ChristianMatch
 


Forum

Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 16:49
 
TEIGETJE517 schreef:
Ik heb niet heel het verhaal gevolgd en gelezen, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat naar mijns inziens vrouwen het niet erg waarderen als de man alleen maar over zichzelf vertelt. Dit heb ik trouwens wel een keer ergens gelezen, dus ook niet helemaal van mezelf. De vrouw aan het woord laten, vragen stellen, wel met oprechtheid en interesse natuurlijk. Ben ik dan hier dan een uitzondering in? Ik weet het niet,maar ik weet hoe het wel kan.
Zelf ben ik gescheiden en merk soms wel dat het moeilijk is een vrouw te vinden die én christen is én gescheiden is of weduwe. Dit vind ik wel eens moeilijk om iemand te 'vinden'. MAar dat is weer een hele andere topic.

Ik heb zelf ook het idee dat als je gescheiden bent je dan heel moeilijk iemand kunt vinden. Ik denk dat dit ook met de Bijbel te maken heeft. De Bijbel spreekt over dat een echtscheiding alleen gedogen is bij overspel, niet bij andere redenen. Als je dan dus om andere redenen gaat scheiden dan overspel, mag je niet hertrouwen. Ik denk dat het daarom ook moeilijk is-omdat de Heer dit dan gewoonweg niet zegent. Maar het is lastig, want ook hierin zijn de meningen verdeeld. Maar als ik gewoon de Bijbel lees, staat dit er wel gewoon zo. Alleen bij overspel is scheiding toegestaan, en ik denk dat er veel christenen zijn die ook op grond van andere redenen zijn gescheiden. Het is en blijft lastig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 17:10
 
FAITH187 schreef:
Ik heb zelf ook het idee dat als je gescheiden bent je dan heel moeilijk iemand kunt vinden. Ik denk dat dit ook met de Bijbel te maken heeft. De Bijbel spreekt over dat een echtscheiding alleen gedogen is bij overspel, niet bij andere redenen. Als je dan dus om andere redenen gaat scheiden dan overspel, mag je niet hertrouwen. Ik denk dat het daarom ook moeilijk is-omdat de Heer dit dan gewoonweg niet zegent. Maar het is lastig, want ook hierin zijn de meningen verdeeld. Maar als ik gewoon de Bijbel lees, staat dit er wel gewoon zo. Alleen bij overspel is scheiding toegestaan, en ik denk dat er veel christenen zijn die ook op grond van andere redenen zijn gescheiden. Het is en blijft lastig.


Jezus was niet zwart wit. Kijk maar naar zijn houding naar de vrouw bij de put.. en de vrouw bij wie Hij in het zand schreef... Er zijn hier veel mensen op CM die jou een verhaal kunnen vertellen over hoe dichtbij Hij kwam in hun proces van scheiding, alhoewel niet vanwege overspel. Het leven is grillig, sommige zaken overkomen je. God vraagt bijvoorbeeld niet van je om in een ongelukkig huwelijk te blijven waarin je zelf geen adem meer kunt halen door wat voor reden dan ook, er sprake is van verwaarlozing, geweld naar je kinderen toe, mishandeling, grof geschut met woorden. Als die partner (man of vrouw) daarin niet kan veranderen is het zaak je spullen te pakken uit zelfbehoud en niet in de laatste plaats wanneer er sprake is van kinderen, vanwege je verantwoording en zorg naar je kinderen toe.

God heeft een hoopvolle toekomst voor je op het oog en soms een heel nieuw bestaan.


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 16 juli 2013, 17:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 17:52
 
FAITH187 schreef:
Ik heb zelf ook het idee dat als je gescheiden bent je dan heel moeilijk iemand kunt vinden. Ik denk dat dit ook met de Bijbel te maken heeft. De Bijbel spreekt over dat een echtscheiding alleen gedogen is bij overspel, niet bij andere redenen. Als je dan dus om andere redenen gaat scheiden dan overspel, mag je niet hertrouwen. Ik denk dat het daarom ook moeilijk is-omdat de Heer dit dan gewoonweg niet zegent. Maar het is lastig, want ook hierin zijn de meningen verdeeld. Maar als ik gewoon de Bijbel lees, staat dit er wel gewoon zo. Alleen bij overspel is scheiding toegestaan, en ik denk dat er veel christenen zijn die ook op grond van andere redenen zijn gescheiden. Het is en blijft lastig.

