ChristianMatch
 


Forum

initiatief Nemen
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MAARTENVD585





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 13:35
 
Oke wat ik dus beetje lees overal,
De vrouwen houden ervan dat de Man gemiddeld het Initiatief neemt oke?
Maar.... als je als man wilt dat de vrouw dat doet omdat hij niet durfd of niet weet hoe hij het haar kenbaar moet maken(als zij hem leuk vind en ze weet dat hij haar ook leuk vind, zonder dat de man dat weet) hoe los je dat op?
Hoop dat duidelijk is.... Clown smiley ben benieuwd naar de Antwoorden

Oja voor ik het vergeet ik ben 1 van die mensen.......
En vroeger eind 10-15 jaar geleden waren er meisjes die ik leuk vond en merkte soms dat ze mij leuk vonden alleen ik durfde niks te zeggen.. tot mijn grote spijt Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
MAARTENVD585
op woensdag 10 juli 2013, 13:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 14:23
 
Wat ik denk te weten uit ervaring(levens), is:

Laat nooit merken dat je onzeker bent, maar ga ook niet overdreven zeker lopen doen, beide schrikken af.

En het haar kenbaar maken: ja, niet meteen, te snel: gewoon eerst kijken of je überhaupt met elkaar kan opschieten, kijken wat je gemeenschappelijk hebt, hobby, studie, kan allerlei dingen zijn, en daar, oprecht belangstellend over praten.

Nooit opdringen, altijd eerst vragen, zeggen hoe je je voelt bijvoorbeeld en dan hoe zij erin staat.

Dus: naar haar toe lopen je voorstellen, niet te formeel, of vragen hoe het gaat, of zeggen dat ze er leuk uitziet. Of ze zin heeft daar en daar dan en dan iets te drinken.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 10 juli 2013, 14:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 17:40
 
MAARTENVD585 schreef:
Oke wat ik dus beetje lees overal,
De vrouwen houden ervan dat de Man gemiddeld het Initiatief neemt oke?
Maar.... als je als man wilt dat de vrouw dat doet omdat hij niet durfd of niet weet hoe hij het haar kenbaar moet maken(als zij hem leuk vind en ze weet dat hij haar ook leuk vind, zonder dat de man dat weet) hoe los je dat op?
Hoop dat duidelijk is.... Clown smiley ben benieuwd naar de Antwoorden

Oja voor ik het vergeet ik ben 1 van die mensen.......
En vroeger eind 10-15 jaar geleden waren er meisjes die ik leuk vond en merkte soms dat ze mij leuk vonden alleen ik durfde niks te zeggen.. tot mijn grote spijt Gefrustreerde smiley

Maarten, er is een topic met de volgende titel: vrouwen het iniciatief nemen? (ok, het is met een ``c`` geschreven, maar de bedoeling was duidelijk)
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3552

Misschien heb je daar wat aan? Het initiatief om een nieuw topic te openen heb je al genomen, nu de rest nog.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 23:02
 
Bedankt voor de tip, Jans. Ik heb het topic verplaatst naar dit subforum, want hier past het toch beter.

Dit topic wordt gesloten, zodat er binnen het andere topic verder gepraat kan worden.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1