ChristianMatch
 


Forum

Wat is er mis met volslanke mensen?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 16:04
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ik vind het lief hoor, Frank. Je hebt m'n dag weer goed gemaakt! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Lachende smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
NATASCHA642
op vrijdag 5 juli 2013, 16:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 21:59
 
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar reacties van mannen.
Dus mannen waar zijn jullie.
Of is het zo, wie zwijgt stemt toe! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 22:06
 
Dan maar even een man laten spreken:

Ik zag vanavond een ontroerend filmpje. Dustin Hoffman vertelt hier hoe hij zich voor de film Tootsie (1982) volledig in probeerde te leven in "de vrouw", haar gaan en staan bestudeerde en ook voor de rol die hij moest spelen een mooie vrouw wilde verbeelden. Hij ontdekte toen hoe het heersende ideaalbeeld de vrouw maar ook de samenleving beperkt. Hij raakt helemaal emotioneel als hij vertelt dat hij zoveel interessante vrouwen daardoor in zijn leven niet heeft leren kennen omdat hij door dat beeld wat er heerst gebrainwashed was. Door die "hersenspoeling" bleef de vrouw wanneer zij niet aan dat beeld voldeed, heel lang bij hem buiten beeld.


http://www.upworthy.com/dustin-hoffman-breaks-down-crying-explaining-something-that-every-woman-sadly-already-experienced-3?g=2


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 9 juli 2013, 22:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 22:15
 
Er is niets mis met volslanke mensen, maar ook niet met de mensen die er niet op vallen.


Deze reactie is van Callie en geeft goed weer hoe ik er over denk. Slank of volslank, bepalend is de klik of de chemie. Ik denk wel dat slanke vrouwen in het voordeel zijn, dat is de norm een beetje. Dik zijn wordt gekoppeld aan ongezond of een ongezonde levensstijl, terwijl het ook gewoon aanleg kan zijn. Een vrouw met iets meer volume - niet te veel - die er gezond uitziet en een goede uitstraling heeft, kan echt nog wel aantrekkelijk zijn. Zwabberende vethopen zijn dat echter niet. Mensen met wat meer volume doen er goed aan zich goed te kleden en te verzorgen, dan kan het op dat punt in ieder geval niet mis gaan.
Vrouwen lijken er ook meer mee te zitten dan mannen. Hoewel ik ook aan het afvallen ben maar dat is meer omdat ik denk dat het gezonder is. Ben al vijf kilo kwijt en ik wil er nog een paar af maar ik heb meer begrip gekregen voor vrouwen die willen afvallen en mopperen dat het moeite kost. Het lukt alleen blijvend met veranderingen in je leefgewoonten. Weinig vet, suiker en alcohol en geen ballastvoer. De slabakken van Albert Heijn zijn best te eten maar soms komt het konijnenvoer me de oren uit. De appels zijn gelukkig wel lekker tegenwoordig. Al heb ik liever droge worst van slager Hoekstra.


Thomas, zondigt wel eens.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 10 juli 2013, 18:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 18:33
 
Los van het schoonheidsaspect hierbij een site waarmee je een indicatie kunt krijgen of je te zwaar bent of niet en dan als het gaat om je gezondheid. Het BMI geeft in een getal weer hoe het er voor staat, met name of je gewicht bij je lengte past. Langere mensen mogen zwaarder zijn dan kortere.

Geslacht, lengte, leeftijd en gewicht inbrengen en je krijgt je BMI en een omschrijving van hoe je er voor staat:

http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/bmi-meter.aspx

Een gezonde waarde is onder de 25. Boven de 30 ben je echt te zwaar. tussen de 25 en 30 is wat afvallen wenselijk. Overigens moet je bij 25 of 26 nou ook weer niet meteen in de stress schieten. Als wat groffe maat geldt dat bij elke kilo die je afvalt, je BMI met ongeveer 0,3 punt daalt.

