ChristianMatch
 


Forum

Gebed gevraagd!!!
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:42
 
Hallo Lieve mede Broeders en Zusters!

Op Het forum, onder GEBED staat: Op ChristianMatch bidden en danken we graag voor (en met) elkaar. Plaats hier gebedsverzoeken of post een gebedsverhoring.

Nou Goed, ik wil graag gebed vragen!

Ik wil zo graag dingen doen die nodig zijn. Ja, ik heb zelf al een lijst gemaakt van dingen die ik vanmiddag wil gaan doen, precies zoals ik het op therapie heb geleerd.

Maar...ik kan het haast niet opbrengen. En het zijn gewoon huis tuin en keuken alledaagse dingen, en ik kan het haast niet opbrengen. Nee geen luiheid, lui zijn is anders.
Zit soms, en nu dus ook in een groot verdriet, daardoor ik het liefst de hele dag slaap, en dan gebeurd er niets, en dan ga ik in een vicieuze cirkel naar beneden.
Dus willen jullie voor mij bidden dat ik de dingen die ik op mijn lijst heb staan kan volbrengen vanmiddag, al zij het maar de allerbelangrijkste dingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:52
 
natuurlijk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:01
 
Dank je meid, ja, juist jou reactie nu geeft mij weer kracht!
Lachende smiley
Heel veel dank!

Ik vertel later hoe dingen gingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:18
 
Zo ik ga beginnen met het belangrijkste,

Als ik online sta, ben ik dus gewoon bezig.

Alsnog heel erg bedankt, Petra!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:33
 
Nou Petra,

Ik was 3 stappen verder, 2 terug, en nu, als ik zo doorga, ben ik no time bij 10 stappen, ja, en das het hoogste Lachende smiley

Ik zit nu eigenlijk al tegen de 3 stappen aan. dus zeg maar 2,75! Knipoog smiley

En ik ga door, want de kop is eraf!
Door je gebed en me ene vriend die belde!
Ik ben gezegend, 2 goede vrienden, hier een tof forum, weer contact met mijn hele toffe moeder die ook met beide vrienden goed overweg kan, en zij ook met haar.

En me huis wordt alsmaar netter!!!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:50
 
SHANITA130 schreef:
Nou Petra,

Ik was 3 stappen verder, 2 terug, en nu, als ik zo doorga, ben ik no time bij 10 stappen, ja, en das het hoogste Lachende smiley

Ik zit nu eigenlijk al tegen de 3 stappen aan. dus zeg maar 2,75! Knipoog smiley

En ik ga door, want de kop is eraf!
Door je gebed en me ene vriend die belde!
Ik ben gezegend, 2 goede vrienden, hier een tof forum, weer contact met mijn hele toffe moeder die ook met beide vrienden goed overweg kan, en zij ook met haar.

En me huis wordt alsmaar netter!!!!! Knipoog smiley

wij zullen voor jou bidden en hoop dat jij voor ons gaat bidden want God geeft.
Hij is onze vader voor grote dingen maar ook voor kleine dingen.
en als we samen bidden zie God en hoort ons allemaal.
dus zullen we samen bidden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:15
 
BERENDJAN590 schreef:
wij zullen voor jou bidden en hoop dat jij voor ons gaat bidden want God geeft.
Hij is onze vader voor grote dingen maar ook voor kleine dingen.
en als we samen bidden zie God en hoort ons allemaal.
dus zullen we samen bidden?

Hoi BerendJan en Petra!

Ja, ik zal elke avond voor ik ga slapen, en elke ochtend als ik opsta, voor jullie bidden, dat God elke dag jullie relatie zegent!

En vast bedankt dat jullie ook voor mij bidden!

Het gebed van de Rechtvaardige vermag veel!

Ik ben zó blij voor jullie!!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:30
 
je bent lief shanita en je huis word ook nog steeds netter Knipoog smiley ik bid al heel lang voor jou meid, daar kunnen we elkaar mee helpen hier op het forum, voor elkaar bidden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:03
 
PETRA373 schreef:
je bent lief shanita en je huis word ook nog steeds netter Knipoog smiley ik bid al heel lang voor jou meid, daar kunnen we elkaar mee helpen hier op het forum, voor elkaar bidden.

