ChristianMatch
 


Forum

ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:05
 
ANNA415 schreef:
Ja he, krijg jij nu ook de neiging om een kilo extra vlees mee te nemen? Clown smiley

ja he, deal, allebei en kilo extra en dan is zien hoe die de Klus klaart Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:14
 
ROELANDE345 schreef:
we willen op zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;


anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546
roelande354, 54 jaar, regio 342
natascha642, 43 jaar, regio 0546
shanita130, 41 jaar, regio 078
Rainbow930, 35 jaar (ovb)
Mira349, 43 jaar (ovb)
Anja509 , 48 (ovb)evt met gezelschap

harald940, 38 jaar, regio 038
pieter619, jong van geest; binnevaartschipper in opleiding
lanfy127, 43 jaar, regio 0318
crossroad317 (ovb)
frankt627, 49 jaar (ovb)
cor694, 63 jaar , regio 0516 meelifters welkom[/quote]
gert577, 53 jaar, regio010 (ovb)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:12
 
Jongelui,

Wat een leuk initiatief! Ik heb het weer ff afgewacht en volgens mij wordt het wel mooi weer zaterdag. Is er nog plek voor een klein kaboutertje, of is de hei al vol?

Praktische vraag: neemt iedereen een bus mayo mee Zieke smiley
Ik heb BHV met brandbestrijding, dus de brandmeermannetjes van Ede kunnen vrij nemen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAANTJE635





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:50
 
Hallo,
Wat een ontzettend leuk idee.
Ik ben nieuw hier maar hou wel van een bbq, en zo dicht in de buurt dat is een thuiswedstrijd.
Komen er ook nog kinderen mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 21:54
 
DAANTJE635 schreef:
Hallo,
Wat een ontzettend leuk idee.
Ik ben nieuw hier maar hou wel van een bbq, en zo dicht in de buurt dat is een thuiswedstrijd.
Komen er ook nog kinderen mee?

De mijne niet, die zijn nu op vakantie *snif*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:09
 
DAANTJE635 schreef:
Hallo,
Wat een ontzettend leuk idee.
Ik ben nieuw hier maar hou wel van een bbq, en zo dicht in de buurt dat is een thuiswedstrijd.
Komen er ook nog kinderen mee?

Er kunnen ook kinderen mee. De kids die zouden komen van Hanah en die van Willem zijn ziek dus die komen niet. Het is er erg leuk voor kids hoor dus neem ze gerust mee is alleen maar gezellig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 01:12
 
ik heb dez ekeer een beetje kleiner barbieknoeiapparaat mee, gewoon huis tuin en keukendinges, Hijword wel gestookt op gas, dus voor d efijnproevers eigen bbq-dinges meenemen en stookmateriaal er in voor de lekkere smaak.

Nog en tip voor de nieuwkomers, lees wel even nog goed de regels door ivm voorkomen onwetendheden Knipoog smiley bijv ketering of hoe dat ook maar mag heten, zelf denk ik dat het toch met ca begint, als ik mij niet vergis. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 13:31
 
Beste allemaal, ik baal, dubbel baal en dubbelzwaar baal en zo nog een beetje meer baal.

Omdat mijn neef ergens anders al sschipper moet varen, moet ik helaas voor hem invallen en kan niet op tijd voor de BBQ-picknick aanwezig zijn.
Normaal weg blijft het schip in Rotterdam het weekend liggen maar ivm de vakantie moet het morgen naar het mooie friese land gevaren worden. Ga vanavond al aan boord om eerst no gevn met broer naar Rotterdam de laatste vracht te brengen en dan morgen dus door naar boven.

