ChristianMatch
 


Forum

Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:22
 
GRIETJE688 schreef:
Ik heb een hekel aan mannen die te snel van stapel lopen. Dat een eerste date goed is verlopen betekent niet meteen dat ze smsjes moeten gaan sturen als: ik mis je, je bent zoo leuk en blablabla. Dat is gewoon claimen!!
Tuurlijk mogen ze een smsje sturen maar gewoon kort met:
''ik heb een leuke tijd gehad, verheug me op de volgende date.'' zoiets.

Helemaal gelijk hoor!!!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 07:24
 
Mannen die tijdens de date alle voorbijgangers afkraken Gefrustreerde smiley (oké ik vind uchs ook niks...)
Of over hun werk praten, liefst met moeilijke termen, dan lijkt hun werk interessanter Gefrustreerde smiley
Boze smiley


Laatst aangepast door
ANNA415
op woensdag 26 juni 2013, 07:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 11:50
 
GRIETJE688 schreef:
Ik heb een hekel aan mannen die te snel van stapel lopen. Dat een eerste date goed is verlopen betekent niet meteen dat ze smsjes moeten gaan sturen als: ik mis je, je bent zoo leuk en blablabla. Dat is gewoon claimen!!
Tuurlijk mogen ze een smsje sturen maar gewoon kort met:
''ik heb een leuke tijd gehad, verheug me op de volgende date.'' zoiets.

zeer benauwend zoiets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 17:05
 
ANNA415 schreef:
Mannen die tijdens de date alle voorbijgangers afkraken Gefrustreerde smiley (oké ik vind uchs ook niks...)
Of over hun werk praten, liefst met moeilijke termen, dan lijkt hun werk interessanter Gefrustreerde smiley
Boze smiley

iekzzzz Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 14:24
 
Ik moest wel effe lachen met de titel van deze topic. Ja, waarom knappen ze af? Ik zou je weer een prachtig verhaal kunnen vertellen. Zoals sommige wel weten heb ik verschillende CM-vrouwen ontmoet. De ene was al erger dan de andere. Ik bedoel dan dat de ene labieler was dan de andere. Moedeloos wordt je er van. Enkele knapte niet gelijk af maar gebruikte mij als invulling voor hun dode momenten. Het zijn niet alleen de mannen die zulke dingen doen, hoor. Denk dat vooral niet. Sommige christelijke (?) vrouwen kunnen ook erg gemeen zijn. Dat heb ik de laatste 4 maanden aan den lijve ondervonden. Heel spijtig allemaal. Als je dan die 900 (jawel 900) korte plagerige en ernstig mail moest lezen die ik allemaal heb bewaard zou je wel weten waarom ik nu deze reactie plaats. Je moet maar tegenslag hebben...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 14:28
 
Aha...leuk dat je er weer bent Frank....
We wisten het wel....Frank komt weer terug...en zie daar!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:06
 
ZEELAND736 schreef:
Aha...leuk dat je er weer bent Frank....
We wisten het wel....Frank komt weer terug...en zie daar!!!!

Enkele minuten geleden had ik Willemijn aan de telefoon. Ze vroeg me om jou de hartelijke groeten te doen. Ze vind het contact met jou erg leuk zei ze me...maar we zijn nu erg off-topic en met de nieuwe regels moeten we nu oppassen Knipoog smiley ...ik wil de moderator er op benadrukken dat ik wel heeeeeel erg lief Engeltje smiley ben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:30
 
FRANKT627 schreef:
Enkele minuten geleden had ik Willemijn aan de telefoon. Ze vroeg me om jou de hartelijke groeten te doen. Ze vind het contact met jou erg leuk zei ze me...maar we zijn nu erg off-topic en met de nieuwe regels moeten we nu oppassen Knipoog smiley ...ik wil de moderator er op benadrukken dat ik wel heeeeeel erg lief Engeltje smiley ben

ik wil de moderator benadrukken frank heeeel goed in d e gaten t e houden
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

serieus: welkom back, leuk dat je er weer bent Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:50
 
