ChristianMatch
 


Forum

Gebed gevraagd!!!
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 22:19
 
ANNETTE050 schreef:
Mag ik ook gebed vragen.

Ik zal ook voor jou bidden Annette!



Tuurlijk haat God jou niet...

Ja, Pijn en eenzaamheid...ken ik, in een kliniek ging het ook altijd beter ja, ff enkele maanden onder de mensen structuur.

Mensen zijn ook niet gemaakt om alleen te leven...

Komt door deze maatschappij ten dele denk ik, gebroken wereld ook.

Ik moet morgen ook weer vechten om niet terug te gaan naar bed, want ik heb dingen gepland..

Ja, en heb je wat kinderen, ja...

En ja, werk hebben is ook geen garantie tegen eenzaamheid, kom je alleen thuis....

Ik zal bidden....

(Ten onrechte weggehaald, nu weer teruggezet, begreep iets verkeerd.)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 mei 2013, 18:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 22:57
 
SHANITA130 schreef:
Ik zal ook voor jou bidden Annette!



Tuurlijk haat God jou niet...

Ja, Pijn en eenzaamheid...ken ik, in een kliniek ging het ook altijd beter ja, ff enkele maanden onder de mensen structuur.

Mensen zijn ook niet gemaakt om alleen te leven...

Komt door deze maatschappij ten dele denk ik, gebroken wereld ook.

Ik moet morgen ook weer vechten om niet terug te gaan naar bed, want ik heb dingen gepland..

Ja, en heb je wat kinderen, ja...

En ja, werk hebben is ook geen garantie tegen eenzaamheid, kom je alleen thuis....

Ik zal bidden....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 23:09
 
ANNETTE050 schreef:
Tuurlijk haat God jou niet...

Ja, Pijn en eenzaamheid...ken ik, in een kliniek ging het ook altijd beter ja, ff enkele maanden onder de mensen structuur.

Mensen zijn ook niet gemaakt om alleen te leven...

Komt door deze maatschappij ten dele denk ik, gebroken wereld ook.

Ik moet morgen ook weer vechten om niet terug te gaan naar bed, want ik heb dingen gepland..

Ja, en heb je wat kinderen, ja...

En ja, werk hebben is ook geen garantie tegen eenzaamheid, kom je alleen thuis....

Ik zal bidden....

Ik ken ook de schrijnende pijn van de eenzaamheid en kan me goed inbeelden hoe het voor anderen is. Indien ik niet elke naar de AH zou gaan kan het soms dagen duren vooraleer ik nog eens een mensenstem hoor. Als ik niet zoveel tegen mezelf zou praten of tegen een denkbeeldig persoon zou ik zelfs mijn stem niet meer herkennen. Voor sommige mensen is dit heel moeilijk te begrijpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 01:00
 
Frank: Ik ken ook de schrijnende pijn van de eenzaamheid en kan me goed inbeelden hoe het voor anderen is. Indien ik niet elke naar de AH zou gaan kan het soms dagen duren vooraleer ik nog eens een mensenstem hoor. Als ik niet zoveel tegen mezelf zou praten of tegen een denkbeeldig persoon zou ik zelfs mijn stem niet meer herkennen. Voor sommige mensen is dit heel moeilijk te begrijpen.

Ja, idd.

Ik denk ook dat veel meer mensen eenzaam zijn.

Ik ook, vaak kan ik gewoon geen dingen doen, ja, bij mij wisselt het heel erg, dan weer wel dan niet, dan ertussen..
Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 01:16
 
Ik ken het ook wel, eenzaamheid. 2 jaar geleden burn-out, daarna maanden zwaar depressief geweest (gaat nu al weer goed hoor). Paar maanden thuis geweest, toen het op het ergst was bij mams "opgenomen" geweest een paar weken. Toen ik weer begon te werken onder begeleiding vond ik het eerst vreeeeeselijk om weer naar huis te moeten gaan, de eenzaamheid in. Alleen met jezelf en de muren om je heen, constant geagiteerd. Dat het leven zelf gewoon te veel is, zuchtend bij elke ademhaling, de marteling van het opstaan en jezelf dwingen de was uit de machine te halen en op het rek te gooien en dan een dag later, als het meezit, de helft ophangen, in een uiterste wanhopige krachtsinspanning.
Ik probeerde zo lang mogelijk onder mensen te zijn, maakte niet uit hoe. Dus na het werk met de fiets de stad in, uren op het terras zitten, dan een winkel in (als die nog open was), dan ergens frietje eten en als het echt niet meer kon dan maar naar huis, waar ik nergens energie voor op kon brengen, niets was leuk of interessant, maar waar nietsdoen ook geen rust bracht.
Gelukkig is dat al lang weer helemaal voorbij. (Ik weet ook niet of dit allemaal wel bij dit topic hoort, maar goed).

