ChristianMatch
 


Forum

Een vrouwenhart
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:13
 
FRANKT627 schreef:
Zie je wel, jij wenst me een 'gevallen vrouw' toe. Mooi is dat. Als je zo onlief tegen me blijft doen dan verleng ik mijn abo met 2 maanden als straf. Voila Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Cool Clown smiley Ik roep alle dames op om onlief tegen Frank te gaan doen. Dan blijft hij nog een tijdje.

On topic: vrouwenhart een raar iets eigenlijk, al zeg ik het zelf Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:22
 
ANNA415 schreef:
Cool Clown smiley Ik roep alle dames op om onlief tegen Frank te gaan doen. Dan blijft hij nog een tijdje.

On topic: vrouwenhart een raar iets eigenlijk, al zeg ik het zelf Knipoog smiley

Een mooi vrouwenhart is het koesteren waard. Je moet het niet veroveren want dat is bezittiger maar als je een vrouw treft met een mooi hart en je draagt er zorg voor dan heb je vast een leuke en lange tijd samen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:25
 
KABOUTER722 schreef:
verschil in dezen is alleen dat negativiteit van jou wel geaccepteerd wordt en van mij niet. (iets met 'meten met twee maten'...)

maar 't zal mij worst wezen.

De negativiteit van Frank is gewoon dollen met elkaar. Jij zet echt iets neer waar duidelijk een andere toon in zit. Ook gezien je reactie op je moeder in het forum, doet mij de opmerking in dit topic niet lezen als een grapje. Ik lees er verbitterheid en woede in. (dat is mijn interpretatie zonder dat ik je verder ken)

Ik heb het gevoel dat je moeder zoveel invloed op je leven heeft gehad, dat het nu nog altijd weergalmt in je leven en je kijk op en benadering van vrouwen negatief beinvloed. Dat vind ik jammer.

En ja er zijn hier geheid serpenten van vrouwen (zeker als je sommige bitchfights op het forum leest), en ja er zijn ook klootzakken van kerels op CM. Maar laat dat niets af doen aan wie jij bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:06
 
FRANKT627 schreef:
Een mooi vrouwenhart is het koesteren waard. Je moet het niet veroveren want dat is bezittiger maar als je een vrouw treft met een mooi hart en je draagt er zorg voor dan heb je vast een leuke en lange tijd samen. Lachende smiley

Ziehier de tegenstrijdigheid:

"Een mooi vrouwenhart..."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:33
 
KABOUTER722 schreef:
Ziehier de tegenstrijdigheid:

"Een mooi vrouwenhart..."

Ik geef het op...je ziet overal spoken...je sluit je echt af...je wilt niet inzien dat het anders ook kan.

Ik was ooit getrouwd. Mijn ex had aan 1 man niet genoeg. Mijn vader en zwager kregen zelfs van haar het aanzoek om met haar het bed te delen. Hoe laag ben je dan gevallen??? De andere zaken die ze nog deed vertel ik maar liever niet. Na drie jaar huwelijk was er eindelijk de bevrijding (lees: scheiding)

Vorig jaar leer ik hier 2 vrouwen kennen. Terwijl ik met één er van wat had was ze lekker meer dan 100 mails aan het schrijven naar een man die je hier ook veel op her forum ziet. Plus dat ze nog eens wat kaarten naar zijn huisadres stuurde. Hoewel de bewijzen er waren ontkende ze alles...

Nadien leerde ik een enorm lieve vrouw kennen. Het klikte heeeeeel goed en ze beloofde me een hemel op aarde. Nog nooit heb ik zoveel van iemand gehouden als van haar. Uiteindelijk maakte ze het uit en ondanks ze me heel graag zag, zei ze me zelf, was het net alsof die breuk haar niets deed en ging zich lekker amuseren. Dat kwam hard aan. Ik ben er heel lang ziek van geweest. In alle vormen want enkele maanden na die breuk kreeg ik zelfs een lichte hartaanval door alle emoties.

