ChristianMatch
 


Forum

15 februari Zwijndrecht 33+
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ESTHER999





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 21:03
 
Hallo Singles,







Vrijdagavond 15 februari 2013 Bouillonbraai & Bowlen voor christen singles!





Het was de vorige keer zo'n waanzinnig gezellige druk bezochte avond!

Daarom herhalen we hem nog een keer!


Wat het inhoud?
Op een gezonde en ontzettend gezellige manier zelf eten bereiden!
In het midden van de pan is het gedeelte waar je vlees, vis en groenten kunt bakken. ( lijkt een beetje op gourmetten)
De Bouillonbraai wordt in de onderste ring gevuld met een heerlijke bouillon.
In de bouillon kan je, vlees, vis en groenten in enkele minuten bereiden.
Vlees, vis en groenten/salades kunnen onbeperkt gegeten worden!


Tafels voor 8 personen.


Van 22 tot 23 uur hebben we de bowlingbanen gereserveerd.


Na het eten/bowlen kan je gezellig aan de bar nog wat napraten.

Inloop vanaf 19.00 uur, eten ongeveer om 19.30 (Uiteraard kan je later aanschuiven)

Heb je zin om te komen?!
Meld je dan aan voor deze leuke avond via ourmeetingpoint@hotmail.com



De prijs voor dit creatief onbeperkt zelf eten bereiden met 33+ christen singles, 1 uur bowlen is : 27,00 p.p. excl. drankjes.
Het geld voor het eten betalen bij binnenkomst aan Jenny of Nicoline

Muntjes voor drankjes zijn te koop bij de bar van Palm party house.

Hartelijke groet, Nicoline en Jenny

Het adres:




Palm Party House


Langeweg 350, 3331LG Zwijndrecht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 22:03
 
[quote=ESTHER999]
Helaas kan ik me niet opgeven bij Ourmeetingpoint@hotmail.com. Bedankt voor het vermelden van deze activiteit op het forum... Esther.
Hopelijk gaan er meer mensen mee... Lachende smiley


Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 15 februari 2013, 07:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIEN943





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 23:38
 
Ik ben ook van de partij.
Gezellig altijd hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:18
 
[quote=LEONARD480]

ourmeeting.com is op mijn computer een chinese website?
op die van jou niet leonard? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 23:13
 
[quote=BERT168]


Ach ...Bert wil nou eenmaal mijn vleugels uit slaan Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 23:32
 
'Hey!

We zoeken nog een aantal mannelijke singles, liefst tussen de 40 een 55 jaar, die aanstaande vrijdagavond zin hebben om te komen "gourmetten" , onbeperkt vlees en vis en groenten.
Die zin hebben de uitdaging aan te gaan om veel singles lady's te ontmoeten
En zich van hun sportieve kant willen laten zien tijdens het bowlen!!!


Op dit moment hebben we 58 aanmeldingen!


Hieronder nog ff alle info.

Groetjes Nicoline en Jenny'


Bij elke evenement komt die smeekbede. Ze zoeken zoals steeds weer mannen...waarom zouden er zo weinig mannen komen? Omdat de vrouwen bang zijn en hun neus ophalen voor minder aantrekkelijke mannen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 00:06
 
Je kunt toch niet van tevoren weten...welke mannen er komen?
Waarom zou je dan bij voorbaat je neus optrekken voor een onaantrekkelijke man??? Ken je hem of haar niet...dan is dit een kans OM...elkaar te LEREN kennen...

En waarom zou een onaantrekkelijke man...geen lief en goed karakter kunnen hebben?

Het oog wil ook wat?
Daar heb je gelijk in....
Maar ik ga toch voor de binnenkant...

