ChristianMatch
 


Forum

Het Nieuwsch hoekje
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 16 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:39
 
PETRA373 schreef:
betekenis van haat:Haat is een sterke emotie, die wordt ervaren als een gevoel van afstoting tot iets of iemand (het object respectievelijk subject dat men haat) met een neiging tot het kwetsen of vernietigen van het onderwerp. Voorbeelden zijn mannenhaat (misandrie), vrouwenhaat (misogynie) en mensenhaat (misantropie).
In het dagelijks spraakgebruik wordt het woord "haat" vaak gebruikt om afschuw uit te drukken of gebruikt bij het mopperen, het heeft dan een minder zware en minder projectieve betekenis.
Inhoud [verbergen]
1 Haat in de psychologie
2 Haat in het boeddhisme
3 Haat en de wet in Nederland
4 Externe links
[bewerken]Haat in de psychologie

Volgens de psychologie komt haat voort uit een psychologische projectie van de eigen schaduwzijde op het object. Een schaduwzijde die bij zichzelf ontkend wordt en daardoor in het object ontdekt. Haat vertekent de werkelijkheid. Meestal is dat object dus iemand die juist die eigenschap mist en zuiver is. Daarom bestaat er dan een onvermogen om de werkelijkheid te zien en een onbewust weten dat men zelf schuld heeft aan dat verwijt aan die ander. Dat is dan het begin van haat.
Volgens Paul Ekman, hoogleraar psychologie aan de afdeling psychiatrie van de University of Calfornia Medical School, in zijn boek "Emotions revealed" (2004) is haat evenals blijvende wrok geen emotie, want daarvoor duren ze te lang. Ook geen stemming, omdat we weten waarom we haten of wrok koesteren, hetgeen bij een stemming meestal niet het geval is. Hij ziet wrok als een emotionele attitude [een bewust geloof of mening in combinatie met emotionele toon of gevoel en een neiging tot handelen] en haat als een emotionele gehechtheid. Beide zijn doortrokken van woede, maar zijn zelf geen woede.
Haat is volgens hem een blijvende, intense antipathie gepaard aan afschuw en minachting als gevolg van aangedaan leed. Haat is gericht op een persoon, terwijl wrok is verbonden aan een speciale grief of reeks van grieven. Haat knaagt en neemt de hater zodanig in beslag, dat hij gepreoccupeerd raakt met de gehate man of vrouw. Wrok knaagt ook, zit contant in het achterhoofd en neemt de geest voortdurend in beslag. Een persoon met wrok piekert buitensporig veel over het hem of haar aangedane wel of niet vermeende onrecht. Wrok en haat kunnen door versterkende omstandigheden escaleren tot spontane of doordachte wraakneming.


hebben wij haat van nature???? Volgens mij niet,als ik van nature haatgevoelens bij me zelf zou ontdekken zou ik echt na een spygoloog ofzo gaan.

Hai Petra,

Interessant!

Ja, daar kan je veel van leren he, als je dingen opzoekt, ja doe ik ook vaak..

Bedankt! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:47
 
Ik kwam, heel toevallig, Deze documentaire tegen op het net.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor... Smiley die vol vragen zit

Naar aanleiding van de onthullingen van Toos Nijenhuis is er op 7 mei een in Nederland gevestigde groep opgericht in samenwerking met Freedom Central en ITCCS. Zij zijn van plan om later dit jaar een zogenaamde Common Law Court Case te organiseren, waarbij de daders een dagvaarding zullen ontvangen en publiekelijk worden genoemd. Op zich een mooi initiatief, maar een dergelijke rechtszaak heeft helaas niet meer dan een symbolische waarde.

Bron: itccs

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 01:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 23:25
 
Aan een lange onzekerheid ...is een einde...

Moeder...familie...van de 2 broertjes...
Gods nabijheid...in deze moeilijke weg...

Veel kracht en sterkte...
Niet alleen voor nu, maar ook in de komende tijd...en voor de toekomst..
Die zal nooit meer hetzelfde zijn....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 23:49
 
ZEELAND736 schreef:
Aan een lange onzekerheid ...is een einde...

Moeder...familie...van de 2 broertjes...
Gods nabijheid...in deze moeilijke weg...

Veel kracht en sterkte...
Niet alleen voor nu, maar ook in de komende tijd...en voor de toekomst..
Die zal nooit meer hetzelfde zijn....


