ChristianMatch
 


Forum

WAAR HET HART VOL VAN IS
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 22:33
 
MARIJE803 schreef:
Ik snap Maritimes reactie dus wel, want dit is een van de dingen die ik bedoel.

Willemijn schiet gelijk in de verdediging en komt daardoor heel aanvallend over: 'Mag je dan niets meer zeggen waar je hart vol van is?'. Dat is een beetje hetzelfde als 'Nou, dan zeg ik wel niks meer!'. Bovendien is dit niet wat Pieter zegt, hij zegt (als ik het goed lees) dat je bepaalde verhalen in bepaalde fora moet plaatsen. En dus niet offtopic moet gaan door hele verhalen op te hangen, al dan niet nuttig, terwijl dat topic er dus niet over ging.

Door dan vervolgens dingen te zeggen als 'dan sla je ze toch over', 'misschien even zeggen waar jij je specifiek aan ergert, nu gist iedereen maar waar je het over hebt', zeker in de toon van de rest van je post, kom het ontzettend denigrerend over. Zeg dan: 'Je zegt dit en dat, wat bedoel je daar precies mee?' Dat klinkt al een stuk liefdevoller.
Bovendien spreek je nu voor iedereen, terwijl ik, en ik zal vast niet de enige zijn, precies weet waar Pieter het over heeft en wat hij bedoelt.

Hoop niet dat je dit als persoonlijke aanval ziet, maar ik vond je post een perfect voorbeeld van wat ik bedoel met aanvallend en negatief.
Als mijn reactie als aanvallend beschouwt weet je echt niet waar je het over hebt, het heeft een geschiedenis dat ik zo reageer en als je dit al aanvallend vind zegt het wat over jou denk ik en kan ik me voorstellen dat je het forum niets vind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 22:36
 
MARIJE803 schreef:
Ik snap Maritimes reactie dus wel, want dit is een van de dingen die ik bedoel.

Willemijn schiet gelijk in de verdediging en komt daardoor heel aanvallend over: 'Mag je dan niets meer zeggen waar je hart vol van is?'. Dat is een beetje hetzelfde als 'Nou, dan zeg ik wel niks meer!'. Bovendien is dit niet wat Pieter zegt, hij zegt (als ik het goed lees) dat je bepaalde verhalen in bepaalde fora moet plaatsen. En dus niet offtopic moet gaan door hele verhalen op te hangen, al dan niet nuttig, terwijl dat topic er dus niet over ging.

Door dan vervolgens dingen te zeggen als 'dan sla je ze toch over', 'misschien even zeggen waar jij je specifiek aan ergert, nu gist iedereen maar waar je het over hebt', zeker in de toon van de rest van je post, kom het ontzettend denigrerend over. Zeg dan: 'Je zegt dit en dat, wat bedoel je daar precies mee?' Dat klinkt al een stuk liefdevoller.
Bovendien spreek je nu voor iedereen, terwijl ik, en ik zal vast niet de enige zijn, precies weet waar Pieter het over heeft en wat hij bedoelt.

Hoop niet dat je dit als persoonlijke aanval ziet, maar ik vond je post een perfect voorbeeld van wat ik bedoel met aanvallend en negatief.

Ja ben ik wel met je eens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJE803





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 22:38
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als mijn reactie als aanvallend beschouwt weet je echt niet waar je het over hebt, het heeft een geschiedenis dat ik zo reageer en als je dit al aanvallend vind zegt het wat over jou denk ik en kan ik me voorstellen dat je het forum niets vind!

En dit vind ik net zo'n reactie. Defensief en daardoor aanvallend 'Als jij een probleem met mij hebt, is dat jouw probleem' Als in, ik stel me aan ofzo? Ik zeg niet dat je dat zegt, ik zeg dat het zo overkomt.
En natuurlijk is het tot een zekere hoogte ook wel zo, dat het mijn probleem is. Jij bent een bepaald taalgebruik gewend en ik net zo, dus de waarheid ligt ergens in het midden. Maar waarom kunnen we niet gewoon open staan voor elkaars meningen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 22:39
 
off-topic gaan is net zo oud als het woord forum.

en het is inderdaad jammer dat nog niet eens 1% van de leden hier actief zijn op het forum.
daardoor zie je vaak dezelfde mensen en de pest is dan dat de schrijvers op n gegeven moment van te voren al weten wie er positief of negatief gaan reageren.