Zelf ga ik niet naar zulke avonden, maar sluit zeker niet uit...dat men DAAR...een toekomstige partner kan tegenkomen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:25
 
De druk ligt nu wel hoog bij de single manen Knipoog smiley

Is het nog wel verantwoord om heen te gaan zonder dat je een relatie zoekt Knipoog smiley ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:42
 
JOOP430 schreef:
De druk ligt nu wel hoog bij de single manen Knipoog smiley

Is het nog wel verantwoord om heen te gaan zonder dat je een relatie zoekt Knipoog smiley ?

Die single...MANEN toch!!!!!

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:02
 
JOOP430 schreef:
De druk ligt nu wel hoog bij de single manen Knipoog smiley

Is het nog wel verantwoord om heen te gaan zonder dat je een relatie zoekt Knipoog smiley ?

de meeste vrouwen die er heen gaan zoeken iemand. Je moet dan wel uiterlijk mooi zijn. Status is ook belangrijk en je moet goed gekleed zijn. Zoniet...dikke pech...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:12
 
FRANKT627 schreef:
de meeste vrouwen die er heen gaan zoeken iemand. Je moet dan wel uiterlijk mooi zijn. Status is ook belangrijk en je moet goed gekleed zijn. Zoniet...dikke pech...

een woord belachelijk Smiley met dichtgeplakte mond ik weet zeker als je er heen gaat dat jullie plezier hebben en is er een vrouw die wat in jou ziet dan merk je het echt wel.
maar ga er niet lopen zoeken.
wees happy want nee heb je al ja kan plotseling komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:14
 
BERENDJAN590 schreef:
een woord belachelijk Smiley met dichtgeplakte mond ik weet zeker als je er heen gaat dat jullie plezier hebben en is er een vrouw die wat in jou ziet dan merk je het echt wel.
maar ga er niet lopen zoeken.
wees happy want nee heb je al ja kan plotseling komen.

Ik ben al naar veel uitjes geweest en ik heb ondervonden want 'negeren' is...

maar ik begrijp jouw reaktie...jij ziet nu op een roze wolk sinds je afspraak met Petra...wat ik wel heel leuk vind voor jullie.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 14 februari 2013, 18:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:18
 
FRANKT627 schreef:
Ik ben al naar veel uitjes geweest en ik heb ondervonden want 'negeren' is...

maar ik begrijp jouw reaktie...jij ziet nu op een roze wolk sinds je afspraak met Petra...wat ik wel heel leuk vind voor jullie.

ja misschien zit ik op roze wolk maar ervaring heb ik ook wel.
is echt wat jij er zelf van maakt frank als jij al met zo instelling heen gaat is denk ik niet goed negeer de vrouwen maak lol en geloof mij dit is je tip van je leven
Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:18
 
Mijn ervaring is: vrouwen kijken veel meer naar karakter dan de gemiddelde man. Let wel, ik zeg 'gemiddeld'.

Mannen kijken veel meer naar uiterlijk, is mijn ervaring.

Dat vind ik een slecht zaak!

Ik had toch een keer verteld, ik was ergens, toen was ik 18, ik dacht wat een lelijke man.....En ja die was zo aardig en vriendelijk, had zo een mooi karakter dat ik hem zelfs later nog knap vond....Het ging dus om innerlijk, wat ze uiterlijk mooi maakte, ze karakter, ze respect, ze vriendelijkheid, ze zelfverzekerdheid die die haalde uit zijn mens zijn, ipv, wat de modebladen voorschrijven. Ze liefde, en niet de soort liefde die zich zo afhankelijk opsteld, maar de zelfverzekerde liefde, Ja, de man straalde eigenliefde uit en zelfrespect, en ja, toen zag ik hem met hele andere ogen...ja, en niet alleen ik....

Nee, het gaat idd uiteindelijk dus gewoon om karakter en respect!!!

De media wil ons anders doen geloven: leugens, leugens, leugens en leugens!

Net zoiets dat geld gelukkig zou maken...

Ja, tuurlijk ben ik blij als ik met mijn 90% van het minimum een mazzeltje krijg in de vorm van 200 euro terug van energie o.i.d.