Geenn woorden voor, alleen maar een welgemeend sterkte voor nu en de toekomst voor de moeder en verdere familie..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 00:20
 
Een harde, pijnlijke, wrede duidelijkheid voor alle betrokkenen rond de beide jongens....... Hartverscheurend onbegrijpelijk.
Daar wordt je stil van.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 13:59
 
Gelukkig is er een einde gekomen aan de onzekerheid. Maar wat een familie drama weer, het zoveelste.
De vader die het leven niet meer ziet zitten, maar waarom je kinderen doden? Onschuldige kinderen, geen woorden voor.

Wens de moeder Gods nabijheid toe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 16:32
 
We zijn in het nieuws in het buitenland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 16:35
 
Ik denk niet dat de vader het was...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 20 mei 2013, 17:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 16:45
 
Misschien dat we het beter kunnen laten rusten...
Alles wat het NIET of WEL is maakt het niet minder erg...toch??

Het is al allemaal al zo verdrietig....


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op maandag 20 mei 2013, 19:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 17:19
 
Ja Zeeland,

Dat is ook weer zo..

Daar heb jij helemaal gelijk in, jij bent heel wijs!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:00
 
Natuurlijk is dit heel erg! Dat ben ik helemaal met jullie eens! Maar, waarom geen aandacht voor alle kinderen, die verder van ons bed, bijvoorbeeld in Somalië, vermoord worden? Of een topic over de rassenstrijd tussen de bewoners in Afrika? Als je realistisch bent, en dat zijn de meesten hier wel, denk ik, waarom maken we hier zoveel drukte over? Omdat het Nederland is? Omdat het internationaal nieuws is? Ik zie die drukte niet zo zitten! Het is erg, tuurlijk, maar wat gebeurd is, is gebeurd! Kom op! Verder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:01
 
SHANITA130 schreef:
Ik denk niet dat de vader het was...

En? Wie wel dan? Ben benieuwd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:03
 
LANFY127 schreef:
Natuurlijk is dit heel erg! Dat ben ik helemaal met jullie eens! Maar, waarom geen aandacht voor alle kinderen, die verder van ons bed, bijvoorbeeld in Somalië, vermoord worden? Of een topic over de rassenstrijd tussen de bewoners in Afrika? Als je realistisch bent, en dat zijn de meesten hier wel, denk ik, waarom maken we hier zoveel drukte over? Omdat het Nederland is? Omdat het internationaal nieuws is? Ik zie die drukte niet zo zitten! Het is erg, tuurlijk, maar wat gebeurd is, is gebeurd! Kom op! Verder!


Er is altijd erger leed he? Dan kan je nooit bij actueel leed stil staan.
Op dit moment is dit erg leed in Nederland en daar zijn we stil van en verbaasd.... het houdt ons bezig Niets mis mee toch?


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 20 mei 2013, 21:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:07
 
JANE410 schreef:
Gelukkig is er een einde gekomen aan de onzekerheid. Maar wat een familie drama weer, het zoveelste.
De vader die het leven niet meer ziet zitten, maar waarom je kinderen doden? Onschuldige kinderen, geen woorden voor.

Wens de moeder Gods nabijheid toe

Ik speel nu even de advocaat van de duivel! En wat......als de moeder een secreet was, die haar ex de toegang tot hun kinderen ontzegde? Waar 2 mensen scheiden, hebben 2 mensen schuld! Waarom liepen die kinderen al zolang bij allerlei instanties, waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb? Als je het zo bekijkt, kun je je toch wel een beetje indenken over de daad van de vader! Toch? Ik ze niet, jij ze ook niet! Nogmaals, zonde dat dit zo eindigt, maar je moet nooit de dader met de veroorzaker over 1 kam scheren! We weten het niet! En dat is maar goed ook!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
Er is altijd erger leed he? Dan kan je nooit bij actueel leed stil staan.
Op dit moment is dit erg leed in Nederland en daar zijn we stil van en verbaasd.... het houdt ons bezig Niets mis mee toch?