Eeyy Frankie!!!
Welcome back!!
Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 16:43
 
FRANKT627 schreef:
Enkele minuten geleden had ik Willemijn aan de telefoon. Ze vroeg me om jou de hartelijke groeten te doen. Ze vind het contact met jou erg leuk zei ze me...maar we zijn nu erg off-topic en met de nieuwe regels moeten we nu oppassen Knipoog smiley ...ik wil de moderator er op benadrukken dat ik wel heeeeeel erg lief Engeltje smiley ben

Dank je wel Frank...lief dat je me dat laat weten!!! Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 16:51
 
PETRA373 schreef:
ik wil de moderator benadrukken frank heeeel goed in d e gaten t e houden
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

serieus: welkom back, leuk dat je er weer bent Lachende smiley

Ik sluit me bij de vorige spreekster aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 18:44
 
FRANKT627 schreef:
Ik moest wel effe lachen met de titel van deze topic. Ja, waarom knappen ze af? Ik zou je weer een prachtig verhaal kunnen vertellen. Zoals sommige wel weten heb ik verschillende CM-vrouwen ontmoet. De ene was al erger dan de andere. Ik bedoel dan dat de ene labieler was dan de andere. Moedeloos wordt je er van. Enkele knapte niet gelijk af maar gebruikte mij als invulling voor hun dode momenten. Het zijn niet alleen de mannen die zulke dingen doen, hoor. Denk dat vooral niet. Sommige christelijke (?) vrouwen kunnen ook erg gemeen zijn. Dat heb ik de laatste 4 maanden aan den lijve ondervonden. Heel spijtig allemaal. Als je dan die 900 (jawel 900) korte plagerige en ernstig mail moest lezen die ik allemaal heb bewaard zou je wel weten waarom ik nu deze reactie plaats. Je moet maar tegenslag hebben...

Frank, ik zal het nog een keer uitleggen....
Het gaat erom waar vrouwen op afknappen in dit topic. Jij bent dus erg off-topic Boze smiley
Zo krijg je echt problemen met de moderator Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 18:45
 
ANNA415 schreef:
Frank, ik zal het nog een keer uitleggen....
Het gaat erom waar vrouwen op afknappen in dit topic. Jij bent dus erg off-topic Boze smiley
Zo krijg je echt problemen met de moderator Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

O ja, welkom terug Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 19:42
 
hmm ik ken Frank nog niet maar aangenaam kennis te maken met je, hopelijk deze vrouw (ikke dus) je een andere kijk op de dingen geven Knipoog smiley

welkom terug dan maar Lachende smileyKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:00
 
NATASCHA642 schreef:
hmm ik ken Frank nog niet maar aangenaam kennis te maken met je, hopelijk deze vrouw (ikke dus) je een andere kijk op de dingen geven Knipoog smiley

welkom terug dan maar Lachende smileyKnipoog smiley

Hmmmm, misschien moet je frank dan maar Es' leren kennen...
Als je die een mail stuurt, stuurt hij wel terug Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:12
 
PETRA373 schreef:
Hmmmm, misschien moet je frank dan maar Es' leren kennen...
Als je die een mail stuurt, stuurt hij wel terug Knipoog smiley

ja en dan een wanhopig flater slaan Twijfelende smiley hij ziet me aankomen ben ik mailtje 901 Knipoog smiley

al hoewel hij ziet er wel leuk uit maar das een ander topic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:22
 
NATASCHA642 schreef:
ja en dan een wanhopig flater slaan Twijfelende smiley hij ziet me aankomen ben ik mailtje 901 Knipoog smiley

al hoewel hij ziet er wel leuk uit maar das een ander topic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Het is de bedoeling dat we(ik) ontopic blijf...maarre....
Hierbij geef ik je wel een hint Natas...(das ook een hint naar Frank)

Weet je waar ik op afknap....??