Thomas, BMI -1,5.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 10 juli 2013, 18:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 19:59
 
Mijn BMI, Houden zo Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MANNA420





Berichten: 93

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 12:44
 
Mensen hebben nu eenmaal een verschillende smaak van wat ze mooi vinden. Ik vind te dun weer niet mooi, maar dat betekent niet dat ik vind dat er iets mis is met te dunne mensen. Op elk potje past een dekseltje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:40
 
Heb van de week dit topic gelezen denk zo das een mooie....
En ja ik ben echt niet de slankste en ook nooit geweest... Helaas daardoor ook echt vaak geen leuke reacties.. Van grofweg je bent te dik tot je hebt een goed karakter en een leuk koppie maar je bent echt te dik..

Dat kan zoveel pijn doen daar staat men niet eens bij stil! Men denkt dat een vol persoon standaard zich vol vreet aan verkeerde dingen, tja daar werken programma's als obese waar je ziet dat mensen gigantische veel eten junkfood, chips en liters cola... Oke ik zeg altijd ik ben geen heilige lust ook echt wel eens wat lekkers maar als ik naar mezelf kijk dan denk ik dat ik minder eet dan menig een hier op cm... En daarbij men staat er niet bij stil dat er ook medische redenen kunnen zijn.. Sinds begin dit jaar weet ik dus waardoor ik aankom en zeer moeilijk kan afvallen daardoor kan ik er wel beter mee omgaan maar accepteren? Nee dat niet... Het zal dus een levenslange strijd blijven en dan denk ik leer mij eens als persoon kennen dan zie je mijn figuur echt minder Knipoog smiley

Gelukkig heb ik lieve familie en vrienden (jazeker ook vele via cm) die mij hebben geaccepteerd zoals ik ben! Het zou zo fijn zijn als alle mensen eens verder kijken... ik weet het oog wil zeker wat.. He ik ben ook een mens van vlees en bloed en kijk ook naar een uiterlijk.. MAAR...... dat is voor mij zeer zeker geen drijfveer..ik mag gelukkig verder kijken.. en hoop dat men dat ook eens leert naar mij en naar andere mensen die fors zijn!

Zo Erika is er weer en heeft gesproken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:49
 
ERIKA129 schreef:
Heb van de week dit topic gelezen denk zo das een mooie....
En ja ik ben echt niet de slankste en ook nooit geweest... Helaas daardoor ook echt vaak geen leuke reacties.. Van grofweg je bent te dik tot je hebt een goed karakter en een leuk koppie maar je bent echt te dik..

Dat kan zoveel pijn doen daar staat men niet eens bij stil! Men denkt dat een vol persoon standaard zich vol vreet aan verkeerde dingen, tja daar werken programma's als obese waar je ziet dat mensen gigantische veel eten junkfood, chips en liters cola... Oke ik zeg altijd ik ben geen heilige lust ook echt wel eens wat lekkers maar als ik naar mezelf kijk dan denk ik dat ik minder eet dan menig een hier op cm... En daarbij men staat er niet bij stil dat er ook medische redenen kunnen zijn.. Sinds begin dit jaar weet ik dus waardoor ik aankom en zeer moeilijk kan afvallen daardoor kan ik er wel beter mee omgaan maar accepteren? Nee dat niet... Het zal dus een levenslange strijd blijven en dan denk ik leer mij eens als persoon kennen dan zie je mijn figuur echt minder Knipoog smiley

Gelukkig heb ik lieve familie en vrienden (jazeker ook vele via cm) die mij hebben geaccepteerd zoals ik ben! Het zou zo fijn zijn als alle mensen eens verder kijken... ik weet het oog wil zeker wat.. He ik ben ook een mens van vlees en bloed en kijk ook naar een uiterlijk.. MAAR...... dat is voor mij zeer zeker geen drijfveer..ik mag gelukkig verder kijken.. en hoop dat men dat ook eens leert naar mij en naar andere mensen die fors zijn!