Daar is ook helemaal niks mis mee! Wat ik alleen probeerde te benadrukken is dat dit leed is, maar aan de andere kant ook gewoon universeel leed! Excuseer me voor het woord "gewoon"!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:10
 
LANFY127 schreef:
Ik speel nu even de advocaat van de duivel! En wat......als de moeder een secreet was, die haar ex de toegang tot hun kinderen ontzegde? Waar 2 mensen scheiden, hebben 2 mensen schuld! Waarom liepen die kinderen al zolang bij allerlei instanties, waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb? Als je het zo bekijkt, kun je je toch wel een beetje indenken over de daad van de vader! Toch? Ik ze niet, jij ze ook niet! Nogmaals, zonde dat dit zo eindigt, maar je moet nooit de dader met de veroorzaker over 1 kam scheren! We weten het niet! En dat is maar goed ook!



Ik denk niet na over de schuldvraag. ik vind het in en in triest dat dit is gebeurd....en daar sta ik bij stil....Niet bij de invulling van het waarom..
Dat weten we toch niet en dat hoeven we ook niet te weten.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:19
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk niet na over de schuldvraag. ik vind het in en in triest dat dit is gebeurd....en daar sta ik bij stil....Niet bij de invulling van het waarom..
Dat weten we toch niet en dat hoeven we ook niet te weten.....



Vind ik ook!
Natuurlijk is er overal leed op de wereld, maar hier mogen we best even bij stilstaan, en ik vind het logisch dat dit ons meer treft omdat het zo "dicht naast de deur" is........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:29
 
Ja het is gewoon in en in triest als iemand die nog zo jong is het leven zo moeilijk vind dat hij er uit stapt. En dat hij dan ook nog (waarschijnlijk) 2 jonge levens met zich meeneemt. En dat wij dat met zn allen in ons land niet hebben kunnen voorkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:30
 
LANFY127 schreef:
Daar is ook helemaal niks mis mee! Wat ik alleen probeerde te benadrukken is dat dit leed is, maar aan de andere kant ook gewoon universeel leed! Excuseer me voor het woord "gewoon"!



Je hebt ook wel gelijk, volgende week gaat voor ons het leven weer gewoon verder en 'vergeten'we dit weer tot het volgende incident......Maar neemt niet weg dat iedereen er vandaag er vol van is en dat het in en intriest is....
Maar zo werkt het nu eenmaal........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:37
 
LANFY127 schreef:
Natuurlijk is dit heel erg! Dat ben ik helemaal met jullie eens! Maar, waarom geen aandacht voor alle kinderen, die verder van ons bed, bijvoorbeeld in Somalië, vermoord worden? Of een topic over de rassenstrijd tussen de bewoners in Afrika? Als je realistisch bent, en dat zijn de meesten hier wel, denk ik, waarom maken we hier zoveel drukte over? Omdat het Nederland is? Omdat het internationaal nieuws is? Ik zie die drukte niet zo zitten! Het is erg, tuurlijk, maar wat gebeurd is, is gebeurd! Kom op! Verder!

Inderdaad, elk vermoord kind, elk vermoord persoon is er echt één teveel. En dan maakt het niet uit of het een Nederlands kind is, of een Somalisch kind. Het verschil in deze is dat deze kinderen, en hun moeder, door de media, voor ons een gezicht en een achtergrondverhaal hebben gekregen. En dat maakt dat je je gauwer met diegene verbonden weet.

Het doet niets af aan het verschrikkelijke leed van een kindsoldaat, van onteerde en mishandelde kinderen waar ook ter wereld. Maar deze situatie kun je daarom ook niet bagateliseren met al die andere situaties. Feitelijk doe je dan, volgens mij, evengoed geen recht aan deze jongens hun moeder en verdere naasten, en het verschrikkelijke wat hun is overkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:53
 
STEENTJE178 schreef:
Inderdaad, elk vermoord kind, elk vermoord persoon is er echt één teveel. En dan maakt het niet uit of het een Nederlands kind is, of een Somalisch kind. Het verschil in deze is dat deze kinderen, en hun moeder, door de media, voor ons een gezicht en een achtergrondverhaal hebben gekregen. En dat maakt dat je je gauwer met diegene verbonden weet.

Het doet niets af aan het verschrikkelijke leed van een kindsoldaat, van onteerde en mishandelde kinderen waar ook ter wereld. Maar deze situatie kun je daarom ook niet bagateliseren met al die andere situaties. Feitelijk doe je dan, volgens mij, evengoed geen recht aan deze jongens hun moeder en verdere naasten, en het verschrikkelijke wat hun is overkomen.