Als je de bijbel letterlijk leest en de teksten die spreken over echtscheiding nu nog in deze tijd wilt gebruiken, dan kom je inderdaad tot de conclusie dat scheiden alleen toegestaan is bij overspel en dat je niet mag hertrouwen. En dan kan dat vervolgens weer voor je betekenen dat God een nieuwe relatie niet zal zegenen.

Gelukkig is de bijbel meer dan een paar teksten die over wetten uit vroeger tijden gaan. De bijbel laat ons zien hoe verschillende mensen door de eeuwen heen hun ervaringen van en met God hebben vastgelegd. Met respect voor de voor die tijd geldende wetten, mogen we er nu een nieuwe betekenis aan geven. De bijbel is een inspiratiebron voor de gelovige van nu, maar we kunnen niet zomaar teksten uit de bijbel die geschreven zijn voor toen, nu gaan toepassen. Dan loop je vast en mis je toch de boodschap die in de bijbel doorklinkt. En dit heeft al veel mensen onnodig veel verdriet en pijn gedaan, niet in de laatste plaats door kerken die precies wisten wat Gods wil hierin was. Wij nemen wel grote woorden in de mond als we zeggen dat God een nieuwe relatie na een scheiding niet wil zegenen.

Ik kan me niet voorstellen dat God mensen in een huwelijk zonder liefde voor en van de ander, wil laten wegkwijnen alleen maar om het feit dat Hij gezegd zou hebben dat je niet mag scheiden. Als twee mensen uit elkaar gegroeid zijn en elkaar niet meer (kunnen) liefhebben zoals de bedoeling was, is er al geen sprake meer van een huwelijk (uit liefde).
God kent zijn mensen, weet wat ze nodig hebben en is geen boeman die iemand nieuw geluk en liefde wil onthouden. Zo`n beeld van God doet God tekort.

Probeer in elk geval voor een eerste date er achter te komen hoe de ander dat ziet, zodat je daar in elk geval niet op afknapt………….
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LONNEKE695





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 22:13
 
JANS221 schreef:
Als je de bijbel letterlijk leest en de teksten die spreken over echtscheiding nu nog in deze tijd wilt gebruiken, dan kom je inderdaad tot de conclusie dat scheiden alleen toegestaan is bij overspel en dat je niet mag hertrouwen. En dan kan dat vervolgens weer voor je betekenen dat God een nieuwe relatie niet zal zegenen.

Gelukkig is de bijbel meer dan een paar teksten die over wetten uit vroeger tijden gaan. De bijbel laat ons zien hoe verschillende mensen door de eeuwen heen hun ervaringen van en met God hebben vastgelegd. Met respect voor de voor die tijd geldende wetten, mogen we er nu een nieuwe betekenis aan geven. De bijbel is een inspiratiebron voor de gelovige van nu, maar we kunnen niet zomaar teksten uit de bijbel die geschreven zijn voor toen, nu gaan toepassen. Dan loop je vast en mis je toch de boodschap die in de bijbel doorklinkt. En dit heeft al veel mensen onnodig veel verdriet en pijn gedaan, niet in de laatste plaats door kerken die precies wisten wat Gods wil hierin was. Wij nemen wel grote woorden in de mond als we zeggen dat God een nieuwe relatie na een scheiding niet wil zegenen.

