ChristianMatch
 


Forum

de enige leuke man op CM
Ga naar pagina Vorige 1 ... 18 19 20 21
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: maandag 23 december 2013, 20:55
 
HIJ IS ER NOG, DE ENIGE ECHTE LEUKE MAN OP CM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij knipoogde naar mij. Knipoog smiley Lachende smiley
yesyesyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 23 december 2013, 21:20
 
IJSJE204 schreef:
HIJ IS ER NOG, DE ENIGE ECHTE LEUKE MAN OP CM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij knipoogde naar mij. Knipoog smiley Lachende smiley
yesyesyes

Ik zeg.......trouwringen uitzoeken! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: maandag 23 december 2013, 21:40
 
LEANNE226 schreef:
Ik zeg.......trouwringen uitzoeken! Knipoog smiley

?morgen ben ik de bruid?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JACQUELIN266





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 00:45
 
IJSJE204 schreef:
Stel eens dat er één man is die zichzelf de enige leuke man op CM noemt.
Er zijn veel meer mannelijke leden dan die ene enige leuke man.
Hoe komen wij meisjes er dan achter of het waar is wat hij zegt?
Kunnen wij dat zomaar geloven of dient een dergelijke uitspraak een onderbouwd fundament te hebben en bewezen te worden?

Ach, ook ik ben een ex die door het optreden van haar nu ex-partner het vertrouwen in de andere sexe heeft verloren? Hoe krijg ik dat weer gerepareerd? alvast bedankt voor de tips


Laatst aangepast door
JACQUELIN266
op zaterdag 4 januari 2014, 00:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 15 januari 2014, 20:36
 
Ergens gelezen:

Lieve vrouwen,

Langs deze weg wil ik jullie graag op de hoogte brengen van mijn interesse in de door jullie gestelde vacature.
Toegegeven, ik ben nou niet bepaald een prins op een wit paard, ben amper sterk te noemen en bij een roofoverval is het wat mij betreft ieder voor zich. Maar daarentegen ben ik bijzonder goed getraind in het maken van potten hete thee, kan ik prima koken, strijken en afwassen, en kan je af en toe best met me lachen.
Ik beloof dat je weinig last van me zult hebben. Ik kan uren op de bank zitten lezen, heb weinig sociale prikkels nodig, en knuffelen doe ik wel met het dichtstbijzijnde huisdier. Ik schrijf af en toe een verhaaltje of een liedje, maak radioprogramma’s en ga regelmatig (maandelijks) onder de douche. Zie bijgevoegd CV voor een compleet overzicht van mijn activiteiten.
Helaas is het mij niet gelukt om een aantal referenties te vinden. Op mijn herhaaldelijke telefonische oproepen hiertoe ontving ik voornamelijk storingsgeluiden die in de verte wel iets weg leken te hebben van gegniffel en hoongelach. Ik denk dat mijn telefoontje niet helemaal goed meer werkt.
Het lijkt me leuk om elkaar een keer te ontmoeten, ik zie jullie afspraak graag verschijnen, (het kan namelijk niet allemaal van één kant komen).

Ik zie jullie afwijzing met vertrouwen tegemoet,

Hartelijke groet,

(Zie mijn profiel) Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARIO216
op donderdag 16 januari 2014, 20:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TUTELUUT401





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: woensdag 15 januari 2014, 22:28
 
MARIO216 schreef:
Ergens gelezen:

Lieve vrouwen,

Langs deze weg wil ik jullie graag op de hoogte brengen van mijn interesse in de door jullie gestelde vacature.
Toegegeven, ik ben nou niet bepaald een prins op een wit paard, ben amper sterk te noemen en bij een roofoverval is het wat mij betreft ieder voor zich. Maar daarentegen ben ik bijzonder goed getraind in het maken van potten hete thee, kan ik prima koken, strijken en afwassen, en kan je af en toe best met me lachen.
Ik beloof dat je weinig last van me zult hebben. Ik kan uren op de bank zitten lezen, heb weinig sociale prikkels nodig, en knuffelen doe ik wel met het dichtstbijzijnde huisdier. Ik schrijf af en toe een verhaaltje of een liedje, maak radioprogramma’s en ga regelmatig (maandelijks) onder de douche. Zie bijgevoegd CV voor een compleet overzicht van mijn activiteiten.
Helaas is het mij niet gelukt om een aantal referenties te vinden. Op mijn herhaaldelijke telefonische oproepen hiertoe ontving ik voornamelijk storingsgeluiden die in de verte wel iets weg leken te hebben van gegniffel en hoongelach. Ik denk dat mijn telefoontje niet helemaal goed meer werkt.
Het lijkt me leuk om elkaar een keer te ontmoeten, ik zie jullie afspraak graag verschijnen, (het kan namelijk niet allemaal van één kant komen).

Ik zie jullie afwijzing met vertrouwen tegemoet,

Hartelijke groet,

Haha, geniaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 17 februari 2014, 10:25
 
verwijderd

Laatst aangepast door
JANE410
op maandag 17 februari 2014, 11:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 17 februari 2014, 15:18
 
JANE410 schreef:
verwijderd

ehhhh Boze smiley is de enige leuke man op cm verwijderd Smiley die vol vragen zit Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 17 februari 2014, 15:50
 
MARIO216 schreef:
Ergens gelezen:

Lieve vrouwen,

Langs deze weg wil ik jullie graag op de hoogte brengen van mijn interesse in de door jullie gestelde vacature.
Toegegeven, ik ben nou niet bepaald een prins op een wit paard, ben amper sterk te noemen en bij een roofoverval is het wat mij betreft ieder voor zich. Maar daarentegen ben ik bijzonder goed getraind in het maken van potten hete thee, kan ik prima koken, strijken en afwassen, en kan je af en toe best met me lachen.
Ik beloof dat je weinig last van me zult hebben. Ik kan uren op de bank zitten lezen, heb weinig sociale prikkels nodig, en knuffelen doe ik wel met het dichtstbijzijnde huisdier. Ik schrijf af en toe een verhaaltje of een liedje, maak radioprogramma’s en ga regelmatig (maandelijks) onder de douche. Zie bijgevoegd CV voor een compleet overzicht van mijn activiteiten.
Helaas is het mij niet gelukt om een aantal referenties te vinden. Op mijn herhaaldelijke telefonische oproepen hiertoe ontving ik voornamelijk storingsgeluiden die in de verte wel iets weg leken te hebben van gegniffel en hoongelach. Ik denk dat mijn telefoontje niet helemaal goed meer werkt.
Het lijkt me leuk om elkaar een keer te ontmoeten, ik zie jullie afspraak graag verschijnen, (het kan namelijk niet allemaal van één kant komen).

Ik zie jullie afwijzing met vertrouwen tegemoet,

Hartelijke groet,

(Zie mijn profiel) Knipoog smiley

Lieve meneer,

Dat koken, strijken en zeker afwassen, dat trekt mij wel.

Lezen is toch ook een prikkel?

Verder kunnen sociale prikkels(en ook andere , haha) wel belangrijk zijn.

Dat telefoontje is zeker van KPN, haha!

Verhaaltjes zijn leuk, die verzin ik zelf ter plekke, belangrijk is dat we elkaars verhaaltjes úit laten vertellen en niet voor elkaar gaan invullen en zinnen afmaken.

Een keer per maand douchen, nee, dat moet echt elke dag gebeuren...

Maar heerlijk uren op de bank lezen en internetten, op een regenachtige zondag: 'heerlijk', zolang u dan daarna lekker kookt natuurlijk,..en afwast Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIEN529





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 09:21
 
Ik heb het eigenlijk al lang opgegeven om na te denken over leuk zijn...
Wat ik interpreteer als leuk, lijkt later nu juist een valkuil te zijn...
Merk dat veel mannen en zo ook vrouwen zich anders voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn.
Wat je zelf als leuk ervaart ga je dan ook proberen stand te houden en later ga je gewoon op je bek Knipoog smiley
Wat vind ik nu zelf leuk aan iemands profiel?
Nou voor al die honderden bezoekers in de afgelopen jaren, ik heb zelf veel geleerd uit profielen waar ik zelf niet persé op zit te wachten Lachende smiley
ik verhuis niet naar Friesland of Groningen, ik ga niet uren sporten en bergklimmen enz,
ik ga niet bankhangen en benjispringen...
En belangrijk denk ik dat ik niet alleen maar dien als Martha, ik heb mijn part al gehad, heus... ik hoef me niet meer te bewijzen Knipoog smiley
Nou ... welke "leuke" vent denkt nu zelf dat hij echt alleen maar "leuk"is?
en welke heeft idd het lef om ook eens actief te durven mee debateren...

pet af voor mario,
topie, kan geen profiel tegen op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 11:12
 
Waarom is mijn (verwijderde) tekst helemaal verwijderd zonder dat ik dat zelf weet???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 12:06
 
IJSJE204 schreef:
Waarom is mijn (verwijderde) tekst helemaal verwijderd zonder dat ik dat zelf weet???

Smiley die vol vragen zit dat is wel raar ja, maar CM mag dat doen...


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 18 februari 2014, 12:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 14:19
 
dit is pas een leuke man......zijn aanstaande vrouw heeft het niet meer...
http://youtu.be/I3E9U3GDrmI

vooral tot het eind blijven luisteren.....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 18 februari 2014, 14:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 14:24
 
JOL252 schreef:
Smiley die vol vragen zit dat is wel raar ja, maar CM mag dat doen...


Zomaar, zonder reden en zonder dat te zeggen?
Bestaat vrijheid van meningsuiting hier ook?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 16:16
 
Lijkt me sterk, IJsje, ik denk er is sprake van een fout.
Zomaar iets verwijderen zonder het te mailen van hoe en waarom doen ze niet, staat ook ergens in een topic over CM.

En als ze niet mailen dan zouden ze iig wel neerzetten van 'verwijderd hier en daarom'. oid....

Dat zou toch ook wel Té gek zijn als ze dat zouden doen....dat kan toch helemaal niet...dan zou ook hun logo erbij moeten staan....

En dus een reden, ter plekke of via mail. Denk ik.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 18 februari 2014, 16:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 16:24
 
ANNETTE050 schreef:
dit is pas een leuke man......zijn aanstaande vrouw heeft het niet meer...
http://youtu.be/I3E9U3GDrmI

vooral tot het eind blijven luisteren.....

Ja, leuk he? Knipoog smiley

Die had Jol er een hele tijd terug ook opgezet deze, bij humor, oid... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 20 februari 2014, 11:32
 
IJSJE204 schreef:
Waarom is mijn (verwijderde) tekst helemaal verwijderd zonder dat ik dat zelf weet???

Zoals ik IJsje daarnet ook gemaild heb, is haar bijdrage verwijderd, omdat er behalve een punt, niets meer stond. Nu bleek de punt juist hèt punt te zijn waar het om ging, maar dat was niet duidelijk.

Er worden regelmatig lege bijdragen verwijderd, omdat dit de leesbaarheid niet bevordert.

Als je ergens een punt van wilt maken, een punt achter wilt plaatsen of de puntjes op de i wilt zetten, zeg het er dan even bij. Dan snapt de moderator het ook Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 18 19 20 21
Pagina 21 van 21