Hoho! Ik bagatelliseer het zeker niet! Verre van dat! Elk kind is er 1 teveel! Zeker! Alleen, het komt op ons bordje en doe ermee wat je wilt! Dat staat me tegen! Als er hier iets naast de deur gebeurd zijn we er als de kippen bij! Dat blijkt wel weer! Maar voor de rest zijn we nooit thuis! Soms heb ik het idee dat we gaan tellen! 3 vermoorde kinderen in Somalië is er 1 hier! Kom op zeg! En wat ik al eerder zei: waarom de vader zo afkraken? Ik kan eigenlijk toch wel een beetje sympathie voor hem opbrengen! Hoe krom dat ook klinkt! Wat weten we van de moeder? Niks toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:58
 
LANFY127 schreef:
Hoho! Ik bagatelliseer het zeker niet! Verre van dat! Elk kind is er 1 teveel! Zeker! Alleen, het komt op ons bordje en doe ermee wat je wilt! Dat staat me tegen! Als er hier iets naast de deur gebeurd zijn we er als de kippen bij! Dat blijkt wel weer! Maar voor de rest zijn we nooit thuis! Soms heb ik het idee dat we gaan tellen! 3 vermoorde kinderen in Somalië is er 1 hier! Kom op zeg! En wat ik al eerder zei: waarom de vader zo afkraken? Ik kan eigenlijk toch wel een beetje sympathie voor hem opbrengen! Hoe krom dat ook klinkt! Wat weten we van de moeder? Niks toch?


Ja dat klinkt inderdaad erg krom!
Sympathie voor iemand die tot deze daden komt?
Kijk, dat hij de hand aan zichzelf slaat is erg, maar je kinderen! Je eigen vlees en bloed, onschuldige kinderen! Sympathie? Aan mijn gat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 22:30
 
MAMALOE463 schreef:
Ja dat klinkt inderdaad erg krom!
Sympathie voor iemand die tot deze daden komt?
Kijk, dat hij de hand aan zichzelf slaat is erg, maar je kinderen! Je eigen vlees en bloed, onschuldige kinderen! Sympathie? Aan mijn gat!

Nee daar is ook geen enkele verontschuldiging voor om je kinderen mee te slepen. Het is een totale respectloosheid voor en een aanslag op leven. Hij had het recht niet.

Ik begrijp de redenering van Lanfy.. het is ook bizar dat Nederland op zijn kop staat (ik ook) vanwege dit nieuws terwijl een uur of wat verder er kinderen vermoord worden, misbruikt en mishandeld, gebruikt voor de oorlog en waar zijn wij?

Toch vind ik het een groot goed dat er zoveel mensen hebben gereageerd en niet alleen het bij woorden van medeleven lieten. Ze zetten hun woorden om in daden en waren zo tot steun en hulp en een teken van hoop.


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 20 mei 2013, 22:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 22:37
 
LANFY127 schreef:
Hoho! Ik bagatelliseer het zeker niet! Verre van dat! Elk kind is er 1 teveel! Zeker! Alleen, het komt op ons bordje en doe ermee wat je wilt! Dat staat me tegen! Als er hier iets naast de deur gebeurd zijn we er als de kippen bij! Dat blijkt wel weer! Maar voor de rest zijn we nooit thuis! Soms heb ik het idee dat we gaan tellen! 3 vermoorde kinderen in Somalië is er 1 hier! Kom op zeg! En wat ik al eerder zei: waarom de vader zo afkraken? Ik kan eigenlijk toch wel een beetje sympathie voor hem opbrengen! Hoe krom dat ook klinkt! Wat weten we van de moeder? Niks toch?
"

Je stukje riep bij mij iig het gevoel op dat de moord op de jongens niet erger is als de moord op welk willekeurig kind ter wereld ook. Feitelijk klopt dat ook wel. Maar deze jongens hebben voor ons een gezicht en een verhaal gekregen, waardoor we ons ermee verbonden weten. Een stel jongens, welke zomaar je buurjongens of kleinkinderen hadden kunnen zijn, welke door hun vader vermoord werden. Of je nu wel of niet zelf ook kinderen hebt, dat ráákt je.
En daarbij staan deze jongens, onbewust, symbool voor veel meer in Nederland. Wat heeft gemaakt dat dit kon gebeuren? Het zou zomaar weer kunnen gebeuren, en zijn we daar alert op?

