ChristianMatch
 


Forum

nog nooit een relatie
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
DICHTER110





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 20:13
 
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?

Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.

( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 20:28
 
DICHTER110 schreef:
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?

Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.

( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)

Enfin, je bent dus ook nooit bedonderd geweest op dit gebied enzo...? Deal with it zou ik zo zeggen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik probeer slechts wat aan te geven...


Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 15 april 2013, 20:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 20:44
 
DICHTER110 schreef:
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?

Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.

( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)

Dat is toch juist mooi? Dan is je een hoop ellende bespaard gebleven, gewoon in een keer gaan voor de man die God voor je heeft, veel beter.
Gerard de Groot is ook pas net getrouwd, weet niet hoe oud die is, achter in de 40 of zo, die voorganger uit Rotterdam. Daarvoor altijd alleen geweest.
Ik kwam m'n eerste vriend tegen toen ik 24 was en ben daarmee getrouwd. Later misgelopen maar vooruit maar weer.


Laatst aangepast door
COBY648
op maandag 15 april 2013, 20:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 21:01
 
COBY648 schreef:
Dat is toch juist mooi? Dan is je een hoop ellende bespaard gebleven, gewoon in een keer gaan voor de man die God voor je heeft, veel beter.
Gerard de Groot is ook pas net getrouwd, weet niet hoe oud die is, achter in de 40 of zo, die voorganger uit Rotterdam. Daarvoor altijd alleen geweest.
Ik kwam m'n eerste vriend tegen toen ik 24 was en ben daarmee getrouwd. Later misgelopen maar vooruit maar weer.

Ik bedoel maar....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DICHTER110





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 21:01
 
COBY648 schreef:
Dat is toch juist mooi? Dan is je een hoop ellende bespaard gebleven, gewoon in een keer gaan voor de man die God voor je heeft, veel beter.
Gerard de Groot is ook pas net getrouwd, weet niet hoe oud die is, achter in de 40 of zo, die voorganger uit Rotterdam. Daarvoor altijd alleen geweest.
Ik kwam m'n eerste vriend tegen toen ik 24 was en ben daarmee getrouwd. Later misgelopen maar vooruit maar weer.

idd dat mij veel is bespaart gebleven is mooi, maar ik weet totaal niet wat liefde en relatie in houdt en daardoor mis ik ook dingen in mijn leven.
en daarnaast hebben veel vrienden van mij al jonger dan ik 3 kinderen.
en dat maakt het niet makkelijker, ik wil heus niet klagen maar vroeger zijn er dingen gezegd waardoor ik niet kan geloven dat ik ooit een relatie krijg.
( pubertijd) maar toch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 21:10
 
DICHTER110 schreef:
idd dat mij veel is bespaart gebleven is mooi, maar ik weet totaal niet wat liefde en relatie in houdt en daardoor mis ik ook dingen in mijn leven.
en daarnaast hebben veel vrienden van mij al jonger dan ik 3 kinderen.
en dat maakt het niet makkelijker, ik wil heus niet klagen maar vroeger zijn er dingen gezegd waardoor ik niet kan geloven dat ik ooit een relatie krijg.
( pubertijd) maar toch

Ach mijn vriendin was 37 en had de moed opgegeven. Twee jaar terug is ze ineens iemand tegengekomen en getrouwd. Ik was nog getuige.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 21:14
 
COBY648 schreef:
Oh dubbel. Niet de moed opgeven joh. Gewoon de Heer vragen of Hij iemand voor je heeft. En mijn neef was 28 geloof ik, nog steeds alleen. Daar had ik toen voor gebeden en hij had ineens een vrouw. Hij is al jaren gelukkig getrouwd. Jammer dat die gebeden nooit voor mezelf werken trouwens, dan heb ik er weer geen geloof voor.


Laatst aangepast door
COBY648
op maandag 15 april 2013, 21:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 21:19
 
DICHTER110 schreef:
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?

Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.

( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)

Je bent echt niet de enige hoor!
Ik ben 38 en heb ook nooit een relatie gehad... En ja idd er kan ons veel bespaard zijn gebleven maar ook heb ik het een poos als een gemis ervaren... Nu kan ik er heel goed mee omgaan en een relatie is niet altijd rozengeur en maneschijn en kinderen ook niet dus romantiseer het niet teveel zou ik zeggen! Als je in je eentje gelukkig kan zijn is dat al heel mooi en pas dan kan je je ook goed openstellen voor een ander (is mijn mening hoor) En ja mensen kijken idd vreemd als ze dat horen tja het kan zijn dat nooit de goede man je pad heeft gekruist he Knipoog smiley
Ik geloof echt dat als er een man voor mij is deze nog op mijn pad komt en zo niet dan is het niet anders.... kan er gelukkig goed mee leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 21:41
 
