ChristianMatch
 


Forum

verzoek
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 april 2013, 19:29
 
Voor iemand die sinds vandaag het verschil tussen licht en duister is gaan begrijpen en bepaalde toe- en inwijdingen in de occulte wereld terugroept, vraag ik jullie broodnodige gebedsupport. Tot verbazing van de persoon zelf vallen de schellen vandaag van minuut tot minuut van zijn ogen en er is nog wat werk te verstouwen in opruimen e.d. om echt los te komen uit het occulte.


Quote:
"Dit nu is het eeuwige leven dat zij U kennen Vader, en Jezus Christus die Gij gezonden hebt".


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 5 april 2013, 19:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 april 2013, 19:31
 
JOL252 schreef:
Voor iemand die sinds vandaag het verschil tussen licht en duister is gaan begrijpen en bepaalde toe- en inwijdingen in de occulte wereld terugroept, vraag ik jullie broodnodige gebedsupport. Tot verbazing van de persoon zelf vallen de schellen vandaag van minuut tot minuut van zijn ogen en er is nog wat werk te verstouwen in opruimen e.d. om echt los te komen uit het occulte.

God doet elke dag nog wonderen!!!
Zal zeker ervoor bidden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 april 2013, 20:56
 
JOL252 schreef:
Voor iemand die sinds vandaag het verschil tussen licht en duister is gaan begrijpen en bepaalde toe- en inwijdingen in de occulte wereld terugroept, vraag ik jullie broodnodige gebedsupport. Tot verbazing van de persoon zelf vallen de schellen vandaag van minuut tot minuut van zijn ogen en er is nog wat werk te verstouwen in opruimen e.d. om echt los te komen uit het occulte.

Uiteraard wil ik hier voor bidden.
We hebben 2 diensten gehad over dit soort zaken onder leiding van Henk Noordhuis die zich er ook in de materie paranormale en occulte zaken zich verdiept heeft.

Gebed is het machtigste wapen in deze strijd.

Succes en vooral Zijn genezende hand en Gods zegen hierbij gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 april 2013, 22:33
 
JOL252 schreef:
Voor iemand die sinds vandaag het verschil tussen licht en duister is gaan begrijpen en bepaalde toe- en inwijdingen in de occulte wereld terugroept, vraag ik jullie broodnodige gebedsupport. Tot verbazing van de persoon zelf vallen de schellen vandaag van minuut tot minuut van zijn ogen en er is nog wat werk te verstouwen in opruimen e.d. om echt los te komen uit het occulte.

Maar natuurlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 april 2013, 01:09
 
JOL252 schreef:
Voor iemand die sinds vandaag het verschil tussen licht en duister is gaan begrijpen en bepaalde toe- en inwijdingen in de occulte wereld terugroept, vraag ik jullie broodnodige gebedsupport. Tot verbazing van de persoon zelf vallen de schellen vandaag van minuut tot minuut van zijn ogen en er is nog wat werk te verstouwen in opruimen e.d. om echt los te komen uit het occulte.


Ik doe ook mee Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 april 2013, 02:00
 
Van harte meegebeden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 april 2013, 03:49
 
Super, Dankjewel allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 april 2013, 08:15
 
Ik heb een tekst voor die persoon:

jesaja54 15 -17

Valt men heftig aan, dan gaat dat van Mij niet uit, wie u aanvalt, zal over u vallen. Zie, Ik ben het, die de smid geschapen heb, welke het kolenvuur aanblaast en naar zijn kunst het wapen vervaardigt, maar ik ben het ook die de verderver geschapen heb, om te vernielen.
Elk wapen dat tegen u gesmeed wordt, zal niets uitrichten, en elke tong die zich voor het gericht tegen u keert, zult gij in het ongelijk stellen.
Dit is het deel van de knechten des Heren en hun recht van Mijnentwege, luidt het woord des Heren.


en hebreeen 13:5 Nooit zal ik u afvallen, nooit zal ik u verlaten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 april 2013, 08:32
 
PETRA373 schreef:
Ik heb een tekst voor die persoon:

jesaja54 15 -17

Valt men heftig aan, dan gaat dat van Mij niet uit, wie u aanvalt, zal over u vallen. Zie, Ik ben het, die de smid geschapen heb, welke het kolenvuur aanblaast en naar zijn kunst het wapen vervaardigt, maar ik ben het ook die de verderver geschapen heb, om te vernielen.
Elk wapen dat tegen u gesmeed wordt, zal niets uitrichten, en elke tong die zich voor het gericht tegen u keert, zult gij in het ongelijk stellen.
Dit is het deel van de knechten des Heren en hun recht van Mijnentwege, luidt het woord des Heren.


en hebreeen 13:5 Nooit zal ik u afvallen, nooit zal ik u verlaten


Wow... ik heb het doorgegeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 7 april 2013, 09:30
 