Gelukkig zijn er instanties als War Child, Red een kind, Tear fund, Zoa etc. welke gelukkig ook voor kinderen overal op de wereld opkomen, en welke ook door heel veel Nederlanders financieel gesteund worden. Niet om daarmee je verantwoordelijkheidsgevoel af te kunnen "kopen" overigens, maar het hemd is nu eenmaal in veel gevallen nader dan de rok, ook in Nederland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 23:22
 
LANFY127 schreef:
En? Wie wel dan? Ben benieuwd!

Weet niet kan me niet voorstellen dat de vader het is, zo'n sympathiek gezicht...ook vanwege wat ik lees hier op deze site. Vind het wel heel erg hoor, ook voor de betrokkenen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 23 mei 2013, 08:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 10:36
 
Op verzoek Shanita haar quote aangepast naar haar eigen gewijzigde bijdrage.

SHANITA130 schreef:
Weet niet kan me niet voorstellen dat de vader het is, zo'n sympathiek gezicht...ook vanwege wat ik lees hier op deze site. Vind het wel heel erg hoor, ook voor de betrokkenen.

Ik kan me het ook niet voorstellen wb de vader maar ja... schijn kan bedriegen... Zo waren er al eeuwenlang modelgezinnetjes waar binnen de muren van alles gebeurde..... we weten het niet. Maar mijn eerste indruk van hem is ook inderdaad niet gelijk dat ik aan zoiets bij hem zou denken.

Er wordt rondom dit alles blijkbaar nieuws achtergehouden, mensen mogen niet spreken volgens berichtgevingen. Zijn daar de spreekwoordelijke handen die boven hoofden worden gehouden?
Er zijn ook zoveel mensen die denken te kunnen oordelen over de vader en de moeder, alsof ze van de hoed en de rand afweten, dat lees ik ook terug in de links hierboven. Feit blijft dat er een waas om heen hangt van niet weten en een zweem van doofpot (?) en dat roept vragen op.
Mij lijkt in ieder geval een onderzoek naar de hulpverlening en de uitspraak van de rechter op grond van advies BJZ over bezoekregeling met de vader geen overbodige luxe.


Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 23 mei 2013, 08:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 11:33
 
JOL252 schreef:
Ik kan me het ook niet voorstellen wb de vader maar ja... schijn kan bedriegen... Zo waren er al eeuwenlang modelgezinnetjes waar binnen de muren van alles gebeurde..... we weten het niet. Maar mijn eerste indruk van hem is ook inderdaad niet gelijk dat ik aan zoiets bij hem zou denken. Ja, dáár zat ik ook aan te denken. Dat is zo. Idd.


Er wordt rondom dit alles blijkbaar nieuws achtergehouden, mensen mogen niet spreken volgens berichtgevingen. Zijn daar de spreekwoordelijke handen die boven hoofden worden gehouden?


Er zijn ook zoveel mensen die denken te kunnen oordelen over de vader en de moeder, alsof ze van de hoed en de rand afweten, dat lees ik ook terug in de links hierboven. Feit blijft dat er een waas om heen hangt van niet weten en een zweem van doofpot (?) en dat roept vragen op.
Mij lijkt in ieder geval een onderzoek naar de hulpverlening en de uitspraak van de rechter op grond van advies BJZ over bezoekregeling met de vader geen overbodige luxe.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 21 mei 2013, 11:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY029





Berichten: 59

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:10
 
Ook ik vindt dit alles heel erg van de jongens,en dacht ook aan de fam van vaders kant!
De beschuldiging die er lig bij van vader. De vader zou je broer of zoon ... maar wezen. Zieke smiley


Gelukkig hoorde ik vandaag op de radio dat ook daar aan word gedacht.

Want je we zijn wel geneigd om ons om moeder te ontvermen.

Ik wens daar iedereen heel veel sterkte


Laatst aangepast door
NICKY029
op dinsdag 21 mei 2013, 17:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:33
 
JoL: Er wordt rondom dit alles blijkbaar nieuws achtergehouden, mensen mogen niet spreken volgens berichtgevingen. Zijn daar de spreekwoordelijke handen die boven hoofden worden gehouden?

Juist... Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 21 mei 2013, 17:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 19:47
 
Jaaaa....Ik weet het niet hoor Smiley die vol vragen zit

De keren dat de politie me hielp, de enkelen of meerderen keren in mijn leven, ja, ben ik áltijd, zonder enige uitzondering, zó tof geholpen. en ook mensen die ik goed ken....

!!!
Dusz...ík doe geen uitspraken, kijk wel uit....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 16 Volgende
Pagina 2 van 16