Zo weet je van te voren dat als W wat schrijft, de kans 100% is dat er iemand negatief reageert... de vraag is dan hooguit: wie van de 3?
dat maakt het zelfs saai en voorspelbaar.... ja, heel jammer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 22:44
 
PIETER649 schreef:
off-topic gaan is net zo oud als het woord forum.

en het is inderdaad jammer dat nog niet eens 1% van de leden hier actief zijn op het forum.
daardoor zie je vaak dezelfde mensen en de pest is dan dat de schrijvers op n gegeven moment van te voren al weten wie er positief of negatief gaan reageren.

Zo weet je van te voren dat als W wat schrijft, de kans 100% is dat er iemand negatief reageert... de vraag is dan hooguit: wie van de 3?
dat maakt het zelfs saai en voorspelbaar.... ja, heel jammer.


Daar heb je helemaal gelijk in Pieter. Ik kan niet wat schrijven of er komt uit een bepaalde hoek negatief commentaar, niet terecht vind ik en ook ontzettend kinderachtig......
Jammer voor hun weerhoudt het me niet om af en toe mijn mening over het één en ander te geven........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 22:46
 
PIETER649 schreef:
off-topic gaan is net zo oud als het woord forum.

en het is inderdaad jammer dat nog niet eens 1% van de leden hier actief zijn op het forum.
daardoor zie je vaak dezelfde mensen en de pest is dan dat de schrijvers op n gegeven moment van te voren al weten wie er positief of negatief gaan reageren.

Zo weet je van te voren dat als W wat schrijft, de kans 100% is dat er iemand negatief reageert... de vraag is dan hooguit: wie van de 3?
dat maakt het zelfs saai en voorspelbaar.... ja, heel jammer.

Weet je wat ook saai en voorspelbaar is? Postings van Pieter649 over het koningshuis! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 22:46
 
MARIJE803 schreef:
En dit vind ik net zo'n reactie. Defensief en daardoor aanvallend 'Als jij een probleem met mij hebt, is dat jouw probleem' Als in, ik stel me aan ofzo? Ik zeg niet dat je dat zegt, ik zeg dat het zo overkomt.
En natuurlijk is het tot een zekere hoogte ook wel zo, dat het mijn probleem is. Jij bent een bepaald taalgebruik gewend en ik net zo, dus de waarheid ligt ergens in het midden. Maar waarom kunnen we niet gewoon open staan voor elkaars meningen?


Weet je wel wat defensief en aanvallend is? Mijn reactie zeker niet.....
Ik heb jou nog niets positiefs over het forum horen zeggen, dus ik zou zo zeggen, open eens een mooi topic en start een topic op een voor jou positieve manier?????
Je bent pas twintig dus kijkt nog heel verfrissend tegen de zaken aan, kunnen we vast wel wat van leren.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJE803





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 22:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Weet je wel wat defensief en aanvallend is? Mijn reactie zeker niet.....
Ik heb jou nog niets positiefs over het forum horen zeggen, dus ik zou zo zeggen, open eens een mooi topic en start een topic op een voor jou positieve manier?????
Je bent pas twintig dus kijkt nog heel verfrissend tegen de zaken aan, kunnen we vast wel wat van leren.......

En dit vind ik ronduit kwetsend. 'Weet je wel wat defensief en aanvallend is?' Eh ja, ik ben niet achterlijk. Puur omdat jij het niet zo ervaart, wil niet zeggen dat het op mij zo overkomt. Heb toch volgens mij overal duidelijk 'ik vind' en 'naar mijn mening' en 'het komt zo over' neergezet.
Als je wat van me kunt leren en ik verfrissend tegen dingen aankijk, waarom reageer je dan op alles wat ik zeg zo negatief? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar heb nu niet bepaald de indruk alsof je uberhaupt bereid bent om erover na te denken.

Ik heb nog niets positiefs gezegd, omdat dit topic daar niet over gaat. Het ging over nieuwelingen afschrikken, ik gaf daar mijn visie over omdat ik dat herkende. Ik ga geen nieuw topic openen, want vandaag loopt mijn proefabonnement af en ik ben niet van plan te verlengen.

