ChristianMatch
 


Forum

Forum vernieuwd
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 12:08
 
ANNA415 schreef:
lachen 112 pagina's forum, waarvan 100 leeg Coole smiley met zonnebril

Volgens is dit dan echt zo'n gevalletje van "hoe praten we langs elkaar heen" misschien....? Knipoog smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 23 juni 2013, 12:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 12:18
 
Hoe nodig de regels misschien ook kunnen zijn, volgens mij is er wel iets wat boven alle menselijke regels verheven is: en dat is de heiligheid van God. Volgens mijn bescheiden mening is die zo hier en daar wel redelijk in het geding... Wie oren heeft om te horen, die hore...

Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 23 juni 2013, 12:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 16:30
 
ANNA415 schreef:
ik snap er niks van.
ik heb maar 1x akkoord moeten geven. of zijn jullie zo ondeugend dat je het een paar keer moet lezen? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley

Ik heb zo ongeveer 100 keer moete klikken Knipoog smiley


Nee, effe serieus, wat ik denk, het was natuurlijk een nieuwe app die eventjes snel moest ontworpen worden, ja, dan kan je nu en dan eens een technisch foutje krijgen, de een klikt een keer, en de ander bij elke forum.

En ja, bij mij was het zo, omdat me scherm niet zó groot is, had ik niet door dat je ná de klik, eronder dus kon reageren, of iets neerschrijven.

Want dat zag je nét niet op mijn 15-17 inch beeldscherm.

Dus ik bleef klikken en maar rondjes draaien snapte er niets van. dus akkoord, dan lezen weer akkoord, etc.

Dacht nou ja, jammer, moest toch weg. zie het later wel, en ja, toen scrollde ik toevallig ff naar beneden en zag ik het.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 16:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 16:53
 
IFAN841 schreef:
Hoe nodig de regels misschien ook kunnen zijn, volgens mij is er wel iets wat boven alle menselijke regels verheven is: en dat is de heiligheid van God. Volgens mijn bescheiden mening is die zo hier en daar wel redelijk in het geding... Wie oren heeft om te horen, die hore...

Nou, misschien kan jij ons dan helpen en aangeven waar de Heiligheid van God hier in deze fora in het geding is?

Zou je mij iig een groot plezier mee doen, ja, kan ik weer van leren zo bedoel ik het, of dan kan ik je uitleggen waarom ik dit of dat zus en zo schrijf en schreef.

Eigenlijk ook off topic. Je zou een onderwerp kunnen beginnen Lachende smiley , met als titel: de Heiligheid van God is hier in deze fora in het geding, en dan met concrete voorbeelden kunnen komen, zodat er over gediscussieerd kan worden , want nu denken mensen ja wat en wie en waar zou hij bedoelen, snap je?

?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:10
 
SHANITA130 schreef:
Nou, misschien kan jij ons dan helpen en aangeven waar de Heiligheid van God hier in deze fora in het geding is?

Zou je mij iig een groot plezier mee doen, ja, kan ik weer van leren zo bedoel ik het, of dan kan ik je uitleggen waarom ik dit of dat zus en zo schrijf en schreef.

Eigenlijk ook off topic. Je zou een onderwerp kunnen beginnen Lachende smiley , met als titel: de Heiligheid van God is hier in deze fora in het geding, en dan met concrete voorbeelden kunnen komen, zodat er over gediscussieerd kan worden , want nu denken mensen ja wat en wie en waar zou hij bedoelen, snap je?

?

Nou, als men denkt dat God humor heeft dan is wel wat loos ja, in het besef van wie of wat God is. Ik denk dat wij God niet in menselijke termen kunnen vatten. Je kan hooguit eens zeggen dat er gesproken word over Gods handen, voeten, gezicht, lippen, ogen en oren. Maar dat is slechts beeldspraak. Dus ja... Doe je voordeel ermee zou ik zo zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:13
 
IFAN841 schreef:
Nou, als men denkt dat God humor heeft dan is wel wat loos ja, in het besef van wie of wat God is. Ik denk dat wij God niet in menselijke termen kunnen vatten. Je kan hooguit eens zeggen dat er gesproken word over Gods handen, voeten, gezicht, lippen, ogen en oren. Maar dat is slechts beeldspraak. Dus ja... Doe je voordeel ermee zou ik zo zeggen.


Misschien handiger als je hier een nieuw topic voor opent ipv onder dit topic hier erover te hebben?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:16
 
MAMALOE463 schreef:
Misschien handiger als je hier een nieuw topic voor opent ipv onder dit topic hier erover te hebben?

Goeie tip van jou... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 20:50
 
In het subforum Christelijk Leven kun je ook verder praten in het topic 'Humor mag best van God'. Beetje onnodig om daar nu weer een nieuw topic over te openen.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:11
 
CHRISTIANMATCH schreef:
In het subforum Christelijk Leven kun je ook verder praten in het topic 'Humor mag best van God'. Beetje onnodig om daar nu weer een nieuw topic over te openen.