Dit jaar leerde ik een gescheiden vrouw op CM kennen. We konden goed opschieten, hadden elkaar al ontmoet en ja we hadden ook al gezoend. Na enige tijd kwam de aap uit de mouw...ze was nog getrouwd. Ze durft niet weg bij haar man hoewel dat wel het beste zou zijn voor haar. Weer een klap voor mij. Weer in de put, weer die vragen 'waarom ik steeds'...

Ik heb dus ook mijn tegenslagen gehad en zelfs nog meer dan ik hier beschreven heb. Indien ik nu elke vrouw moest bezien als een hoer of een leugenaar of een labiel mens kon ik maar beter ergens in de woestijn of op de maan gaan wonen. Ver weg van al die vrouwen en zeker geen internet meer want de verleiding om dan op een site te gaan staan en op alle vrouwen te gaan spugen zou groot zijn.

Neen, zo denk ik dus niet over de vrouwen. Ik had gewoon de tegenslag enkele vrouwen te hebben gekend die niet koosjer waren. Zelfs dat vind ik van mij al geen mooie uitdrukking maar ik wil maar even weergeven dat er behalve die enkelingen er veel meer vrouwen zijn die het wel goed menen én het goed doen. Ik blijf vertrouwen in de vrouwen en in de mens in het algemeen. Als ik met een wantrouwen door het leven zou gaan ben ik binnen de korste keren paranoide en dan heeft het leven geen kwaliteit meer.

Misschien heb jij genoeg van de vrouwen. Dat kan ik begrijpen. Dat had ik ook wel eens. Gewoon effe rusten. Dat rusten bij mij ging niet gepaard met een afschuw en lelijke en onterechte uitingen over vrouwen. Je kan er wel eens een grapje over maken maar daar moet het ook bij blijven. Soms lees ik wel eens uitingen (op een anderes site) gedaan door vrouwen over mannen zoals jij die doet hier op het forum over de vrouwen. Wel, die uitingen van die vrouwen doen me verdriet. Want in hun ogen is elke man een bedrieger, een dronkelap, een gokker, een hoerenloper...dat doet pijn als je zoiets leest.

Ik vind het echt heel onterecht hoe je over dé vrouwen praat. Het is ronduit smerig en gelogen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:15
 
FRANKT627 schreef:
Een mooi vrouwenhart is het koesteren waard. Je moet het niet veroveren want dat is bezittiger maar als je een vrouw treft met een mooi hart en je draagt er zorg voor dan heb je vast een leuke en lange tijd samen. Lachende smiley


Heel mooi gezegd frank.........!


Laatst aangepast door
JOANNIE702
op vrijdag 28 december 2012, 10:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:19
 
KABOUTER722 schreef:
Ziehier de tegenstrijdigheid:

"Een mooi vrouwenhart..."


Men, je bent nogal wat tegengekomen! Dat spijt me oprecht voor jou.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:39
 
FRANKT627 schreef:
Ik geef het op...je ziet overal spoken...je sluit je echt af...je wilt niet inzien dat het anders ook kan.

Ik was ooit getrouwd. Mijn ex had aan 1 man niet genoeg. Mijn vader en zwager kregen zelfs van haar het aanzoek om met haar het bed te delen. Hoe laag ben je dan gevallen??? De andere zaken die ze nog deed vertel ik maar liever niet. Na drie jaar huwelijk was er eindelijk de bevrijding (lees: scheiding)

Vorig jaar leer ik hier 2 vrouwen kennen. Terwijl ik met één er van wat had was ze lekker meer dan 100 mails aan het schrijven naar een man die je hier ook veel op her forum ziet. Plus dat ze nog eens wat kaarten naar zijn huisadres stuurde. Hoewel de bewijzen er waren ontkende ze alles...