Ik kan me niet voorstellen dat God mensen in een huwelijk zonder liefde voor en van de ander, wil laten wegkwijnen alleen maar om het feit dat Hij gezegd zou hebben dat je niet mag scheiden. Als twee mensen uit elkaar gegroeid zijn en elkaar niet meer (kunnen) liefhebben zoals de bedoeling was, is er al geen sprake meer van een huwelijk (uit liefde).
God kent zijn mensen, weet wat ze nodig hebben en is geen boeman die iemand nieuw geluk en liefde wil onthouden. Zo`n beeld van God doet God tekort.

Probeer in elk geval voor een eerste date er achter te komen hoe de ander dat ziet, zodat je daar in elk geval niet op afknapt………….

Met deze reactie ben ik het helemaal eens Knipoog smiley Er wordt soms TE klein van God gedacht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANJA509





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 22:30
 
hoi ik ben nieuw hier

Ik vind het ook moeilijk om te begrijpen wat god nu wel of niet wilt maar een huwelijk tussen 2 gelovigen zou niet liefdeloos eindigen als beide met elkaar omgaan zo als de bijbel het aangeeft want de bijbel geeft wel aan hoe man en vrouw met elkaar om moeten gaan en de ander liefhebben als jezelf.Ik heb in onze gemeente relaties zien opbloeien die toch echt niks meer voorstelden maar die nu van elkaar houden en met elkaar omgaan zo als god het bedoelt heeft.Is mij niet gelukt maar het kan dus wel.

En als je gelovig word en je partner niet dan mag je scheiden of als 1 van beide vreemdgaat tenzij je je partner vergeeft.

Maar eigenlijk moet je al een partner uitzoeken samen met god heb ik niet gedaan dus ben al fout begonnen ooit.

Vraag me ook wel af of ik via een datingsite een partner moet gaan tegenkomen omdat onze vader weet wat goed is voor ons en weet wat we nodig hebben denk ik dat die partner er ook wel komt zonder datingsite.

op zijn tijd

Niet mijn wil maar zijn wil geschiede

Ben alleen een beetje ongeduldig en ja ga dan toch maar op die datingsite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 22:59
 
JOL252 schreef:
Jezus was niet zwart wit. Kijk maar naar zijn houding naar de vrouw bij de put.. en de vrouw bij wie Hij in het zand schreef... Er zijn hier veel mensen op CM die jou een verhaal kunnen vertellen over hoe dichtbij Hij kwam in hun proces van scheiding, alhoewel niet vanwege overspel. Het leven is grillig, sommige zaken overkomen je. God vraagt bijvoorbeeld niet van je om in een ongelukkig huwelijk te blijven waarin je zelf geen adem meer kunt halen door wat voor reden dan ook, er sprake is van verwaarlozing, geweld naar je kinderen toe, mishandeling, grof geschut met woorden. Als die partner (man of vrouw) daarin niet kan veranderen is het zaak je spullen te pakken uit zelfbehoud en niet in de laatste plaats wanneer er sprake is van kinderen, vanwege je verantwoording en zorg naar je kinderen toe.

God heeft een hoopvolle toekomst voor je op het oog en soms een heel nieuw bestaan.

Ik vind het heel fijn dat ik dit nu lees, want ik heb te maken gehad met geweld in mijn huwelijk (en ook geestelijke mishandeling) en werd veroordeeld door mijn gemeente omdat ik ging scheiden (ten einde raad, hij wilde niet in therapie en niet veranderen). Iedereen heeft mij laten vallen en die tijd. Deze reactie doet me dus persoonlijk erg goed-dank je wel!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 23:04
 
FAITH187 schreef:
Ik vind het heel fijn dat ik dit nu lees, want ik heb te maken gehad met geweld in mijn huwelijk (en ook geestelijke mishandeling) en werd veroordeeld door mijn gemeente omdat ik ging scheiden (ten einde raad, hij wilde niet in therapie en niet veranderen). Iedereen heeft mij laten vallen en die tijd. Deze reactie doet me dus persoonlijk erg goed-dank je wel!!!