Zo Erika is er weer en heeft gesproken Knipoog smiley


Welkom terug! Goeie insmijter. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:32
 
Goed gesproken Erica en inderdaad die programma,'s geven wel beeld de wereld in alsof iedereen zich vol vreet.
Heb een zus ze is dik, ze at altijd minder als ik
Ze is trouwens mooier als me andere twee duNne zussen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:44
 
PETRA373 schreef:
Goed gesproken Erica en inderdaad die programma,'s geven wel beeld de wereld in alsof iedereen zich vol vreet.
Heb een zus ze is dik, ze at altijd minder als ik
Ze is trouwens mooier als me andere twee duNne zussen.

Gelukkig dat er mensen zijn die dat wel zien... Maar helaas zegt de wereld nog steeds anders Twijfelende smiley Ik weet wereldwijd zijn er met name in Amerika en Engeland veel mensen die aan obesitas lijden met alle problemen van dien...
En ja ik zie dat ook als dat mensen zich dat zelf aandoen maar er zijn er net als mij velen die er weinig aan kunnen doen en dat steekt.. Dat is net zo als met chronische zieken men ziet het aan de buitenkant niet maar het is er wel...
Maar nu ga ik van het onderwerp af..

Wat is er mis met volslanke of stevige mensen (die zet ik er zelf even bij) Niks mis mee... Kijk eens eerst naar de persoon zelf leer hem /haar kennen en oordeel dan pas (ik weet het is niet makkelijk) maar wel eerlijk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 09:00
 
wat me altijd wel opvalt is dat je bij beroemdheden, bijv, voetballers altijd een 'mooie' slanke den als partner ziet staan en bijna nooit iemand met een wat voller postuur!Kennelijk gaan zij duideljk voor het uiterlijk.

Maar het innerlijk is veel belangrijker.
Wat heb je aan een slanke den dat een del van een dame is.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:06
 
JOKE969 schreef:
wat me altijd wel opvalt is dat je bij beroemdheden, bijv, voetballers altijd een 'mooie' slanke den als partner ziet staan en bijna nooit iemand met een wat voller postuur!Kennelijk gaan zij duideljk voor het uiterlijk.

Maar het innerlijk is veel belangrijker.
Wat heb je aan een slanke den dat een del van een dame is.....

Vandaar dat vele voetballers het waarschijnlijk niet bij hun eigen vrouw kunnen houden want ze scheiden bij bosjes Geschokte, onthutste smiley En beroemdheden gaan voor mijn gevoel helemaal voor het oog want let maar op degene waar je niks of weinig over hoort hebben niet de "knapste " vrouwen om het maar even zo te zeggen!

Tja ze weten niet wat ze missen aan een vollere dame Knipoog smiley
(niet dat ik voetbalvrouw zou willen zijn, moet er niet aan denken Smiley met dichtgeplakte mond)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 17:37
 
niks mis met mij en toch ga ik poging wagen af te vallen niet alleen dat het moet van mijn arts maar wil het zelf ook een maatje minder en we zullen zien wat er gebeurt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 17:43
 
NATASCHA642 schreef:
niks mis met mij en toch ga ik poging wagen af te vallen niet alleen dat het moet van mijn arts maar wil het zelf ook een maatje minder en we zullen zien wat er gebeurt Knipoog smiley

Wens je succes hiermee Natascha en doorzettingsvermogen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:35
 
JANE410 schreef:
Wens je succes hiermee Natascha en doorzettingsvermogen Knipoog smiley

dank je ga 1 aug beginnen bij dietiste in ziekenhuis dus heb stok achter de deur Knipoog smiley en verder komt goed want ik ga ervoor Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 17:07
 
Ik zag wat over een chemische reden dat mensen aankomen.
Dat komt vaker voor dan men denkt.
Zelf woog ik altijd hetzelfde totdat ik een bepaald medicijn kreeg. In zeer korte tijd kwam ik bijna 15 kilo aan. Medicijn weg, kilo's ook zo weer weg.