Wíj bidden voor mekaar hier, Petra!

Nog bedankt, ik zat er helemaal doorheen vandaag en nu zie ik het weer helemaal zitten!!!
En ik heb veel gedaan ook!
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:11
 
SHANITA130 schreef:
Wíj bidden voor mekaar hier, Petra!

Nog bedankt, ik zat er helemaal doorheen vandaag en nu zie ik het weer helemaal zitten!!!
En ik heb veel gedaan ook!
Lachende smiley

ha ha goed van je shanita Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:30
 
SHANITA130 schreef:
Wíj bidden voor mekaar hier, Petra!

Nog bedankt, ik zat er helemaal doorheen vandaag en nu zie ik het weer helemaal zitten!!!
En ik heb veel gedaan ook!
Lachende smiley

En weet je wat het mooiste is?
Zelfs al zou je NIETS doen op een dag, dan nog houdt God net zoveel van je....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:31
 
He een dubbelpost...

Dan nog maar een aanvulling :)

God houdt in de eerste plaats om wie we ZIJN. En niet om wat we DOEN.
Dat kan zo bevrijdend zijn...

Iedereen die overspannen is geweest / is, is in de valkuil getrapt die zegt dat je van alles moet DOEN, om iemand te ZIJN...


Laatst aangepast door
ROADY558
op donderdag 14 februari 2013, 22:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:32
 
ROADY558 schreef:
En weet je wat het mooiste is?
Zelfs al zou je NIETS doen op een dag, dan nog houdt God net zoveel van je....

jee wat mooi weer roady, inderdaad Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:07
 
ROADY558 schreef:
En weet je wat het mooiste is?
Zelfs al zou je NIETS doen op een dag, dan nog houdt God net zoveel van je....

Ja, dát weet ik...daarom ga ik vaak, als ik nergens zin in heb, gewoon een halve dag of langer slapen overdag....

En ondertussen werd de puinhoop hier groter en groter, ja, want God houdt ook wel van me als me huis een puinhoop is...

Ja, Roady, mooie gedachte....

Waar staat ook alweer bid en werkt,

en maak geen chaos van je huis(spreuken)?

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 21:17
 
SHANITA130 schreef:
Hallo Lieve mede Broeders en Zusters!

Op Het forum, onder GEBED staat: Op ChristianMatch bidden en danken we graag voor (en met) elkaar. Plaats hier gebedsverzoeken of post een gebedsverhoring.

Nou Goed, ik wil graag gebed vragen!

Ik wil zo graag dingen doen die nodig zijn. Ja, ik heb zelf al een lijst gemaakt van dingen die ik vanmiddag wil gaan doen, precies zoals ik het op therapie heb geleerd.

Maar...ik kan het haast niet opbrengen. En het zijn gewoon huis tuin en keuken alledaagse dingen, en ik kan het haast niet opbrengen. Nee geen luiheid, lui zijn is anders.
Zit soms, en nu dus ook in een groot verdriet, daardoor ik het liefst de hele dag slaap, en dan gebeurd er niets, en dan ga ik in een vicieuze cirkel naar beneden.
Dus willen jullie voor mij bidden dat ik de dingen die ik op mijn lijst heb staan kan volbrengen vanmiddag, al zij het maar de allerbelangrijkste dingen.

Hallo SHANITA.
Ik zal voor je bidden hoor. Luister naar je lichaam en naar je gevoel hierbij. Hoop dat je verdriet een plekje mag krijgen. Jezelf blijven is van grote waarde in deze ontstane situatie, waar je kracht uit put en vertrouwen. En ook al is je lijst niet klaar, kijk naar wat je wel heb kunnen doen.
Gr Marenth.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:18
 
MARENTH030 schreef:
Hallo SHANITA.
Ik zal voor je bidden hoor. Luister naar je lichaam en naar je gevoel hierbij. Hoop dat je verdriet een plekje mag krijgen. Jezelf blijven is van grote waarde in deze ontstane situatie, waar je kracht uit put en vertrouwen. En ook al is je lijst niet klaar, kijk naar wat je wel heb kunnen doen.
Gr Marenth.

Hai Marenth,

Ia, idd. luisteren naar je lichaam.

Dingen komen dan terug...


