslim broederschap baas van Egipte.

Misschien geen groot nieuws in Nderland maar voor Israel weer een bewijs dat Barry geen enkel belang heeft om Israel te steunen in haar strijd tegen die gek van een Ahmedinejad.
Zeg Cort, bij een ander topic heb je het erover dat er zo weinig respect voor gezag is, en je doet eigenlijk hetzelfde hier. Ik heb ff onderzocht hoe je aan die andere naam kwam van Barack Obama, en idd het was de naam van zijn stiefvader. En het gebeurt wel vaker dat een kind de naam van de stiefvader wil aannemen, omdat de echte vader zich niet wil laten zien?
En Barry is de roepnaam van Barack, dus daar is ook niets mis mee.
Waar was trouwens je kritiek op Bush, die door de christenen op handen gedragen werd, maar ondertussen als de grootste crimineel handelde. En heb je wel eens van Karl Rove gehoord, zijn campagneleider, die gewoon de tegenkandidaat afschilderde als homo???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 21:36
 
Ja je hebt gelijk over Bush ...
Dat is een totale tonto ,een vollidiot , een echte zwakbegaafde.

Waarom zeg ik dat ?
Omdat hij amper wist waar hij het over had.
Omdat hij absoluut geen idee had waar de oorlog in irak omging , noch dat hij toegeeft ( logischerwijs ) dat hij bij de aanval op de Twin Towers was betrokken.

Het is allemaal doorgestoken kaart en Bush is lid van allerlei occulte clubs waaronder Skull and Bones.
Overigens zowel Bush als Barry maken het satans teken met hun wijsvinger en pink.
Dit is onder Satanisten een zeer bekende en aanvaarde groet.

Een ding kunnen we Barry Soetoro wel nageven ( net als Trix ) .....
ze kunnen liegen dat het gedrukt staat want iedereen tuint / schijnt erin te tuinen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 19:10
 
Oh dus Barack obama maakt dat teken met die wijsvinger en pink ook?
dat was me idd niet opgevallen nog.
dat is idd het teken dat ze lucifer aanprijzen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 19:13
 
GANDALF639 schreef:
Oh dus Barack obama maakt dat teken met die wijsvinger en pink ook?
dat was me idd niet opgevallen nog.
dat is idd het teken dat ze lucifer aanprijzen.
In internationaal sign language betekent h wijsvinger duim en pink omhoog I love you.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 00:30
 
een film die ik jaren geleden zag:

the obama deception, op youtube, nl. ondertiteld. Toen iig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDWIN451





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 20:16
 
Walid Shoebat heeft een hele interessante kijk op de islam en zoals hij ook stelt: de paus is echt niet de antichrist! Het katholieke geloof (en dus de paus) geloven gewoon dat Jezus de Zoon is en kijk dan eens naar 1 Johannes 2:18-23:
Wie is de leugenaar dan wie loochent, dat Jezus de Christus is? Dit is de antichrist, die de Vader en de Zoon loochent. Een ieder, die de Zoon loochent, heeft ook de Vader niet. Wie de Zoon belijdt, heeft ook de Vader.
Het Vaticaan zal echt geen onthoofdingen plaats laten vinden hoor.

De koran is het antwoord van satan op de Bijbel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2