ChristianMatch
 


Forum

profiel
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
GERT217





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 11:13
 
Wie heeft er ook problemen mee om op het profiel iets bij te voegen maar je kunt het niet opslaan.
Ik heb de redactie al ingelicht hierover en heb het advies gedaan maar het lukt nog niet.

Ik zie wel meer profiels die alleen het geloof heeft ingevuld. Weet wel dat zegt nog niet alles maar toch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 12:48
 
GERT217 schreef:
Wie heeft er ook problemen mee om op het profiel iets bij te voegen maar je kunt het niet opslaan.
Ik heb de redactie al ingelicht hierover en heb het advies gedaan maar het lukt nog niet.

Ik zie wel meer profiels die alleen het geloof heeft ingevuld. Weet wel dat zegt nog niet alles maar toch.



Niet iedereen vult zijn volledige profiel in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 16:18
 
GERT217 schreef:
Wie heeft er ook problemen mee om op het profiel iets bij te voegen maar je kunt het niet opslaan.
Ik heb de redactie al ingelicht hierover en heb het advies gedaan maar het lukt nog niet.

Ik zie wel meer profiels die alleen het geloof heeft ingevuld. Weet wel dat zegt nog niet alles maar toch.

Gewoon op wijzigen drukken en dan je profiel aanpassen en dan onderaan op de knop drukken om te bevestigen en dan is het gewijzigd.
Succes er mee, Gert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:42
 
Frusty verhaal? Waar? Weet je, ik weet gewoon dat mijn profiel vragen oproept maar men stelt die vragen gewoonweg niet. En natuurlijk weet ik wel dat die vragen ook niet tot een relatie hoeven te leiden. Sterker nog: als je geen vragen aan elkaar stelt, hoe kan je elkaar dan beter leren kennen, zelfs al gaat het om een gewone vriendschap? Dat profiel is er niet voor niks. Weet je, een heleboel mensen denken gewoon te plat en te oppervlakkig... En dat zegt inderdaad iets over die mensen...

Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 26 juli 2010, 20:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:49
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Vooraf wil ik vooral even benadrukken dat ik het absoluut niet frusty bedoel, maar ik wil toch graag ff het volgende kwijt. Mijn profiel is al ongeveer een slordige 1100 bekeken in ongeveer een half jaar tijd en ik heb ook heel wat complimenten gekregen. Erg fijn allemaal maar niet erg inhoudelijk. En daar daar baal ik soms van. Ik bedoel: ik ben geen standaard figuur, steek dat ook niet onder stoelen of banken maar het is net, laat ik het maar plat zeggen, alsof de meeste mensen hier ronduit te schijterig zijn om gewoon wat vragen te stellen. Het kan misschien soms zijn dat mijn profiel te uitgebreid is. Dat zou dus betekenen, dat ik eigenlijk gewoon te eerlijk ben over mezelf. Het moraal van mijn verhaal is dus eigenlijk ook dat het schijnt dat je beter bullshit in je profiel kan zetten, want dat "verkoopt" blijkbaar beter. Dat vind ik zo raar! En wat die kaaiman betreft: het is een exemplaar van ongeveer een jaar oud en ongeveer 1 meter lang.

Greetz,

Beun

Hmmm....eerlijk gezegd kom je wel een beetje frusty over,Beun Verlegen lachende smiley
Niet elke bezoeker is een potentiële kandidaat voor een relatie hè!
En mocht je , uit de reactie`s , opmaken dat je teveel of misschien te weinig informatie geeft, dan kun je dat toch gaan aanpassen?
Leg de lat iets lager voor jezelf, ontspan, gooi er zelf eens een leuk mailtje uit en geniet vooral van je CM tijd hier.
Misschien doe je wel leuke vriendschappen op, ook waardevol !

Succes en chear up (op mn beste engels ).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:00
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Vooraf wil ik vooral even benadrukken dat ik het absoluut niet frusty bedoel, maar ik wil toch graag ff het volgende kwijt. Mijn profiel is al ongeveer een slordige 1100 bekeken in ongeveer een half jaar tijd en ik heb ook heel wat complimenten gekregen. Erg fijn allemaal maar niet erg inhoudelijk. En daar daar baal ik soms van. Ik bedoel: ik ben geen standaard figuur, steek dat ook niet onder stoelen of banken maar het is net, laat ik het maar plat zeggen, alsof de meeste mensen hier ronduit te schijterig zijn om gewoon wat vragen te stellen. Het kan misschien soms zijn dat mijn profiel te uitgebreid is. Dat zou dus betekenen, dat ik eigenlijk gewoon te eerlijk ben over mezelf. Het moraal van mijn verhaal is dus eigenlijk ook dat het schijnt dat je beter bullshit in je profiel kan zetten, want dat "verkoopt" blijkbaar beter. Dat vind ik zo raar! En wat die kaaiman betreft: het is een exemplaar van ongeveer een jaar oud en ongeveer 1 meter lang.

Greetz,

Beun


Te eerlijk bestaat niet,
maar je opmerking dat mensen te schijterig zouden zijn maakt je hele verhaal wel erg frusty.....

Bull-shit verkopen in je profiel .... misschien eens proberen Clown smiley

Nee hoor gewoon open en eerlijk zijn....
en te lang is je profiel omschrijving niet....je krijgt er toch complimenten over??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:32
 
BEUN656 schreef:
Frusty verhaal? Waar? Weet je, ik weet gewoon dat mijn profiel vragen oproept maar men stelt die vragen gewoonweg niet. En natuurlijk weet ik wel dat die vragen ook niet tot een relatie hoeven te leiden. Sterker nog: als je geen vragen aan elkaar stelt, hoe kan je elkaar dan beter leren kennen, zelfs al gaat het om een gewone vriendschap? Dat profiel is er niet voor niks. Weet je, een heleboel mensen denken gewoon te plat en te oppervlakkig... En dat zegt inderdaad iets over die mensen...

Waarom moeten er altijd vragen gesteld worden? Niet iedereen die een profiel bezoekt zal meteen vragen hebben...

Ligt misschien aan je instelling...relaxxx...(ik blijf mensen vertellen om te relaxen vandaag)...als je ziet dat iemand je profiel bezocht heeft maar niet gereageerd, en jij vind het andere profiel ook interessant...gooi er dan zelf eens een mailtje tegen aan...misschien was de ander wel gewoon te onzeker om vragen te stellen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1