Maar hierbij mijn positieve bijdrage: Ik vind dat er ontzettend goede posts zijn met leuke, creatieve en gezellige intenties, of met diepgaande boodschappen waar iedereen wat van kan leren. Ben dus alleen niet zo te spreken over de reacties.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 23:01
 
MARIJE803 schreef:
En dit vind ik ronduit kwetsend. 'Weet je wel wat defensief en aanvallend is?' Eh ja, ik ben niet achterlijk. Puur omdat jij het niet zo ervaart, wil niet zeggen dat het op mij zo overkomt. Heb toch volgens mij overal duidelijk 'ik vind' en 'naar mijn mening' en 'het komt zo over' neergezet.
Als je wat van me kunt leren en ik verfrissend tegen dingen aankijk, waarom reageer je dan op alles wat ik zeg zo negatief? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar heb nu niet bepaald de indruk alsof je uberhaupt bereid bent om erover na te denken.

Ik heb nog niets positiefs gezegd, omdat dit topic daar niet over gaat. Het ging over nieuwelingen afschrikken, ik gaf daar mijn visie over omdat ik dat herkende. Ik ga geen nieuw topic openen, want vandaag loopt mijn proefabonnement af en ik ben niet van plan te verlengen.

Maar hierbij mijn positieve bijdrage: Ik vind dat er ontzettend goede posts zijn met leuke, creatieve en gezellige intenties, of met diepgaande boodschappen waar iedereen wat van kan leren. Ben dus alleen niet zo te spreken over de reacties.
Jij ervaart het als kwetsend en negatief terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. Het is maar net met welke toon je iets wilt lezen..als jij niet te spreken bent over de reacties zegt het ook wat over jezelf natuurlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJE803





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 23:06
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jij ervaart het als kwetsend en negatief terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. Het is maar net met welke toon je iets wilt lezen..als jij niet te spreken bent over de reacties zegt het ook wat over jezelf natuurlijk...

Ja precies, daar heb je gelijk in en dat bedoelde ik net ook te zeggen. Jij bedoelt het niet zo, maar ik ervaar het wel zo, en dat tot nu toe bij elke reactie die je geeft. Dan zegt het inmiddels niet alleen meer wat over mij, maar ook over jou denk ik, zeker als jij aangeeft dat je alleen of vooral negatieve reacties krijgt.
En dan komen we bij mijn punt: als iedereen gewoon wat liever communiceert, zijn de helft van de problemen al opgelost.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 00:54
 
WILLEMIJN232 schreef:

Misschien kan je even man en paard noemen waar jij je aan ergert dan weten we waar we het over hebben.....
Nu gist iedereen maar wat je evt zou kunnen bedoelen en dat maakt de verwarring alleen maar groter.....

Dit is waar ik mij aan erger. Interpretatie van jou, alsof iemand zich ergert. Waar geeft pieter dat te kennen in zijn reactie?
Wie zijn "we"???

Het is voor jou verwarrend, niet voor mij. Ik ervaar geen ergenis in Pieter.
Hetgeen dat ik opmerk is, je leest iets van iemand en gaat in de aanval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:07
 
MARITIME853 schreef:
Dit is waar ik mij aan erger. Interpretatie van jou, alsof iemand zich ergert. Waar geeft pieter dat te kennen in zijn reactie?
Wie zijn "we"???

Het is voor jou verwarrend, niet voor mij. Ik ervaar geen ergenis in Pieter.
Hetgeen dat ik opmerk is, je leest iets van iemand en gaat in de aanval.

EN ja hoor we zijn er weer...... Willemijn reageert met een wedervraag die direct als aanvallend wordt benaderd Gefrustreerde smiley Iemand doet lelijk terwijl Willemijn zegt van kom zelf met een mooi topic als jong vers iemand, die reageert dierect fel erbovenop vervolgens verloopt haar proefabbo en smeert ze hem... En dan begint deze heer ook nog een Zieke smiley
Lees toch eens goed en zie niet alles als een aanval!!! De één schrijft anders dan de ander maar laat een ieder eens in zijn/haar waarde wil je!!!

Daar is mijn hart vol van!!!
Om maar on-topic te blijven Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 14:18
 
Dank je Erika,

Je hebt het precies zo verwoord als ik het dacht.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 14:25
 
MARIJE803 schreef:
Ja precies, daar heb je gelijk in en dat bedoelde ik net ook te zeggen. Jij bedoelt het niet zo, maar ik ervaar het wel zo, en dat tot nu toe bij elke reactie die je geeft. Dan zegt het inmiddels niet alleen meer wat over mij, maar ook over jou denk ik, zeker als jij aangeeft dat je alleen of vooral negatieve reacties krijgt.
En dan komen we bij mijn punt: als iedereen gewoon wat liever communiceert, zijn de helft van de problemen al opgelost.