Nadien leerde ik een enorm lieve vrouw kennen. Het klikte heeeeeel goed en ze beloofde me een hemel op aarde. Nog nooit heb ik zoveel van iemand gehouden als van haar. Uiteindelijk maakte ze het uit en ondanks ze me heel graag zag, zei ze me zelf, was het net alsof die breuk haar niets deed en ging zich lekker amuseren. Dat kwam hard aan. Ik ben er heel lang ziek van geweest. In alle vormen want enkele maanden na die breuk kreeg ik zelfs een lichte hartaanval door alle emoties.

Dit jaar leerde ik een gescheiden vrouw op CM kennen. We konden goed opschieten, hadden elkaar al ontmoet en ja we hadden ook al gezoend. Na enige tijd kwam de aap uit de mouw...ze was nog getrouwd. Ze durft niet weg bij haar man hoewel dat wel het beste zou zijn voor haar. Weer een klap voor mij. Weer in de put, weer die vragen 'waarom ik steeds'...

Ik heb dus ook mijn tegenslagen gehad en zelfs nog meer dan ik hier beschreven heb. Indien ik nu elke vrouw moest bezien als een hoer of een leugenaar of een labiel mens kon ik maar beter ergens in de woestijn of op de maan gaan wonen. Ver weg van al die vrouwen en zeker geen internet meer want de verleiding om dan op een site te gaan staan en op alle vrouwen te gaan spugen zou groot zijn.

Neen, zo denk ik dus niet over de vrouwen. Ik had gewoon de tegenslag enkele vrouwen te hebben gekend die niet koosjer waren. Zelfs dat vind ik van mij al geen mooie uitdrukking maar ik wil maar even weergeven dat er behalve die enkelingen er veel meer vrouwen zijn die het wel goed menen én het goed doen. Ik blijf vertrouwen in de vrouwen en in de mens in het algemeen. Als ik met een wantrouwen door het leven zou gaan ben ik binnen de korste keren paranoide en dan heeft het leven geen kwaliteit meer.

Misschien heb jij genoeg van de vrouwen. Dat kan ik begrijpen. Dat had ik ook wel eens. Gewoon effe rusten. Dat rusten bij mij ging niet gepaard met een afschuw en lelijke en onterechte uitingen over vrouwen. Je kan er wel eens een grapje over maken maar daar moet het ook bij blijven. Soms lees ik wel eens uitingen (op een anderes site) gedaan door vrouwen over mannen zoals jij die doet hier op het forum over de vrouwen. Wel, die uitingen van die vrouwen doen me verdriet. Want in hun ogen is elke man een bedrieger, een dronkelap, een gokker, een hoerenloper...dat doet pijn als je zoiets leest.

Ik vind het echt heel onterecht hoe je over dé vrouwen praat. Het is ronduit smerig en gelogen.

Mooi gezegd, Frank!

Ik heb het andersom meegemaakt, maar dat geeft mij idd niet het recht om dan dus maar alle mannen over een kam te scheren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:48
 
JOSINA022 schreef:
Mooi gezegd, Frank!

Ik heb het andersom meegemaakt, maar dat geeft mij idd niet het recht om dan dus maar alle mannen over een kam te scheren!

Mee eens josina............!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:49
 
FRANKT627 schreef:
Ik geef het op...je ziet overal spoken...je sluit je echt af...je wilt niet inzien dat het anders ook kan.

Ik was ooit getrouwd. Mijn ex had aan 1 man niet genoeg. Mijn vader en zwager kregen zelfs van haar het aanzoek om met haar het bed te delen. Hoe laag ben je dan gevallen??? De andere zaken die ze nog deed vertel ik maar liever niet. Na drie jaar huwelijk was er eindelijk de bevrijding (lees: scheiding)

Vorig jaar leer ik hier 2 vrouwen kennen. Terwijl ik met één er van wat had was ze lekker meer dan 100 mails aan het schrijven naar een man die je hier ook veel op her forum ziet. Plus dat ze nog eens wat kaarten naar zijn huisadres stuurde. Hoewel de bewijzen er waren ontkende ze alles...