En wat geluk, en omdat God bestaat...


Totdat ik besefte door een paar omstandigheden en dingen, toen ik ging bidden waar dat zieke gevoel vandaan kwam......

En nu voel ik me goed. Heb goed contact met moeder.

En mij, het interesseert me niet

Vergeven gaat bij mij alleen op bij berouw, dat lees ik in mijn bijbel.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 mei 2013, 12:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VLINDER253





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 15:45
 
SHANITA130 schreef:
Hallo Lieve mede Broeders en Zusters!

Op Het forum, onder GEBED staat: Op ChristianMatch bidden en danken we graag voor (en met) elkaar. Plaats hier gebedsverzoeken of post een gebedsverhoring.

Nou Goed, ik wil graag gebed vragen!

Ik wil zo graag dingen doen die nodig zijn. Ja, ik heb zelf al een lijst gemaakt van dingen die ik vanmiddag wil gaan doen, precies zoals ik het op therapie heb geleerd.

Maar...ik kan het haast niet opbrengen. En het zijn gewoon huis tuin en keuken alledaagse dingen, en ik kan het haast niet opbrengen. Nee geen luiheid, lui zijn is anders.
Zit soms, en nu dus ook in een groot verdriet, daardoor ik het liefst de hele dag slaap, en dan gebeurd er niets, en dan ga ik in een vicieuze cirkel naar beneden.
Dus willen jullie voor mij bidden dat ik de dingen die ik op mijn lijst heb staan kan volbrengen vanmiddag, al zij het maar de allerbelangrijkste dingen.

hoi shanita
ik weet hoe het voelt heb het ook meegemaakt
en toen was er bij mij ook veel verdriet
ik wens jou veel sterkte toe
en GODS zegen
en ik ga voor je bidden
veel liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 21:38
 
[quote=SHANITA130

Bericht verwijderd op verzoek


Laatst aangepast door
MARENTH030
op zondag 19 mei 2013, 18:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 15:27
 
MARENTH030 schreef:
Hoi SHANITA.
Ik lees pijn en verdriet in je stukje. Het is niet mijn bedoeling geweest om je kwetsen. Ik heb mij nog niet in alles ingelezen, dus ken jou situatie waarin je verkeerd niet. Mijn excuses hiervoor, had ik wel het e.e.a geweten had ik andere woordkeuze gebruikt.
Gr Marenth

Je zei juist goede dingen, namelijk luisteren naar je lichaam(en geest natuurlijk....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 mei 2013, 19:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:15
 
SHANITA130 schreef:
Je zei juist goede dingen, namelijk luisteren naar je lichaam(en geest natuurlijk....

Ja, soms/vaak moet ik grenzen stellen, dan kan ik geen mensen velen, juist de mensen die dicht bij me staan, ja, dan ben ik te emotioneel, en kan ik wel weer overweg met mensen die verder, van me af staan.

En dan ben ik angstig dan rustig dan rustig en gelukkig, en ook nog andere toestanden waar ik in verkeer, en dat dan allemaal op een dag, en ja, ik kan zelf rusten en prikkels controleren als ik dan alleen ben.

Dus ja, met een van me 2 vrienden ga ik alleen om als ik stabiel goed in me vel zit zeg maar.

Dus ja, helaas de helft van de afspraken moet ik afzeggen en ja, dan zie ik het zo; het glas is dan voor mij halfvol...

En ja, ik kan wel blijven dubben, dat 'het' zooooo moeilijk is voor mijn vrienden...ja, en voor mij dan? Nog 100 keer zo moeilijk.

Dusz, dát doe ik niet meer: graag of niet, vrienden met mij....



Met S. vrienden zijn, ja, dan weet je, de helft van de keren zegt ze af, maaaar: (tromgeroffel) de andere helft van de keren houdt ze zich wel aan de afspraken, en ze zegt altijd netjes af.

Als je me vader kent, ja echt als insider dus niet oppervlakkig want dan is tie zoooooo aaaaaaardig.
Maar als je 'm dus echt kent als insider dan denk je, 'heeft híj voor een klein meisje moeten zorgen'...ongerust kijkende smiley.... Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley

Ja, er lopen wat pedo's rond, ja, en als je de pech hebt dat zo'n @##$%$ je eigen vader is.
Ja, dan hou je daar natuurlijk wat aan over...