Bij ons in de kerk was elke week een vrijgezellenavond. Daar had het gros nog niet of nauwelijks ervaring met een relatie in de zin die wij bedoelen, ikzelf incluis. (en ik was nog wel de jongste!)(en daar waren meer mensen dan op een hand te tellen is).
Bedenk maar dat het gras bij de buren altijd groener is. (wat dus niet is).
Natuurlijk begrijp ik je verlangen naar een "echte" relatie, dat heb ik zelf ook. Maar ik ga er niet onder gebukt. Het leven is goed zo, en met een relatie zou het evengoed goed zijn. Dat het beter zou worden weet je niet zeker, misschien wordt het wel slechter. Toch geloof ik wel dat de Heere ons niet bedoeld heeft om alleen te zijn. Er mist toch iets. Vooral in het weekeinde voel ik dat weleens, als ik in mijn woonkamer zit met de poezen en bedenk hoe ik me nu weer eens moet gaan vermaken (wat meestal wel lukt hoor).
Ook begrijp ik dat je directe omgeving veel mensen zijn die al jong heel wat kinderen hebben. Dat is ook maar relatief. Voor hetzelfde geldt kende je alleen maar mensen zonder kinderen of relatie. Dat is net zo goed mogelijk. Het gros van de vriendinnen van mijn zusje kreeg "pas" een relatie rond/na hun 30e.
Nou, het is een heel verhaal geworden zie ik, hahaha. Ik vond het een interessant onderwerp, waar ik het ook wel eens over heb met een vriend van mij die 10 jaar ouder is en ook nooit een echte relatie gehad heeft.
Een andere vriend kreeg een kind op zijn 18e, maar de relatie is allang verbroken en nu is hij al jaren depressief thuis. Zo kan het ook lopen.....

Aldus gesproken ende gezegd hebbende wens ik je natuurlijk toch van harte een fijne relatie toe. Veel succes hier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 08:42
 
DICHTER110 schreef:
idd dat mij veel is bespaart gebleven is mooi, maar ik weet totaal niet wat liefde en relatie in houdt en daardoor mis ik ook dingen in mijn leven.
en daarnaast hebben veel vrienden van mij al jonger dan ik 3 kinderen.
en dat maakt het niet makkelijker, ik wil heus niet klagen maar vroeger zijn er dingen gezegd waardoor ik niet kan geloven dat ik ooit een relatie krijg.
( pubertijd) maar toch

Ik zelf heb wel relaties enzo gehad, maar onzin, warom zou jij geen relatie krijgen.
Ik heb 5 dochters, 1 dochter kwam maar geen leuke man tegen en begon te denken ik krijg nooit een leuke man.
Tot ze op een dag onverwachts iemand tegen kwam, degene die echt bij haar hoorde en ze heeft nu een prachtigge relatie
Zo makkelijk kom je niet die ene tegen die echt bij je hoort, waarmee je je hele leven wilt delen . je kan beter een tijd alleen zijn en gaan voor diegene die echt bij je hoort, dan wat velen doen, een tweede keus, dat ze maar iemand hebben.
je bent nog jong en ziet er prachtig uit Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 22:04
 
DICHTER110 schreef:
idd dat mij veel is bespaart gebleven is mooi, maar ik weet totaal niet wat liefde en relatie in houdt en daardoor mis ik ook dingen in mijn leven.
en daarnaast hebben veel vrienden van mij al jonger dan ik 3 kinderen.
en dat maakt het niet makkelijker, ik wil heus niet klagen maar vroeger zijn er dingen gezegd waardoor ik niet kan geloven dat ik ooit een relatie krijg.
( pubertijd) maar toch

Wat een ontboezeming... heftig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 22:16
 
DICHTER110 schreef:
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?

Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.

( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)


Wil ook even met je meeleven
Ik dacht dat je 92 was,maar las verkeerd

Soms is wachten niet gemakkelijk
Ook ik heb in de familie die dit meemaken


Voor nu; fijne tijd op CM
en wie weet toch Lachende smiley


Laatst aangepast door
HEIDE936
op dinsdag 16 april 2013, 22:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICOLLE231





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 22:35
 
ik weet wat je doormaakt ik ben ervaringsdescundige ehum,
Ik wil je bemoedigen met HOUD NOG even VOL.
want als je uit andere motieven als echte liefde verkering neemt dan krijg je NIET waar je naar verlangt!

Dapper van je dat je deze vraag durft te stellen!!.

Je bent mooi!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 22:44
 
DICHTER110 schreef:
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?

Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.

( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)

Hoi Dichter :)

Ik bedoel het goed; een paar gesprekjes met een psycholoog kan zo verhelderend werken en zo erg helpen met allemaal dingen.