Nadien leerde ik een enorm lieve vrouw kennen. Het klikte heeeeeel goed en ze beloofde me een hemel op aarde. Nog nooit heb ik zoveel van iemand gehouden als van haar. Uiteindelijk maakte ze het uit en ondanks ze me heel graag zag, zei ze me zelf, was het net alsof die breuk haar niets deed en ging zich lekker amuseren. Dat kwam hard aan. Ik ben er heel lang ziek van geweest. In alle vormen want enkele maanden na die breuk kreeg ik zelfs een lichte hartaanval door alle emoties.

Dit jaar leerde ik een gescheiden vrouw op CM kennen. We konden goed opschieten, hadden elkaar al ontmoet en ja we hadden ook al gezoend. Na enige tijd kwam de aap uit de mouw...ze was nog getrouwd. Ze durft niet weg bij haar man hoewel dat wel het beste zou zijn voor haar. Weer een klap voor mij. Weer in de put, weer die vragen 'waarom ik steeds'...

Ik heb dus ook mijn tegenslagen gehad en zelfs nog meer dan ik hier beschreven heb. Indien ik nu elke vrouw moest bezien als een hoer of een leugenaar of een labiel mens kon ik maar beter ergens in de woestijn of op de maan gaan wonen. Ver weg van al die vrouwen en zeker geen internet meer want de verleiding om dan op een site te gaan staan en op alle vrouwen te gaan spugen zou groot zijn.

Neen, zo denk ik dus niet over de vrouwen. Ik had gewoon de tegenslag enkele vrouwen te hebben gekend die niet koosjer waren. Zelfs dat vind ik van mij al geen mooie uitdrukking maar ik wil maar even weergeven dat er behalve die enkelingen er veel meer vrouwen zijn die het wel goed menen én het goed doen. Ik blijf vertrouwen in de vrouwen en in de mens in het algemeen. Als ik met een wantrouwen door het leven zou gaan ben ik binnen de korste keren paranoide en dan heeft het leven geen kwaliteit meer.

Misschien heb jij genoeg van de vrouwen. Dat kan ik begrijpen. Dat had ik ook wel eens. Gewoon effe rusten. Dat rusten bij mij ging niet gepaard met een afschuw en lelijke en onterechte uitingen over vrouwen. Je kan er wel eens een grapje over maken maar daar moet het ook bij blijven. Soms lees ik wel eens uitingen (op een anderes site) gedaan door vrouwen over mannen zoals jij die doet hier op het forum over de vrouwen. Wel, die uitingen van die vrouwen doen me verdriet. Want in hun ogen is elke man een bedrieger, een dronkelap, een gokker, een hoerenloper...dat doet pijn als je zoiets leest.

Ik vind het echt heel onterecht hoe je over dé vrouwen praat. Het is ronduit smerig en gelogen.

Goed gezegd frank en ook goed van jou om hier neer te zetten....!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 11:09
 
Fijn Frank...dat je dat hier laat weten....
DAT...is eerlijkheid!!!
Maar natuurlijk ook best moeilijk als je dit mee moet maken....
Maar ook dat je ondanks dit...weet en ook schrijft...dat je daardoor niet alle vrouwen over 1 kam scheert....
Geweldig mooi!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 11:39
 
FRANKT627 schreef:
Ik geef het op...je ziet overal spoken...je sluit je echt af...je wilt niet inzien dat het anders ook kan.

Ik was ooit getrouwd. Mijn ex had aan 1 man niet genoeg. Mijn vader en zwager kregen zelfs van haar het aanzoek om met haar het bed te delen. Hoe laag ben je dan gevallen??? De andere zaken die ze nog deed vertel ik maar liever niet. Na drie jaar huwelijk was er eindelijk de bevrijding (lees: scheiding)

Vorig jaar leer ik hier 2 vrouwen kennen. Terwijl ik met één er van wat had was ze lekker meer dan 100 mails aan het schrijven naar een man die je hier ook veel op her forum ziet. Plus dat ze nog eens wat kaarten naar zijn huisadres stuurde. Hoewel de bewijzen er waren ontkende ze alles...

