ChristianMatch
 


Forum

gebed gevraagd
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 10:38
 
Wie bid er mee vandaag voor exmilitairen van bosnie/kosovo?
Sommigge hebben vandaag voor het eerst een reünie georganiseerd,
gebed gevraagd voor deze helden die zich inhebben gezet voor anderen en al de dingen die ze daar hebben meegemaakt een plek in hun hart moeten geven.

Nogmaals oproep voor gebed, voor deze mannen
De reunie was leuk,maar hier het verslag te hebben gehoord hoe het met iedereen gaat is gebed voor deze mensen nodig.
De groep had eerst in een dorpje en later in sarajevo geweest.
verbaasd me hoe niemand op deze gebedsoproep reageert,
En dan denk ik, niet bewust van het leed, waar ik over zwijg, want is privé van deze mannen. Maar jee hoe sterk is de kracht van gebed, hoe hard hebben deze mensen god nodig in hun leven
Zou toch gaaf zijn als er zo,n 20 mensen es gingen bidden een tijdje voor deze mannen.
da,s 1 tiende deel van de cristelijke leden.....
trekt niemand zich het lot aan van deze mannen, veel meegemaakt Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 12:02
 
PETRA373 schreef:
Wie bid er mee vandaag voor exmilitairen van bosnie/kosovo?
Sommigge hebben vandaag voor het eerst een reünie georganiseerd,
gebed gevraagd voor deze helden die zich inhebben gezet voor anderen en al de dingen die ze daar hebben meegemaakt een plek in hun hart moeten geven.

Nogmaals oproep voor gebed, voor deze mannen
De reunie was leuk,maar hier het verslag te hebben gehoord hoe het met iedereen gaat is gebed voor deze mensen nodig.
De groep had eerst in een dorpje en later in sarajevo geweest.
verbaasd me hoe niemand op deze gebedsoproep reageert,
En dan denk ik, niet bewust van het leed, waar ik over zwijg, want is privé van deze mannen. Maar jee hoe sterk is de kracht van gebed, hoe hard hebben deze mensen god nodig in hun leven
Zou toch gaaf zijn als er zo,n 20 mensen es gingen bidden een tijdje voor deze mannen.
da,s 1 tiende deel van de cristelijke leden.....
trekt niemand zich het lot aan van deze mannen, veel meegemaakt Huilende smiley, smiley in tranen

Je hebt gelijk Petra, het is ver van je bed, maar zeker belangrijk. Zal er voor bidden, de kracht van gebed is heel sterk.

Jane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 12:45
 
Bedankt voor het delen Petra...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 12:48
 
Er zijn vast mensen die dit lezen en dat in hun eigen persoonlijk gebed meenemen maar dat niet op het forum zetten....En dat is toch prima?



Overige reacties verwijderd.
Redactie CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 19 mei 2013, 13:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 13:15
 
Wat mij betreft een prachtin initatief van Petra en mijn complimenten dat ze aan hen denkt die het ook zwaar hebben gehad. hier uit d ebuurt heeft een corporaal of zo, door wat hij meegemaakt heef ten het niet verwerken kon zelfmoord gepleegd, vrouw en 2 kleine kinderen achterlatend, zo geestelijk de vernieling in geholpen van wat hem daar is gebeurd.

De goede tip om je aan Jezus vast tehouden is ook al redactioneel verwijderd, waar zijn we in Gods naam ee bezig, als je redactie wilt spelen, doe het dan op de juiste wijze en laat God er niet buiten.


Reacties verwijderd.
Geen verwijten ajb en trek het niet in de persoonlijke (privésfeer)!


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 19 mei 2013, 14:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 13:22
 
Ik persoonlijk zou het op prijs stellen als niet steeds de persoonlijke situatie van personen er bij wordt gehaald. Dat heeft mijns inziens hier niets mee te maken.


Gewijzigd door redactie.


Oproep tot gebed voor de mannen/vrouwen die zoveel hebben meegemaakt is zeker niet verkeerd. Wel kan de oproep aangevoeld worden als aanspreken op je emotie/plicht alhoewel ik weet dat Petra dit niet zo bedoeld en ze ontzettend met deze mensen meevoelt, verhalen heeft gehoord die haar raken.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 19 mei 2013, 13:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 13:32
 
Reactie verwijderd.


Oproep tot gebed is prima, dat schrijf ik ook helemaal niet..Petra vraagt zich af waarom niemand reageert en dan denk ik -zoals ik la schreef- wie weet hoeveel mensen het wel in hun persoonlijk gebed meenemen zonder het hier neer te zetten.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 19 mei 2013, 13:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 13:45
 
De oproep tot gebed is geplaatst omdat ik wat mensen persoonlijk kan,
met ze meeleef en ik hoopte dat er een groep mensen eens een tijd voor ze zou meebidden
aangezien ik geen reactie van iemand erop kreeg, dacht ik nog es een keer plaatsen, mensen beetje bewust maken van hoe belangrijk het is om voor deze groep ook te bidden.

Want ja , ik trek het me aan en als cristenen onderling zijn we samen sterk in gebed.


Reactie verwijderd.
Redactie CM


Dank voor de mensen die mee willen bidden en verder ga ik er niet op in, vind ik niet verplicht ben om ieder woord te verantwoorden wat ik hier schrijf, tenzij ik anderen daar mee kwets.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 19 mei 2013, 16:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 14:19
 
PETRA373 schreef:
Wie bid er mee vandaag voor exmilitairen van bosnie/kosovo?
Sommigge hebben vandaag voor het eerst een reünie georganiseerd,
gebed gevraagd voor deze helden die zich inhebben gezet voor anderen en al de dingen die ze daar hebben meegemaakt een plek in hun hart moeten geven.

Nogmaals oproep voor gebed, voor deze mannen
De reunie was leuk,maar hier het verslag te hebben gehoord hoe het met iedereen gaat is gebed voor deze mensen nodig.
De groep had eerst in een dorpje en later in sarajevo geweest.
verbaasd me hoe niemand op deze gebedsoproep reageert,
En dan denk ik, niet bewust van het leed, waar ik over zwijg, want is privé van deze mannen. Maar jee hoe sterk is de kracht van gebed, hoe hard hebben deze mensen god nodig in hun leven
Zou toch gaaf zijn als er zo,n 20 mensen es gingen bidden een tijdje voor deze mannen.
da,s 1 tiende deel van de cristelijke leden.....
trekt niemand zich het lot aan van deze mannen, veel meegemaakt Huilende smiley, smiley in tranen

Bedankt Petra!

Ja, ik zal bidden!

Ja, ik wéét...Ik ken persoonlijk iemand die is in Libanon geweest.....

Ik heb een documentaire van De Eo gevonden die over een militair die in Libanon geweest is gaat...Oorlog in mijn hoofd...

Ja, ook daar mag wel meer publiciteit voor komen, goede zaak!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 mei 2013, 14:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1