Dat is tegenwoordig heel normaal, en wordt dacht ik negen keer vergoed :)

Ja, God heeft ook de psycholoog wijsheid gegeven.

Sterkte; ik weet zeker dat het goedkomt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DICHTER110





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:17
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Dichter :)

Ik bedoel het goed; een paar gesprekjes met een psycholoog kan zo verhelderend werken en zo erg helpen met allemaal dingen.

Dat is tegenwoordig heel normaal, en wordt dacht ik negen keer vergoed :)

Ja, God heeft ook de psycholoog wijsheid gegeven.

Sterkte; ik weet zeker dat het goedkomt!

dank je voor tip Knipoog smiley maar deze dame zit al 10 jaar in een leventje met hulpverlening, niet alleen vanwege geen relatie, maar snap dat je het goed bedoelt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:52
 
HEIDE936 schreef:
Wil ook even met je meeleven
Ik dacht dat je 92 was,maar las verkeerd

Dusss... Lekker complimenteus ben jij zeg! En tactisch ook al niet... Maak je geen vrienden mee dude... Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op woensdag 17 april 2013, 19:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 16:46
 
DICHTER110 schreef:
dank je voor tip Knipoog smiley maar deze dame zit al 10 jaar in een leventje met hulpverlening, niet alleen vanwege geen relatie, maar snap dat je het goed bedoelt Lachende smiley

Erika129 schreef:
Als je in je eentje gelukkig kan zijn is dat al heel mooi en pas dan kan je je ook goed openstellen voor een ander (is mijn mening hoor) En ja mensen kijken idd vreemd als ze dat horen tja het kan zijn dat nooit de goede man je pad heeft gekruist he Knipoog smiley
Ik geloof echt dat als er een man voor mij is deze nog op mijn pad komt en zo niet dan is het niet anders.... kan er gelukkig goed mee leven!
Ik heb dezelfde mening als Erika.

Er is en zijn zoveel leuke dingen die je kan beleven daar heb je geen partner voor nodig.
Ja, kijken naar wat je wél hebt; werk, eigen huis, etc.

En wat ik doe, wat bij mij werkt, als er iets is wat niet leuk is zeg maar, ja, dan ga ik begrip voor mezelf hebben.
Dan zeg ik als het ware tegen mezelf 'ja logisch' iedereen/veel mensen zouden zich zo voelen.
Om het dan vervolgens te accepteren, omdat er begrip is.

Het leven is zó mooi. Lachende smiley

Ja, en ik denk dat ik weet wat je bedoelt, ja, soms voel ik me ook ff alleen hoor, maar ja, die tijden zijn zó kort, en als je van lezen houdt, oid, ja, en je hebt het naar je zin op je werk?

Nee, een relatie zou leuk zijn, maar veel belangrijker vind ik het als ik voor mezelf een leven heb Knipoog smiley

Sterkte Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DICHTER110





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 april 2013, 12:46
 
SHANITA130 schreef:
Ik heb dezelfde mening als Erika.

Er is en zijn zoveel leuke dingen die je kan beleven daar heb je geen partner voor nodig.
Ja, kijken naar wat je wél hebt; werk, eigen huis, etc.


En wat ik doe, wat bij mij werkt, als er iets is wat niet leuk is zeg maar, ja, dan ga ik begrip voor mezelf hebben.
Dan zeg ik als het ware tegen mezelf 'ja logisch' iedereen/veel mensen zouden zich zo voelen.
Om het dan vervolgens te accepteren, omdat er begrip is.

Het leven is zó mooi. Lachende smiley

Ja, en ik denk dat ik weet wat je bedoelt, ja, soms voel ik me ook ff alleen hoor, maar ja, die tijden zijn zó kort, en als je van lezen houdt, oid, ja, en je hebt het naar je zin op je werk?


ik heb heus hobby's en het alleen zijn is niet wat voor mij het vervelendst voelt, nee het is puur het gevoel dat niet iemand je warmte en liefde geeft, ( ik heb ook weinig familie) en af een toe een knuffel/warmte en liefde dat wil toch ieder mens.


en op feestdagen en zo tja dan mis ik echt een plek om mij thuis te voelen en dat kan vervelend zijn.


Nee, een relatie zou leuk zijn, maar veel belangrijker vind ik het als ik voor mezelf een leven heb Knipoog smiley

Sterkte Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRIS571





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 17:55
 
DICHTER110 schreef:
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?

Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.

( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)



ja die zijn der
ben der een van ben 32 en vrijgezellig

ach soms wil je het wat meer als een andere x,maar meestal geniet ik lekker van de dag,wat die ook maar brengt

gr chris
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CAROLINEA870





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 22:03
 
DICHTER110 schreef:
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?

Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.

( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)


Don't give up..


Laatst aangepast door
CAROLINEA870
op donderdag 6 juni 2013, 09:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1