Nadien leerde ik een enorm lieve vrouw kennen. Het klikte heeeeeel goed en ze beloofde me een hemel op aarde. Nog nooit heb ik zoveel van iemand gehouden als van haar. Uiteindelijk maakte ze het uit en ondanks ze me heel graag zag, zei ze me zelf, was het net alsof die breuk haar niets deed en ging zich lekker amuseren. Dat kwam hard aan. Ik ben er heel lang ziek van geweest. In alle vormen want enkele maanden na die breuk kreeg ik zelfs een lichte hartaanval door alle emoties.

Dit jaar leerde ik een gescheiden vrouw op CM kennen. We konden goed opschieten, hadden elkaar al ontmoet en ja we hadden ook al gezoend. Na enige tijd kwam de aap uit de mouw...ze was nog getrouwd. Ze durft niet weg bij haar man hoewel dat wel het beste zou zijn voor haar. Weer een klap voor mij. Weer in de put, weer die vragen 'waarom ik steeds'...

Ik heb dus ook mijn tegenslagen gehad en zelfs nog meer dan ik hier beschreven heb. Indien ik nu elke vrouw moest bezien als een hoer of een leugenaar of een labiel mens kon ik maar beter ergens in de woestijn of op de maan gaan wonen. Ver weg van al die vrouwen en zeker geen internet meer want de verleiding om dan op een site te gaan staan en op alle vrouwen te gaan spugen zou groot zijn.

Neen, zo denk ik dus niet over de vrouwen. Ik had gewoon de tegenslag enkele vrouwen te hebben gekend die niet koosjer waren. Zelfs dat vind ik van mij al geen mooie uitdrukking maar ik wil maar even weergeven dat er behalve die enkelingen er veel meer vrouwen zijn die het wel goed menen én het goed doen. Ik blijf vertrouwen in de vrouwen en in de mens in het algemeen. Als ik met een wantrouwen door het leven zou gaan ben ik binnen de korste keren paranoide en dan heeft het leven geen kwaliteit meer.

Misschien heb jij genoeg van de vrouwen. Dat kan ik begrijpen. Dat had ik ook wel eens. Gewoon effe rusten. Dat rusten bij mij ging niet gepaard met een afschuw en lelijke en onterechte uitingen over vrouwen. Je kan er wel eens een grapje over maken maar daar moet het ook bij blijven. Soms lees ik wel eens uitingen (op een anderes site) gedaan door vrouwen over mannen zoals jij die doet hier op het forum over de vrouwen. Wel, die uitingen van die vrouwen doen me verdriet. Want in hun ogen is elke man een bedrieger, een dronkelap, een gokker, een hoerenloper...dat doet pijn als je zoiets leest.

Ik vind het echt heel onterecht hoe je over dé vrouwen praat. Het is ronduit smerig en gelogen.

Woorden schieten te kort , zo prachtig verwoord jij hier dat een paar vrouwen niet deugden en helaas overkwam jou het één en ander. Gelukkig heb je wel het inzicht dat er meer goede vrouwen rondlopen dan slechte, zo gezeid

Zelf heb ik een pracht relatie achter de rug ondanks mijn scheiding.
Ze staat onder verkeerde invloed, mede daardoor wilden de kinderen eerst niet naar haar toe, nu gelukkig wel weer omdat haar moederhart toch weer vat op haar krijgt.

De vrouwen waar ik hier op CM contact mee heb (het zij via chat, forum of bij de BBQ-picknick,cq pannenkoekhapperij), is niets mis mee.

Dat een ieder maar mag vinden wat hij/zij werkelijk zoekt, mits men niet aan de normen van fatsoen voorbij gaat.


Laatst aangepast door
PIETER619
op vrijdag 28 december 2012, 11:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 11:50
 
FRANKT627 schreef:
Ik vind het echt heel onterecht hoe je over dé vrouwen praat. .