Ja, pedo's hebben ook kinderen....(en die kinderen als ze pech hebben komen ze in aanraking met sektes waar ze Van Harte moeten vergeven, sommigen lieten de dader zelfs op hun eigen kinderen passen....en dan weer van Harte vergeven moeten, let wel; moeten, dat ie ook aan je eigen kinderen zat(nou is 'zitten' een understatement...

En je ik ben blij dat ik het overleeft hebt.....mijn gedachten gaan uit naar al de zelfmoorden in de lotgenotengroepen waar ik kwam en kom....





Shanita dit gaat wel heel off topic maar ben er van overtuigd dat de HEER mee leest ik wil er aan toevoegen Heer neem dit gebed ter ore
Dat Shanita vrij word gezet in denken en doen dat ze mag leven ter ere van u en niet meer door denken instant houd wat haar is aangedaan.
Dat ze haar slachtofferrol bij het kruis mag laten, het oude nu voorbij en dat het nieuwe is gekomen ook voor haar.

Dat mensen die oor en veroordelen haar als een mooi mens gaan zien een waardevol mens dat mag getuigen dat ze staande is gebleven door Uw kracht.
Heer u ziet haar hart ik zing vaak het lied :Heer raak mijn hart aan maak mij bereid uw pijn te voelen om wie er lijdt u tranen te huilen uw wegen te gaan O kom in mijn hart o heer heer maak mij bereid .

Heer ik wil u bidden dat u Shanita een hart wilt geven dat een ommekeer zal hebben van grote omvang vol van liefde over u mag spreken dingen kan omdraaien wat negatief is positief kan gaan zien,
dat ze op een dag de vruchten mag uitdelen , ik zie ze wel waar anderen het hier niet zien, wil ook deze mensen zegenen en laten beseffen dat U koning op de troon bent en geenszins wij als mens.
Heer Mijn hart zegt kom met u heilig geest werk in ons opdat wij uw lichtend licht mogen zijn zoutend zout dat de wereld zonder ons aan te trekken wat mensen vinden of zeggen een parel zijn in uw hand.

zegen shanita en alle anderen die dit lezen

anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:20
 
AMEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 15:57
 
Dank Altje voor je gebed...nu ga ik weer werken... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 21 februari 2013, 17:18
 
@ Zeeland: Dit is het "Kleine huis gebed wat ik bedoelde..gevonden, jaaaa

Gebed kinderen kleine huis op de prairie

Ik doe zo ff vertalen, ja, ben ff bezig, tot zo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 21 februari 2013, 17:36
 
Gebed: Now I make me down to sleep
Nu ga ik zo slapen.
I pray the Lord my soul to keep
Ik bid u Heer mij ziel te behouden
If I should die before I wake
Als ik dood zou gaan voordat ik wakker wordt
I pray the Lord my soul to take
Bid ik U Heer mijn ziel te nemen.

Ja, in het Engels rijmt het natuurlijk op mekaar zo'n kindergebed, maar ja, ik vind het een bemoedigend gebed!

Vandaar! ff hierin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:51
 
SHANITA130 schreef:
Je zei juist goede dingen, namelijk luisteren naar je lichaam(en geest natuurlijk....

Ja, soms/vaak moet ik grenzen stellen, dan kan ik geen mensen velen, juist de mensen die dicht bij me staan, ja, dan ben ik te emotioneel, en kan ik wel weer overweg met mensen die verder, van me af staan.

En dan ben ik angstig dan rustig dan rustig en gelukkig, en ook nog andere toestanden waar ik in verkeer, en dat dan allemaal op een dag, en ja, ik kan zelf rusten en prikkels controleren als ik dan alleen ben.

Dus ja, met een van me 2 vrienden ga ik alleen om als ik stabiel goed in me vel zit zeg maar.

Dus ja, helaas de helft van de afspraken moet ik afzeggen en ja, dan zie ik het zo; het glas is dan voor mij halfvol...

En ja, ik kan wel blijven dubben, dat 'het' zooooo moeilijk is voor mijn vrienden...ja, en voor mij dan? Nog 100 keer zo moeilijk.