Nou zo lief reageer jij ook niet, met: 'ik ben niet achterlijk'. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik herken wel dingen van toen ik 20 was, in je vorige posts, alles nog positief willen zien.(dus niet je posts in dit topic natuurlijk ;)



Heb het goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 15:18
 
PIETER649 schreef:
off-topic gaan is net zo oud als het woord forum.

en het is inderdaad jammer dat nog niet eens 1% van de leden hier actief zijn op het forum.
daardoor zie je vaak dezelfde mensen en de pest is dan dat de schrijvers op n gegeven moment van te voren al weten wie er positief of negatief gaan reageren.


Ik vind het tegenwoordig gezellig, zo nu en dan is even wat schrijven.
Wat ik leuk vind, belangrijk vind, wat ik even kwijt wil. Tussen mensen die ik wel ken, en die ook gelovig zijn.
Geeft mij een rustgevend gevoel.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 15:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 16:10
 
ROELANDE345 schreef:
Ja ben ik wel met je eens


Ik niet..even goede vrienden wat mij betreft. Knipoog smiley

Iemand kan het niet altijd eens zijn met iemand, onmogelijk.

Mensen lezen dingen anders, interpreteren dingen anders.

Sommigen weten achtergronden, en anderen kunnen gevolgen raden, anderen weer niet, begrijpen daarom iets anders dan anderen, of verkeerd in de ogen van degenen die post.

Daarom is, mijns inziens, als iemand iets niets snapt, en er kan daardoor een groot misverstand optreden, het belangrijk dat diegene dat vraagt, middels e-mail, of op het forum. Tis maar net wat beter past.

Want dan krijg je vaak een verduidelijking dat je denk ooh ja, dáárom, en het zit zo en zo.

Iemand mag mij altijd mailen hoor, met een vraag, of opmerking.

Fijne Dag!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 16:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:38
 
Ik sluit me helemaal bij Marije aan, om even een hart onder haar riem te steken. De ouderen zouden beter moeten weten...

Wie dit geschrevene als negatief of aanvallend ziet moet eens ernstig in de spiegel gaan kijken.

Marije geeft steeds dingen heel duidelijk aan en eindigt dan steeds op een positieve manier, waarbij ik dan denk, SLUIT OP DAT POSITIEVE AAN! Maar nee hoor.

Mijn raad is bovenstaande maar gewoon te slikken voor ik echt pissig wordt.


Laatst aangepast door
ROLF230
op dinsdag 20 november 2012, 18:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 19:14
 
Vind onenigheid en ruzie moeilijk, heel moeilijk.

Zoveel misverstanden.

Een wil zich verdedigen, een ander wil juist het goede doen. Dat wordt
dan weer anders dan het bedoeld was opgepikt door de ander. De een wil iets verbeteren in het forum, ja, want dingen lopen door mekaar.
Een ander denkt, la maar zitten, onbegonnen werk, en is al blij datie nu en dan wat kan schrijven.

Een ander had graag een fora actuatiteiten erbij gehad. Maar ja, de nadruk ligt een beetje op daten. En nieuwe vrienden maken, maar ja, officieel is het een datingsite.
En ja, er kunnen botsingen komen, zeker als er momenten zijn, waar de een in een belevingswereld en levensfase in een totaal andere sfeer zit.

Ja, als ik terugdenk toen ik 20 was, ik vond mezelf oud ten opzichte van degenen die 16 waren.
Laat staan iemand die 40 was. Dan dacht ik zó die is fftjes 2x!! zo oud dan ik.
Ja, en regelmatig vielen die verschillen ook wel weg.
Maar ja, als zo iemand het over 20 jaar geleden had dacht ik, zo was ik net geboren.
Komt bij, dat de wereld anders was 20 jaar geleden. En veertig jaar geleden was die wereld ook weer anders.
Dus je leeft in andere werelden.