Dát bedoel ik niet.

Mannen die denken dat ze knap en intelligent zijn, zijn de allergrootste kapsoneslijders die er zijn....en helemaal als ze indruk willen maken daarbij met hun geld....BAH!

Ja, tuurlijk, iedereen vind het leuk om es een cadeau of cadeautje te krijgen en al helemaal als het onverwacht is.....

Maar dat is dus óók heel iets anders....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 14 februari 2013, 18:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:22
 
FRANKT627 schreef:
Ik ben al naar veel uitjes geweest en ik heb ondervonden want 'negeren' is...

maar ik begrijp jouw reaktie...jij ziet nu op een roze wolk sinds je afspraak met Petra...wat ik wel heel leuk vind voor jullie.

He??? Ik denk wat zeg je nu? Is BerendJan de busdriver, hahaha, dát wist ik niet!

Petra, ik dacht dat je hem buiten CM had gevonden, wat een bak!

Ja, de ene foto leek niet zo op de andere, jeetje...

Ja, dat schreef ik toch weleens eerder, mensen kunnen er zo anders uitzien, op verschillende foto's...

Zo, ff op me in Knipoog smiley laten werken..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:25
 
SHANITA130 schreef:
He??? Ik denk wat zeg je nu? Is BerendJan de busdriver, hahaha, dát wist ik niet!

Petra, ik dacht dat je hem buiten CM had gevonden, wat een bak!

Ja, de ene foto leek niet zo op de andere, jeetje...

Ja, dat schreef ik toch weleens eerder, mensen kunnen er zo anders uitzien, op verschillende foto's...

Zo, ff op me in Knipoog smiley laten werken..


hahahahaha ja its me
Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:27
 
[quote=SHANITA130]Mijn ervaring is: vrouwen kijken veel meer naar karakter dan de gemiddelde man. Let wel, ik zeg 'gemiddeld'.

Kijken mannen meer naar het uiterlijke? Tja, dat kan. Ik kan er geen percentage op plakken. Voor mij telt in ieder geval het (stabiele) innerlijke.

Vrouwen vinden het innerlijke belangrijk wanneer ook het uiterlijke belangrijk is. Met het uiterlijke kan je pronken in je familie en sociale kring...het innerlijk, en hopelijk is dat goed is dan weer mooi meegenomen. Het uiterlijke primeert...wees daar maar van overtuigd.

Ik heb weinig vrouwen horen zeggen: 'ik wist niet dat een uiterlijk mooi man zo innerlijk lelijk kon zijn.' Wel heb ik zelf ondervonden dat ze zeiden: 'ik wist niet dat een man met een lelijk uiterlijk zo lief en begripvol kon zijn.'...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 14 februari 2013, 18:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:28
 
FRANKT627 schreef:
Ik ben al naar veel uitjes geweest en ik heb ondervonden want 'negeren' is...

maar ik begrijp jouw reaktie...jij ziet nu op een roze wolk sinds je afspraak met Petra...wat ik wel heel leuk vind voor jullie.

Ik ben juist blij als men mij ff lekker negeert en met rust laat; al die beleefdheidsgesprekjes, nee hoor, laat mij maar lekker in een hoekje met me bordje met rust....ik vind kijken en luisteren veel leuker.. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:30
 
BERENDJAN590 schreef:
hahahahaha ja its me
Knipoog smiley Clown smiley

O, wat leuk joh, ja jullie passen zo goed bij elkaar!

Wat een wonder! Ik ben zo blij voor jullie!

Gefeliciteerd, jullie beiden! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:32
 
SHANITA130 schreef:
O, wat leuk joh, ja jullie passen zo goed bij elkaar!

Wat een wonder! Ik ben zo blij voor jullie!