Een leuk boek wat dit ook wel bevestigd is geschreven door Julia Kang, iemand die jarenlang worstelde met overgewicht. Door gifvrij te eten en te leven vlogen de kilo's eraf en die kwamen er nooit meer aan. Terwijl ze 2500 tot 3000 calorieën per dag eet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 20:54
 
ROLF230 schreef:
Ik zag wat over een chemische reden dat mensen aankomen.
Dat komt vaker voor dan men denkt.
Zelf woog ik altijd hetzelfde totdat ik een bepaald medicijn kreeg. In zeer korte tijd kwam ik bijna 15 kilo aan. Medicijn weg, kilo's ook zo weer weg.

Een leuk boek wat dit ook wel bevestigd is geschreven door Julia Kang, iemand die jarenlang worstelde met overgewicht. Door gifvrij te eten en te leven vlogen de kilo's eraf en die kwamen er nooit meer aan. Terwijl ze 2500 tot 3000 calorieën per dag eet.

Tja leuk bedacht maar zo werkt echt niet ieder lichaam geloof me Boze smiley
Heb het zelf heel goed ondervonden namelijk Huilende smiley, smiley in tranen Dus alles klinkt heel leuk maar ieder lichaam werkt weer anders maar ja helaas blijven er altijd mensen die daar geen rekening mee willen houden Twijfelende smiley
( en nee daar bedoel ik niemand persoonlijk mee! maar gewoon een algemeenheid waar ik zelf met regelmaat tegenaan loop )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 21:50
 
Erika schreef:

Tja leuk bedacht maar zo werkt echt niet ieder lichaam geloof me Boze smiley
Heb het zelf heel goed ondervonden namelijk Huilende smiley, smiley in tranen Dus alles klinkt heel leuk maar ieder lichaam werkt weer anders maar ja helaas blijven er altijd mensen die daar geen rekening mee willen houden Twijfelende smiley
( en nee daar bedoel ik niemand persoonlijk mee! maar gewoon een algemeenheid waar ik zelf met regelmaat tegenaan loop )

Akkoord. Dus je hebt dan een tijdlang zoveel mogelijk gif uit je leven vermeden? Dus biologisch eten, alle giftige huidverzorgingsmiddelen mijden en wat niet meer?


Laatst aangepast door
ROLF230
op vrijdag 26 juli 2013, 21:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 08:55
 
ROLF230 schreef:
Ik zag wat over een chemische reden dat mensen aankomen.
Dat komt vaker voor dan men denkt.
Zelf woog ik altijd hetzelfde totdat ik een bepaald medicijn kreeg. In zeer korte tijd kwam ik bijna 15 kilo aan. Medicijn weg, kilo's ook zo weer weg.


Nou daar ben ik het niet mee eens!! Tuurlijk zijn er medicijnen die als bijwerking gewichtstoename hebben. Maar medicijnen kunnen ook noodzakelijk zijn voor de gezondheid van een mensenleven.
Ik vind het wel heel erg kort door de bocht door te suggereren dat je dan maar moet stoppen met die medicatie, alleen maar om die kilos kwijt te krijgen. Fijn dat het bij jou wel gelukt is, overigens.

Het allerbelangrijkste is om gezond te eten en genoeg te bewegen. Maar dit kan voor sommige mensen door lichamelijke of psychische problemen ook erg lastig zijn!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:07
 
ROLF230 schreef:
Erika schreef:

Tja leuk bedacht maar zo werkt echt niet ieder lichaam geloof me Boze smiley
Heb het zelf heel goed ondervonden namelijk Huilende smiley, smiley in tranen Dus alles klinkt heel leuk maar ieder lichaam werkt weer anders maar ja helaas blijven er altijd mensen die daar geen rekening mee willen houden Twijfelende smiley
( en nee daar bedoel ik niemand persoonlijk mee! maar gewoon een algemeenheid waar ik zelf met regelmaat tegenaan loop )

Akkoord. Dus je hebt dan een tijdlang zoveel mogelijk gif uit je leven vermeden? Dus biologisch eten, alle giftige huidverzorgingsmiddelen mijden en wat niet meer?