Als er één reden heeft gehad en heeft... ben jij het. Ik ben blij dat je koos voor de Parel in jou. Hou vol!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 23:08
 
JOL252 schreef:
Als er één reden heeft gehad en heeft... ben jij het. Ik ben blij dat je koos voor de Parel in jou. Hou vol!

Dank je wel, super lief van je!!! Jouw en ook de reactie van Jans (ik geloof dat ze zo heet, ik ben het even kwijt) heeft me bemoedigd. Ik heb hier super lang mee gezeten, en nog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 23:09
 
Was bij mij hetzelfde Faith...
Gelukkig ben ik niet veroordeeld...vanuit mijn kerkelijke gemeente...
De kerkenraad wist namelijk meer...
Toch mochten ze de scheiding niet goedkeuren...
Toch ben ik bij mijn ex weggegaan...

Tijden daarna...wist ik het te verwoorden...
God keek toe...hij wist van mij af...
Ik kreeg geen goedkeurend knikje van ""Boven""
Ook God had hier verdriet over....
Maar Hij was bij me...
Binnen 5 maanden een huis( terwijl de wachttijd 9 maanden tot een jaar was...en ik niet onder urgentie viel)

Sorry dit is offtopic want het gaat niet over een afknapper van de date...

Ineke...die wel date, maar na verschillende teleurstellingen...even rust wil...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 17 juli 2013, 07:08
 
FAITH187 schreef:
Ik vind het heel fijn dat ik dit nu lees, want ik heb te maken gehad met geweld in mijn huwelijk (en ook geestelijke mishandeling) en werd veroordeeld door mijn gemeente omdat ik ging scheiden (ten einde raad, hij wilde niet in therapie en niet veranderen). Iedereen heeft mij laten vallen en die tijd. Deze reactie doet me dus persoonlijk erg goed-dank je wel!!!

Het getuigt van weinig naastenliefde als juist mede-gelovigen jou in deze moeilijke periode hebben laten vallen en zelfs veroordeeld hebben. Ze hebben dan weinig begrepen van de boodschap van liefde die Jezus uitdroeg, hij kwam op voor onderdrukking en onrecht en had oog voor de zwakkeren en verschoppelingen in de samenleving. Hij bracht juist bevrijding voor hen die geknecht werden.
Je hebt juist gehandeld en jezelf bevrijdt, daar was moed voor nodig…..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 17 juli 2013, 14:14
 
ZEELAND736 schreef:
Was bij mij hetzelfde Faith...
Gelukkig ben ik niet veroordeeld...vanuit mijn kerkelijke gemeente...
De kerkenraad wist namelijk meer...
Toch mochten ze de scheiding niet goedkeuren...
Toch ben ik bij mijn ex weggegaan...

Tijden daarna...wist ik het te verwoorden...
God keek toe...hij wist van mij af...
Ik kreeg geen goedkeurend knikje van ""Boven""
Ook God had hier verdriet over....
Maar Hij was bij me...
Binnen 5 maanden een huis( terwijl de wachttijd 9 maanden tot een jaar was...en ik niet onder urgentie viel)

Sorry dit is offtopic want het gaat niet over een afknapper van de date...

Ineke...die wel date, maar na verschillende teleurstellingen...even rust wil...

Dan weet je inderdaad precies waar ik het over heb. Wel fijn dat jouw gemeente je niet veroordeelde en eigenlijk achter je stond, ook al konden ze dat in de praktijk helaas niet laten zien. Ik heb even je profiel bezocht-erg mooi en ik weet zeker dat je op een dag een goede man tegenkomt! Mijn advies: leef je leven, met de Heer, en ga van vriendschap uit. De rest volgt dan wel of niet. Scheelt teleurstellingen (I have been there..). Gods Zegen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 11:48
 
FAITH187 schreef:
Ik vind het heel fijn dat ik dit nu lees, want ik heb te maken gehad met geweld in mijn huwelijk (en ook geestelijke mishandeling) en werd veroordeeld door mijn gemeente omdat ik ging scheiden (ten einde raad, hij wilde niet in therapie en niet veranderen). Iedereen heeft mij laten vallen en die tijd. Deze reactie doet me dus persoonlijk erg goed-dank je wel!!!