Slaap wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 01:27
 
Hoewel het nu al wel weer goed met me gaat een hele tijd, heb ik sowieso veel ervaring met pijn, ondanks mijn nog relatieve jonkheid:

- 2 zware depressies doorstaan (een echte depressie is wel even iets anders dan je een paar weken "rot" voelen)
- jaren chronische oogpijn gehad, dag in dag uit.
- nauwelijks te doorbreken dwangneurose gehad.

En dan dus die eenzaamheid waar ik het net over had. En nog wel het een en ander waar ik zo niet op kom.

Alles overwonnen niet uit eigen kracht, maar door God.

Ik denk ik vermeld het maar even, zodat als iemand met iets zit, ik wellicht wat praktische tips kan geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 06:21
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 25 februari 2013, 11:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 12:48
 
ANNETTE050 schreef:
.


Misschien is het ook goed om eens te kijken wat je wel allemaal hebt ipv van wat je niet hebt en graag zou willen hebben.....En dan blijken er toch altijd weer zaken te zijn die je kan waarderen en die goed zijn....
En ik denk dat eenzaamheid in ieder mens zit, binnen een relatie kan je ook ontzettend eenzaam zijn.......en ik denk persoonlijk dat je wat aan eenzaamheid kan doen.....Maak keuzes die je leven wat gelukkiger maken en laat oude dingen achter je....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 12:59
 
WILLEMIJN232 schreef:
Misschien is het ook goed om eens te kijken wat je wel allemaal hebt ipv van wat je niet hebt en graag zou willen hebben.....En dan blijken er toch altijd weer zaken te zijn die je kan waarderen en die goed zijn....
En ik denk dat eenzaamheid in ieder mens zit, binnen een relatie kan je ook ontzettend eenzaam zijn.......en ik denk persoonlijk dat je wat aan eenzaamheid kan doen.....Maak keuzes die je leven wat gelukkiger maken en laat oude dingen achter je....

Ja, dat is waar. Pijn moet slijten.....tijd....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 13:37
 
WILLEMIJN232 schreef:
Misschien is het ook goed om eens te kijken wat je wel allemaal hebt ipv van wat je niet hebt en graag zou willen hebben.....En dan blijken er toch altijd weer zaken te zijn die je kan waarderen en die goed zijn....
En ik denk dat eenzaamheid in ieder mens zit, binnen een relatie kan je ook ontzettend eenzaam zijn.......en ik denk persoonlijk dat je wat aan eenzaamheid kan doen.....Maak keuzes die je leven wat gelukkiger maken en laat oude dingen achter je....


Idd, keuzes maken.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 mei 2013, 19:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 13:46
 
ROLF230 schreef:
Ik ken het ook wel, eenzaamheid. 2 jaar geleden burn-out, daarna maanden zwaar depressief geweest (gaat nu al weer goed hoor). Paar maanden thuis geweest, toen het op het ergst was bij mams "opgenomen" geweest een paar weken. Toen ik weer begon te werken onder begeleiding vond ik het eerst vreeeeeselijk om weer naar huis te moeten gaan, de eenzaamheid in. Alleen met jezelf en de muren om je heen, constant geagiteerd. Dat het leven zelf gewoon te veel is, zuchtend bij elke ademhaling, de marteling van het opstaan en jezelf dwingen de was uit de machine te halen en op het rek te gooien en dan een dag later, als het meezit, de helft ophangen, in een uiterste wanhopige krachtsinspanning.
Ik probeerde zo lang mogelijk onder mensen te zijn, maakte niet uit hoe. Dus na het werk met de fiets de stad in, uren op het terras zitten, dan een winkel in (als die nog open was), dan ergens frietje eten en als het echt niet meer kon dan maar naar huis, waar ik nergens energie voor op kon brengen, niets was leuk of interessant, maar waar nietsdoen ook geen rust bracht.
Gelukkig is dat al lang weer helemaal voorbij. (Ik weet ook niet of dit allemaal wel bij dit topic hoort, maar goed).