Ik heb medicijnen nodig anders kan ik helemaal niks meer van de pijn en slaap ik nooit meer dus hoe wil je een lichaam dan ontgiften?? En ja ik heb een dieet gehad ik blijk een zeer allergisch lichaam te hebben die zeer veel voedingsstoffen opslaat maar als ik op dat dieet moet gaan leven heb ik geen leven meer want om dag in dag uit op 4 soorten groenten te leven speciaal brood en rijst nee dank je wel wil wel leven !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:10
 
We hebben toch ALTIJD...nog een leven???
Dat het dan iets minder aangenaam is...is waar...
Maar ook dan kan het leven nog aangenaam zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:54
 
ZEELAND736 schreef:
We hebben toch ALTIJD...nog een leven???
Dat het dan iets minder aangenaam is...is waar...
Maar ook dan kan het leven nog aangenaam zijn...

Daar zit wel wat in denk ik, maar die grens ligt heel persoonlijk, kun je er van geniete als je stopt met medicatie en daardoor afvalt, maar je gezondheid minder wordt, of ben je toch wat steviger en blijf je de medicijnen die je nodig hebt slikken, maar leef je hierdoor wel aangenamer?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 13:01
 
JOKE969 schreef:
Daar zit wel wat in denk ik, maar die grens ligt heel persoonlijk, kun je er van geniete als je stopt met medicatie en daardoor afvalt, maar je gezondheid minder wordt, of ben je toch wat steviger en blijf je de medicijnen die je nodig hebt slikken, maar leef je hierdoor wel aangenamer?
Heb je ook weer gelijk in..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 13:24
 
ZEELAND736 schreef:
We hebben toch ALTIJD...nog een leven???
Dat het dan iets minder aangenaam is...is waar...
Maar ook dan kan het leven nog aangenaam zijn...

Ja weet ik,ik bedoelde dat als ik dat dieet mijn leven lang zou moeten houden je echt niks meer kan en dat bedoel ik met dat ik nog wel een beetje leuk wil kunnen leven let liever met regelmaat op maar af en toe uit de band springen dan nooit meer wat te kunnen eten omdat je lichaam dan heel heftig gaat reageren... Daarbij met medicatie en je lichaam willen ontgiften wordt al erg lastig Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 13:40
 
ZEELAND736 schreef:
We hebben toch ALTIJD...nog een leven???
Dat het dan iets minder aangenaam is...is waar...
Maar ook dan kan het leven nog aangenaam zijn...

Een leven hmmm ... ik leef nog ja maar erg beperkt en ook afgekeurd dus moet opnieuw op zoek naar aangename dingen en dan ik klaag niet er zijn er die slechter af zijn....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 20:32
 
Ik zou zeggen, zoek eerst eens uit waarom je eigenlijk die medicijnen nodig hebt in de eerste plaats. Ben je ziek geworden door een gebrek aan een pilletje? Natuurlijk niet.....

Veel mensen eten vergiftigde voedingsachtige substanties, waar ze ziek en allergisch van worden. En vervolgens krijgen ze een giftig medicijn om de kwalen die daardoor werden veroorzaakt weg te nemen.

Verder is het een vreemde reactie om te suggereren dat als je dagelijks 4 soorten groenten gaat eten en gezond brood en rijst, dat je dan niet meer zou leven..........
volgens mij begin je dan juist met leven, maar goed.

En verder medicijn weg, kilo's weg, ik zei dat dat bij mij duidelijk het geval was.

Ik ken zoveel verhalen van mensen in erg slechte gezondheidstoestand die door anders te eten en te leven radicaal beter werden en nu zeer gezond zijn.