Vind het schandalig van die gemeente!!!

Ja, niet om het een of ander hoor, dat is gewoon wat ik voel als ik je stukje lees Boze smiley

Sterkte, en idd, op veel mensen kan je niet bouwen, op veel anderen weer wel natuurlijk, maar ja God begrijpt je!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 20:55
 
SHANITA130 schreef:
Vind het schandalig van die gemeente!!!

Ja, niet om het een of ander hoor, dat is gewoon wat ik voel als ik je stukje lees Boze smiley

Sterkte, en idd, op veel mensen kan je niet bouwen, op veel anderen weer wel natuurlijk, maar ja God begrijpt je!!!

Dank je Shanita! En je hebt helemaal gelijk.. het staat zelfs in de Bijbel... op de mens moet je niet vertrouwen. En dat klopt helemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 00:44
 
FAITH187 schreef:
Ik vind het heel fijn dat ik dit nu lees, want ik heb te maken gehad met geweld in mijn huwelijk (en ook geestelijke mishandeling) en werd veroordeeld door mijn gemeente omdat ik ging scheiden (ten einde raad, hij wilde niet in therapie en niet veranderen). Iedereen heeft mij laten vallen en die tijd. Deze reactie doet me dus persoonlijk erg goed-dank je wel!!!

ik denk dat God in sommigge gevallen achter de scheiding staat, Zo als bij jou b.v.
Zelf ben ik ook gescheiden, bleef getraumatiseerd met zeven kinderen achter, als je wist wat God allemaal voor me gedaan heeft,
Me heeft geholpen met veel dingen
Geestelijk herstel
Vinden van een woning
Eten voorzien als ik 's dacht hoe moet ik 's ze te eten geven al die kinderen?
god zorgt voor mij en me kinderen als een hele lieve vader,
Ik had ook een agressieve man.
Nee ,denk niet dat god het leuk vond zoals alles ging, er ook verdrietig er om was, maar helemaal achter me stond dat ik weg ging en een veilige thuis basis voor mij en me kinderen zocht.
Denk dat god eerder verdrietig was geweest als ik was gebleven.
Mij liet afbreken en mezelf en me kinderen niet redde
Oh ha ha als je wist hoe veel god voor mij en me gezin doet,
en sinds kort heb ik zelf een lieve cristelijke vriend, ook daar zie ik veel zegen van God in.....
Liefs.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 01:17
 
Helaas staan wij te vaak met een oordeel klaar en vergeten waar het werkelijk als christen om zu moeten gaan namelijk, de Liefde bevolen door Christus. Eigen ego is belangrijker dan dat van je partner en kinderen, het ikke ikke en de rest kan stikken, gaan relaties kapot.

Wij kunnen heel gemakkelijk op Gods troon gaan zitten en weten zo precies wat Hij met een ieder van ons voor heeft, want het staat in de Bijbel, dus is het Gods wil, is dan onze redenering. Op deze wijze denderen helaas ook kerken en hun vertegenwoordigers te vaak over het Grote gebod heen wat Jezus ons bevolen heeft.

Men moet elkaar in een gemeente als broer of zus elkaar tot steun zijn, niet elkaar afvallen. Als men als gemeente iemand die wil scheiden (liefeloosheid in welke vorm dan ook) niet steunt, mag men ook het "Onze Vader" niet meer bidden, want je degradeert je zelf tot geen kind van God meer.

Jezus trad tot 2 X toe op bij en voor een "gevallen vrouw", die zelf fout hadden gedaan, wat hier bij de meesten niet het geval is geweest.
Gelukkig hebben we een Liefdevolle vader, die een Liefdevolle Zoon heeft, die ons Zijn Geest gegeven heeft, om dus niet op uiterlijkheden af te laten gaan, maar ons binnenste kent en wil helpen waar HIj mag en kan.