Dusz, dát doe ik niet meer: graag of niet, vrienden met mij....



Met S. vrienden zijn, ja, dan weet je, de helft van de keren zegt ze af, maaaar: (tromgeroffel) de andere helft van de keren houdt ze zich wel aan de afspraken, en ze zegt altijd netjes af.

Als je me vader kent, ja echt als insider dus niet oppervlakkig want dan is tie zoooooo aaaaaaardig.
Maar als je 'm dus echt kent als insider dan denk je, 'heeft híj voor een klein meisje moeten zorgen'...ongerust kijkende smiley.... Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley

Ja, er lopen wat pedo's rond, ja, en als je de pech hebt dat zo'n @##$%$ je eigen vader is.
Ja, dan hou je daar natuurlijk wat aan over...

Ja, pedo's hebben ook kinderen....(en die kinderen als ze pech hebben komen ze in aanraking met sektes waar ze Van Harte moeten vergeven, sommigen lieten de dader zelfs op hun eigen kinderen passen....en dan weer van Harte vergeven moeten, let wel; moeten, dat ie ook aan je eigen kinderen zat(nou is 'zitten' een understatement...

En je ik ben blij dat ik het overleeft hebt.....mijn gedachten gaan uit naar al de zelfmoorden in de lotgenotengroepen waar ik kwam en kom....

Hallo SHANITA.
Ik vindt het een dappere stap van je dat je grenzen stelt. Juist als vrijheid en verbinding zo nauw samen liggen. Klinkt als dat autonomie en jezelf kunnen zijn van grote waarde zijn in deze situatie. Leg je pijn en verdriet in Gods handen, hij kan jou wonden genezen en helen. Hij kent jou persoonlijk. Mijn gebed is Heer wilt u haar de kracht en moed geven om door te gaan, al is het soms met vallen en opstaan.

Gr Marenth
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 17:40
 
Ach, Marenth,

Lief je gebed...
==

Ik Hou d'r nu over op, weet je waarom?
Nou, ik ben laaaang niet de enige.....
Ben blij dat Nederland zo sociaal is dat ze een vangnet hebben, uitkering, dat je toch zelfstandig kan zijn.

Ik hoef dus gewoon nooit te werken, kan ik ook niet, maar ja, het heeft ook voordelen, al had ik natuurlijk wel gewoon liever opleiding afgemaakt gaan studeren en werken.

Maar ja, met een vader die er echt alles aan doet dat je niet kan leren , je zelfs laat werken op je 12de dat je moet zeggen dat je 16 bent....

Ach, ja, en als ik dan denk, maak van nood deugd, ik hoef lekker niet te werken, ja, dan krijg je die veel verdieners weer op je dak, van ja, wij betalen voor jou...

Iig, ik ben echt laaang niet de enige, leuk , nee, realistisch, ja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 21:50
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 25 februari 2013, 11:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 21:58
 
JIJ BENT EEN PAREL

Jij bent een parel, wist je dat?
Een parel in Gods hand
Hij wil jouw Vriend en Vader zijn
leg jouw hand maar in Zijn hand.

Een parel is heel kostbaar
't mooiste dat bestaat
prachtig om naar te kijken
en hij is ook heel veel waard.

Zo ben jij in Gods ogen
zo kijkt God naar jou
of je nu lief of stout bent
er is IEMAND die van je houdt!

Bron: www.deparels.net


Laatst aangepast door
STEENTJE178
op maandag 25 februari 2013, 13:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 22:00
 
ANNETTE050 schreef:
Mag ik ook gebed vragen.
Ik heb erg veel verdriet en voel me erg eenzaam.
Mag ik gebed vragen, dat, zoals i het gedicht van jae, de Vader God Zelf me beschermen zal en dat ik niet zal gaan denken dat Hij me haat,
maar dat Hij van mij blijft houden. Alsjenbieft gebed voor het behoud van mijn geloof. De pijn en eenzaamheid is soms nog zo erg.

Maar natuurlijk! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 22:05
 
Je geloof is en heeft je al behouden en ... Hijzelf is de Voleindiger ervan. Hij kan niet anders dan van je houden omdat Hijzelf de Liefde is.

Schuil maar ... het mag.


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 25 februari 2013, 13:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2