Als ik, als 20 jarige, op een forum ga zitten met 'ouderen', ja, dan kan ík niet verwachten dat die ouder zich aan gaan passen aan mijn belevingswereld.
Andersom kan ik mij als 40 jarige niet standhouden op een site alleen voor jongeren.
Want de belevingswereld en de levensfase is compleet anders.
Kijk maar als je bevriend bent met iemand van rond de 20.
Ik lever iets in, en diegene levert iets in.
Want diegene weet dat de tijd die ik had meegemaakt anders was als 20 jarige. en de tijd die diegene nu heeft dat die heel anders is, en ik die niet kán weten, omdat ik daar niet tussen zit.
Iig, ik zal denk ik, toen ik 20 was niet zó snel op een site met ouderen gaan zitten.

Dit is míjn mening.

En ook, ik krijg een beetje het gevoel dat de ouderen zich maar aan moeten passen aan een nieuweliing van 20...



Tot Vrede zijt gij geroepen....

Maar ja, als je boos bent is inslikken ook niet goed.

Ik denk zelf dat hier ook weer geldt: 'als je hart je niet veroordeelt, bén je niet veroordeelt'.

Want ja, iemand zelf is de énige die kan weten dat ie het goed bedoeld(e).

Verantwoording eerst naar God, dan naar jezelf, en áls je een partner hebt, dán daarna aan je partner. En verder aan niemand, anders zou je niet meer gewoon kunnen leven.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 19:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 19:46
 
ERIKA129 schreef:
EN ja hoor we zijn er weer...... Willemijn reageert met een wedervraag die direct als aanvallend wordt benaderd Gefrustreerde smiley Iemand doet lelijk terwijl Willemijn zegt van kom zelf met een mooi topic als jong vers iemand, die reageert dierect fel erbovenop vervolgens verloopt haar proefabbo en smeert ze hem... En dan begint deze heer ook nog een Zieke smiley
Lees toch eens goed en zie niet alles als een aanval!!! De één schrijft anders dan de ander maar laat een ieder eens in zijn/haar waarde wil je!!!

Daar is mijn hart vol van!!!
Om maar on-topic te blijven Engeltje smiley

Om on-topic te blijven, lekker positief, dus niet!!!
Het klopt wat Pieter/marije zegt....wie gaan in de verdediging???? hahaha


Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 20 november 2012, 19:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 19:59
 
SHANITA130 schreef:
Ja, als ik terugdenk toen ik 20 was, ik vond mezelf oud ten opzichte van degenen die 16 waren.
Laat staan iemand die 40 was. Dan dacht ik zó die is fftjes 2x!! zo oud dan ik.
Ja, en regelmatig vielen die verschillen ook wel weg.
Maar ja, als zo iemand het over 20 jaar geleden had dacht ik, zo was ik net geboren.
Komt bij, dat de wereld anders was 20 jaar geleden. En veertig jaar geleden was die wereld ook weer anders.
Dus je leeft in andere werelden.

Als ik, als 20 jarige, op een forum ga zitten met 'ouderen', ja, dan kan ík niet verwachten dat die ouder zich aan gaan passen aan mijn belevingswereld.
Andersom kan ik mij als 40 jarige niet standhouden op een site alleen voor jongeren.
Want de belevingswereld en de levensfase is compleet anders.
Kijk maar als je bevriend bent met iemand van rond de 20.
Ik lever iets in, en diegene levert iets in.
Want diegene weet dat de tijd die ik had meegemaakt anders was als 20 jarige. en de tijd die diegene nu heeft dat die heel anders is, en ik die niet kán weten, omdat ik daar niet tussen zit.
Iig, ik zal denk ik, toen ik 20 was niet zó snel op een site met ouderen gaan zitten.

Dit is míjn mening.

En ook, ik krijg een beetje het gevoel dat de ouderen zich maar aan moeten passen aan een nieuweliing van 20...