Wie kan eventueel Shanita ophalen vanaf station Ede-Wageningen. Ik heb geprobeerd om haar te bellen, dus Shanita als je wil neem even contact op, kan misschen het 1 en ander even anders geregeld worden, want ook de ander CM(st)ers is niets mis mee en kan iamnad je ff ophalen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 13:43
 
Beste picknikkers, vraag me af of we het wel door moeten laten gaan.
Hannah en Willem niet en volgens Hannah komen er verschillende mensen die anders even aan komen waaien niet (heb ik uit de 2e hand dus weet niet zeker of dit klopt) Pieter niet dus geen tentzeilen voor de regen.
En volgens mijn weerapp valt er morgen daar bij de hei 18,7 mm regen. T wordt wel 28 gr dat dan weer wel. Maar zonder schuilgelegenheid lijkt me dat niet leuk.
Dus reageer even en zeg wat je ervan vindt als je mee zou gaan.
Misschien zijn er alternatieven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 16:08
 
ROELANDE345 schreef:
Beste picknikkers, vraag me af of we het wel door moeten laten gaan.
Hannah en Willem niet en volgens Hannah komen er verschillende mensen die anders even aan komen waaien niet (heb ik uit de 2e hand dus weet niet zeker of dit klopt) Pieter niet dus geen tentzeilen voor de regen.
En volgens mijn weerapp valt er morgen daar bij de hei 18,7 mm regen. T wordt wel 28 gr dat dan weer wel. Maar zonder schuilgelegenheid lijkt me dat niet leuk.
Dus reageer even en zeg wat je ervan vindt als je mee zou gaan.
Misschien zijn er alternatieven?

Ehhh ik ben er morgen ook niet ivm familie zaken sorry
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANJA509





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 16:36
 
Ik ga het ook niet redden en mijn gezelschap kan ook niet,vind het jammer.

Ik lees wel of het door gaat of dat het een andere x word.

En anders voor diegene die wel gaan een fijne middag.


Greetz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 17:21
 
ROELANDE345 schreef:
Beste picknikkers, vraag me af of we het wel door moeten laten gaan.
Hannah en Willem niet en volgens Hannah komen er verschillende mensen die anders even aan komen waaien niet (heb ik uit de 2e hand dus weet niet zeker of dit klopt) Pieter niet dus geen tentzeilen voor de regen.
En volgens mijn weerapp valt er morgen daar bij de hei 18,7 mm regen. T wordt wel 28 gr dat dan weer wel. Maar zonder schuilgelegenheid lijkt me dat niet leuk.
Dus reageer even en zeg wat je ervan vindt als je mee zou gaan.
Misschien zijn er alternatieven?

Ja, bij zoiets moet mi de situatie wel enigszins perfect zijn, niet te warm, niet te bewolkt....ja, had ik een auto had ik kunnen blijven hoelang ik wou, en na bijvoorbeeld 2 uur kunnen zeggen, van nou was leuk, maar te warm oid en gaan.

Kan ook Biesbos, maar ja dat moet geregeld worden door mensen daar in de buurt en ik doe het niet alleen(ben al blij dat ik 2 weken aan een stuk minstens elke dag een halve dag heb gewerkt.....pffffft....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 19:05
 
ROELANDE345 schreef:
Beste picknikkers, vraag me af of we het wel door moeten laten gaan.
Hannah en Willem niet en volgens Hannah komen er verschillende mensen die anders even aan komen waaien niet (heb ik uit de 2e hand dus weet niet zeker of dit klopt) Pieter niet dus geen tentzeilen voor de regen.
En volgens mijn weerapp valt er morgen daar bij de hei 18,7 mm regen. T wordt wel 28 gr dat dan weer wel. Maar zonder schuilgelegenheid lijkt me dat niet leuk.
Dus reageer even en zeg wat je ervan vindt als je mee zou gaan.
Misschien zijn er alternatieven?

Als ik op buienradar kijk, valt het wel mee met de kans op en de hoeveelheid regen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 19:38
 
Mensen, er moeten knopen doorgehakt worden, anders draaien we er morgenavond nog om......

Punt 1: de barbeknoeidingesman heeft afgehaakt.........is er iemand met zo'n ding?
Punt 2: het weer.......daar ben ik niet zo bang voor en anders gaan we toch een paar minuten onder een pluutje staan?
Punt 3: jullie melden je toch niet af, omdat ik me aangemeld heb Smiley die vol vragen zit

Dus, laten we bij punt 1 beginnen: wie heeft er een bbq? Kosten kunnen we toch delen? De slager hier verhuurt hem niet als je geen vlees bij hem besteld.....jammer hoor.