Moet er nog een draai aan om weer een draai om ontopic te komen? Zo ja dan wijzig ik het nog wel een keertje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 10:21
 
PETRA373 schreef:
ik denk dat God in sommigge gevallen achter de scheiding staat, Zo als bij jou b.v.
Zelf ben ik ook gescheiden, bleef getraumatiseerd met zeven kinderen achter, als je wist wat God allemaal voor me gedaan heeft,
Me heeft geholpen met veel dingen
Geestelijk herstel
Vinden van een woning
Eten voorzien als ik 's dacht hoe moet ik 's ze te eten geven al die kinderen?
god zorgt voor mij en me kinderen als een hele lieve vader,
Ik had ook een agressieve man.
Nee ,denk niet dat god het leuk vond zoals alles ging, er ook verdrietig er om was, maar helemaal achter me stond dat ik weg ging en een veilige thuis basis voor mij en me kinderen zocht.
Denk dat god eerder verdrietig was geweest als ik was gebleven.
Mij liet afbreken en mezelf en me kinderen niet redde
Oh ha ha als je wist hoe veel god voor mij en me gezin doet,
en sinds kort heb ik zelf een lieve cristelijke vriend, ook daar zie ik veel zegen van God in.....
Liefs.

Wat mooi te lezen dat God je zo geholpen heeft! Achterblijven met 7 kinderen is niet niks...dan heb ik nog het 'geluk' geen kinderen te hebben... Ik vind het heel knap dat je voor jezelf gekozen hebt destijds en voor je kinderen. En fantastisch te lezen dat je nu een christelijke vriend hebt-ik ben heel blij voor je!! Gods Zegen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 14:34
 
FAITH187 schreef:
Wat mooi te lezen dat God je zo geholpen heeft! Achterblijven met 7 kinderen is niet niks...dan heb ik nog het 'geluk' geen kinderen te hebben... Ik vind het heel knap dat je voor jezelf gekozen hebt destijds en voor je kinderen. En fantastisch te lezen dat je nu een christelijke vriend hebt-ik ben heel blij voor je!! Gods Zegen!


we hebben deZelfde vader als God, Faith, wat hij voor mij heeft gedaan en doet, wil hij ook voor jou
Zijn armen om je heen doen, zodat je bij hem uit kan huilen en
De wonden in je hart en op andere gebieden herstellen.
En jaaa, ik had gebeden om lieve vriend,lijkt als of het gebed nu verhoort is
Liefs en Gods zegen toegewenst en
Wel met kinderen is makkelijker, misschien, dan moet je wel door, heb je altijd iets om voor door te gaan, als je op een dag, gebroken op de bank zit, door een huwelijk wat mis ging.
En ja je kennissen en vrienden kwijt, en ach wat kunnen mensen onbegrip hebben......
Faith. Betekent vechtster, vecht voor je geluk weer
Je ex heeft al genoeg kapot gemaakt bij jou, nu niet nog meer laten kapot maken door hem,
Geestelijke mishandeling..... Alles wat hij zei, zijn denk ik leugens, houd je aan Gods woorden, de waarheid vast,
Schreef. Jol het niet eerder hier? Dat je een parel in Gods hand bent?
Knipoog smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
PETRA373
op maandag 22 juli 2013, 14:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 16:57
 
PETRA373 schreef:
we hebben deZelfde vader als God, Faith, wat hij voor mij heeft gedaan en doet, wil hij ook voor jou
Zijn armen om je heen doen, zodat je bij hem uit kan huilen en
De wonden in je hart en op andere gebieden herstellen.
En jaaa, ik had gebeden om lieve vriend,lijkt als of het gebed nu verhoort is
Liefs en Gods zegen toegewenst en
Wel met kinderen is makkelijker, misschien, dan moet je wel door, heb je altijd iets om voor door te gaan, als je op een dag, gebroken op de bank zit, door een huwelijk wat mis ging.
En ja je kennissen en vrienden kwijt, en ach wat kunnen mensen onbegrip hebben......
Faith. Betekent vechtster, vecht voor je geluk weer
Je ex heeft al genoeg kapot gemaakt bij jou, nu niet nog meer laten kapot maken door hem,
Geestelijke mishandeling..... Alles wat hij zei, zijn denk ik leugens, houd je aan Gods woorden, de waarheid vast,
Schreef. Jol het niet eerder hier? Dat je een parel in Gods hand bent?
Knipoog smiley Knipoog smiley