Tja, dat is nou hetgeen waar de topic over gaat..... Het verleden..."als ik terugdenk toen ik 20 was".
Met een wijzende vinger naar.....een jonger en/of ouder iemand....
Helemaal geweldig.... Zieke smiley

Mijn kinderen zijn ca. 30 jaar jonger als ik. Hoe moet dat wel niet!!! Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 20 november 2012, 20:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:03
 
JANS221 schreef:
Weet je wat ook saai en voorspelbaar is? Postings van Pieter649 over het koningshuis! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


opdat ulieden nooit kunnen zeggen dat het jullie niet is aangezegd wat voor n mafiosi in Nederland keuninkrijkje speulen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Pieter, dozen zijn ook voorspelbaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:03
 
MARITIME853 schreef:
Tja, dat is nou hetgeen waar de topic over gaat..... Het verleden..."als ik terugdenk toen ik 20 was".
Met een wijzende vinger naar.....een jonger en/of ouder iemand....
Helemaal geweldig.... Zieke smiley

Mijn kinderen zijn ca. 30 jaar jonger als ik. Hoe moet dat wel niet!!! Verraste, verbaasde smiley



Ik wijs niet ik probeer uit te leggen en begrijpelijk te maken.
Als je dat niet aanvoelt.
Waarom zou ik willen wijzen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET739





Berichten: 52

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:16
 
Mi is het juist heel gezond, ouderen met jongeren. De ouderen met levenswijsheid en de jongeren met nieuwe inzichten.
dat samen gemengd, dat is toch het leven. Lachende smiley


Als oudere in huis met 3 pubers
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:18
 
ijn raad is bovenstaande maar gewoon te slikken voor ik echt pissig wordt.[/quote]



Wat een positivo ben jij met deze tekst zeg...... Engeltje smiley Moeten we nu bang voor je worden of zo???? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:29
 
MARITIME853 schreef:
Tja, dat is nou hetgeen waar de topic over gaat..... Het verleden..."als ik terugdenk toen ik 20 was".
Met een wijzende vinger naar.....een jonger en/of ouder iemand....
Helemaal geweldig.... Zieke smiley

Mijn kinderen zijn ca. 30 jaar jonger als ik. Hoe moet dat wel niet!!! Verraste, verbaasde smiley


Ik vond de reactie van Marije naar Willemijn, buiten dat ik het er niet mee eens was, verre van respectvol en buiten alle proporties en verhoudingen, en dat was de reactie van maandag 19 november 2012, 22:29.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 20:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:55
 
SHANITA130 schreef:
Ik vond de reactie van Marije naar Willemijn, buiten dat ik het er niet mee eens was, verre van respectvol en buiten alle proporties en verhoudingen, en dat was de reactie van maandag 19 november 2012, 22:29.

Rerspect kan iemand niet afdwingen, wel verdienen....!!!


Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 20 november 2012, 20:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:59
 
MARITIME853 schreef:
Rerspect kan iemand niet afdwingen, wel verdienen....!!!


Dit is een duidelijk geval van een meningsverschil.

De kunst is dan mijns inziens om, ondanks een meningsverschil de vrede te bewaren.


Hand 10
34 En Petrus opende zijn mond en zeide: Inderdaad bemerk ik, dat er bij God geen aanneming des persoons is, 35 maar onder elk volk is wie Hem vereert en gerechtigheid werkt, Hem welgevallig,
Mat 15
10 En toen Hij de schare tot Zich geroepen had, zeide Hij tot hen: Hoort en verstaat! 11 Niet wat de mond binnengaat, maakt de mens onrein, maar wat de mond uitkomt, dat maakt de mens onrein
Mat 15
18 Maar wat de mond uitgaat, komt uit het hart, en dat maakt de mens onrein.


Zooo, ik dacht, een christelijke site, eventjes wat bijbelteksten plaatsen, die ik op mijn hart had. Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 21:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 21:01
 
WILLEMIJN232 schreef:
ijn raad is bovenstaande maar gewoon te slikken voor ik echt pissig wordt.




Wat een positivo ben jij met deze tekst zeg...... Engeltje smiley Moeten we nu bang voor je worden of zo???? Smiley die vol vragen zit[/quote]

We of jij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 21:20
 
Quote:
Rolf: Mijn raad is bovenstaande maar gewoon te slikken voor ik echt pissig wordt.


Dit woord vind ik niet kunnen, ik zeg ook weleens K@#, maar ja, dan weet ik even geen ander woord. dus ja, dan zo maar...met 2 tekens....

Iig, fijne Avond! En Zegens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 21:22
 
MARITIME853 schreef:
Wat een positivo ben jij met deze tekst zeg...... Engeltje smiley Moeten we nu bang voor je worden of zo???? Smiley die vol vragen zit
We of jij...[/quote]





ik vind dat jij hier heel slordig quote Mar.
je tekent nu een heel verkeerd beeld
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3