Redactie CM

Ja, mee eens. Alleen als ik er hier op word aangesproken, zo niet aangevallen, dan reageer ik ook ter plekke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:10
 
LEANNE226 schreef:
Pieter heeft wel een punt,jullie plaatsen nl. zonder toestemming cookies op de computer van de gebruiker en dat is bij wet verboden.
Dit staat er in de communicatiewet:
De website moet u toestemming vragen voor het plaatsen van een cookie op uw computer.
De website moet u bovendien informatie geven over deze cookie.
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/internet/cookies/

Het is raar dat mensen die al lid zijn niet op de hoogte zijn gebracht van deze veranderingen voordat ze ingevoerd werden.Als mensen betalen voor een product hoor je ze over belangrijke veranderingen in te lichten en de kans te geven het lidmaatschap op te zeggen met teruggave van het abonnementsgeld als ze het er niet mee eens zijn.Nu is de maatregel eenzijdig doorgevoerd.
Je kunt niet zomaar zeggen dat betalende mensen niet op het forum mogen komen als de website ineens de regels veranderd.

Sorry,maar als je het wilt aanpakken moet je het ook goed doen.....

In de communicatiewet staat nog meer dan het citaat hierboven:
Let op
Een website mag wel een cookie plaatsen zonder uw toestemming als deze cookie strikt noodzakelijk is voor de werking van de website. Ook gelden de regels niet voor cookies die strikt noodzakelijk zijn voor een door u zelf gevraagde dienst. Daarbij valt bijvoorbeeld te denken aan een cookie die nodig is om af te rekenen bij een webshop. Of een cookie die helpt bij het inloggen voor internetbankieren.
bron: http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/internet/privacy/uitleg-cookies

Dat is hier het geval. Door het cookie te plaatsen weet de website bij een volgend bezoek dat de forum-poster eerder toestemming heeft gegeven.

Toch goed dat je dit hier even aankaart. We zullen dit meenemen op de welkom-pagina en uitleggen dat er een cookie wordt geplaatst waarmee de keuze voor akkoord wordt onthouden. Dank je wel voor deze aanvulling!

LEANNE226 schreef:
(en haal dan meteen die oubollige foto's van die mensen in bandplooibroeken weg Knipoog smiley )

Welke foto's bedoel je?

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 22:59
 
Wanneer ik een priveberichtje wil verzenden, krijg ik vanavond steeds het inlogscherm ervoor, en ben ik het berichtje kwijt. Boze smiley
Ook wanneer ik nog maar net ben ingelogd, het berichtje heb geschreven en direct wil versturen, gooit ie me eruit, en wil het niet alsnog opnieuw. Boze smiley Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 10:28
 
STEENTJE178 schreef:
Wanneer ik een priveberichtje wil verzenden, krijg ik vanavond steeds het inlogscherm ervoor, en ben ik het berichtje kwijt. Boze smiley
Ook wanneer ik nog maar net ben ingelogd, het berichtje heb geschreven en direct wil versturen, gooit ie me eruit, en wil het niet alsnog opnieuw. Boze smiley Zijn er meer mensen die hier last van hebben?


Het is de bedoeling, dat als je akkoord gaat met de regels, er een cookie op je computer wordt geplaatst die 1 jaar geldig is. Wellicht kun je controleren of deze bij jou geplaatst is?

Mocht dat niet het geval zijn, mail ons dan even. Dan kunnen wij je via de mail verder helpen.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 10:31
 
Mocht je een afbeelding willen plaatsen op het forum, maar deze blijkt te groot te zijn, dan kun je nu op de help-pagina lezen hoe je de foto kunt verkleinen:

https://www.christianmatch.nl/faq.php#antwoord_58


Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:29
 
Er komt een nieuwe regel bij op het forum:

Zorg dat de afbeeldingen die je plaatst niet te groot zijn.
Is dat wél het geval, dan wordt je afbeelding verwijderd.

Op de Help-pagina van de site kun je uitleg vinden hoe je een foto kunt verkleinen:

http://www.christianmatch.nl/faq.php#antwoord_58

Redactie CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 24 juli 2013, 20:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:42
 
Dank Lachende smiley !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:50
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Er komt een nieuwe regel bij op het forum:

Zorg dat de afbeeldingen die je plaatst niet te groot zijn.
Is dat wél het geval, dan wordt je afbeelding verwijderd.

Op de Help-pagina van de site kun je uitleg vinden hoe je een foto kunt verkleinen:

http://www.christianmatch.nl/faq.php#antwoord_58

Redactie CM

Wat is te groot? Het is toch een link in een pagina, dus de server(s) van CM hebben er geen last van. Alleen hen die nog met een inbelmodempje inbellen zullen last krijgen met het laden als de grootte (kb's, niet afmetingen lxb).

Als het een kwestie van lxb is, dan kan de programmeur een (max) hoogte meegeven...... Smiley die vol vragen zit

Suc6!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 21:13
 
KLUS667 schreef:
Wat is te groot? Het is toch een link in een pagina, dus de server(s) van CM hebben er geen last van. Alleen hen die nog met een inbelmodempje inbellen zullen last krijgen met het laden als de grootte (kb's, niet afmetingen lxb).