Dan neem ik aan dat je niet op mijn verhaal zit te wachten. ik zal het dus ook niet vertellen. maar als het ze alleen maar te doen is om (verblijfs-)status, dat ze het belangrijk vinden dat je een rode keuken of BMW hebt, gaat bij mij het licht uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:04
 
KABOUTER722 schreef:
Dan neem ik aan dat je niet op mijn verhaal zit te wachten. ik zal het dus ook niet vertellen. maar als het ze alleen maar te doen is om (verblijfs-)status, dat ze het belangrijk vinden dat je een rode keuken of BMW hebt, gaat bij mij het licht uit.

Ja...dat kan...dat is niet leuk, maar zelfs die vrouwen...hoeven geen serpenten te zijn...zelfs een goed hart kan er nog inzitten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:05
 
KABOUTER722 schreef:
Dan neem ik aan dat je niet op mijn verhaal zit te wachten. ik zal het dus ook niet vertellen. maar als het ze alleen maar te doen is om (verblijfs-)status, dat ze het belangrijk vinden dat je een rode keuken of BMW hebt, gaat bij mij het licht uit.

Heb je het nu over H??? Maar was jij in juli niet verloofd? Ik meende toch zoiets gelezen of gehoord te hebben en dat heeft toch niets met H te maken? Of vergis ik me?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:05
 
KABOUTER722 schreef:
Dan neem ik aan dat je niet op mijn verhaal zit te wachten. ik zal het dus ook niet vertellen. maar als het ze alleen maar te doen is om (verblijfs-)status, dat ze het belangrijk vinden dat je een rode keuken of BMW hebt, gaat bij mij het licht uit.



Ja terecht, bij mij zouden ook de stoppen definitief doorslaan. Maar ik zou ook weten dat als er "slecht" bestaat "goed" er ook moet zijn. Hoe zou je anders weten dat dit "niet goed" is. Geef dus die hoop niet op en niet het zicht op een "mooi vrouwenhart".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:07
 
FRANKT627 schreef:
Heb je het nu over H??? Maar was jij in juli niet verloofd? Ik meende toch zoiets gelezen of gehoord te hebben en dat heeft toch niets met H te maken? Of vergis ik me?

jij gelooft ook echt alles wat er geschreven wordt, he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:12
 
[quote=KABOUTER722]Dan neem ik aan dat je niet op mijn verhaal zit te wachten. ik zal het dus ook niet vertellen.


Gelukkig!....... Engeltje smiley

Ik denk dat de meesten van ons wel een bak aan ellende hebben
meegemaakt.......
Je bent echt de enigste niet....
Probeer het achter je te laten, en voor je uit te kijken!!!.....
Je zal er zelf toch wat van moeten maken in je leven..
Als je houding tegenover vrouwen niet verandert...zie ik het somber voor je in.........
Wat doe je hier eigenlijk Twijfelende smiley .......behalve je gal spuien.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:14
 
[quote=MARIANNE338]

De vrouwen vernederen, ze omlaag halen, ze minder als stront bezien...bahhhhhhh...dat doet hij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:16
 
Soms kan een stuk zelfonderzoek duidelijkheid geven. Waarom overkomt mij dit? En waarom herhaalt iets zich telkens weer?

JE kan je dan afvragen: trek IK bepaalde mensen aan? Hoe zit dat dan?

Vaak, ik spreek uit ervaring, heeft dat te maken met een verwonding, die diep van binnen zit. NIemand ziet 'm. Ja, Een, die ziet 'm wel. God.
Die wond, veroorzaakt doordat anderen je niet hebben behandeld zoals dat wel had gemoeten. En de wond, veroorzaakt door zondig gedrag van anderen, doet dingen met jou, die je helemaal niet wilt.

Je wilt geen vrouwen haten, toch lijkt dat zo te zijn. Je wilt niet verbitterd zijn, toch kan dat zomaar gebeuren. Je wilt niet boos binnen blijven mokken, toch gebeurt dat wel eens...