Slaap wel.

Hai Rolf,

Net wakker van een migraine, mag als uitzondering me medicatie om 4 uur halen, ipv 12 uur, maar ja die uitzondering is ook al beetje een gewoonte aan het worden....Terwijl ik toch niet kon....
Maar dat is gedeeltelelijk me eigen schuld, ik kán ergens heen overdag(zelfs naar drie plekken) waar ik het ook fijn en gezellig vind, en toch.....blijf ik hier, regelmatig dagen aaaneenstuk.

Ja, en als ik geen regelmaat heb, van elke dag voor 12 uur slapen, 8 á 9 uur op, met overdag structuur, ja, dan juist heb ik die migraine inene, weet ik uit ervaring.

Maar ik moest zo lachen om je stukje zo herkenbaar, zal 't ff quoten: Alleen met jezelf en de muren om je heen, constant geagiteerd. Dat het leven zelf gewoon te veel is, zuchtend bij elke ademhaling, de marteling van het opstaan en jezelf dwingen de was uit de machine te halen en op het rek te gooien en dan een dag later, als het meezit, de helft ophangen, in een uiterste wanhopige krachtsinspanning.

Het rode stuk, en dan met name het onderstreepte rode stuk, zoo grappig , want zoo herkenbaar, zit hier gewoon te lachen achter me pc; hoe je dat zo goed beschrijft!

Quote:
als het meezit

Hilarisch, zo grappig herkenbaar...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 25 februari 2013, 13:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 14:41
 
VLINDER253 schreef:
hoi shanita
ik weet hoe het voelt heb het ook meegemaakt
en toen was er bij mij ook veel verdriet
ik wens jou veel sterkte toe
en GODS zegen
en ik ga voor je bidden
veel liefs

Dank...straks me med. halen om 4 uur, en dan even aanhoren dat het niet de bedoeling is dat ik ze elke week om 4 uur haal maar om 12 uur Lachende smiley , dan boodschappen, en morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 27 februari 2013, 10:52
 
Hallo Lachende smiley

Ik wou gebed vragen, mijn behandelaar, coach, begeleider, of hoe ze ook heet komt zo en ik heb niet alle opdrachten gedaan(wel heel veel hoor;). Ik wou gebed vragen dat ze nog wat van me heel laat!

Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 27 februari 2013, 13:04
 
SHANITA130 schreef:
Hallo Lachende smiley

Ik wou gebed vragen, mijn behandelaar, coach, begeleider, of hoe ze ook heet komt zo en ik heb niet alle opdrachten gedaan(wel heel veel hoor;). Ik wou gebed vragen dat ze nog wat van me heel laat!

Alvast bedankt!

Wel, wat ze ook zegt, wees trots op jezelf Shanita, kijk na de dingen die je gedaan hebt en dat zijn er dus heeeel veel, niet na de dingen die je niet gedaan hebt. Doe ik ook, anders kan ik iedere avond op het eind van de dag wel gefrustreerd na bed gaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 18:10
 
.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 maart 2013, 05:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:17
 
.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 maart 2013, 05:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 12:52
 
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 10:38

Wie bid er mee vandaag voor exmilitairen van bosnie/kosovo?
Sommigge hebben vandaag voor het eerst een reünie georganiseerd,
gebed gevraagd voor deze helden die zich inhebben gezet voor anderen en al de dingen die ze daar hebben meegemaakt een plek in hun hart moeten geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:01
 
.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 mei 2013, 19:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 20:46
 
Wat jammer dat ik het nu pas weet...
Dan had ik haar persoonlijk nog even benaderd...

Hoop dat Hij een Troost mag zijn in de wegen van verdriet!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 20:53
 
xx

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 17 mei 2013, 20:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 21:26
 
Ja, idd.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 mei 2013, 12:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 11:34
 
Laten we vanaf nu per gebedsverzoek of -verhoring een nieuwe topic maken. Dan blijft het overzichtelijk en is de kans groter dat het gelezen wordt.

Hier gaat een slotje op.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2