Klus, die er wel zin in heeft
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 19:56
 
KLUS667 schreef:
Mensen, er moeten knopen doorgehakt worden, anders draaien we er morgenavond nog om......

Punt 1: de barbeknoeidingesman heeft afgehaakt.........is er iemand met zo'n ding?
Punt 2: het weer.......daar ben ik niet zo bang voor en anders gaan we toch een paar minuten onder een pluutje staan?
Punt 3: jullie melden je toch niet af, omdat ik me aangemeld heb Smiley die vol vragen zit

Dus, laten we bij punt 1 beginnen: wie heeft er een bbq? Kosten kunnen we toch delen? De slager hier verhuurt hem niet als je geen vlees bij hem besteld.....jammer hoor.

Klus, die er wel zin in heeft

punt 1: ik heb wel een knoeitje
punt 2: ik heb een pluutje
punt 3: nee ik zit op cake te wachten Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 20:42
 
ANNA415 schreef:
punt 1: ik heb wel een knoeitje
punt 2: ik heb een pluutje
punt 3: nee ik zit op cake te wachten Kwijlende smiley

Punt 1: Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley
Punt 2: Coole smiley met zonnebril
Punt 3: ik kom net thuis van een lekker rondje op de fiets en ik ga nu aan de slag Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 20:49
 
KLUS667 schreef:
Punt 1: Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley
Punt 2: Coole smiley met zonnebril
Punt 3: ik kom net thuis van een lekker rondje op de fiets en ik ga nu aan de slag Kwijlende smiley

Wil geen roet in de BBQ gooien maarre weet niet welke radar jullie bekijken maar ik dezelfde denk als Roelande want er wordt wel degelijk zwaar weer aangegeven in deze contreien!!


Erika die niet op de hei gaat zitten met het weer dat wordt aangegeven Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 21:13
 
ERIKA129 schreef:
Wil geen roet in de BBQ gooien maarre weet niet welke radar jullie bekijken maar ik dezelfde denk als Roelande want er wordt wel degelijk zwaar weer aangegeven in deze contreien!!


Erika die niet op de hei gaat zitten met het weer dat wordt aangegeven Twijfelende smiley

http://www.buienradar.nl/weersverwachting/v2/nederland/ede?n=Ede&c=Nederland&view=Hour&lat=5.67&lon=52.04&p=1

37% kans Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 21:47
 
Heel veel plezier allemaal morgen toegewenst. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 22:03
 
ANNA415 schreef:
http://www.buienradar.nl/weersverwachting/v2/nederland/ede?n=Ede&c=Nederland&view=Hour&lat=5.67&lon=52.04&p=137% kans Lachende smiley met blinkend witte tanden




Trouwens, wat is erger? Natregenen of bbq (vlees) missen Knipoog smiley


Laatst aangepast door
KLUS667
op vrijdag 26 juli 2013, 22:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 22:48
 
Met alle respect! Gaat het nu wel of niet door? Ik kan helaas mijn beslissingen voor zo'n korte periode niet af laten hangen of er wel of niet wat gebeurd! Was van plan om met Mirjam te komen, maar als niet hebben we toch wel een gezellige middag! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 22:53
 
LANFY127 schreef:
Met alle respect! Gaat het nu wel of niet door? Ik kan helaas mijn beslissingen voor zo'n korte periode niet af laten hangen of er wel of niet wat gebeurd! Was van plan om met Mirjam te komen, maar als niet hebben we toch wel een gezellige middag! Knipoog smiley Lachende smiley

Ik kom.....als het doorgaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 23:06
 
ja hoor het gaat door Lachende smiley
Plu's mee voor alle zekerheid
En als je nog een barbeque hebt neem die ook maar mee
Tot morgen( ik ben er ong 2u)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 23:08
 
KLUS667 schreef:
Ik kom.....als het doorgaat

Gaat echt wel door dus. Suikerpopjes zijn het allemaal Gefrustreerde smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 23:09
 
Ik ben er zo 14:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 23:45
 
PIETER619 schreef:
Beste allemaal, ik baal, dubbel baal en dubbelzwaar baal en zo nog een beetje meer baal.