Als je heel lief vraagt of ze mee gaan wokken...en se wille nie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:26
 
ZEELAND736 schreef:
Het is de bedoeling dat we(ik) ontopic blijf...maarre....
Hierbij geef ik je wel een hint Natas...(das ook een hint naar Frank)

Weet je waar ik op afknap....??

Als je heel lief vraagt of ze mee gaan wokken...en se wille nie!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat is erg ja , zo leuke vrouw als jij wie zegt daar nu nee tegen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:01
 
ANNA415 schreef:
Frank, ik zal het nog een keer uitleggen....
Het gaat erom waar vrouwen op afknappen in dit topic. Jij bent dus erg off-topic Boze smiley
Zo krijg je echt problemen met de moderator Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Daar knap ik dus van af!! Eén man komt voorbij en alle vrouwen van CM zijn alweer afgeleid.

O nee, dit doort eigenlijk thuis in topic waar mannen op afknappen bij vrouwen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:05
 
KLUS667 schreef:
Daar knap ik dus van af!! Eén man komt voorbij en alle vrouwen van CM zijn alweer afgeleid.

O nee, dit doort eigenlijk thuis in topic waar mannen op afknappen bij vrouwen Smiley met dichtgeplakte mond

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 06:39
 
ZEELAND736 schreef:
Het is de bedoeling dat we(ik) ontopic blijf...maarre....
Hierbij geef ik je wel een hint Natas...(das ook een hint naar Frank)

Weet je waar ik op afknap....??

Als je heel lief vraagt of ze mee gaan wokken...en se wille nie!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja da's echt een afknapper he Zeeland Knipoog smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 06:41
 
KLUS667 schreef:
Daar knap ik dus van af!! Eén man komt voorbij en alle vrouwen van CM zijn alweer afgeleid.

O nee, dit doort eigenlijk thuis in topic waar mannen op afknappen bij vrouwen Smiley met dichtgeplakte mond

Klus ik leg het nog een keer uit ......... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 21:58
 
ANNA415 schreef:
Klus ik leg het nog een keer uit ......... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hahaha klus knapt af Knipoog smiley leg jij maar uit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 15:37
 
ANNA415 schreef:
Frank, ik zal het nog een keer uitleggen....
Het gaat erom waar vrouwen op afknappen in dit topic. Jij bent dus erg off-topic Boze smiley
Zo krijg je echt problemen met de moderator Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...de moderator weet dat ik een Belg ben...dus wordt er me iets meer toegelaten...denk ik Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:35
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...de moderator weet dat ik een Belg ben...dus wordt er me iets meer toegelaten...denk ik Knipoog smiley


Ik hoop dat het niet bij denken blijft...FRANKIE!!!
Hebben die Belgen overigens meer rechten??? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 14:13
 
Ik knap nu al nog voor ik een date heb, wat je verhaalt moet toch lekker zijn Knipoog smiley geen belemmering toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:12
 
Als je van groene drankjes houd.... Zou het zelfgemaakt zijn?
Net zoals zijn soep????
maar Natascha...... Warom ga je niet samen met frank een groen drankje drinken????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:18
 
PETRA373 schreef:
Als je van groene drankjes houd.... Zou het zelfgemaakt zijn?
Net zoals zijn soep????
maar Natascha...... Warom ga je niet samen met frank een groen drankje drinken????

Ik hou niet van groene drankjes , dus waarom met frank wel Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:41
 
Vind het ook maar raar een groen drankje, vreemd, wat zou er in zitten Kwijlende smiley

Misschien wil ik het wel niet weten Twijfelende smiley

Gewoon fles gevuld. Uit sloot?
Of kikkers in blender gedaan.
Of het drankje is al heeeel heel oud

Smiley die vol vragen zit Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:47
 
PETRA373 schreef:
Vind het ook maar raar een groen drankje, vreemd, wat zou er in zitten Kwijlende smiley

Misschien wil ik het wel niet weten Twijfelende smiley

Gewoon fles gevuld. Uit sloot?
Of kikkers in blender gedaan.
Of het drankje is al heeeel heel oud

Smiley die vol vragen zit Zieke smiley

Dreft! Oeps....reclame Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5