Dat klopt, dat schreef Jol inderdaad. Dank je voor je lieve woorden en bemoedigingen! Het komt met mij ook wel weer goed. Ik zie deze tijd ook als een tijd die God gegeven heeft (het single zijn). Ik begin er ook steeds meer de voordelen van in te zien, dus ik vind het eigenlijk wel goed zo Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 09:08
 
Ik kreeg hier deze week van een man 4 verschillende email kaarten achter elkaar.. in de trant van 'Vatentijnskusjes voor jou'.. nou daar knap ik dus op af. Heb hier wel vriendelijk op gereageerd dat interesse niet wederzijds is..

Ik moest er alleen wel hartelijk om lachen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 17:39
 
JOKE969 schreef:
Ik kreeg hier deze week van een man 4 verschillende email kaarten achter elkaar.. in de trant van 'Vatentijnskusjes voor jou'.. nou daar knap ik dus op af. Heb hier wel vriendelijk op gereageerd dat interesse niet wederzijds is..

Ik moest er alleen wel hartelijk om lachen!

wel romantisch toch Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 17:41
 
ik kreeg een voorstel om naar het strand te gaan wat denk je, wordt die boos omdat ik geen bikini droeg Boze smiley ... heb netjes bedankt ben geen speeltje he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 18:10
 
NATASCHA642 schreef:
wel romantisch toch Knipoog smiley


Haha wellicht, maar niet als eerste 4 van zulk soort berichtjes achter elkaar sturen. Bovendien was het ook nog een zeer niet interessant profiel ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 18:41
 
NATASCHA642 schreef:
ik kreeg een voorstel om naar het strand te gaan wat denk je, wordt die boos omdat ik geen bikini droeg Boze smiley ... heb netjes bedankt ben geen speeltje he

Droeg je niets Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 18:56
 
NATASCHA642 schreef:
ik kreeg een voorstel om naar het strand te gaan wat denk je, wordt die boos omdat ik geen bikini droeg Boze smiley ... heb netjes bedankt ben geen speeltje he

Heb je niet gevraagd wat hij aan zou trekken Smiley die vol vragen zit

Wat een idiote figuren heb je erbij Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:27
 
KLUS667 schreef:
Droeg je niets Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

duh klusserdeklus ik wilde mij burka aan doen met gebreide badpak Knipoog smiley Clown smiley Lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:27
 
JANE410 schreef:
Heb je niet gevraagd wat hij aan zou trekken Smiley die vol vragen zit

Wat een idiote figuren heb je erbij Zieke smiley

ja he pffff
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 20:09
 
NATASCHA642 schreef:
ik kreeg een voorstel om naar het strand te gaan wat denk je, wordt die boos omdat ik geen bikini droeg Boze smiley ... heb netjes bedankt ben geen speeltje he


Boos worden omdat je geen bikini draagt??
Das het toppunt!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:14
 
ZEELAND736 schreef:
Boos worden omdat je geen bikini draagt??
Das het toppunt!!!

zegt alles over de ander he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:30
 
NATASCHA642 schreef:
zegt alles over de ander he

Ineke die blij is dat ze een badpak draagt...en zodoende de kans verkleint dat ""alles"" er ""uitpuilt""haha!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 08:53
 
ZEELAND736 schreef:
Ineke die blij is dat ze een badpak draagt...en zodoende de kans verkleint dat ""alles"" er ""uitpuilt""haha!!!

ik dus ook Knipoog smileyLachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 4 van 5