Gefeliciteerd, jullie beiden! Lachende smiley

dank je kijk maar naar mijn profiel is wel een foto te zien die je misschien al kent


Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op donderdag 14 februari 2013, 18:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:39
 
SHANITA130 schreef:
Ik ben juist blij als men mij ff lekker negeert en met rust laat; al die beleefdheidsgesprekjes, nee hoor, laat mij maar lekker in een hoekje met me bordje met rust....ik vind kijken en luisteren veel leuker.. Verlegen lachende smiley

Kan je dan niet beter thuis blijven en daar een boterham eten in plaats van veel geld te betalen voor zo'n nep-haai-so-saai-tie-feestje?

Ik vind trouwens het ook niet goed dat op deze site reklame wordt gemaakt voor activiteiten die op een andere site georganiseerd worden. Ik weet wel dat veel leden van deze site ook op andere christelijk sites te vinden zijn. Al dan niet onder een andere nicknaam.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 14 februari 2013, 18:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:41
 
FRANKT627 schreef:
Kan je dan niet beter thuis blijven en daar een boterham eten in plaats van veel geld te betalen voor zo'n nep-haai-so-saai-tie-feestje?

zucht wat negatief weer frank je verdient een schop onder je k.....

sorry dat ik het zeg word eens wat positiever en ik bedoel het goed frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:56
 
BERENDJAN590 schreef:
zucht wat negatief weer frank je verdient een schop onder je k.....

sorry dat ik het zeg word eens wat positiever en ik bedoel het goed frank

negativiteit die ontsproten is uit ervaring. Wat is daar mis mee? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:57
 
FRANKT627 schreef:
Kan je dan niet beter thuis blijven en daar een boterham eten in plaats van veel geld te betalen voor zo'n nep-haai-so-saai-tie-feestje?

Ik vind trouwens het ook niet goed dat op deze site reklame wordt gemaakt voor activiteiten die op een andere site georganiseerd worden. Ik weet wel dat veel leden van deze site ook op andere christelijk sites te vinden zijn. Al dan niet onder een andere nicknaam.

In alle eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat dit een feestje is van de bovenste plank Frank....
Het is voor mij een thuiswedstrijd qua lokatie en wat is er leuker dan reallife ontmoeting(en), met daarbij de gedachte Smiley met dichtgeplakte mond dat de liefde door de maag gaat bij de man ...of misschien ??? Geschokte, onthutste smiley ook bij de vrouwen.
Tevens komen vrouwen je nooit en te nimmer naar je huisadres, zonder een ontmoeting vooraf toch?
Maar het lijkt beetje offtopic te gaan..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:00
 
Frank: Vrouwen vinden het innerlijke belangrijk wanneer ook het uiterlijke belangrijk is. Met het uiterlijke kan je pronken in je familie en sociale kring...het innerlijk, en hopelijk is dat goed is dan weer mooi meegenomen. Het uiterlijke primeert...wees daar maar van overtuigd.

Nou, ik ben zelf een vrouw, ja, hehe, toen ik in de pubertijd was(wat een rotwoord maar ja), ja, toen keek ik wel naar uiterlijk, heel erg zelf, ja, toen was ik tussen de 11 en de 18 zeg maar...
Maar ja, als volwassene, ja, dan wéét je beter....

Ik kan als vrouw gewoon zeggen dat het mij om karakter gaat en ja, is het uiterlijk mooi, ja leuk, als niet, en dan bedoel ik via de maatstaven die de media hanteren, ja, dan maakt en maakte me dat geen ene moer uit.

Waar ik me wel aan stoorde was als een man wel mogelijkheden heeft om zich goed te verzorgen en dat niet doet/deed. In het verleden eens meegemaakt.


Ik heb weinig vrouwen horen zeggen: 'ik wist niet dat een uiterlijk mooi man zo innerlijk lelijk kon zijn.' Wel heb ik zelf ondervonden dat ze zeiden: 'ik wist niet dat een man met een lelijk uiterlijk zo lief en begripvol kon zijn.'...