Ik denk, dat wat nodig is, is dat de wond genezen moet.
Niet een masker erovereen aantrekken, en altijd maar lachen....
Niet een pleister erop plakken, met wat zalf eronder....
Niet wegstoppen en denken: de tijd heelt alle wonden....

Nee, echt genezen. Dat is.... je uitstrekken naar je Hemelse Vader, en vragen of Hij zo dichtbij wil komen, dat Hij die wond, die pijn, die angst, kan aanraken.... Daar is pas echt vertrouwen voor nodig. Maar God is anders dan je eigen vader, of moeder, of partner.... God komt in liefde, in vrede, met zoveel geduld en zachtheid naar je toe.
Als je Hem uitnodigt, temidden van die pijn, dan zal Hij stukje bij beetje helpen die wond te genezen. Mooi is het te weten dat je al je pijn, je frustraties, je ellende eruit mag gooien... bij Hem..

En dan kan het zomaar zijn dat je ervaart dat je haat verandert in vrede, en liefde... Dat je vrouwen gaat zien als prachtige schepselen van God.... omdat God jou heeft laten zien wat voor prachtig schepsel je zelf bent....

Dan kan het zomaar zijn dat je zoveel liefde gaat ervaren.... dat je ineens je eigen moeder WILT vergeven, koste wat het kost...... of je vader... of je ex-partner..... omdat je opnieuw vrij wilt zijn.... om lief te hebben!

Misschien ontdek je wel voor het eerst van je leven wat het is .....
om echt lief te hebben....

Mensen kunnen je kwetsen.....als je ze liefhebt.

Maar God.... zal je nooit of te nimmer kwetsen....
Het is daarom GOED en VEILIG om Hem lief te hebben, boven alles....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:19
 
volgens mij werd/wordt in dit topic de mening gevraagd over 'het vrouwenhart', wat en hoe een vrouwenhart is. of hoe het te 'veroveren'...

ik geef mijn mening, gebaseerd op ervaringen uit het verleden, maar dat schijnt niet te mogen. als je het er niet mee eens bent, ga dan lekker buiten spelen of zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:36
 
JOSINA022 schreef:
Mooi gezegd, Frank!

Ik heb het andersom meegemaakt, maar dat geeft mij idd niet het recht om dan dus maar alle mannen over een kam te scheren!

Ik ben niet getrouwd geweest maar afgelopen jaar heeft mij in dit opzicht (relaties) veel ellende opgeleverd!
Maarrrrr... en dat meen ik..ik heb geleerd veel meer op mijn instinct en gevoel te vertrouwen dan was ik niet zo geschonden geweest...
Ik hoop over een paar dagen dit jaar net als jullie achter me te laten en vooruit te zien...
Wat het brengt weet God alleen en gelukkig mag ik daarop vertrouwen, al heb ik het daarmee afgelopen jaar ook wel een keer heeeeeel zwaar gehad en gedacht waar bent U en waarom liet U dit toe.. En toch... en toch... mag ik zeggen het heeft me ook dingen opgeleverd en tja dan denk ik een mannenhart pffffffffff!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:37
 
KABOUTER722 schreef:
volgens mij werd/wordt in dit topic de mening gevraagd over 'het vrouwenhart', wat en hoe een vrouwenhart is. of hoe het te 'veroveren'...

ik geef mijn mening, gebaseerd op ervaringen uit het verleden, maar dat schijnt niet te mogen. als je het er niet mee eens bent, ga dan lekker buiten spelen of zo.


Wij kunnen er niet oordelen over wat er heeft plaatsgevonden. Het zal in ieder geval niet mis zijn wat je is overkomen. Maar ik sluit me aan bij de andere reacties: meerdere mensen krijgen met deze zaken te maken. Je reactie er op is bepalend voor allereerst je eigen instelling en staan in het leven en uiteindelijk voor de invulling van je toekomst. Daarom hoop ik dat je een positieve weg zult vinden waarin je ondervindt dat het ook anders kan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:40
 
JOL252 schreef:
Daarom hoop ik dat je een positieve weg zult vinden waarin je ondervindt dat het ook anders kan.

gepasseerd station, zal dus niet gebeuren. bovendien is er nog de alom-overheersende mening en het niet te veranderen claim-gedrag van 'het oude mensch', ook wel 'moeder' genoemd. reden temeer om 'er niet op uit' te gaan.