Twee voorbeelden:
Julia Kang
"De planteneter" Boele Ytsma


Laatst aangepast door
ROLF230
op zaterdag 27 juli 2013, 20:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:23
 
ROLF230 schreef:
Ik zou zeggen, zoek eerst eens uit waarom je eigenlijk die medicijnen nodig hebt in de eerste plaats. Ben je ziek geworden door een gebrek aan een pilletje? Natuurlijk niet.....

Veel mensen eten vergiftigde voedingsachtige substanties, waar ze ziek en allergisch van worden. En vervolgens krijgen ze een giftig medicijn om de kwalen die daardoor werden veroorzaakt weg te nemen.

Verder is het een vreemde reactie om te suggereren dat als je dagelijks 4 soorten groenten gaat eten en gezond brood en rijst, dat je dan niet meer zou leven..........
volgens mij begin je dan juist met leven, maar goed.

En verder medicijn weg, kilo's weg, ik zei dat dat bij mij duidelijk het geval was.

Ik ken zoveel verhalen van mensen in erg slechte gezondheidstoestand die door anders te eten en te leven radicaal beter werden en nu zeer gezond zijn.

Twee voorbeelden:
Julia Kang
"De planteneter" Boele Ytsma

Ik vind jouw reactie wel een beetje kort door de bocht.. Er zijn genoeg mensen die niet zonder bepaalde medicatie kun en ziek worden kan zoveel verschillende oorzaken hebben, de meeste heb je niet eens in de hand, door bijv. erfelijkheid of gewoon door domme pecht.

Neemt niet weg dat er placebo's in de omloop zijn en dat er mensen zijn die bepaalde medicijnen slikken die ze eigenlijk niet nodig hebben en door te stoppen hun overtollige kilos weer kwijt raken, maar nogmaals je. kan niet iedereen over een kam scheren..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 23:19
 
IK KAN HET NIET LATEN....
OM DE TEKST HIER TE PLAATSEN....
Kreeg deze vandaag en vond hem geweldig....
Meteen een opkikker voor alle STEVIGE vrouwen...(of mannen)


IK HEB GEEN VET AAN MIJN LICHAAM....
ALLEEN VEEL KNUFFELVLEES!!!!!


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 27 juli 2013, 23:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 10:25
 
ROLF230 schreef:
Ik zou zeggen, zoek eerst eens uit waarom je eigenlijk die medicijnen nodig hebt in de eerste plaats. Ben je ziek geworden door een gebrek aan een pilletje? Natuurlijk niet.....

Veel mensen eten vergiftigde voedingsachtige substanties, waar ze ziek en allergisch van worden. En vervolgens krijgen ze een giftig medicijn om de kwalen die daardoor werden veroorzaakt weg te nemen.

Verder is het een vreemde reactie om te suggereren dat als je dagelijks 4 soorten groenten gaat eten en gezond brood en rijst, dat je dan niet meer zou leven..........
volgens mij begin je dan juist met leven, maar goed.

En verder medicijn weg, kilo's weg, ik zei dat dat bij mij duidelijk het geval was.

Ik ken zoveel verhalen van mensen in erg slechte gezondheidstoestand die door anders te eten en te leven radicaal beter werden en nu zeer gezond zijn.

Twee voorbeelden:
Julia Kang
"De planteneter" Boele Ytsma


ik wil even kwijt dat jij vrij direct oordeel velt over iets waar van jij de kern niet weet. Wie ben jij daar over te oordelen omdat jij wat heb meegemaakt moet dat voor iedereen gelden Smiley die vol vragen zit

Misschien zijn de medicijnen wel levensreddend en dan kan je niet ff zeggen ik neem ze niet meer.

Soms heb je geen keuze en wil je graag een aangenaam leven en moet dit helaas zo, want niemand lijkt mij graag iets te nemen maar wees blij dat het er is.

uitzonderingen daar gelaten die verslaafd zijn aan maar je kan niet iedereen over 1 kam scheren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 4 van 8