Omdat mijn neef ergens anders al sschipper moet varen, moet ik helaas voor hem invallen en kan niet op tijd voor de BBQ-picknick aanwezig zijn.
Normaal weg blijft het schip in Rotterdam het weekend liggen maar ivm de vakantie moet het morgen naar het mooie friese land gevaren worden. Ga vanavond al aan boord om eerst no gevn met broer naar Rotterdam de laatste vracht te brengen en dan morgen dus door naar boven.

Wie kan eventueel Shanita ophalen vanaf station Ede-Wageningen. Ik heb geprobeerd om haar te bellen, dus Shanita als je wil neem even contact op, kan misschen het 1 en ander even anders geregeld worden, want ook de ander CM(st)ers is niets mis mee en kan iamnad je ff ophalen

Jammer dat je niet komt, Pieter.

En ik wil Shanita wel ophalen, wat kort dag, maar ik ben dan toch al in Ede eerst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 00:07
 
HARALD940 schreef:
Jammer dat je niet komt, Pieter.

En ik wil Shanita wel ophalen, wat kort dag, maar ik ben dan toch al in Ede eerst.
Kijk das tof!!!
Hoop dat jullie een leuke(droge)dag hebben!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 00:13
 
ZEELAND736 schreef:
Kijk das tof!!!
Hoop dat jullie een leuke(droge)dag hebben!!!

Ik zal m'n droge humor meenemen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 04:40
 
Beste allemaal, prachtig dat men een goede doorzetters mentaliteit toont
Ik hoop dat Shanita dan nu alsnog komt nu Harald haar wel wil ophalen, en dat het op tijd kan worden door gegeven. Ik stuur Harald wel even een mail met mijn telefoonnummer.

Maar nu even iets anders, omdat we motorpech hebben en nu onderweg zijn naar Maasluis voor reparatie, is de kans groot dat we daar de auto van boord halen en naar huis rijden en volgende week pas naar us heitelân varen. weet ik meer laat ik het via het forum ook nog wat info achter. Ben ik al in de gelgeneheid om te komen, neem ik ook wle wat dekzeilen en (vergeleken vorige keren) half zo groot barbieknoeidingesapparaat mee,

Hoplijk tot vanmiddag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 05:40
 
Hai Pieter,

KNMI: Verder komen er van het zuiden uit enkele stevige regen- en onweersbuien het land binnen, er is kans op hagel en mogelijk windstoten. Waar de buien precies zullen vallen is nu nog moeilijk aan te geven. De maxima komen uit tussen 23 graden aan zee en mogelijk 31 graden in het zuidoosten.


Kijk, ik zat vannacht zo te denken, ja ben net wakker, in Nederland kan je eigenlijk niet eens fatsoenlijk normaal een uitje plannen.

Eerst was het ijskoud.

Nu weer veel te warm, 31 graden met zelfs hagelbuien voorspeld. Ja, en dan midden in het land, Ede...loop je dus, volgens mij inzicht, ook de meeste risico.

Ja, en verleden jaar hadden jullie wel mooi weer(gewoon mzzl), maar ja ik ga geen moeite doen, of anderen moeite laten doen om me te halen als er deze voorspellingen zijn.

Ja, net wat Roelande zei met zoveel millimeter neerslag voorspeld.

Vind het wel heel aardig dat jij of Harald mij wou halen Knipoog smiley

Kijk, het had wel heet kúnnen zijn, maar ja, daar kan je op kleden, maar ja als het gaat stortregenen? met 18 millimeter neerslag voorspeld....

Samengevat, S. had graag mee gewild als het niet 18,7 millimeter zou gaan regenen, met kans op hagel Knipoog smiley En sowieso, net even gekeken, zwaar bewolkt in Ede.

Buienverwachting in Ede:
Tot 07:55 is het droog!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 27 juli 2013, 06:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Pagina 4 van 7