Als het een kwestie van lxb is, dan kan de programmeur een (max) hoogte meegeven...... Smiley die vol vragen zit

Suc6!

Geef nou maar gewoon toe klus dat jij de schuldigge bent , met je veelste grootte foto,'s over kabouter en hol bewoner....
Speciaal voor jou moest er weer een nieuwe regel komen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 21:59
 
PETRA373 schreef:
Geef nou maar gewoon toe klus dat jij de schuldigge bent , met je veelste grootte foto,'s over kabouter en hol bewoner....
Speciaal voor jou moest er weer een nieuwe regel komen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik beken, "ze moeten ook altijd mij hebben"



Ze kunnen nu niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb......tjonge ben wel ff 10 minuten bezig geweest met bovenstaande.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 23:03
 
KLUS667 schreef:
Wat is te groot? Het is toch een link in een pagina, dus de server(s) van CM hebben er geen last van. Alleen hen die nog met een inbelmodempje inbellen zullen last krijgen met het laden als de grootte (kb's, niet afmetingen lxb).

Als het een kwestie van lxb is, dan kan de programmeur een (max) hoogte meegeven...... Smiley die vol vragen zit

Suc6!


Foto's breder dan 590 pixels zorgen ervoor dat de opmaak van de site wordt aangetast. De hoogte is iets minder belangrijk, maar het moet gewoon niet te groot worden.

Het is voor ons niet te doen om alles steeds aan te passen, vandaar deze regel. Als je het een paar keer doet, krijg je er vanzelf handigheid in.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:43
 
Vraagje: waarom is het forum eigenlijk openbaar en ook voor niet CM-leden zichtbaar? Gaat dit niet tenkoste van de 'veiligheid'?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:48
 
Ik heb ook een vraag...(weet niet of die hier thuis hoort)

Kan een 2e gezinslid wel een profiel aanmaken/ proefabonnement nemen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 23:43
 
ZEELAND736 schreef:
Ik heb ook een vraag...(weet niet of die hier thuis hoort)

Kan een 2e gezinslid wel een profiel aanmaken/ proefabonnement nemen?

Hey Zeeland, waarom niet, denk ik?
Onze "Duitsers" kunnen dat toch ook samen? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 23:49
 
ZEELAND736 schreef:
Ik heb ook een vraag...(weet niet of die hier thuis hoort)

Kan een 2e gezinslid wel een profiel aanmaken/ proefabonnement nemen?

Je registreerd je op je mailadres, dus als er een ander mailadres aan gekoppeld word, moet dat toch werken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 23:55
 
KLUS667 schreef:
Je registreerd je op je mailadres, dus als er een ander mailadres aan gekoppeld word, moet dat toch werken?

Aha...dan zal het dat zijn...er moet een ander mailadres zijn...
Bedankt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 21:21
 
JOKE969 schreef:
Vraagje: waarom is het forum eigenlijk openbaar en ook voor niet CM-leden zichtbaar? Gaat dit niet tenkoste van de 'veiligheid'?


Omdat er wat andere reacties overheen gekomen zijn, is deze vraag denk ik blijven steken/minder inbeeld geraakt
Ben nog wel benieuwd naar het antwoord
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 21:33
 
JOKE969 schreef:
Omdat er wat andere reacties overheen gekomen zijn, is deze vraag denk ik blijven steken/minder inbeeld geraakt
Ben nog wel benieuwd naar het antwoord
Knipoog smiley

De vraag was inderdaad blijven liggen. Bij vragen is het sowieso handiger/sneller om de redactie te mailen.

Wat betreft de vraag zelf: deze werd eerder al gesteld door Thomas en ik heb op 20 juni antwoord gegeven binnen dit topic.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 13:52
 
JOKE969 schreef:
Omdat er wat andere reacties overheen gekomen zijn, is deze vraag denk ik blijven steken/minder inbeeld geraakt
Ben nog wel benieuwd naar het antwoord
Knipoog smiley

Omdat het zo is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 17:07
 
Hallo Lachende smiley

Waar is het forum 'Agenda' gebleven?

Is dat forum ook bij anderen weg? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 18:36
 
SHANITA130 schreef:
Hallo Lachende smiley

Waar is het forum 'Agenda' gebleven?

Is dat forum ook bij anderen weg? Smiley die vol vragen zit

Ook hallo Lachende smiley

Ja, is weg Smiley die vol vragen zit De agenda wordt zeker vernieuwd/bijgewerkt


Laatst aangepast door
JANE410
op woensdag 31 juli 2013, 18:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 14:00
 
JANE410 schreef:
Ook hallo Lachende smiley

Ja, is weg Smiley die vol vragen zit De agenda wordt zeker vernieuwd/bijgewerkt

Om de één of andere reden verdwijnt er wel eens een subfora. We proberen het steeds zsm te herstellen. Mocht het toch wat langer duren, mail ons dan even. Ondertussen proberen we te ontdekken waar het mis gaat en hoe we dit in het vervolg kunnen voorkomen.

Excuses hiervoor!

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4