Nou, ik heb dat zelf heel vaak gezegd hoor, en heel veel vrouwen horen zeggen.

Wat heb je nu aan een knappe man als ie geen respect heeft, je belazerd, kapsones heeft, en ja, dan bedoel ik niet als grapje, maar echt dus?


Dat ie denkt dat ie heeeel wat is door sociale status en omdat ie toevallig uit een modeblad zou kunnen lopen?

S. Knappe mannen zijn alleen leuk, als er een eerlijk en respectvol karakter bijzit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:07
 
FRANKT627 schreef:
Kan je dan niet beter thuis blijven en daar een boterham eten in plaats van veel geld te betalen voor zo'n nep-haai-so-saai-tie-feestje?

Ik vind trouwens het ook niet goed dat op deze site reklame wordt gemaakt voor activiteiten die op een andere site georganiseerd worden. Ik weet wel dat veel leden van deze site ook op andere christelijk sites te vinden zijn. Al dan niet onder een andere nicknaam.

Nuh, ik vind het wel leuk zo onder de mensen, maar ja, met iedereen een gesprek van wát ik doe in het dagelijkse leven(alsof daar je identiteit vandaan komt, en dan weer van ja, waarom werkt je niet...ja, ik zei dan ook vaak dát ik regulier werkte, of, ik zei gewoon niet dat het vrijwilligerswerk was wat ik deed, ik werkte toen als vrijwilliger bij de ggz en zei dat ik begeleider was daar... Verlegen lachende smiley

Ja, witte leugentjes..

Ik kon dan ook alle vragen beantwoorden vanwege me studie en ervaring als vrijwilliger... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 14 februari 2013, 19:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:14
 
FRANKT627 schreef:
negativiteit die ontsproten is uit ervaring. Wat is daar mis mee? Knipoog smiley

een heleboel Frank je kan negativiteit ook omzetten naar positiviteit
de ervaring die jij heb kan je ook positief bekijken maar moet je wel zien.
vrouwen kijken naar je willen ze wat van je merk je het wel.
maar hap dan niet als een bezetene dat stoot weer af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:21
 
FRANKT627 schreef:
de meeste vrouwen die er heen gaan zoeken iemand. Je moet dan wel uiterlijk mooi zijn. Status is ook belangrijk en je moet goed gekleed zijn. Zoniet...dikke pech...

ben nooit niet na een uitje geweest maar frank zulk soort trutten, als ik dat woord hier mag gebruiken wil jij toch niet als levens partner en eh die uitnodiging van mij, waar je niet op reageert over wandelen en barbbequen gewoon als vrienden kom je niet onderuit hoor. en als je niet van barbeque houd maak ik wel rijst, die is best te eten als ik die maak.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:22
 
SHANITA130 schreef:
Nuh, ik vind het wel leuk zo onder de mensen, maar ja, met iedereen een gesprek van wát ik doe in het dagelijkse leven(alsof daar je identiteit vandaan komt, en dan weer van ja, waarom werkt je niet...ja, ik zei dan ook vaak dát ik regulier werkte, of, ik zei gewoon niet dat het vrijwilligerswerk was wat ik deed, ik werkte toen als vrijwilliger bij de ggz en zei dat ik begeleider was daar... Verlegen lachende smiley

Ja, witte leugentjes..

Ik kon dan ook alle vragen beantwoorden vanwege me studie en ervaring als vrijwilliger... Knipoog smiley

ha ha shanita, zie het al voor me Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:39
 
JOOP430 schreef:
De druk ligt nu wel hoog bij de single manen Knipoog smiley

Is het nog wel verantwoord om heen te gaan zonder dat je een relatie zoekt Knipoog smiley ?


ZEELAND736 schreef:
Die single...MANEN toch!!!!!

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

dat klinkt nogal "hengstig", vind je niet, zeeland??? Clown smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 14 februari 2013, 19:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2