ChristianMatch
 


Forum

heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 16:47
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het ging helemaal niet over jou. het was mijn eigen verhaal...vooral waar ik op afknap, en dat is zeker heel persoonlijk

Eigenlijk is deze topic voor de mannen, Willemijn! Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:38
 
ROELANDE345 schreef:
haha ja Shanita je hebt een punt. Bovendien heb ik wel eens een date gehad waarin in ik geen woord heb gezegd over mn ex. Kreeg ik achteraf commentaar dat het zo jammer was dat ik mn scheiding nog niet verwerkt had ik kon er nog helemaal niet over praten. Later met (dezelfde) man vertelde ik wel zo het e.e.a over mn ex, kreeg ik een mailtje dat ik wel heel veel over mn ex praatte had ik het wel al achter me gelaten......?
Toen diezelfde persoon ook nog een beetje zenuwachtig werd van zoveel kids leek mij het goed om er maar een punt achter te zetten Lachende smiley

Ach, mannen.. Knipoog smiley

Ik had een tijdje terug, zeg natuurlijk niet hoe lang geleden en ook niet met wie Knipoog smiley , een hele leuke date.

Echt heel leuk. Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 29 mei 2013, 20:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 19:50
 
CORNE927 schreef:
In het kader van tegenwicht maar es een topic over de ervaringen van mannen en waar die op afknappen tijdens een 1e date.

Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf.

1) Wat voor werk doe je? En als dat in hun ogen niet stabiel of 'normaal' is verdwijnt direct de aandacht, geen oogcontact meer. (financiën gaan voor liefde?)
2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben.
3) Tijdens de date maakt ze veel lichaamscontact, in mijn ogen grensoverschrijdend.
4) Ze is vaag over wat nou de echte reden is dat ze is ingegaan op deze date, kortom, wat was haar echte drijfveer? Wil ze vriendschap alleen, een maatje of staat ze echt open voor een volledige liefdesrelatie. Natuurlijk moeten deze dingen groeien, maar het is wel prettig vooraf te weten wat je kunt verwachten..of niet.
5) Ze doen zich beter voor dan ze werkelijk zijn, ofwel, zijn niet eerlijk...waar je veel later pas achterkomt natuurlijk.

Zo, dit zijn er een paar, op 2e dates gebeuren soms nog wel gekkere dingen trouwens.

Moraal: Is het zo moeilijk om jezelf te zijn, ten alle tijde? Open en eerlijk te zijn? Als je start door nieuwe date te hebben je schepen achter je te hebben verbrand?

Nog even snel een reactie.

Nou ik zat net op de fiets, ja, ik fiets tegenwoordig het stuk wat ik anders met de trein deed, afijn, toen zat ik zo es te denken.

Nou, en toen dacht ik ergens aan, ik zal even reageren wat ik dacht.

Punt 2:
Quote:
2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben.

Ik zat daar dus over na te denken van hoe kan dat nou, en waarom.
Smiley die vol vragen zit
Nou, toen nam ik even mezelf als voorbeeld.
Engeltje smiley
Kijk, als het net gezellig begint te worden, is de vrouw blij: 'gelukkig'; zucht; opluchting; 'alles gaat goed'. Lachende smiley

En, om dan te benadrukken hoe 'gezellig' ze altijd is, sociaal ook en aardig, etc. en niet alleen nú, legt ze, min of meer, trots uit, als voorbeeld, hoe goed ze nog met haar ex(en), omgaat. Lachende smiley , om dat gevoel nog eens te versterken en te bevestigen, want ja veel vrouwen hebben juist dikke ruzie met hun ex, 'dus kún je nágaan... Coole smiley met zonnebril!!'.


Om dan vervolgens verbaasd vast te stellen dat de man daarop nauwelijks reageert en denkt ze van wat zou ik nu verkeerd hebben gezegd, het was net zo gezellig aan het worden... Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Ze merkt dan, er is iets maar kan er geen vinger opzetten zeg maar.

Dit is voor mij de enige verklaring, misschien zijn er meerdere.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 30 mei 2013, 19:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 22:18
 
SHANITA130 schreef:
Nog even snel een reactie.

Nou ik zat net op de fiets, ja, ik fiets tegenwoordig het stuk wat ik anders met de trein deed, afijn, toen zat ik zo es te denken.

Nou, en toen dacht ik ergens aan, ik zal even reageren wat ik dacht.

Punt 2:

Ik zat daar dus over na te denken van hoe kan dat nou, en waarom.
Smiley die vol vragen zit
Nou, toen nam ik even mezelf als voorbeeld.
Engeltje smiley
Kijk, als het net gezellig begint te worden, is de vrouw blij: 'gelukkig'; zucht; opluchting; 'alles gaat goed'. Lachende smiley

En, om dan te benadrukken hoe 'gezellig' ze altijd is, sociaal ook en aardig, etc. en niet alleen nú, legt ze, min of meer, trots uit, als voorbeeld, hoe goed ze nog met haar ex(en), omgaat. Lachende smiley , om dat gevoel nog eens te versterken en te bevestigen, want ja veel vrouwen hebben juist dikke ruzie met hun ex, 'dus kún je nágaan... Coole smiley met zonnebril!!'.


Om dan vervolgens verbaasd vast te stellen dat de man daarop nauwelijks reageert en denkt ze van wat zou ik nu verkeerd hebben gezegd, het was net zo gezellig aan het worden... Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Ze merkt dan, er is iets maar kan er geen vinger opzetten zeg maar.

Dit is voor mij de enige verklaring, misschien zijn er meerdere.


Ik heb er geen ervaring mee, maar als een vrouw tijdens een date over haar ex begint, hoe goed ze ermee kan, dan zou ik denk ik een soort van jaloezie krijgen in de trant van "wat voelt ze nog voor hem?" of "maak ik nog wel een kans om op de 1e (menselijke) plek te komen?"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 10:13
 
SHANITA130 schreef:
Ach, mannen.. Knipoog smiley

Ik had een tijdje terug, zeg natuurlijk niet hoe lang geleden en ook niet met wie Knipoog smiley , een hele leuke date.

Echt heel leuk. Lachende smiley

Ha ha, leuk shanita Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:09
 
vrouwen die het hebben over hun ex bij 1e date!... geen probleem mee, weet je meteen wat er speelt en hoe ze over bepaalde zaken denkt. Als potentiele nieuwe vriend mag je dan daarover je mening geven en haar vertellen dat JIJ niet zo bent (of wel) en het helemaal anders zou aanpakken (of niet). Vervolgens begin je ook over je ex (als je die hebt) en hoe verschrikkelijk slecht je bent behandelt. Laat je gevoelige en tedere kant zien! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:13
 
Ja Das mooi geschreven, Bap! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2