Dank je wel allemaal voor meebidden. God laat hem het één na het andere ontdekken over waar hij in heeft gezeten en het blijkt zo echt. Prachtig en ontroerend om van nabij mee te maken hoe iemand tot besef van Gods waarheid komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 7 april 2013, 12:00
 
en belangrijk om een lange tijd voor deze persoon te blijven bidden, nu is hij net tot geloof, nog geen boom met sterke wortels langs de rivier van leven. Dus blijf een tijd bidden voor deze persoon mensen.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 7 april 2013, 16:24
 
Wat een pracht club hier, ik vind het een zegen om zo met elkaar bezig te kunnen zijn, samen staan we sterk, met Gods hulp, en gelijk Petra schrijft, blijven bidden is noodzakelijk.

Gods zegen voor jullie allen gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMA135





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zondag 7 april 2013, 17:05
 
PIETER619 schreef:
Wat een pracht club hier, ik vind het een zegen om zo met elkaar bezig te kunnen zijn, samen staan we sterk, met Gods hulp, en gelijk Petra schrijft, blijven bidden is noodzakelijk.

Gods zegen voor jullie allen gewenst

Dit is zo mooi wat Jol van nabij mag zien, geen woorden voor , zo mooi om iemand christen te zien worden....heb het zelf meegemaakt, je vergeet het nooit weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 8 april 2013, 05:57
 
Big smile...

En God is.zo'n regisseur...gaat ie voor het eerst.naar een samenkomst met zijn zaterdag aangeschafte bijbel... Komt ie.naast een vriend van mij te zitten, die er toevallig voor het eerst kwam om informatie te geven over een missiewerk in de stad, de perfecte timing.

... Jesaja waar Petra mee kwam speelt dit weekend een grote rol in meerdere delen van dit boek.


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 8 april 2013, 06:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 8 april 2013, 06:50
 
JOL252 schreef:
Big smile...

En God is.zo'n regisseur...gaat ie voor het eerst.naar een samenkomst met zijn zaterdag aangeschafte bijbel... Komt ie.naast een vriend van mij te zitten, die er toevallig voor het eerst kwam om informatie te geven over een missiewerk in de stad, de perfecte timing.

... Jesaja waar Petra mee kwam speelt dit weekend een grote rol in meerdere delen van dit boek.

Toeval bestaat niet (gelukkigmaar)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMA135





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: maandag 8 april 2013, 06:53
 
ANNA415 schreef:
Toeval bestaat niet (gelukkigmaar)

Wat een mooie bemoediging, dat God soms zomaar zoiets doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 april 2013, 00:36
 
Mocht God maar in ieders leven maar geen rol te hoeven spelen, lieten we Hem maar de regisseur worden ipv de touwtjes toch te veel in eigen hand te willen houden.

Machtig hoe God werkt, als we hem hulp vragen. Zo ook vanavond bij ons gebedsuur in de kerk, kwam aanstaand bruidspaar langs (bij het deel moment) om te vertellen dat hun bruiloft as vrijdag, doorgang kon vinden.

Haar "stiefvader" (vader al jong kwijt geraakt door ongeval) is 2 weken terug door ongeval, zwaar gewond met traumaspoed naar Groningen gebracht met oa zwaar hoofdletsel. Ze hadden gisteren wel een uur bij hem gezeten en hij kon hun overtuigen om toch door te gaan. Machtig om te zien dat God gebeden verhoord, alle ere komt toe aan de Here


Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 9 april 2013, 12:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 april 2013, 14:57
 
JOL252 schreef:
Big smile...

En God is.zo'n regisseur...gaat ie voor het eerst.naar een samenkomst met zijn zaterdag aangeschafte bijbel... Komt ie.naast een vriend van mij te zitten, die er toevallig voor het eerst kwam om informatie te geven over een missiewerk in de stad, de perfecte timing.

... Jesaja waar Petra mee kwam speelt dit weekend een grote rol in meerdere delen van dit boek.

Toeval?? Nee denk meer dat je/ we daar de hand van God in mogen zien!
Wat mooi en wat goed dat hij er al zo mee bezig is!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 april 2013, 16:50
 
toeval bestaat niet, wel een god die dingen laat toevallen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 18:20
 
Ja, inderdaad, en ook beproevingen Smiley met dichtgeplakte mond

Lachende smiley

1 Petrus 1
6 Verheugt u daarin, ook al wordt gij thans, indien het moet zijn, voor korte tijd door allerlei verzoekingen bedroefd, 7 opdat de echtheid van uw geloof, kostbaarder dan vergankelijk goud, dat door vuur beproefd wordt, tot lof en heerlijkheid en eer blijke te zijn bij de openbaring van Jezus Christus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1