Laatst aangepast door
KABOUTER722
op vrijdag 28 december 2012, 12:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:51
 
KABOUTER722 schreef:
gepasseerd station, zal dus niet gebeuren. bovendien is er nog de alom-overheersende mening van 'het oude mensch', ook wel 'moeder' genoemd. reden temeer om 'er niet op uit' te gaan.

Jij wilt du swilens en wetens niet een beter,mooier leven , dat je iemand hebt waar je lief en leed mee kunt delen. Dit komt misschien ook omdat je het ook niet hebt ervaren wat dat is.

Liefde is mooi teer en kan soms wel zeer doen, maar overwint wel alles , tenminste als men elkaar echt trouw belooft.
Als ik nu zie hoe mijn kinderen in het leven staan, ben ik en bevoorrecht persoon en rijk gezegend ook.

Zelf hoop ik wel de ware liefde nog een keer tegen te komen, fantastisch om als man en vrouw één te zijn. Elkaar verzorgen als een van beide ziek is en noem maar op, hoe je elkaar tot steun kan zijn.

Ga positief tegen het leven aan kijken en je komt met een positieve instelling veel verder, je kon weleens verwonderd komen te staan, wat dat oplevert aan goe gevoel, blijdschap en wat al niet meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:56
 
KABOUTER722 schreef:
gepasseerd station, zal dus niet gebeuren. bovendien is er nog de alom-overheersende mening en het niet te veranderen claim-gedrag van 'het oude mensch', ook wel 'moeder' genoemd. reden temeer om 'er niet op uit' te gaan.

De enige die kan veranderen in dit overheersende gedrag, dat ben jij zelf Kabouter.

Jij hoeft niet onder de duim van je moeder te blijven. Pas als jij het echt wilt en je ertegen gaat verzetten, zal er verandering komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:59
 
PIETER619 schreef:
Jij wilt du swilens en wetens niet een beter,mooier leven , dat je iemand hebt waar je lief en leed mee kunt delen. Dit komt misschien ook omdat je het ook niet hebt ervaren wat dat is.

zolang mijn moeder (82) op deez' aardkloot rondloopt zit die kans er gegarandeerd niet in. en als ze fysiek net zo is als haar vader, zit die kans er dus de eerstkomende 13 jaar niet in. tegen die tijd ben ik 54, en dan hoeft het voor mij niet meer.

het zal dus pas veranderen als moe d'r hoofd neerlegt. bijkomend voordeel: ik hoef geen 'verplicht gezellig' kontakt met m'n broer en zussen te onderhouden.


Laatst aangepast door
KABOUTER722
op vrijdag 28 december 2012, 13:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 13:04
 
Dus je gaat net zolang wachten totdat je ouders overleden zijn, voordat je verandering aan je eigen leven gaat aanbrengen??

Waarom begin je daar nu niet alvast mee dan?
Met het loslaten...
Het verwerken van alle zooi en pijn en ellende....
Met het aan jezelf werken....
Met het vergevingsproces....

Je doet het in de eerste plaats voor jezelf beste Kabouter, niet voor je ouders.

Als je wilt, wil ik daar best 's over praten via mail of chat.
Je bent bij deze van harte uitgenodigd. Ik sta voor je klaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 13:06
 
jij kent duidelijk mijn moeder niet..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 13:13
 
Je bent van harte uitgenodigd Kabouter.
Je moet erover gaan praten. Met wie dan ook....

Tenzij je wilt worden zoals je ouders nu zijn....

Aan jou de keuze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 Volgende
Pagina 4 van 9